cu metoda batranaesca(schimbatul acidului) daca este facuta cu cap si masurata, cum mi-a facut mie un mosnegut, am dus 6 ani adica 80.000.km o amarata de rombat de 65Ah. A facut chestia asta cand avea 4 ani si dadea semne mari de oboseala, iar dupa refres-ul asta a mai dus inca 2 ani in conditii bune... iar cand a murit.. deodata a murid de tot, nu se mai aprindea nici pozitia
dar totusi.. 50% mai mult decat ar fi dus-o in mod obisnuit inseamna ceva... si km multi..
Este falsa ideea cu apa distilata.. ii i-a din putere, cel mai bine este sa se completeze cu acid slab (sfaturi de la moshu), si ii dau dreptate, din moment ce bateria are acid.. de ce sa completezi cu apa? daca era asa buna metoda puneau ei apa in loc de acid la fabrica. Producatorii recomanda asta pentru a nu te tine bateria prea mult si pentru a cumpara alta cat mai curand
<span class='edit'>16 Feb 2010, 01:37:</span>
si am uitat sa specific.. majoritatea acidului existent in comert este acid slab de completare, nu de schimb, pentru schimb se pune acid mai tare, daca schimbati acidul existent in baterie cu unul de schimb adica slab o sa aveti rezultate inverse.. iar mosul mi-a masurat cu o clepsidra nivelul de acid dupa schimbare.. si m-a aratat cum indica un acid slab de completare si cum este unul tare.. cel slab stiu ca avea indicativul 0.28 iar cel tare nu stu.. deci totul trebuie cu cap facut.. nu dupa ureche si nu se schimba cu orice acid