Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia mea scoate cam mult abur...........!?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
CRISTI IF100CSY
huh.gif Am si eu, o problema : deci : o pornesc dimineata pe la noua,totul bine,o ia la sfet.cand ma dau jos din masina,si ma uit in spate,mereu vad un "nor" imens de abur.Plec cu ea,si vin inapoi acasa cam peste 2 ore (in acest timp nu o las deloc,merg continuu cu ea) can ajung acasa si stau sa deschid poarta,tot asa,scoate abur ca la balamuc si in mers,am aceeasi problema,am vreo solutie ??? pot sa rezolv problema?...... multumesc pt.sfaturi icon_mrgreen.gif
N E S
Acest abur de care zici miroase in vreun fel? adica a ars? Creste acul la temperatura apei? Baga caldura aeroterma? Uita-te la vasul de expansiune daca iti bolboroseste apa la relanti, si uita-te in vas sa vezi daca are ulei in antigel. Eu lucrurile astea le-am verificat cand am suspectat garnitura de chiulasa ca ar fi arsa.
Uita-te si aici: http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=168065&hl= poate te ajuta.
alin12
afara e frig, e logic sa fie niste abur, deoarece gazele sunt calde, dar depinde cat de mult....
p.s. din 99 li? blink.gif
CRISTI IF100CSY
da dacie din 1999 li. din cate stiu,ultimele tipuri pe carburator,cu aburul am probleme si vara

5 Feb 2010, 19:14:
N E S aburul miroase a ars dar in rest nu am nici o problema
pirvumark
cred ca ai piscata garnitura de chiuloasa. nu-ti dispare apa din borcan? caldura nu face figuri. adica ....cand baga cald cand mai rece? acul nu da din cap la temperatura apa?

faza cu aburul mi-o face si mei dar in ce sens....pornesc dimineata, o las in garaj pornita(accelerata 1500rpm). dupa 1 minut nu te vezi de abur pe langa ea(asta doar daca e frig tare). daca merg insa cu ea mai mult abur tot scoate, dar o dira, ca si cum ar fi fum. deci doar cand e frig tare.
daca tu zici ca si dupa ce mergi mult volumul de abur este mare, atunci cred ca e garnitura de chiuloasa
Tudor Badescu
Din arderea benzinei rezulta mai ales apa! Benzina contine foarte multi atomi de hidrogen.Rezulta H2O.In contact cu frigul de afara condenseaza in picaturi mici,adica ceata.Sa vedeti ce a patit un vecin iarna asta! A pornit masina pe ger si a lasat-o la ralanti o ora sa se incalzeasca si sa dezghete geamurile si nu mai stiu ce. A doua zi de abia o tineai la ralanti cu pedala la podea.Ne-am invartit o ora pe langa Daciuta si nu-i dam de cap! Cand vede unul ca nu scoate nimic pe esapament...Apa din ardere se condensase in esapament,intr-o zona mai joasa si inghetase.Si a trebuit sa astepte o zi suficient de calda ca sa porneasca masina,
N E S
Da pai si eu am patit la fel, masina nepornita de doua saptamani, era la mintea cocosului ca se facuse condens. Dar eu nu...cand am vazut aburul ce-l scotea...m-am speriat si am zis gataa m-am scos de o reparatie. Deaia am si facut topicul de mai sus. Noroc cu voi ca daca nu...scoteam bani degeaba
Alexio
Nu stiu ce vi se pare cu aburul... eu la Dacie cu galeriile sport am in spate industrie termica de abur... simulare de centrala hidroenergetica... dar nu miroase a ars... tobele sunt curate... si dupa 10 minute nu mai iese deloc abur... la Mazda in schimb cu toba normala scoate abur cat cuprinde si o tine si 2 ore...
CRISTI IF100CSY
pirvumark, apa,imi dispare din vasul de expansiune,dar in rest nu am probleme,baga caldura la greu si acul sta la jumatate la temperatura huh.gif mellow.gif laugh.gif
micri
aburul gros ce iese la esapament nu poate fi si din cauza calitatii benzinei?
sau nu poate fi inundata teoba intermediara cu apa si de aceea sa rezulte atat de mult abur?
daca in capacul de la culbutori sunt gaze multe acestea nu pot fi din cauza dereglarii reglajului acestora?pentru ca in mod logic supapele pot sa nu mai inchida si astfel scapa gaze pe acolo mai ales daca exista un tacanit.
N E S
Exista o posibilitate...eu m-am interesat astazi si...am aflat printre multe ca este si calitatea benzinei un factor...depinde cata apa are in ea...dar de celelalte doua nu bag mana in foc....
varu_vyyp
si eu am 2 daciutza....un scoate abur la greu si una mai deloc. Am ras cu tata si incercam sa ne dam seama de ce una scoate abur si una nu. Folosesc acelasi ulei si benzina pentru ambele masini, numai ca una are si gpl.
singura diferenta intre masini este ca aia care scoate abur are tobele etans......spre deosebire de cealata care nu prea are etansa tubulatura(cand acopar cu mana toba finala se aude dedesupt cum sufla). oare sa fie de la asta ????
N E S
QUOTE(varu_vyyp @ 7 Feb 2010, 18:07)
si eu am 2 daciutza....un scoate abur la greu si una mai deloc. Am ras cu tata si incercam sa ne dam seama de ce una scoate abur si una nu. Folosesc acelasi ulei si benzina pentru ambele masini, numai ca una are si gpl.
singura diferenta intre masini este ca aia care scoate abur are tobele etans......spre deosebire de cealata care nu prea are etansa tubulatura(cand acopar cu mana toba finala se aude dedesupt cum sufla). oare sa fie de la asta ????
*



