Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ati cumpara un Duster 4x2?
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Discutii generale - Dacia Duster
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ake
Ca sa gandesc si eu cu voce tare cum s-ar spune... daca ar fi sa ma hotarasc sa iau un Duster nu vad ce sens ar avea sa iau unul fara tractiune integrala. Sa spunem ca sunt fan Dacia..sau ca sunt convins de avantajele de a avea o Dacie in Ro(retea mare, ieftinache, etc...) daca vreau masina ieftina iau Logan sau Sandero, daca vreau masina incapatoare iau MCV, daca vreau sa ma dau bengos iau Stepway(!?)...

Sunt curios si de parerea altora, asa incat am pornit topicul asta nu la sectiunea Statistici, ca nu ma intereseaza neaparat rezultatul votului cat explicatiile celor care opteaza ferm pentru una din variante.
Deasemenea, nu ma intereseaza opiniile celor care nu si-ar lua deloc Duster ; puteti sa le exprimati in topicul de discutii generale
Squirrel
Am dat cu dintele şoarecelui în 4×4. N-aş lua 4×2. Pentru 4×2 există Logan, iar dacă garda la sol a acestuia e problema, atunci Stepway, pentru că fiecare bănuţ contează!
asgard1955
Momentan am un ford ka din 2001, am cont si pe club ford dar nu postez acolo pentru ca la urmatoarea masina vreau sa ma despart de marca respectiva.
Nu am avut nici o problema mecanica cu ea de 5 ani de cand e la mine, numai consumabilele obisnuite, dar ma omoara spatiul interior, mai exact portbagajul si mai este problema in momentul in care prind o groapa masina e asa rigida de parca toata se rupe. Nu e deloc pentru drumurile noastre.
Daca mai pun la socoteala de cate ori am ramas in noroi si in zapada si de cate ori am frecat cu sasiul si grija pe care trebuie sa o ai sa nu lovesti cu spoilerul fata bordurile masina perfecta ar fi duster 4x4, cat timp va fi la un pret decent.

La cum arata voturile pana in acest moment, dacia ar trebui sa vina cu un 4x4 laureate la un pret cat mai bun.

Cei care vorbesc ca lumea o sa cumpere duster sa se dea mare in fata vecinilor vorbesc prostii. La noi in tara si la drumurile si iernile noastre chiar e nevoie de asa masina. O sa vada cei care condamna dusterul cum va trece pe langa ei iarna urmatoare si ei vor sta inzapeziti in BMW-uri si alte masini de fite
Victoras2001
Atata timp cat exista varianta 4x4, nu vad de ce as lua 4x2. Prefer sa dau cativa banuti in plus pentru un 4x4. Niciodata n-am inteles de ce-si cumpara lumea Tucson 4x2. Nu stiu cum sa spun, parca ti-ai fura caciula...
tag21
Clar pt Duster 4x4 ... am mai spus si pe alt forum ca nu vad rostul unui 4x2 in conditiile in care exista Logan MCV sau Van pt asa ceva (cu spatiu mult mai mare interior !) si in conditiile vitrege in care se circula in Romania ... deci 4x4 pt Duster victorie.gif
slider2
nu vad de ce mi-as lua un suv cu tractiune 4x2, ce rost are?? eu locuiesc in bucuresti si nici rostul unei garde la sol ca a loganului, nu-l vad, dar sa zicem ca ar fi buna o astfel de suspensie inalta.
in afara de motorizarea de 110cp diesel, si mici modificari pe la interior, un duster 4x2 nu are nimic in plus fata de un logan. ba pot sa spun fara probleme ca logan ph2 e mult mai frumos ca duster.
Dacus_Malus
duster 4x2 e doar pierdere de bani...mai bine stepway sau logan..
deci 4x4 daca o sa-mi permit.
si nici nu vreau cine stie ce dotari, daca are 4x4, 100cp si ac e suficient pentru mine!
bafta!
florian90
clar 4x4...
aphophis
depinde de diferenta de pret, depinde de utilizare. Eu vad ca un client de duster 4x2, ar fi cineva care locuieste intr-un oras, care are nevoie doar de o masina mai inalta, care nu vrea insa o masina de dimensiunea mcv-ului iar un sandero e prea mic pentru el. Care nu merge in padure mai incolo de primul loc accesibil unde poate face un disc.. Se va vinde la fel ca restul suv-urilor, care in marea majoritate se vand ca 4x2.
CGDBZ
Eu unul mi-as lua un 4×2 din mai multe motive :pret de achizitie mai mic , pret de intretinere mai mic , nu-mi este neaparat necesara o tractiune integrala ci o masina mai inalta , spatioasa si care sa-mi placa .
Jack Daniel's
Ok, dar sa fie fiabil sistemul asta 4x4, nu la primul inghet sau cand se mai prafuieste sau mai intra in doua-trei baltoace sa nu mai cupleze etc.
bobo77
4x4 mi-as lua cu siguranta, versiunea laureate si motorul pe benzina.
cosmin_2300
Nu mi-as lua Duster decat PENTRU 4x4 ... altfel as lua Logan smile.gif
Ake
In acest moment scorul e 34:2 pentru 4x4.

