Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Recirculare aer si rolul ei!
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Pages: 1, 2
bylexus
Domnilor, am bord CN4 si si acolo unde pot sa comut de pe ROSU inspre ALBASTRU... mi se pare ca nu e nici o diferenta.
Ce se intampla daca sta butonul pe masinuta ROSIE si ce se intampla daca sta pe masinuta Albastra?! Cum trebuie tinut in sezonul de vara si iarna si ce rol are?

Multumesc.
Am dat cateva searchuri, nu multe, ce-i drept... dar numai probleme legate de Dacia Sandero am gasit prin lipsa butonului de recirculare a aerului.
argon
la bordul cn nu prea functioneaza functia. Rolul e de a nu permite aerului de afara sa intre in masina, il recircula pe cel din interior, util cand prinzi o afumatoare in fata ta, pute prin zona unde circuli, sau vara cand pornesti AC-ul cu masina incinsa, se raceste mai repede. In rest doar iti abureste geamurile(de la umezeala din respiratie).
bylexus
Deci pun pe albastru(pe recirculare cu aerul din exterior) daca prind o afumatoare in fata mea, iar iarna cand e frig pun pe rosu ca sa nu permit sa se abureasca geamurile avand in vedere ca pornesc si aeroterma?!

Cum trebuie sa fie setat pt. o caldura mai buna iarna si un minim de aburire, un fel de cel mai bun compromis?!
Si vara?!
argon
recircularea e ori pornita ori oprita, nu o setezi altfel nicicum. Daca e functionala, iarna se incalzeste mai repede in masina, pentru ca nu trage aer de afara, si il reincalzeste pe cel din interior. Dar ti se si aburesc geamurile, ingheata pe interior si n-ai facut nimic.
bylexus
ok. ms.atunci o las pornita iarna?

27 Jan 2010, 14:52:
atunci o opresc, pun pe rosu.
Asa zici ca va fi mai buna caldura?! (scuze ca-s oleaca cam turc biggrin.gif )
sa stii ca am observat ca imi ingheata de multe ori pe interior....
argon
in primul rand ti-am zis ca nu stiu cat e de eficienta sau functionala e recircularea la bordul cn si etanseitatea Daciei.
bylexus
Acuma ramane de vazut, in principiu iarna recircularea trebuie inchisa iar vara deschisa.Asta ca sa inteleg eu macar rolul ei...
einstein1984
Eu zic sa nu o inchizi vara pentru ca nu ai AC. Doar daca esti cu gemurile inchise si ai vreun ROMAN sau o dacie cu GPL in fata.
Ionut_Nedelcu
Lasa recircularea aerului la dacie ca nu faci mare lucru cu ea. Lasa comutat pe "aer de afara". Si daca mergi cu o raba obosita in fata si dai pe recirculare nu faci nici o treaba. Tot iti pute in masina. Fumul intra prin alte parti ce nu sunt etanse.
Alexio
Ce cine cum? LOL

Ai pe bord asa. de la stanga la dreapta: PATRATEL ROSU - LINIE ROSIE - LINIE ALBASTRA. Cand dai de la linia rosie pana la cea albastra inchizi sau deschizi robinetul de caldura in functie de cat cald vrei in masina. Cand dai pe patratelul acela ROSU din stanga atunci intrii pe sistem de aer din exterior. Vezi ca exista acolo pe bord vreo 3 desene cu niste sageti sicu o masinuta.

<span class='edit'>27 Jan 2010, 14:27:</span>
Si ca tot veni vorba sa nu mai fac alt topic... am o problema :| chiar nu ma asteptam... Are momente in care nu vrea sa mai bage aer decat pe la parbriz... orice as selecta de acolo numai la parbriz baga... spre exemplu cand selectez picioare se aude cum baga foarte tare si brusc nu mai baga si incepe sa bage iar pe parbriz... la fel si la consola centrala... la fel si la celelalte combinatii... dar are momente in care baga... sa se fi dus capsula vacuumatica dubla? sau care din ele? sau ce are?
Ionut_Nedelcu
Daca se ducea vreo capsula nu iti mai baga aer deloc. Vezi sa nu fie distribuitorul ala de vacuum. Al meu daca il misc repede de la parbriz la aer pe consola centrala, cateodata nu se comuta. Tre` sa il i-au usor si atunci merge perfect.
Da jos torpedoul, scoate furtunasele de la capsulele de vacuum simple si joaca-te putin cu comutatorul. Vezi daca iti vine vacuum pe furtun cand trebuie.
Alexio
Da da exact asa. Si unde e distribuitorul ala? zi si mie? cum il dau jos.. chiar nu stiu.

