Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: inel etansare
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Piese auto - Dacia SuperNova
brave 27
caut si eu inel etansare toba intre galerie si catalizator ?
stie careva cum arata din ce e facut ca pe la magazine mai rau te baga in ceata
dan supernova
inelu acela lam gasit eu in vitan barzesti cand am schimbat tobele era in jur de 20 ron smile.gif este din metal ,se lipesc buzele celor 2 respectiv toba si racordul acela flexibil si vine cu inelu acela peste cele 2 buze si se starnge bine are un surub cu piulita . da ca sfat sa nu incerci sa le schimb isingur sau fara sa ai rampa ceva ca nu o sa reusesti si eu am incercat singur dar degeaba smile.gif
brave 27
cred ca m-am exprimat eu gresit dar nu de acel colier e vb ci de locul acela unde e tabla aia de nu trebuie sa o atingi caci e fierbinte ,cand ridici capota e in fata radiatorului,e pe acolo cand accelerez imi ies gaze e si acolo cica e un astfel de inel
din acest motiv intreb ca nu stiu cum arata sau cate gauri are ca mi-a aratat cineva unul si avea 2 din ce material este ?
dan supernova
da nu te pot ajuta aici nu stiu nmk despre inelu acela poate mai raspunde vreun coleg de pe forum care stie ..bft smile.gif
Maskatu
Daca nu ma insel, "tabla" despre care vorbesti, in manual este denumita "ecran de protectie termica". Iar "inelul" este "legatura dintre colectorul evacuare si esapament". Si din ce vad eu in poze, este prins in laterale cu suruburi.
j00hn
inelul acela se numeste colier...
brave 27
deci colierul nu e una cu inelul,am gasit piesa in vitan 35 ron,dar nu pot s-o montez caci nu pot sa desfac locul in care se afla ea sunt prea sudate suruburile cineva m-a trimis la un atelier de sudura autogen dar nu m-am dus
am dat cu silicon pe acolo si nu imi mai ies asa de mult gaz pe acolo
(o carpeala de moment)
RomeoNica71
Va rog sa ma ajutati si pe mine īntr-o problema.Īn primavara am schimbat tobele ca erau praf.Am pus de Connex neavīnd bani pt tobe de uzina.Le-am montat la un service de cartier,dar īn aceeasi zi le-am demontat-montat acasa cu un prieten ca aia doi "mecanici"erau habarnisti si le-au pus aiurea.Toate bune si frumoase numai ca dupa o luna a īnceput sa "urle"pe la colierul dintre toba mica si teava scurta de la catalizator.Am schimbat colierul, am pus un silicon pt tobe si de atunci am mai schimbat de 4 ori colierul ca ma tine cīte o luna si iar urla.Am pus coliere si mai mici si mai mari, si mai scumpe si mai ieftine ...degeaba dupa o luna iar urla.Am schimbat si tampoanele tobelor,tot degeaba.Mi-a spus o cunostinta ca ar fi niste coliere din doua parti cumva tip brida, cu doua suruburi si ,cica ar stringe mai bine buza tobei.Ati vazut (folosit) astfel de coliere?
dumi81
Vezi ca exista silicon rezistent la temperaturi inalte pui pe inelul in inteior si apoi strangi cu colierul si ar trebui sa nu mai ai probleme.
RomeoNica71
Am pus silicon bun ( zic eu ), un tub ca de pasta de dinti cu o toba de esapament desenata pe ea ,made īn usa, scria ceva ..CEMENT...Treaba e ca am auzit c-ar fi niste coliere din doua bucati cu doua suruburi...am īntrebat la magazin,dar n-au auzit de asa ceva.Un cumnat mi-a spus ca a pus el colier din doua bucati.
Bogyciu
QUOTE(brave 27 @ 3 Mar 2010, 21:18)
deci colierul nu e una cu inelul,am gasit piesa in vitan 35 ron,dar nu pot s-o montez caci nu pot sa desfac locul in care se afla ea sunt prea sudate suruburile cineva m-a trimis la un atelier de sudura autogen dar nu m-am dus
am dat cu silicon pe acolo si nu imi mai ies asa de mult gaz pe acolo
(o carpeala de moment)
*