Eu personal as lua numai 4x4 si numai pentru ca e ieftin, si daca se va dovedi similar cu Loganul la capitolul fiabilitate/cost intretinere (si nu vad de ce nu ar fi) ca masina de back-up pentru situatii in care o masina obisnuita nu face fata. (iarna, drumuri la munte, excursii, etc.). E drept ca nu mi-as lua in acest moment un 4x4 ca masina principala, si in nici un caz o Dacie, (din varii motive- ca sa nu existe discutii nu pentru ca nu sunt multumit de Logan, ba sunt chiar foarte multumit). Eu raman la parerea ca un SUV 4x4ar trebui utilizat doar atunci cand ai cu adevarat nevoie, nu de fatait prin oras.
Pentru genul asta de utilizare nici n-as avea nevoie de cine stie ce dotari: in mod sigur cele ce tin de siguranta (Airbag-uri, ABS, etc..) , ceva dotari de mers mai usor iarna prin nameti (scaune, oglinzi incalzite poate) si eventual ca moft pentru excursii A/C si ceva radio cat mai simplu.
Imparatul
Da mi-asi lua un Duster 4x4. Sigur nu voi avea probleme cu el, cum nu am nici cu Loganul. Asta e , sunt masini simple si bune, mai ales daca sunt exploatate in conditii normale. Si pretentiile noastre de posesori auto trebuie sa nu se situeze in limitele ridicolului.
Adica ceva de genul ca, "stau cu stetoscopul pe bord" si parca se aude un zgomot usor, mic, mic. - Taceti din gura! inchideti muzica, opriti motorul! Se aude, nu?

Hai sa iesim putin din limitele exagerarii. Ca daca ar fi sa vorbesc de masini straine, de marci germane care trancane si se strica mai ceva decat Loganul meu, nu m-as mai ridica de la computer. Sa fim rezonabili si la pret si la calitate.
Sa le apreciem pe fiecare in functie de pret/calitate/cost intretinere/fiabilitate. Ideea e ca sa-ti poti face treaba si sa nu se strice sa-ti pape multi bani.
florian90
oricum...pe moment preturile ne sperie..noi ne uitam in germania..dar ma uitam de exemplu la ford in germania....ford focus 1.6 tdci 90 cp este 21000 de euro...pe cand la noi este undeva la 14000-15000 euro...pana si vopseaua are un pret extravagant-580 euro....

am dat doar exemplu...
sorin_flaviu
Am votat cu 4x4. Am avut 2 ani logan (2005-2007). In aprox 35.000 km nu am avut probleme cu el. De aprox 3 ani am un Megane2 (break ... necesitatile familiei).. au fost probleme destule cu M2-ul insa din fericire problemele nu au fost si blocante decat foarte rar..oricum nu se prea poate compara confortul cu cel de la Logan.. fiind si alta clasa. Imi place Megane 3 Sport Tourer (dar daca e la fel de fiabil cu ce am intalnit eu la M2... pacat de noile tehnologii wink.gif si de frumusetea lui). In acest moment cel mai mult mi-ar face cu ochiul un break 4x4. Nu prea gasesti insa nimic nou sub 20.000 (mai ales dintre cele cu motorizari diesel). De aceea mi se pare destul de interesant Dusteru 4x4 dci (care in mare, e destul de clar: un Logan MCV cu face-lift la greu wink.gif eventual dotat cu un 4x4 sa speram cat mai bine adaptat). Dar e de vazut pe viu, de testat si apoi mai putem vorbi.
C@talin
break 4x4 e paduraru wink.gif
xibon

