Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme dacia 1300
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
cristyano2
Salut!! am sh eu o dacie 1300 de prin 1976 sh vara aceastaa nu prea am fost pe acasa asa k cei care au fost pe acasa ( amatori) s`au plimbat mai mereu cu ea sh in momentul knd nu au mai avut benzina a luat de la cineva benzina amestecata cu motorina...( va dati seama de a iesit..fosrta motor mai deloc.trepidatii,arderea grea)si evindent consumul foarte mare( in jur de 30%),,,in fine am bagat pe urma numai benzina curata si`a revenit din tremurat,trepidat sh altele dar exista o problema..numai scade consumul...deci consumul a ramas undeva la 30%...ce este de facut...astept sh eu cateva pareri de ale voastre:)..multumexc..bafta[/I]
pirvumark
schimba segmentii, daca ai bagat cu motorina, sigur explozia a fost mai puternica si ti-a rupt segmentii(la figurat)
adica compresia ta este cam falfaita.
poti insa incerca sa schimbi jigloarele. poate s-au decalibrat din cauza combustibilului necorespunzator.
sau o simpla reglare de carburator.
eu zic sa incepi invers de cum ti-am spus aici.
bucatzel
1. Cel mai important. Invata iute sa scrii romaneste, ca asa ai promis atunci cand ai checkuit ca esti de-acord cu regulamenteul. Si toate ca toate, dar sa folosesti apostrof in loc de cratima... laser frate...

2. E vreun motiv anume pentru care scrii cu rosu, bold, italic? Ai vreo placere din a da dureri de cap celor care s-ar putea sa te ajute?

3. Curata / regleaza carburatorul, si verifica pompa de benzina, sa nu i se fi spart vreo membrana. Verifica si returul sa nu fie infundat.

4. Mai exact, cum ai masurat consumul ala de 30%?

Minel
QUOTE(bucatzel @ 18 Feb 2010, 18:35)
4. Mai exact, cum ai masurat consumul ala de 30%?
*



O fi consumul instant .... icon_mrgreen.gif
Paulorossi
In principiu trebuie curatat carbelitorul,reglat si verificat daca nu e infundat returul.
vladut88
motorul nu se si supra incalzeste? daca da is rupti segmentii cromati
cristyano2
Nu..motorul nu se supraincalzeste
djasu82
QUOTE(cristyano2 @ 18 Feb 2010, 19:09)
Salut!! am sh eu o dacie 1300 de prin 1976 sh vara aceastaa nu prea am fost pe acasa asa k cei care au fost pe acasa ( amatori) s`au plimbat mai mereu cu ea sh in momentul knd nu au mai avut benzina a luat de la cineva benzina amestecata cu motorina...( va dati seama de a iesit..fosrta motor mai deloc.trepidatii,arderea grea)si evindent consumul foarte mare( in jur de 30%),,,in fine am bagat pe urma numai benzina curata si`a revenit din tremurat,trepidat sh altele dar exista o problema..numai scade consumul...deci consumul a ramas undeva la 30%...ce este de facut...astept sh eu cateva pareri de ale voastre:)..multumexc..bafta[/I]
*


Ce dracu inseamna "SH" ? hai am inteles ca e dacie din o mie noua sute toamna ...
In primul rand dai jos carburatorul il desfaci bucatele si il speli frumusel in decarburor la fel si jicloarele il montezi il reglezi la cald si aia e .
Daca e sa fie segmenti prapaditi iti scoate fum albastru pe evacuare , ai ulei pe interior la bujii plus cand invarti de elice simti ca nu mai are compresie motorul si atunci poti spune s-a bulit segmenti.
deceneu32
SH inseamna ''si''.E prepozitie. :)Asta care scrie cu rosu,n-are de unde sa stie. Asa scriu pitipoancele si cocalarii pe ''haifaiv'' si messenger.
Tudor Badescu
Daca ar fi segmenti rupti,nu isi mai revenea motorul.Nu spui cam cata motorina era in "benzina"aia ca sa vedem cam ce cifra octanica a rezultat,ca sa dea detonatii asa puternice sa rupa segmenti.Consumul e ori din carburator(sa nu fie benzina in plutitor!)ori de la o fisura pe retur sau membrana rupta la pompa la asa un consum.IN NICI UN CAZ motorina nu uzeaza jicloarele!Mai vezi sa nu se fi umblat pe la carburator si sa se fi astupat cu ceva vreun jiclor de aer,ca a patit un prieten asta cu jiclorul de aer de ralanti(la service!) si tot asa consuma.
cristyano2
fratilor v-am intrebat si eu despre problema mea ...daca vreti imi raspundeti civilizat daca nu numai raspundeti..din cate imi aduc aminte nu v-am pus sa criticati scrisul meu


si cobinatia a fost cam 10 litri de motorina la 50 de benzina...
deceneu32
Poftim?!10 litri de benzina la 50 de litri de motorina? ohmy.gif Adica 60 de litri?Unde i-ai bagat?Rezervorul de berlina nu permite mai mult de 48 de litri!!! radmasa.gif

P.S.:Forumul acesta reprezinta o comunitate de intelectuali rasati,pasionati de masini clasice,carti bune si golf.Tinuta este obligatorie.De asemenea,ortografia!!
Daca nu reusesti sa indeplinesti aceste standarde,muta-te pe 4tuning.
pirvumark
incearca intai sa dai jos carburatorul sa-l speli bine(eu pe al meu l-am spalat 2 zile cu diluant). nu stiu daca am facut bine dar de 5 ani merg cu el si merge perfect.
daca ai mers cu motorina in amestec, scoate furtunul cu duza care vine din galerie in carburator, vezi duza aia daca nu e infundata si totodata desfunda stutul de metal pe care intra furtunul in galerie.
-motorina ca motorina, dar termostat ai?
-nivelul e bun in CNC?
-returul e liber (nu e infundat?)
-mergi mai mult de 5 km cu ea sa aibe timp sa se incalzeasca? sau iesi si afara din localitate? sau mergi doar cu 2 si a 3-a?
-aprinderea e reglata bine (platina la 0.4 si bujiile bune? la 0.7)
vacuumul functioneaza, tremura cand scoti furtunasul din capsula?
culbutorii i-ai mai reglat? mai bine ii lasi ma slabi. sa tacane un pic decat prea stransi sa stea supapa deschisa.
cristyano2
fratele meu cine a spus k am bagat atata in rezervor?daca citeai mai sus vedeai ca aceasta benzina a fost cumparata de la cineva...( a incurcat pompele si in loc de motorina a bagat benzina...)..apoi logic k a dat-o afara si nu a mai avut ce face cu ea
cristyano2
salut..revin si eu cu inca o problema..de cateva zile incoace am pornit masina ( dacia 1300) a mers fara probleme ( consumul prea mare) si astazi cand am incercat sa o pornesc din noi surpriza..nu mai vrea..in concluzie da sa porneasca aproape ca porneste dar nu o ia..ce este de facut in acest caz? Tin sa mentionez k nu am umblat la nimic de cand am pornit-o ultima data..multumesc
danut 69-71
Este evident consumul mai mare pe timp de iarna , motorul nu lucreaza in parametri . Curata nitel carburatorul sa nu ai numai depuneri prin el si verifica platina + condensator .
cristyano2
salut..platina si condensatorul sunt schimbate recent ( mai exact acum vreo luna de zile) si sunt schimbate de un mecanic auto.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.