Supernova nu are acel inel, a fost indrodus abia la Logan. Asta o stiu de la cineva care dezmembra Dacii si mi-a explicat diferenta dintre cele 2. Eu voiam sa iau partea de dupa galerie de la un Logan sa il pun pe SN, sa elimin catalizatorul, dar am renuntat la idee.
caphonne
Hmm si eu am probleme cu inelul/colierul din primul post.Imi uruia masina ca dracu si nu stiam de ce.M-am bagat sub ea duminica am pus pe cineva sa accelereze si am depistat sursa.Colierul este cam slabit si resufla un pic pe acolo.
diarenato
Nu exista inel de etanare de la galeria de evacuare la catalizator.

Problemele enumerate mai sus se datoreaza unui singur motiv: esapament de Conex.
ydaniel
hmm esapamente de conex?
pai voi din astea comercializati+intreaga gama asam si la preturi mult superioare celorlalte magazine!!
solutia cea mai buna:traseu evacuare facut de cowel sau de borla,coliere bune si putina paste de etansare( rezistenta la temperaturi inalte) aplicata la fiecare imbinare.
cristio_79
QUOTE(ydaniel @ 4 Oct 2010, 16:13)
solutia cea mai buna:traseu evacuare facut de cowel sau de borla,coliere bune si putina paste de etansare( rezistenta la temperaturi inalte) aplicata la fiecare imbinare.
*


+1
Legat de inelul de etansare despre care se face referire pe aici, eu nu cred ca exista. Si eu am avut un surub slabit, dar nu am desfacut tot sa vad ce-i acolo, am strans doar surubul sa nu mai "sufle" aiurea. Dar din ce am observat, cred ca este o strangere pe con, ceva asemanator cu imbinarea dintre catalizator si toba mica.
Am incercat azi sa desfac al doilea surub si nu am reusit. Tubulara nu am putut sa o bag acolo, iar cu inelara mi-a fost frica sa fortez mai tare ca sa nu stric hexagonul piulitei.
diarenato
QUOTE(ydaniel @ 4 Oct 2010, 15:13)
hmm esapamente de conex?
pai voi din astea comercializati+intreaga gama asam si la preturi mult superioare celorlalte magazine!!
solutia cea mai buna:traseu evacuare facut de cowel sau de borla,coliere bune si putina paste de etansare( rezistenta la temperaturi inalte) aplicata la fiecare imbinare.
*



OFF:Dragule, clientul migreaza. Chestiune foarte valabila in cadrul comertului si vanzarilor.
Nu te obliga nimeni sa mai vii la noi daca ai ajuns la o concluzie in ceea ce ne priveste. Am inteles parerea ta si in alt topic. Dar probabil ca imi pandesti profilul sa vezi unde mai postez... smile.gif

Revenind la topic, se poate vedea foarte bine in imaginea pe care am atasat-o mai sus: SN NU are inel de etansare la catalizator.
serviccom
Eu am demontat catalizatorul de pe galerie acum ceva vreme si va spun ca nu exista nici un inel de etansare. Acolo se imbina exact ca la conductele de frana, au conicitate facuta atat catalizatorul cat si galeria, iar prin strangerea flansei de pe catalizator, prin intermediul celor 2 suruburi se asigura etansarea. Surubul dinspre motor se desface mai greu din cauza pozitiei nefavorabile, dar cu prelungitoare de tubulare lungi si un cardan se rezolva imediat, dar trebuie demontat scutul, ca pe jos se umbla. Curatate bine suprafetele conice si montat la loc cu grija sa se centreze bine suprafetele de etansare conice.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.