Salutare tuturor!Eu,unul,cred ca daca ar fi trecut la producerea in serie a conceptului ar fi avut mult mai mult succes sau poate chiar ar fi rupt gura targului din unele pct. de vedre insa,avand in vedere realitatea,eu as opta pt un 4x4 intrucat nu se stie niciodata cand vei avea nevoie de ceilalti "2"(4x4-4x2)
Toate cele bune!
Lostboy
Toți optează acum pt. 4x4, dar după ce apar prețurile, probabil o să facă destui compromisuri. Și, probabil, o să uite mulți că au visat la 4x4. Și, probabil, o să ”accepte” și un 4x2. Probabil. wink.gif
ArtVandelay
bani aruncati aiurea pe 4x2, parerea mea. mai bine logan sau sandero stepway. deci nu, nu as cumpara duster 4x2
sorincoserea
cum trebuie sa stea rotile fata la o masina parcata si de ce? pozitionate cum?
zanzie
pozitionate pe fuzeta.
membru_DC
eu personal as cumpara 4x2 varianta cu ESP (1.5 dCi 110CP cu DPF) blush.gif
rratzoiusexos
daca vreau 4x2 imi iau stepway
asgard1955
QUOTE(Lostboy @ 13 Feb 2010, 15:42)
Toți optează acum pt. 4x4, dar după ce apar prețurile, probabil o să facă destui compromisuri. Și, probabil, o să uite mulți că au visat la 4x4. Și, probabil, o să ”accepte” și un 4x2. Probabil.  wink.gif
*



Cred ca mai multa lume in loc sa aleaga 4x2 dci va alege 4x4 1.6 16V daca vor avea preturi comparabile.
Decat un 4x2 "chel" la 13000 eur, mai bine un logan laureate la 8000eur.
C@talin
decat sai dai atatai bani pe ceva mai inalt da doar cu 4x2 chel mai bine un laureat cum zice colegu sau un sandel stepway da sigur sigur sandel stepway va iesi din productie chiar din cauza asta,ca sa nu piarda vanzari la duster 4x2 nesimtirea dacia
aphophis
nesimtirea dacia? de ce , nesimtirea dacia?
C@talin
ca elimina o masina mai ok si ieftina,si baga alta mai de kkt si scumpa.

stepway sau duster 4x2 e acelasi bullshit doar ca dusteru e mai scump
aphophis
si cine a zis ca vor elimina stepway-ul? Pe care multi l-au criticat ca e prea scump & shit? Oricum de unde stii tu deja ca masina e de kkt? Ai condus-o?
asgard1955
Un stepway 4WD pana in 11000 eur ar fi fost un real succes cat si un concurent pentru panda 4x4. Masina arata bine dar nu se justifica ca si pret.
C@talin
sa apara pretzu si vedem da nu merita smile.gif
DigitalScribe
Relativ dificila alegerea daca banii conteaza...
Logan am deja si m-am bagat cu el printr-o gramada de locuri, e destul de offroader pentru o masina obisnuita (drumuri desfundate, pline de gropi, Romania noastra ce-a de toate zilele) iar experienta mea cu 4x4 e destul de limitata.

Am urcat odata cu un Navara prin Turda pe dealurile din zona (nu eram eu la volan) pe unde se construieste autostrada. A fost o senzatie oarecum similara cu cea pe care o au cei din naveta spatiala inainte de decolare deci un 4x4 sigur isi are avantajele lui.


1. Pot gandi ca 4x2 am deja cu garda bunisoara... si atunci Duster 4x2 nu merita.

2. Pot gandi ca un Duster in primul rand e un 4x4 si apoi o masina cu garda mai mare.

3. Pot totusi gandi ca ca e importanta si garda marita chiar daca ar fi un 4x2. Pe un drum forestier te descurci minunat si cu 4x2 asa cum si cu Loganul m-am descurcat pana acum.