LE: si cat costa unul nou la un magazin?
Ionut_Nedelcu
este undeva in spatele selectorului de la aeroterma cam unde vine scris semnul cu recircularea aerului dar in spatele lui. Este ceva de dezmembrat dar parera mea este sa il lasi asa. Misca mai incet de el si daca isi face treaba este okay. Al meu este nou (l-am schimbat din prostie ca mi se parea ca nu merge bine) si merge mai prost decat cel vechi care avea un mic defect. Dar nu mai stau sa desfac. Misc mai usor de tija aceea a selectorului si este okay.
Am dat in jur de 30 - 35 ron pe el.
fost membru
QUOTE(argon @ 27 Jan 2010, 13:44)
(de la umezeala din respiratie).
*



Si eu m-am intrebat candva ce se intampla, de ce se abureste cand dai pe recirculare.

Parerea mea:


Sunt sigur ca, chiar daca nu respiri in masina (te dai jos) tot se aburesc geamurile pentru ca aerul tot contine umezeala, (chiar daca expiri sau nu expiri) iar condensarea pe geamuri se face datorita diferentei de temperatura dintre exterior si interior, geamul aflandu-se la granita.

Acum, intrebarea pe care o pun, de ce cu toate ca si aerul bagat de afara, contine si el umezeala(ca doar nu-i uscat) nu abureste geamurile. Eu o explicatie, as avea....
Alexio
Da dar treaba este ca la mine si fasaie pe undeva pe langa volan in stanga jos... parca pierde vacuum... ma gandesc s anu fie capsula vacuumatica dubla totusi... daca este aia am pus-o habar nu am sa o dau jos...
paul_damian
QUOTE(Alexio @ 27 Jan 2010, 14:21)
Cand dai pe patratelul acela ROSU din stanga atunci intrii pe sistem de aer din exterior.
*


Dimpotriva. La capete de cursa, deci pe "patratel" intri "pe recirculare". Ceea ce nu e desenat (it's not a bug, it's a feature biggrin.gif) este ca in AMBELE capete ale cursei se comuta pe recirculare! Da, atat spre rosu cat si pe albastru.

In rest, pentru partea cu 'functioneaza / nu functioneaza', capsule si alte asemenea va recomand topicul dedicat.

Alexio
Greseala mea nu am fost atent. La capete este reciclarea.
C a t a l i n
QUOTE(fost membru @ 27 Jan 2010, 14:40)
Si eu m-am intrebat candva ce se intampla, de ce se abureste cand dai pe recirculare.

Parerea mea:
Sunt sigur ca, chiar daca nu respiri in masina (te dai jos) tot se aburesc geamurile pentru ca aerul tot contine umezeala, (chiar daca expiri sau nu expiri) iar condensarea pe geamuri se face datorita diferentei de temperatura dintre exterior si interior, geamul aflandu-se la granita.

Acum, intrebarea pe care o pun, de ce cu toate ca si aerul bagat de afara, contine si el umezeala(ca doar nu-i uscat) nu abureste geamurile. Eu o explicatie, as avea....
*



Cu cât aerul e mai rece, cu atât poate îngloba mai puțină umezeală (scade temperatura punctului de rouă). Când aerul din interior atinge geamurile, dacă aceste geamuri sunt mai reci decât aerul, îl răcesc, iar surplusul de apă se depune pe geamuri, aburindu-le...
Pentru dezaburire există 3 variante:
-fie introduci aer de afară (deci rece) și astfel aerul din habitaclu nu va fi mai cald decât cel din exterior.
-fie încălzești aerul din zona geamurilor, și astfel nu mai apare condensarea...
-fie încălzești direct geamul...

La mașini e combinat efectul... Când pornești, motor rece, căldură ioc, bagi aer rece de afară... Pe măsură ce aeroterma dă căldură, nu mai e necesar să bagi aer de afară, cât timp asiguri un flux de aer cald pe geamuri...

27 Jan 2010, 15:06:
Avantajul aerului de afară e că, chiar trecut prin aerotermă și încălzit, cantitatea de vapori de apă conținută rămâne neschimbată față de aerul din exterior, deci chiar dacă e răcit de geamuri, nu face condens...
fost membru
Foarte mult adevar in ce spui Cataline, numai ca nu eu nu sunt pe deplin lamurit.

