hurmuzs
23 Feb 2010, 18:55
Salut.Am obs recent ca loganul meu sta cam subturat la relanti ..la 5->500 rot /min.Inainte statea cam la 800-900 rot min.Stiti care e cauza ? E un logan 1.4 mpi.
thx
boobybooby23
23 Feb 2010, 19:56
1,e motoru cald
2.eu unu nu as da mare importanta la turometru
asa ca stai calm
dan supernova
23 Feb 2010, 21:22
1 .curata senzoru de turatie
2 .curata si mototrasul pas cu pas (mpp) si ar trebui sa it imearga brici dupa ce le curete
bobo77
23 Feb 2010, 22:01
Sigur stii sa citesti corect turometrul? nu vreau sa te jignesc dar am mai vazut cazuri...
Ionut Stoica
24 Feb 2010, 20:20
La mine asa sta mereu, din fabrica este asa dar s pare ca turatiile nu pornesc exact de la 0 asa ca mai adaugi la turatia indicata inca vreo 100-150 de rotatii deci sta pe undeve pe la 650 rot/min. ceea ce e bine dupa parerea mea... plus ca sigur nu sta exact la 500 deci intre 650 si 700 este normal....
robbie_ro
24 Feb 2010, 21:33
1. Porneste de la 500 rot/min.
2. Acolo unde se crede ca-s 500 rot/min sunt de fapt 750 rot/min
3. S-a mai discutat si ras-discutat, cautati pe forum.
adrianos787
9 Mar 2010, 15:11
buna.eu am probleme cu trpidatiile la relanti, acul de la turometru ascileaza si masina tremura putin.adica intre 700-900 .am schimbat bujiile,am curatat mpp si tot degeaba .ce e de facut???
reglat culbutorii ai incercat?
apropo de culbutori, o intrebare...
cum iti dai seama ca trebuie reglati?
adica, daca sunt prea stransi stiu ca trepideaza motorul la relanti, am patit-o pe Dacia 1310 injectata.
daca sunt prea largi (daca pot sa ma exprim asa), ar trebui sa tacane, nu?
la Logan, se aude un usor tacanit care provine de la injectoare, se aude la o anumita turatie inainte de a fi acoperit de sunetul motorului turat, chestie normala (cred si sper).
cum stii cand tacane de la culbutori prost reglati?
Anyone?
einstein1984
1 Apr 2010, 12:05
Cand pui lera intre culbutor si suapapa e jocul prea mare. Si ralantul instabil... sau lipsa de puetre.
multumesc. intrebam in ideea de a nu desface capacul. deci relanti instabil.
danut.ditoiu
24 May 2014, 17:39
ok.ms de raspunsuri
E corect acest relanti? Logan 1.4 2005
Mie îmi pare cam mic. Același motor de 1.4 la alt logan 2008 are relantiul la prima linie de sub 1000. Care din relantiuri e cel corect ?
Daca te uiti atent, prima linie groasa e echivalentul a 500 rpm, deci ce iti indica tie e 750 rpm.
Corect, dar mie totusi mi se pare cam mic ( sau asta e relantiul corect ? ). La cealalta masina parca merge mai rotund motorul cu relantiul mai sus ( prima linie de sub 1000 ).
Se poate face cumva sa se mareasca relantiul ?
tatabobu
22 Oct 2018, 08:32
Da' esti sigur ca ambele turometre sunt calibrate identic? De corect nu intreb
Da, corect, calibrarea
. Mama ei de calibrare
de unde sa știu dacă sunt la fel de calibrarte
Cert este ca motorul ăla cu relantiul mai sus se aude mai frumos, și merge mai rotund.
flavyus1987
29 Dec 2019, 10:17
Am intalnit problema aceasta in special la motoarele de 1.4 cu gaz.dar se manifesta și cand merg pe benzina.Se observa o mica trepidatie sau ca și cum ar da rateuri mici pe evacuare.Motorul trepideaza usor,schimbatorul de viteze la fel.
O mica îmbunătățire a adus reglajul distanței rachetelor.
În bord acul stând la 600rpm cand de fapt pe teste media era 750rpm, tirania oscilând 745~761rpm.
Într-un final am mărit turatia din tester cu 50rpm adică la 800rpm, pe tester oscilând între 791~805rpm.oscilatia aceasta este un lucru normal la toate masinile.
Rezultatul a fost foarte satisfăcător.plecarea de pe loc s-a îmbunătățit atat pe gaz cat si pe benzina.iar motorul nu mai trepida.
În ambele setări motoarele verificate nu dădeau rateuri, dar era enervantă trepidatia la turatia de 750rpm.
Consumul instant la relanti , pe tester, cu setarea la 800rpm apa la 83grC și 4grC afara, era aproximat la 0.93L/h.cu setarea de 750rpm nu am verificat consumul la relanti.
Sper sa va ajute informatiile de mai sus.
kommodore_ss
4 Jan 2020, 10:53
QUOTE(einstein1984 @ 1 Apr 2010, 12:05)
Cand pui lera intre culbutor si suapapa e jocul prea mare. Si ralantul instabil... sau lipsa de puetre.
Eu am 1.5 dci si aud țăcănitul ăla când motorul e rece , metalic doar la o anumită turație in sarcina moderata. Relanti cam instabil.
Nu prea mă pricep tehnic. Daca as vrea un reglaj ce trebuie sa zic la service?
RazvanF
9 Jan 2020, 06:44
QUOTE(kommodore_ss @ 4 Jan 2020, 10:53)
Daca as vrea un reglaj ce trebuie sa zic la service?
Le zici ca vrei un test la injectoare. Daca ai tacanit metalit si relanti instabil atunci problema este de la injectoare.
einstein1984
9 Jan 2020, 09:25
la K9K zgomotul e mai degraba d ela injectoare
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.