4. Pot gandi insa ca Duster e o oportunitate sa am un 4x4 mai capabil la un pret mai bun decat de la alte marci.

Intelegeti acum cat de dificila e alegerea?

Pana la urma am bifat 4x4 din curiozitatea de a avea un 4x4. 99% din soferi traiesc si cu 4x2 deci n-ar fi o crima un Duster 4x2 decat daca diferenta dintre Logan/Sandero si Duster se justifica (garda marita, stiu eu, alti factori, etc.).

Cu criza asta impresia mea e ca 4x2 se va vinde prost din ratiuni de percept (exemplu: mai bine Logan decat Duster ca-i mai ieftin) iar 4x4 se va vinde prost din motiv de pret. Cred ca 4x4 va fi destul de mai scump comparativ cu celelalte din gama Dacia.

Daca banii nu conteaza atunci nu cred ca e greu de ales...
tkx
nu vad unde e problema cu 4x2. garda oricum nu-i foarte mare. daca il bagi pe unde ai nevoie de 4x4 sigur iesi cu el zgariat. sunt sigur ca multi din cei ce vor cumpara 4x4 nu o sa iasa cu el de pe asfalt. si atunci de ce 4x4?

din punctul meu de vedere caroserria e prost protejata. tucsonul e smecher la capitolul asta, are plastice pana la jumatea usilor/aripilor.
C@talin
stii povestea cocalarului nemultumit ?

are passat da nu poate sa mearga cu el la munte ca e prea jos ptr offroad,porma isi ia tuareg da nu mai merge la munte cu el ca il zgarie si murdareste .
ArtVandelay
QUOTE(tkx @ 13 Feb 2010, 21:26)
sunt sigur ca multi din cei ce vor cumpara 4x4 nu o sa iasa cu el de pe asfalt. si atunci de ce 4x4?

*




si atunci de ce duster?
CGDBZ
De placere poate , eu am spus ca mi-as lua un 4×2 dar cam in necunostinta , fara a sti pretul nu pot spune ca mi-as lua caci nu as da mai mult de 12500 pe unul care sa fie dotat cu AC si servo .
ArtVandelay
ce placere? pentru ce sa dai 4-5 mii de euro fata de un logan cat de cat dotat? ca sa stai mai sus cu 5 centimetri?
CGDBZ
Cinci centrimetri mai sus pot fi diferenta intre a trece mai departe sau a ramane inpotmolit dar nu numai garda la sol conteaza , conteaza si aspectul masinii , confortul , dar deja vorbesc de lucruri pe care le-am vazut doar in poze , se poate ca in realitate sa nu-mi mai placa , si mai e o chestie , aia cu gustul , fiecare cu gustul lui , nu sunt toti oameni la fel .
asgard1955
QUOTE(ArtVandelay @ 13 Feb 2010, 20:43)
ce placere? pentru ce sa dai 4-5 mii de euro fata de un logan cat de cat dotat? ca sa stai mai sus cu 5 centimetri?
*



Nu cred ca vrea nimeni sa stea mai sus cu 5 cm, sa plateasca 4000- 5000 eur in plus si sa transpire vara in masina ca nu are aer conditionat, sa nu aiba geamuri electrice, sa nu aiba inchidere centralizata (cu telecomanda pe cheie) si alte dotari pe care loganul laureate mai ieftin cu 5000 eur le are.


<span class='edit'>13 Feb 2010, 20:55:</span>
QUOTE(CGDBZ @ 13 Feb 2010, 20:49)
Cinci centrimetri mai sus pot fi diferenta intre a trece mai departe sau a ramane inpotmolit dar nu numai garda la sol conteaza , conteaza si aspectul masinii , confortul , dar deja vorbesc de lucruri pe care le-am vazut doar in poze , se poate ca in realitate sa nu-mi mai placa , si mai e o chestie , aia cu gustul , fiecare cu gustul lui , nu sunt toti oameni la fel .
*



