Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: nu-mi acorda garantia
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Probleme tehnice - Dacia Sandero
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
derski
sunt ghinionistul posesor al unui sandero care s-a defectat acu 2 saptamani si Dacia nu vrea sa-mi repare masina desi e in termenul de garantie. Mai pe larg va pot spune ca masina s-a oprit in timpul mersului atunci cand erau -28 grade afara, la service mi-au spus ca s-a rupt pana la pinionul de la axul cu came, s-au indoit ceva supape iar cei de la firma o dau de gard ca nu e defect de fabricatie si ca nu beneficiez de garantie. Daca a patit cineva asa ceva sau au auzit despre asemenea cazuri va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi sad.gif
paul_damian
Ce, mah?

Lasand consternarea deoparte, ia hai tu cu mai multe date. Povesteste-ne. In special motivul pentru care refuza. Ca doar n-au spus "Nu!", si gata. Au spus "Nu, fiindca...". Ei, si partea asta de dupa "fiindca" ne intereseaza.

Btw, in momentul in care s-a stricat ai chemat Dacia Asistenta, la numarul acela de pe luneta? Daca nu, foarte rau, era dreptul tau, si gratuit in garantie.
bobo77
Daca treaba sta cum spui tu (nu spun ca minti dar de obicei nu prea mai cred ce scriu useri noi la primul post), ne-ar trebui mai multe amanunte si tu sa faci o reclamatie la Vocea clientului. Din ce oras este service-ul respectiv?
alexys
Daca ai spune ca ai reviziile la zi in service-uri autorizate, cati km ai acum la bord, si ca ai ceva oficial de la ei cum ca au constatat o anumita defectiune din cauza utilizatorului, am sti ce sa-ti recomandam. Daca ai reusit sa rupi distributia din vina ta cu totul in regula, atunci ar trebui sa-ti faca Dacia cadou un motor in 2 timpi.
turturel
nu conteaza din ce cauza sa rupt..atata timp cat ai reviziile la timp si trecute in carnetul de intretinere..adica ti-ai respectat angajamentul tau ca si client si ai facut treburile astea in service..ei trebuie sa isi respecte angajamentul ca si constructor si sa iti dea un motoras..dar nu de stergatoare. tongue.gif
namidee
Eu as zice ca se pun trei intrebari aici:

- 1) dupa cum au zis si colegii, reviziile au fost facute la timp?
- 2) imediat ce ai constatat problema s-a aprins vreun bec rosu in bord, si daca da, ai incercat sa mergi cu ea asa? Pentru o diagnosticare cat mai acurata a co-forumistilor, s-a aprins vreun bec in bord sau masina s-a comportat anormal inainte?
- 3) ai incercat s-o pornesti vreodata prin impingere?

Trebuie sa incerci sa intelegi ca daca vrei raspunsuri care sa te ajute trebuie sa dai mai multe detalii. Pasii de urmat ar fi urmatorii:

- soliciti motivare IN SCRIS a refuzului de a repara pe garantie
- scrisoare/e-mail/telefon la Vocea Clientului - preferabil primele doua pentru a avea un raspuns scris de la ei.