Deci, sa fac lucrurile mai clare. Chiar si dupa ce s-a incalzit motorul, daca dai pe recirculare tot ti se aburesc geamurile. Zici ca aerul de afara nu are umezeala?. Pai hai sa consideram o zi rece de toamna cetoasa(9/10 grade celsius). Aerul de afara e rece, dar tot contine vapori de apa, abia pe la 0 grade (cred) ca pierde umezeala.

Cu ce ai pus dupa ce ai editat nu sunt de acord. Ce legatura ar avea diferenta de umiditate dintre interior si exterior?
C a t a l i n
Cu cât aerul e mai rece, poate înmagazina mai puțină apă... Probabil uscat de tot e la -273 grade... Dar comparativ cu cel din habitaclu unde sunt ființe vii ( smile.gif ) e mai uscat cel de afară.
Iarna aerul e mai uscat decât vara.

Pe recirculare cu aer cald se aburesc geamurile din spate, unde nu poți creea un flux de aer, acesta devenind staționar, și astfel e răcit de geamuri.

Avantajul aerului de afară e că, chiar după ce a fost încălzit prin aerotermă, e la fel de uscat precum cel de afară, și chiar dacă se răcește în contact cu geamurile, nu are așa multă umezează să cedeze...

<span class='edit'>27 Jan 2010, 15:18:</span>
QUOTE(fost membru @ 27 Jan 2010, 15:07)
Cu ce ai pus dupa ce ai editat nu sunt de acord. Ce legatura ar avea diferenta de umiditate dintre interior si exterior?
*



Păi cum să n-aibă? smile.gif
Aerul din exterior nu a ajuns la saturație maximă. Deci conține o cantitate de vapori mai mică decât cea pe care o poate înmagazina la temperatura la care se află. Dacă ar fi la saturație maximă, ar rezulta 2 chestii: ar fi la temperatura punctului de rouă, și deci ar ploua.
Tu îl bagi în interior, rece sau încălzit prin aerotermă. La contactul cu geamurile, ce au o temperatură mai mare sau egală cu ce a aerului din exterior, se răcește până la minim temperatura aerului din exterior, deci nu devine suprasaturat, deci nu apare condens. smile.gif

Aburirea se face datorită diferenței de umiditate între interior și exterior, nu neaparăt din cauza diferenței de temperatură. Cu alte cuvinte, dacă iei aer de afară, care are sa zicem 5 grade, și îl încălzești la 50 grade, fără să-i crești umiditatea, nu se aburesc geamurile.
fost membru
QUOTE(C a t a l i n @ 27 Jan 2010, 15:11)
Pe recirculare cu aer cald se aburesc geamurile din spate, unde nu poți creea un flux de aer, acesta devenind staționar, și astfel e răcit de geamuri.

*



Si ala recirculat se misca. Explicatia cred ca se afla in curentul de aer ce se formeaza in masina intre admisie aer si aerisirile din spate, daca-s functionale, daca nu crapaturile din spate. Dar inca nu stiu cum sa explic. Ma mai gandesc.

L.E. Deci cred ca ai dreptate incalzind aerul de afara acesta este pregatit sa mai absoarba niste umezeala, pe care o ia din masina. Ca un burete. Asta era. Mersi. worship.gif
Adaug, iar "buretele" asta este inlocuit mereu cu altul.
C a t a l i n
Eh, tot circulă, dar pe lunetă de exemplu aerul are o viteză de mișcare mult mai mică decât pe parbriz (în interior mă refer) și viteză mică înseamnă contact mai îndelungat cu geamul rece, deci răcire mai rapidă.
cristicipaian
QUOTE(Alexio @ 27 Jan 2010, 15:43)
Da dar treaba este ca la mine si fasaie pe undeva pe langa volan in stanga jos... parca pierde vacuum... ma gandesc s anu fie capsula vacuumatica dubla totusi... daca este aia am pus-o habar nu am sa o dau jos...
*