Nu e vorba ca un duster 4x2 nu e bun si nu are avantajele lui dar la pretul neoficial la care ne raportam acum de 13000 eur chel nu merita. Daca ar veni pana in 12000 eur 4x2 1.6 16V in varianta Laureate e alta povestea.
Nu cred ca are nimeni treaba cu cei care prefera 4x2 ci cu pretul.
C@talin
sunt destui care dau bani grei in plus pe manisi straine chele ca e mai confortabila.
io nu inteleg de unde impresia de confort la duster ? sunt aceleasi scaune ca la logan.
sa dai bani pe un duster chel doar ca e ceva mai aratos ca un logan e chiar aiurea
pastrama
QUOTE(C@talin @ 13 Feb 2010, 20:59)
sa dai bani pe un duster chel doar ca e ceva mai aratos ca un logan e chiar  aiurea
*


E gip ba, restu` nu mai conteaza! Una-i sa mergi ca barosanii cu gipu`si alta-i sa mergi ca fraierii cu masina mica!
zanzie
..."gip" Dacia 4x2 autentic, sa se plimbe rumanii seara pe Magheru cu proiectoarele aprinse si mana scoasa pe geam pana la prag...numai senzatia asta si merita 5 mii in plus.
minny
Eu as lua si 4X2 pur si simplu ca nu tractiunea ma intereseaza ci masina. Si cum masina are dimensiunile si formele ideale pentru mine: mai mare ca Sandero si mai mic ca MCV alegerea ar putea fi posibila. In plus are haion, masina fara haion nu iau. Si da, as merge mai mult pe asfalt, iar in rarele ocazii off-road pe unde m-as baga nu m-as baga la dracu' deci banuiesc ca s-ar descurca masina. Am mers cu Solenza pe drum forestier, deci cu Duster cu cauciucuri dedicate si cu dimensiune de 16 + garda marita nu suporta comparatie...
Eu nu sunt ipocrit, stiu ca 4X4 va fi mult si voi renunta la el daca nu voi avea bani de un 4X4. Daca vor fi bani, cu atat mai bine. Dar daca nu vor fi bani nici de 4X2 cu atat mai rau. Pentru Dacia.
tag21
QUOTE(zanzie @ 13 Feb 2010, 22:22)
..."gip" Dacia 4x2 autentic, sa se plimbe rumanii seara pe Magheru cu proiectoarele aprinse si mana scoasa pe geam pana la prag...numai senzatia asta si merita 5 mii in plus.
*



-------------------

LOOOL ... radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Esti tare !!! ........ si indraznesc sa adaug ... cu Guta, Adi minune, Salam si Vijelie la maxim, nu ?! ................. oofff Doamne, daaaaa muuuuult mai e pina departe !!!!

radem noi radem dar ....
IRONICK
zanzie a spus-o la misto, asta mi se pare mult mai periculos.

QUOTE(Tom_Cat @softpedia)
E clar, ne umplem de carcarabete 4x2 1.6 16V. Sa va pregatiti pentru depasiri pe dreapta sau peste "n" linii continue...

Manuel
Tom_cat de pe softpedia e lemondemon al nost'. Eu nu prea l-as lua in serios...
vis-a-vis
2x4 sau 4x4 pe o astfel de masina e acelasi rahat. Posesorul unei astfel de masini nu va sti care-i diferenta, tot va ramane blocat in primul damb de zapada, impotmolit in primul sleau cu noroi sau si mai rau... nu va putea sa urce o bordura mai serioasa fara sa iasa fum din ambreiaj...
IRONICK
Prin iarna lu' 2004 am prins unu cu jipu pe drum cu bordul pom de craciun si miros de ambreiaj ars, ramas in zapada care nu ii ajungea nici macar la podea (in locul respetiv). Nu mai stia saracu ce sa faca, se ruga de noi sa il scoatem. Eu atunci mai eram cu niste prieteni intr-o dacia break doar cu lanturi pe fata. Am fost singurii care am ajuns la destinatie (~60km distanta de Bucuresti) in noaptea respectiva. Bine acum nu cred ca toti posesorii de masini ar intra cu viteza in dunele de nisip si ar sarii ca ala trambulina ...
zanzie
QUOTE(vis-a-vis @ 13 Feb 2010, 23:02)
...2x4 sau 4x4 pe o astfel de masina e acelasi rahat. ..


Sper sa-si dea seama astia de la Dacia in ceasul al 12-lea ca versiunea 4x4 e in plus si sa renunte la ea. Sau s-o aduca la pret mai ieftin decat 4x2, poate s-o vinde.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.