QUOTE(jipai @ 29 Jan 2010, 20:54)
Ia vezi, nu cumva este de oprit ?
Cand treci de pe GPL pe benzina (in mers) treci imediat din butonul negru.
Dar cand treci de pe benzina pe GPL (in mers sau chiar stationat)apesi pe butonul rosu(pe oprit)... iar pe cel negru il dai in pozitia gpl pana cand se termina benzina din carburator( aprox. 30-50 secunde sau 500-600 metri de mers)si cand da sa se opreasca motorul, atunci il comuti pe cel rosu pe pornit si trece pe gpl.
Alfel se inneaca ca are si benzina in carburator si intra si gpl.
PAREREA MEA !
aceeasi parere o am si eu.... comutatorul meu are 3 pozitii... gpl-oprit-benzina
cand pornesc pe benzina si se incalzeste motorul trec comutatorul pe pozitia oprit pana ce se consuma benzina din carburator (la un moment dat o sa iti scada in turatie daca esti pe loc sau daca esti in mers o sa iti dea in nas ca si cand ai ramane fara combustibil) dupa ce s-a consumat benzina din carburator trec comutatorul pe gpl si gata ..
.. banuiesc ca la tine butonul rosu este pentru a taia alimentarea si se foloseste la fel ca si la mine.. adica in felul urmator.. apesi comutatorul pe benzina si cel rosu pe pornit... si pornesti masina.. o incalzesti si pe urma apesi comutatorul rosu pe pozitia oprit si comutatorul negru pe pozitia gpl .. in momentul in care scade turatia masinii sau da semne ca se opreste motorul apesi comutatorul rosu pe pozitia pornit .. si gata.. drum bun ..