In functie de raspunsuri, vei primi sfaturi pentru ce sa faci mai departe.
alexys
Motoarele in 2 timpi nu sunt obligatoriu micute, vezi unul de vapor. Doar ma gandeam ca daca Renault n-a fost in stare sa faca motoare cu distributie care sa reziste la acest client, sa-i dea unul fara.
EUGEN2008
eu cunosc pe cineva cu un facelift pe gpl in situatia ta , omul a tras-o asa a reusit sa rupa pana pinioonului de la distributie si sa indoaie atentie: toate 8 supapele! deci a tras la ea de s-a plictisit , acum nu stiu sa-ti spun de ce, ori nu avea benzina si a incercat sa porneasca direct pe GPL , ori bateria era descarcata si s-a gandit ca daca impige la ea se fac 12 V la calculatorul de injectie tongue.gif in fine e destul de logic ca nu se rupe cureaua aia din senin motiv pentru care nu ti-au acordat garantia. Daca ti-au masurat tensiunea bateriei si era goala cand ai ajuns la service atunci au dedus ca nu ti s-a oprit in mers, la fel daca ai lasat sufa in portbagaj sau daca erau urme de 20 -30 de degete pe capota spate de la impins au recurs la acelasi raspuns negativ.
IRONICK
Si eu tot din aia care cred ca ai incercat sa pornesti masina impinsa sunt.
$$ilvviu
S-a dat la fund.....
venusake
Pai daca l-ati luat cu "tir"-ul cu intrebari ... smile.gif
Se pare ca presupunerile voastre se confirma.
derski
asa cum v-am spus masina s-a oprit in timpul mersului dupa ce am facut o frana de motor din viteza a 4-a in a 3-a, e drept ca aveam vreo 80 la ora cand am bagat a treia. Mai departe am sunat la sevice xandor din botosani sa vie sa mi-o ridice si au cautat diferite scuze sa nu o faca, ba ca e stricata platforma , ba ca e din vina combustibilului..., am dus-o la ei, au facut constatarile si au raportat la dacia care a raspuns asa:defectul prezentat se datoreaza unui soc puternic si nu se incadreaza in termenul de garantie. Am facut o sesizare si la vocea clientului si abia dupa o saptamana exact acelasi raspuns , prin telefon.LE-am scris din nou sa-mi trimita un raspuns scris si de atunci tot astept.Masina nu a fost trasa pentru a fi pornita, si inainte de a se strica si dupa putea fi pornita la cheie (electromotorul invarte).masina are 22500 km la bord si inainte de defectiune nu am avut nici un fel de problema
slider2
cu treapta a 3a se poate rula pana la 120km/h fara probleme, deci retrogradarea la 80km/h din treapta 4 in a 3a, nu reprezinta un soc asa puternic cum au spus cei de la dacia, chiar daca ai facut asta foarte repede si fara a corela turatia din acceleratie. pur si simplu motorul a trecut, destul de brusc intr-adevar, de la aproximativ 2700rpm la aproximativ 3500rpm. probabil au spus-o tocmai ca sa scape de tine. imi pare rau...
derski
eu stau si ma intreb daca frigul groaznic din acea dimineata a avut vreun rol in toata treaba asta pentru ca erau -28 de grade afara si motorul nu a apucat sa se incalzeasca pentru ca s-a intamplat la scurt timp dupa ce am plecat de acasa
cosmin_2300
Teoretic n-are treaba smile.gif
IRONICK
QUOTE(slider2 @ 16 Feb 2010, 21:25)
deci retrogradarea la 80km/h din treapta 4 in a 3a, nu reprezinta un soc asa puternic cum au spus cei de la dacia
Daca esti asa de sigur ca nu a gresit plateste-i tu masina. El a trecut in treapta inferioara, si a ridicat piciorul brusc de pe ambreiaj cand turatia era la relanti. Sansele sunt mici, dar sunt sa se intample asa ceva.
ursul_bipolar
QUOTE(IRONICK @ 16 Feb 2010, 23:48)
El a trecut in treapta inferioara, si a ridicat piciorul brusc de pe ambreiaj cand turatia era la relanti. Sansele sunt mici, dar sunt sa se intample asa ceva.
*



Si daca era polei pe jos sau zapada si era nevoit sa faca asta cum mai argumenta dacia chestia asta? Sau ei nu au prevazut asta cand au construit motorul?
cosmin_2300
QUOTE(derski @ 16 Feb 2010, 21:04)
asa cum v-am spus masina s-a oprit in timpul mersului dupa ce am facut o frana de motor din viteza a 4-a in a 3-a, e drept ca aveam vreo 80 la ora cand am bagat a treia.
*




QUOTE(IRONICK @ 16 Feb 2010, 22:48)
Daca esti asa de sigur ca nu a gresit plateste-i tu masina. El a trecut in treapta inferioara, si a ridicat piciorul brusc de pe ambreiaj cand turatia era la relanti. Sansele sunt mici, dar sunt sa se intample asa ceva.
*


Arata-mi te rog unde a zis omul ca motorul era la ralanti ....
Ms smile.gif
ag02cws
Conform manualului de utilizare, n-ar trebui sa aiba nimic daca aduci motorul in 3500 rpm nici atunci cand e in rodaj. Eu la a mea i-am schimbat toata distributia pe garantie la 10.000 de km. Asta pt ca se lucreaza si cu piese romanesti...
lar
Si eu care ma gandeam sa revin la marca Dacia cand se va comercializa modelul Duster. Ma lipsesc in conditiile in care au inceput sa le faca asa "bune" si sa faca figuri la acordarea garantiei. Dacia tot Dacia ramane, valabil si pentru renault. ph34r.gif
IRONICK
QUOTE(cosmin_2300 @ 16 Feb 2010, 23:30)
Arata-mi te rog unde a zis omul ca motorul era la ralanti ....
eu zic ca era
aphophis
QUOTE(lar @ 17 Feb 2010, 08:21)
Si eu care ma gandeam sa revin la marca Dacia cand se va comercializa modelul Duster. Ma lipsesc in conditiile in care au inceput sa le faca asa "bune" si sa faca figuri la acordarea garantiei. Dacia tot Dacia ramane, valabil si pentru renault. ph34r.gif
*


