Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: turatie mica la relanti
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
hurmuzs
Salut.Am obs recent ca loganul meu sta cam subturat la relanti ..la 5->500 rot /min.Inainte statea cam la 800-900 rot min.Stiti care e cauza ? E un logan 1.4 mpi.
thx
boobybooby23
1,e motoru cald
2.eu unu nu as da mare importanta la turometru
asa ca stai calm
dan supernova
1 .curata senzoru de turatie
2 .curata si mototrasul pas cu pas (mpp) si ar trebui sa it imearga brici dupa ce le curete
bobo77
Sigur stii sa citesti corect turometrul? nu vreau sa te jignesc dar am mai vazut cazuri...
Ionut Stoica
La mine asa sta mereu, din fabrica este asa dar s pare ca turatiile nu pornesc exact de la 0 asa ca mai adaugi la turatia indicata inca vreo 100-150 de rotatii deci sta pe undeve pe la 650 rot/min. ceea ce e bine dupa parerea mea... plus ca sigur nu sta exact la 500 deci intre 650 si 700 este normal....
robbie_ro
1. Porneste de la 500 rot/min.
2. Acolo unde se crede ca-s 500 rot/min sunt de fapt 750 rot/min
3. S-a mai discutat si ras-discutat, cautati pe forum.
adrianos787
buna.eu am probleme cu trpidatiile la relanti, acul de la turometru ascileaza si masina tremura putin.adica intre 700-900 .am schimbat bujiile,am curatat mpp si tot degeaba .ce e de facut??? 1zhelp00.gif
klaus
reglat culbutorii ai incercat?
roland
apropo de culbutori, o intrebare...
cum iti dai seama ca trebuie reglati?

adica, daca sunt prea stransi stiu ca trepideaza motorul la relanti, am patit-o pe Dacia 1310 injectata.

daca sunt prea largi (daca pot sa ma exprim asa), ar trebui sa tacane, nu?

la Logan, se aude un usor tacanit care provine de la injectoare, se aude la o anumita turatie inainte de a fi acoperit de sunetul motorului turat, chestie normala (cred si sper).

cum stii cand tacane de la culbutori prost reglati?
roland
Anyone? smile.gif
einstein1984
Cand pui lera intre culbutor si suapapa e jocul prea mare. Si ralantul instabil... sau lipsa de puetre.
roland
multumesc. intrebam in ideea de a nu desface capacul. deci relanti instabil.
danut.ditoiu
ok.ms de raspunsuri
cd06
Dar trepideaza?
2xGI
E corect acest relanti? Logan 1.4 2005
Mie îmi pare cam mic. Același motor de 1.4 la alt logan 2008 are relantiul la prima linie de sub 1000. Care din relantiuri e cel corect ?
MuciX
Daca te uiti atent, prima linie groasa e echivalentul a 500 rpm, deci ce iti indica tie e 750 rpm.
2xGI
Corect, dar mie totusi mi se pare cam mic ( sau asta e relantiul corect ? ). La cealalta masina parca merge mai rotund motorul cu relantiul mai sus ( prima linie de sub 1000 ).

Se poate face cumva sa se mareasca relantiul ?
tatabobu
Da' esti sigur ca ambele turometre sunt calibrate identic? De corect nu intreb 04.gif
2xGI
Da, corect, calibrarea smile.gif. Mama ei de calibrare smile.gif de unde sa știu dacă sunt la fel de calibrarte smile.gif

Cert este ca motorul ăla cu relantiul mai sus se aude mai frumos, și merge mai rotund.
flavyus1987
Am intalnit problema aceasta in special la motoarele de 1.4 cu gaz.dar se manifesta și cand merg pe benzina.Se observa o mica trepidatie sau ca și cum ar da rateuri mici pe evacuare.Motorul trepideaza usor,schimbatorul de viteze la fel.
O mica îmbunătățire a adus reglajul distanței rachetelor.
În bord acul stând la 600rpm cand de fapt pe teste media era 750rpm, tirania oscilând 745~761rpm.
Într-un final am mărit turatia din tester cu 50rpm adică la 800rpm, pe tester oscilând între 791~805rpm.oscilatia aceasta este un lucru normal la toate masinile.
Rezultatul a fost foarte satisfăcător.plecarea de pe loc s-a îmbunătățit atat pe gaz cat si pe benzina.iar motorul nu mai trepida.
În ambele setări motoarele verificate nu dădeau rateuri, dar era enervantă trepidatia la turatia de 750rpm.
Consumul instant la relanti , pe tester, cu setarea la 800rpm apa la 83grC și 4grC afara, era aproximat la 0.93L/h.cu setarea de 750rpm nu am verificat consumul la relanti.
Sper sa va ajute informatiile de mai sus.
kommodore_ss
QUOTE(einstein1984 @ 1 Apr 2010, 12:05)
Cand pui lera intre culbutor si suapapa e jocul prea mare. Si ralantul instabil... sau lipsa de puetre.
*



Eu am 1.5 dci si aud țăcănitul ăla când motorul e rece , metalic doar la o anumită turație in sarcina moderata. Relanti cam instabil.

Nu prea mă pricep tehnic. Daca as vrea un reglaj ce trebuie sa zic la service?
RazvanF
QUOTE(kommodore_ss @ 4 Jan 2020, 10:53)
Daca as vrea un reglaj ce trebuie sa zic la service?
*


Le zici ca vrei un test la injectoare. Daca ai tacanit metalit si relanti instabil atunci problema este de la injectoare.
einstein1984
la K9K zgomotul e mai degraba d ela injectoare
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.