daca iti fasaie sub volan, sigur e dusa cea dubla, dar ar fi bine sa o verifici si pe cea dinspre iterior in partea cu torpedoul
Sorin_18
recirculare mai proasta ca la dacie nu am vazut....de fapt nici nu cred ca exista....deci nu mai incercati!Eu unu am fost si la un service pt chestia asta,si exact ce v-am scris eu mai sus mi-a raspuns nenea de acolo
fullhouse
si ce naiba facem noi cu temperaturile astea extreme acum? Ca daca o las cu aerul de afara la -22 de grade slabuta incalzire in masina. Pe recirculare desi se incalzeste mai bine in masina ingheata geamurile pe interior. Ce e de facut in situatia asta? Ma gandeam la ceva aeroterma electrica, as gasi asa ceva?
jews
QUOTE(Alexio @ 27 Jan 2010, 14:43)
Da dar treaba este ca la mine si fasaie pe undeva pe langa volan in stanga jos... parca pierde vacuum... ma gandesc s anu fie capsula vacuumatica dubla totusi... daca este aia am pus-o habar nu am sa o dau jos...
*


Mai verifica si daca nu cumva s-a desprins vreun furtunas din distribuitorul de vacuum, in special cel principal care vine din T-ul de la servofrana. Pe frigul asta devin rigide si se desprind foarte usor.
Alexio
Sa-mi explice cineva o chestie. Daca dau pe reciclare de unde trage aer? Pe unde este gaura de trage aer ventilatorul?
pirvumark
nu este adevarat ce spuneti despre recirculare. chiar functioneaza si isi face treaba cu brio. eu daca nu dau pe recirculare, nici dupa 50 de km de mers nu reusesc sa incalzesc interiorul masinii ca atunci cand merg 1km cu recircularea pornita.
la mine iarna sta mai tot timpul pe recirculare.
de regula cand pornesc masina si pana deschide termostatul(trece de 80), tin pe recirculare.
daca merg prin localitate dau si pe aer de afara, dar daca merg in afara, tin pe recirculare, pt ca(mai ales la -20 de grade), nu mai ai tata caldura in masina nici sa te omori.
pe recirculare parbrizul oricum ramane curat, nici urma de abur, la fel si geamurile fata. mai grav e cu cele din spate, dar spreiul minune de 6,5 lei de la hipermarket face minuni. dai cu ala si ai geamuri curate si in spate.

uite cum arata si robinetul de vacuum. la mine e adaptat pt ca nu am bord cn, dar i-am pus aeroterma de cn, si am vrut sa functioneze ca la carte(si functioneaza).
nush daca va place(nu ma intereseaza), important e ca merge de rupe si am si eu caldura pe bune.
ultima, nu apucasem sa pun robinetul de vacuum. e mai veche

iar chestia alba din stanga jos e acceleratie de mana. foarte folositoare.
bylexus
Chiar intr-o zi ma gandeam,recent, ce fain ar fi sa gasesc ceva in genul unui uscator de par, -dar sa nu arate ca un uscator ca atunci numai gelul mi-ar lipsi si un upload pe videonews.ro- si sa aiba constructia unei suflante de aer cald tubulare, s-o poti baga intre bord si parbriz.Mi-o imaginez ca ar avea vreo 10 motorase, cateva rezistente, iar toata "instrumentatia" ar fi imbracata intr-un cauciuc usor maleabil, a da si sa fie alimentat la bricheta biggrin.gif

hmm, acuma ma gandeam si la un GPS, cu aer cald biggrin.gif
dandee
ori sunt prost ori sunt prost dar sa-mi spuna cineva si mie care e pozitia de recirculare din cate stiu eu e undeva la cativa milimetri pana la punctul termal al liniei rosii
CGDBZ
Recircularea este la maxim in stanga , pe rosu , pentru aer cald si la maxim in dreapta pe albastru pentru aer rece .
robbygh
QUOTE(bylexus @ 27 Jan 2010, 20:28)
Chiar intr-o zi ma gandeam,recent, ce fain ar fi sa gasesc ceva in genul unui uscator de par, -dar sa nu arate ca un uscator ca atunci numai gelul mi-ar lipsi si un upload pe videonews.ro- si sa aiba constructia unei suflante de aer cald tubulare, s-o poti baga intre bord si parbriz.Mi-o imaginez ca ar avea vreo 10 motorase, cateva rezistente, iar toata "instrumentatia" ar fi imbracata intr-un cauciuc usor maleabil, a da si sa fie alimentat la bricheta  biggrin.gif