vrei sa-ti caut exemple la seat, fauve cu fix aceleasi romanisme? laugh.gif
lar
Pai si pe astia o sa-i schimb in curand, sper... wink.gif
aphophis
ideea era alta. La toate marcile vei gasi service-uri mai bune si service-uri mai proaste..
IRONICK
QUOTE(lar @ 17 Feb 2010, 08:21)
Ma lipsesc in conditiile in care au inceput sa le faca asa "bune" si sa faca figuri la acordarea garantiei
Sa vezi ca nu o sa mai ploua din cauza asta.
lar
Parerea ta icon_mrgreen.gif
IRONICK
QUOTE(lar @ 17 Feb 2010, 11:31)
Parerea ta  icon_mrgreen.gif
Ca a oricarui anonim de pe forumul asta. smile.gif
lar
Pari a vrea sa cam pornesti un flame dupa cum observ ca iti cam sta in obicei pe aici pe forum. Din pacate pentru tine nu ti-ai gasit omul. Hai sa traiesti ! icon_mrgreen.gif
EUGEN2008
apai vesti proaste ptr sandelu nostru . Asta cu faceliftu de va povesteam de el a lasat la reprezentanta undeva la 2000 -2500 lei , 8 supape , distributie , pinion ax came si pinion arbore cotit , garnitura chiulasa si ceva antigel . Cam astea ar fi piesele plus minus pinionul de la arborele cotit care e posibil sa fii scapat.
roland
Sa vedem...
Bateria goala... poate nu incarca alternatorul.
Urme de maini pe capota spate... sex in grup.
Ideea e ca, astea nu sunt dovezi palpabile care sa indice o exploatare necorespunzatoare a masinii.
Bagat-ul intr-a treia la 80km/h... nu e chiar asa o problema, a 2-a sa zicem ca ar putea fi.
Oricum, sunt curios din punct de vedere legislativ, ce inseamna exploatare necorespunzatoare? Ar trebui sa insemne ca ai incalcat niste norme specificat in manualul masinii. Ori, in manualul masinii nu tin minte sa scrie ca nu ai voie sa bagi in treapta inferioara la anumite viteze, parca. Scrie intr-adevar ca nu e voie s-o pornesti impinsa, scrie sa te opresti imediat daca ti se aprinde becul (!) la bord dar si astea sunt greu de probat in instanta.

Eu zic ca, daca ii dai in judecata, ai sanse de castig deoarece nu ai facut nimic care sa indice o exploatare necorespunzatoare, oricare ar fi ea aceea.
C@talin
dai in nudecata,sunt acuma in kkt ca au scazut vanzarile si nu mai au bani.
dale uee smile.gif .

masina are putini km ,te-au aburit bine.
Auzi de ce nu incerci sa te duci la serus ?
derski
unde sa merg?........ si eu cred ca ultima sansa e judecata dar pana una alta trebuie sa-mi fac masina si culmea e ca tot la ei daca vreau sa-mi pastrez garantia (aia inexistenta). Un lucru se vede sigur, traim in Romania si cine poate sa te tapuiasca o face fara scrupule indiferent ca e firma de vanzari , de garantii, de asigurari sau mai stiu eu ce.
C@talin
incearca si la serus militari repara si dacia baietii.
dandee
tare faza! ramai uimit de ce poate pati un motor considerat fiabil! eu zic ca vor sa te tepuiasaca! cred ca si frigul are o treaba in toata povestea!bafta si sa ne tii la curent
CGDBZ
Am facut si eu o frana de motor de pe la 80 km/h , si nu a patit nimic , si nici nu a fost prea violenta , eram intr-a patra si vroiam sa-i dau a cincea si am nimerit a treia sofer1.gif . , fara un defect de fabricatie nu are cum sa se intample ce s-a intamplat la tine , parerea mea .(masina -un Logan 1.4 al unui amic)
turturel
da tu le-ai spus treaba cu frana de motor? sper ca nu..ideea e ca masina s-a stricat..in garantie. au obligatia sa ti-o repare..daca nu...da-i in judecata.
derski
Stie cineva in cat timp solutioneaza cererile cei de la vocea clientului pentru ca maine am o saptamana de cand le-am trimis un email si le-am solicitat un raspuns IN SCRIS si vad ca nu mi-au trimis nimic inca. huh.gif

