Salutare tuturor! am si eu nevoie de un tutorial ca sa fac sa pornesc solenza mea pe buton din interior, deoarece nu-mi mai porneste masina cu cheia, culiseaza bine la punctul demarare dar nu se intampla nimic. Si daca tot desfac contactul m-am gandit sa il fac pe buton, adica sa pun contactul sa se aprinda martorii, iar apoi sa apas pe buton.
18 Feb 2010, 23:13: cautai pe site si gasii ca nu are treaba contactul ci firul ce face legatura dintre contact si electromotor
firul gri ce duce la ectromotor are un papuc care nu face atingere.. ma uit maine sa vad, dar vreau in continuare tutorialul cu pornirea pe buton:P
10tacl3
19 Feb 2010, 14:51
sa ne tii si pe noi la curent cu modificarile (poze..instructiuni) as vrea sa-mi fac si io
djasu82
19 Feb 2010, 15:15
nu e cine stie ce doua fire trase unu de la plus permanent si altu de la firtul care duce la bobina eletromotorului . Butonul trebuie sa reziste la 10A. Se poate face si cu push buton dar trebuie un circuit eletronic format din doi tranzistori unu de comanda si altu de comutatie gen mos.
solenzaxjg
19 Feb 2010, 16:11
Este pornire electronica din buton de la telecomanda ii vreo 100 150 euro are un pretin pe o dacia 1300 dar o facuto el se stie baiatul de numa in treburi deastea
sorcer
19 Feb 2010, 16:56
si sistemu antidemaraj ce-o zis???
Danny_bb
19 Feb 2010, 17:03
Daca cheia este in contact... sistemul antidemaraj nu va avea nimic impotriva.
sorcer
21 Feb 2010, 17:17
pai si atunci care e eficienta porniri din buton ? te dai jos din masina lasi cheia in contact , si chiar daca inchizi usile iti dai seama ca in cel mai scurt timp ti se va fura masina .
nenestean
22 Feb 2010, 09:43
pornire la buton......e doar pornire....si oprirea e din cheie ... deci nu ai cum sa lasi cheile in contact. si eu as fi vrut sa fac ....dar nu imi place ca trebuie folosita si cheia......deci...nu are rost....doar asa de kiki ....
julaikos
4 Mar 2010, 16:45
se ia firul care duce la bobina demarorului,se pune pe un contact al butonului,iar al doilea fir se ia un fir de plus,dar care sa aibe plus de pe contact(firul alb parca) si aia e toata ingineria...
se poate folosi orice buton ,nu neaparat de 10A curent de rupere,dar se va pune un releu de protectie ca si pentru proiectoare
nenestean
4 Mar 2010, 19:10
nu chiar asta e toata ingineria .... fara sa ai cheia in contact ... nu merge in primu rand trebuie cipu din cheie sa fie acolo .... apoi trebuie sa invarti cheia pana la treapta 2 .....si apoi poti apasa linistit butonu ..... da nu mai are rost butonu....
crick
5 Mar 2010, 20:24
...si exista sanse sa apesi(involuntar) butonul cu motorul deja pornit si se duc niste dinti din coroana sau pinionul electromotorului.Cheia(butucul) are deja protectia asta; nu poti invarti inca odata fara sa treci cheia prin 0. Ideea este realizabila dar schema devine mai complexa decat un simplu buton...
Gyno86
8 Mar 2010, 13:16
Mai bine faci tot posibilul si iti iei alt bututc....
maffiaxxl
16 Mar 2010, 17:05
In primul rand salut pe toata lumea cine vrea sa faca pornirea din buton asta este o idee:
Se poate finisa si o sa fie ok
slider2
16 Mar 2010, 20:29
cam complicat, mai bine dau la cheie...
BlackCaddy
24 Feb 2013, 21:26
QUOTE(maffiaxxl @ 16 Mar 2010, 17:05)
In primul rand salut pe toata lumea cine vrea sa faca pornirea din buton asta este o idee:
Se poate finisa si o sa fie ok
Foarte tare dupa parerea mea. Poti spune cum ai facut asta? M-ar interesa si pe mine. Stima
Eu as zice mai intai sa vezi ce faci cu alarma , pentru ca e clar ca nu va mai merge anti-demarajul , daca-i faci un by-pass si oricine deschide/sparge o usa/geam face o tura gratis sau ti-o dezmembreaza. Nu e greu sa faci sa porneasca din buton , problema este ca la acel buton trebuiesc niste cabluri tapene , pentru amperaj mare si cu ceva protectii pe ele . Nu vreau sa ma gandesc ca VREODATA unul din pasageri se joaca cu acel buton in ce tu conduci linistit . Oricum ideea este ca ar trebui sa fie doua butoane si anume unul de "pus pe rosu" si unul de starter , iar cand ai pus pe rosu sa se amorseze si pompa de benzina . La acea masina nu mi se pare ca a asteptat sa se amorseze nimic . Dintr-un singur buton mergea la cele care nu erau pe injectie . La masinile de curse cam asa este , astfel incat pot opri motorul imediat si taie orice alimentare electrica de la motor , sa nu ia foc . Si la motociclete tot asa este , un on-off general , ca in momentul in care cazi sa ai timp o fractiune de sec. sa opresti electrica. Oricum la cum merge acea masina ... nu consider acea pornire o imbunatatire .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.