Nu. Si a mea e in aceeasi situatie. Am intermediara gaurita sanatos si tot scoate aburi. E de la condens stai linistit.
Tudor Badescu
Micri,daca supapele tacane,de fapt culbutorii,se inchid prea bine!Sigur,daca nu sunt arse.Problema e mai grava daca nu tacane de loc.Pot sa nu mai aiba joc la cald,nu se mai inchid perfect,se ard,motorul merge prost,bujiile se ancraseaza...
micri
cum se va incalzii putin vreau sa imi fac chiuloasa. sa ii schimb ghiduri sa ii schimb supape sa ii pun semeringuri si sa ii schimb garnitura de chiuloasa.

am gasit supape de topoloveni 40ron/setul
semeringuri 22ron/setul goetze
si ghiduri 21 ron/setul TRW
pun garnitura de fermit iar un set de garnituri 35ron/set
piesele sunt ok ?
ghidurile se schimba greu?
Tudor Badescu
Micri,daca scoate gaze multe in capacul culbutorilor,nu ce ai cumparat tu reprezinta problema.Segmentii nu mai etanseaza bine din cauza ca sunt uzati(si exista uzura si la cilindri)si scapa gaze pe langa ei in baia de ulei,iar de acolo trec in capacul culbutorilor.La demontare se vede daca se pot schimba doar segmentii sau setul motor.
micri
daca am garnitura de chiuloasa arsa si lichid de racire in baie nu este normal cand se incalzeste motorul sa faca gaze?
panter1
eu as zice sa rezolvi imediat problema si sa nu mai mergi asa nici macar 1 km, uleiul acela diluat cu apa in baie nu face bine deloc motorului,de regula trebuie schimbat uleiul cand se intampla asta chiar daca are doar 1000 de de km sa zicem, si cred ca deja s-a uzat destul motorasul tau mergand cu apa in ulei.. Nu stiu cum aveti voi grija de masinutele voastre.. si cred ca nici ele nu au grija de buzunarul vostru cand nu intreptati la timp si cea mai mica problema inainte sa genereze in alta.. apoi spunem ca Dacia nu-i buna icon_mrgreen.gif De obicei asa se intampla.. buturuga mica rastoarca carul mare... toate problemele depistate mai ales la motor, directie, articulatii, franare trebuiesc indreptate la timp sa nu dati de alte belele..
micri
oricum uleiul este schimbat si nu are nici 500 de km dar acum cand o sa o duc la mecanic o sa ii schimb uleiul si pentru cei 9 km.
problema a aparut dupa ce am montat un vas de expansiune de supernova. pana atunci nu a avut nimic.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.