17 Feb 2010, 20:06:
pai ce nu am voie sa fac frana de motor?
C@talin
scrie undeva ca de la anumita temperatura sa nu mai pornesti masina ? ca e normal sa nu-i dai in gura cat e rece motoru ok,da nu am vazut sa scrie in manual asta.
CGDBZ
derski eu am trimis mail la Vocea Clientului Dacia si a doua zi am primit raspuns ca sa trimit datele complete ale mele si ale masinii ,dupa ce am trimis datele nu am mai primit nimic doar ca am fost chemat inapoi in service , nu stiu daca datorita acelui mail sau datorita unui topic ce l-am deschis la cafenea .
danutsb
Daca ar fi fost probleme in exploatare eu zic ca ar fi fost mai multe Sandero pe marginea drumului. Pana acum numai pe [B]derski[/B] l-am auzit sa aiba problema asta.
Suna din nou VC si ameninta, dupa care protectia consumatorului si mai apoi judecata.
Eu nu m-as lasa, sunt totusi niste bani munciti, nu-ti poti bate joc de ei.
Bafta!
EUGEN2008
si nu numai sandero , toate ar fii pe marginea drumului ca doar e acelasi motor si aceeasi distributie din 2004 incoace . Ideea e ca probabil frana de motor a fost prea puternica si poate o fii avut si frigu ceva efecte negative. Mai insista cu Vocea Clientului si daca nu cere un deviz de la service macar sa stii ce costuri presupune . Poti sa-l repari si in alta parte pierzi garantia doar la motor , si asa odata intervenit la el Uzina nu stiu daca isi asuma vreo raspundere la o defectiune identica deci garantia vine mai degraba de la serviceul ce a efectuat lucrarea. Exista si alte solutii ca doar e un motor obisnuit nu vreo racheta sa se poata repara doar la Reprezentanta.

18 Feb 2010, 09:01:
C@talin , nu-s in nici o belea cei de la Dacia , merg vanzarile la export de nu pot face fata cererii asa ca nu-ti face griji , e peste tot la stiri ca se extind si ca au crescut cifra de afaceri. Termenul de "criza" e invocat in toate domeniile da asta nu inseamna ca peste tot e real
GABONE77
ok si pct lor de vedere pana acum este ca...? de ce s-a stricat?

ps: pana acum la sandero in 4 luni mi-a cazut pompa spalator parbriz si parbriz crapat. inainte aveam solenza care imi pare pana acum ca era mult mai rezistenta.
ag02cws
Eu zic ca e clar faptul ca ai avut acelasi defect de fabricatie ca si mine si multi altii si anume pinionul de sinterom. La prima revizie, baietii au inchis ochii si, pana la urma, a cedat distributia. Acuma nu stiu de ce nenorocitii nu acorda garantia stiind foarte bine de problema asta la foarte multe masini.
VyRuZ
Pt. că-s în rahé din pct. de vedere financiar și e interesul lor să dea vina pe client, ca dobitocii, ca să economisească bani. De aia nu acordă garanția sau se așa pe ei atâta până ce o acordă.
cosmin_2300
QUOTE(EUGEN2008 @ 18 Feb 2010, 08:57)
Ideea e ca probabil frana de motor a fost prea puternica si poate o fii avut si frigu ceva efecte negative.
*


Incetati fratilor cu frana de motor prea puternica , ca a "vazut" DSN cat a fost in posesia mea frane de motor cum n-a vazut cu siguranta Sandero initiatorului !
Daxidus
Poate ca frana a fost din viteza a 4-a in viteza 1.
Desi pare putin probabil sa reusesti, totusi e o posibilitate.
ag02cws
Pai cred ca ar putea sa vada aia la service daca masina a fost turata mai mult de 6500 rpm.
derski
a fost o frana de motor ca oricare alta numai un pic ma brusca asa, ca mi-a iesit unul de pe o strada laterala si era drum de zapada, dar despre asta nu cred ca trebuia sa se rupa pana pinionului si mai pot sa zic ca am avut si ghinionul sa nu pot opri imediat masina pentru ca nu puteam sa franez imediat si masina s-a oprit asa in viteza caci altfel poate pagubele nu erau asa mari.
lungan
Cumva ai si lovit masina?
GABONE77
asta cu frana de motor si mie mi se pare SF, doar nu-s facute din carton piesele. eu sunt curios ce justificare au cei de la dacia de nu vor sa acorde garantia dar vad ca utilizatorul ce a deschis topicul uita constant sa ne zica.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.