hmm, acuma ma gandeam si la un GPS, cu aer cald  biggrin.gif
*



gasesti intr-un lant mare de magazine p......r. costa vreo 65 lei biggrin.gif
numai bine
Alexio
La mine scrie si in cartea masinii ca este la terminarea liniei rosii in stanga. Nu si la capatul liniei albastre. Si desenele arata acelasi lucru.
SSilent
voi va vaicariti cu aeroterma CN? noi care am avut / avem aeroterme old school ce sa mai zicem? ca iarna goneam ca nebunu in oras sa se incalzeasca habitaclu ca panarama aia de gluma de ventilator nu sufla nimic :| si am incercat orice, nu baga si pace, daca mergeam sub 40-50 km/h faceam frigu si ma si abuream ca dreq ph34r.gif
fullhouse
Ma gandeam sa montez un calorifer ca la daciile fara bord CN, o preincalzire a aerului ar fi binevenita, plus ca ar intra si pe aeratoarele laterale putin aer cald tongue.gif . A incercat cineva solutia asta? Cred ca nu-i chiar asa nebuneasca.
pirvumark
pai de crezi ca eu mi-am pus de cn. ca nu aveam caldura deloc iarna
si invca o chestie
recircularea este in ambele capete. nu exista recirculare pt aer rece sau cald. tot recirculare e.
deci ori aveti maneta in stanga ori in dreapta tot recirculare e. ca si eu am avut aceasta mirare prima data tinand cont de desenele de pe panou dar m-am lamurit repede ca efacut de romani
Minel
QUOTE(pirvumark @ 28 Jan 2010, 11:48)

recircularea este in ambele capete. nu exista recirculare pt aer rece sau cald. tot recirculare e.
deci ori aveti maneta in stanga ori in dreapta tot recirculare e.
*



Daca ai avea toata instalatia de incalzire de pe CN , nu doar aeroterma si ma rog restul de piese adaptate de tine pe modelul acela de bord ai vedea ca recircularea este :
-ptr. aer cald
-ptr. aer rece
deoarece maneta care comanda recircularea comanda si robinetul de caldura ca atare nu poti avea acelasi tip de recirculare doar cu conditia ca ,maneta sa nu comande roinetul atunci da, atunci ai dreptate .

Bafta !
bylexus
QUOTE(Minel @ 28 Jan 2010, 13:36)
Daca ai avea toata instalatia de incalzire de pe CN , nu doar aeroterma si ma rog restul de piese adaptate de tine pe modelul acela de bord ai vedea ca recircularea este :
-ptr. aer cald
-ptr. aer rece  
deoarece maneta care comanda recircularea comanda si robinetul de caldura ca atare nu poti avea acelasi tip de recirculare doar cu conditia ca ,maneta sa nu comande roinetul atunci da, atunci ai dreptate .

Bafta !
*




Am inteles, pentru aer cald si pentru aer rece.
Si atunci iarna pun recircularea acolo pe rosu, iar vara pe albastru?! Ce se intampla daca o las intre?!
Multumesc.

28 Jan 2010, 13:46:
QUOTE(robbygh @ 28 Jan 2010, 00:58)
gasesti intr-un lant mare de magazine  p......r. costa vreo 65 lei biggrin.gif
numai bine
*




radmasa.gif de eram mai batran cu 10 ani era brevetata de mine, sigurat biggrin.gif
Alexio
Si totusi imi repet intrebarea.. daca dau pe reciclare de unde imi trage aer? unde este gaura pe unde trage aer?
pirvumark
mai oameni buni, recircularea e una si buna.
ca au gandit-0 astia pe aceeasi maneta cu cea de activare robinet e alta.
ce vreau eu sa zic este urmatorul lucru: nu poti avea recirculare a aerului rece sau a aerului cald. pai ce recirculare mai e aia?
este corect ce ai zis tu de faptul ca pe rosu la max dai pe recirculare si pe albastru la max dai pe recirculare, dar asta nu inseamna ca ai recirculare a aerului rece sau a aerului cald. pur si simplu nu ai cum. de aia ii si zice recirculare. adica impiedica aerul din exterior sa patrunda in habitaclu, acel aer fiind rece sau cald.

cei de la dacia au gresit cu acele simboluri, care arata ca ar fi pornita recircularea pe rosu si oprita pe rece. iar eu la improvitatia mea, am pus robinetul de vacuum si functioneza ca si la bordul de cn, doar ca nu mai am aceleasi manete, in rest la fel. la jumate e pe aer de afara, in parti e pe recirculare.


