Deoarece am vrut sa ma joc si eu putin cu carburatorul in sensul ca imi manca cam mult... am umblat la surubul acela de sub surubelul de relanti si tot am rotit de el pana ce motorul am zis eu ca merge rotund.
Am reglat frumos relantiul la 1000 si am pornit la drum...
e si acuma vine problema... mi se pare mie sau nu stiu sigur...parca se aude altfel motorul in sensul ca parca e mai galagios... se infige la fel de bine, nu imi scoate nici un fel de fum pe toba(am turato si la 5000 progresiv si nimic) DAR in frana de motor simt ca parca ar vrea sa-mi dea in nas ceea ce pana acuma nu se intampla...
Totusi nu imi da in nas... dar simt asa niste intreruperi ale motorului de exemplu... a4-a frana de motor la 2000, 1800....
Posibile cauze?! va multumesc.
de mentionat: relantiul e cat de cat ok, in sensul ca oscileaza foarte putin acul de indicator de parca motorul ar avea o intrerupere... dar am inteles ca e normal la un motor de dacie sa aiba o intrerupere de o mieme de secunda.
Pornirile sunt extrem de usoare... la sfert tot-timpul.