daca dai pe recirculare iti trage aer din cabina. gura pe unde trage aer e sub bord. acuma sunt la munca
cand ajung acasa pun poza cu aeroterma de cn si pe unde trage aer la recirculare.
argon
cu cate dacii CN am umblat eu, imi era si urat sa umblu la comutatorul ala, pe langa ca abia se misca, si rar coincidea pozitia lui cu efectul obtinut, nu are pozitii fixe, cum o da Domnul.
pirvumark
ba are pozitii fixe
doar daca umbli in el*ca mine( si pui gresit membrana de cauciuc nu mai functioneaza corect, in rest are niste pozitii bine definite.
e posibil sa fie puse gresit furtunasele la el sau membranele sparte la capsule, dar ala are pozitiile ca lumea. e drept ca e facut cam de-a-n-doaselea, parca e homemade, dar e bun ca-si face treaba
bylexus
Si atunci sa ne lamureasca cineva, cum TINEM BUTONUL DE RECIRCULARE, in iarna asta? biggrin.gif
argon
adica misti de el, nu are o pozitie unde se opreste, il opresti tu in dreptul simbolului, sau intre simboluri, sau unde vrei tu, asta am observat la mai multe.
Alexio
Eu tin la maxim in stanga si fac caldura industrial. Iar maneta a2a o tin pe consola centrala.
bylexus
QUOTE(Alexio @ 28 Jan 2010, 14:37)
Eu tin la maxim in stanga si fac caldura industrial. Iar maneta a2a o tin pe consola centrala.
*



Cati km mergi zilnic de zici ca faci caldura industrial?!
pirvumark
1. iarna tine recorcularea pe rosu, pentru ca implicit tii si robinetul pe deschis.
vara, dar nu iti trebuie, tii pe albastru. vara nu vad rostul recircularii. ce sa recirculi? transpiratia? in plus recirculatia o poti folosi vara doar daca tii si aeroterma pornita, dar o sa mori de cald ca iti da tot aerul cald din masina si nu pe cel mai rece de afara.

2. la fel si eu cu caldura industrial. tin pe recirculare si se incalzeste foarte repede si foarte tare in masina. max 5 km pentru confort total(dezbracat in pulover la -20 grade). aici avantajul il reprezzinta si elv, dar nu e vb de asta aici.

cu recircularea pornita frige aerul si simti caldura
fara recirculare ai geamuri curate dar un fior de rece prin masina, chiar daca apa are 85 de grade.

3. cu recircularea pornita merg la drum doar cu treapta 1 la aeroterma.
doar zilele astea am tinut pe 2 ca nu se dezgheta parbrizul la colturi. eu am si modificare si de aia.
fara recirculare poti sa dai pe 4 ca tot nu este aceeasi caldura



28 Jan 2010, 14:19:
uite pe la cele 2 guri cu burete trage aer din interior(recirculare)
adrianne
QUOTE(fullhouse @ 28 Jan 2010, 11:36)
Ma gandeam sa montez un calorifer ca la daciile fara bord CN, o preincalzire a aerului ar fi binevenita, plus ca ar intra si pe aeratoarele laterale putin aer cald tongue.gif . A incercat cineva solutia asta? Cred ca nu-i chiar asa nebuneasca.
*


Am incercat eu, am si facut, iar ca efect-nu merg deloc pe recirculare, chiar si acum 3 zile. Sunt 2 calorifere ce incalzesc, iar apoi ce se incalzeste motorul, chiar am caldura lasand aeroterma la treapta 1 sau 2, rar la 3. Apropo, am renuntat la elice, am ELV. biggrin.gif
bylexus
QUOTE(adrianne @ 28 Jan 2010, 15:31)
Am incercat eu, am si facut, iar ca efect-nu merg deloc pe recirculare, chiar si acum 3 zile. Sunt 2 calorifere ce incalzesc, iar apoi ce se incalzeste motorul, chiar am caldura lasand aeroterma la treapta 1 sau 2, rar la 3. Apropo, am renuntat la elice, am ELV.  biggrin.gif
*




ce-i acela ELV?! unsure.gif
Alexio
Sar-mana pirvumark. Si inca ceva.... cum fac sa curat si eu aeroterma de frunze? am frunze in ea ca se aud... si cam scartaie cand e umed ventilatorul... vreau un sfat.. o schema... o ceva sa inteleg cum o dau jos fara sa demontez masina.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.