Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Incarcare baterie
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
livacana
Bun seara!Am mesterit odata pe la masina si din pura neatentie am pus + la - si invers si am ars si bobina,schimbat alternator si releu de tensiune cu unul electronic. Problema sta in felul urmator: Acum daca pornesc faza scurta si aeroterna,la relanti,indicatorul de bord se duce pe zona hasurata. Releul este electronic si cu multimetrul da valorile urmatoare. Fara consumatori: relanti:14.2 sarcina:14.3.Cu consumatori:relanti 13.3,sarcina 14.2.Mi se tare mica tensiunea de 13.3,tinand cont ca inainte de incident acum nu se apropia de zona hasurata.(Am incercat si cu alt releu mecanic,clasic si tot intra pe hasura in relanti) Probabil cadere de tensiune? Am incercat sa fac diferente intre tensiunea la borne si la contact si sunt aceleasi. Este probabil sa se fi decalibrat indicatorul sau alta problema?
Minel
30 de topicuri , esti tare man ..... laugh.gif

Tu pt fiecare problema care o ai sau presupui ca o ai , faci topic nou .....

Ma mir , ca moderatorii nostrii nu iau nici o masura .... dry.gif
livacana
La problemele mele vreau sa aflu si alte opinii si de asta deschid topicuri.De ce sa fie luate masuri impotriva mea? Pentru ca intreb? Nu pentru asta este facut forumul?
mecanick_maverick
QUOTE(livacana @ 28 Feb 2010, 19:21)
La problemele mele vreau sa aflu si alte opinii si de asta deschid topicuri...  Nu pentru asta este facut forumul?
*



Acest forum are un REGULAMENT care explicä si pentru cei care nu stiu engleza ce înseamnä functia "search" si cum se foloseste , se pot citi si regulile ,respectarea lor va fi în beneficiul tuturor userilor .
Orice nouä postare într-un topic deja existent cu aceeasi temä care te afecteazä , face ca acesta sä ajungä din nou în top si sä "aflii si alte opinii " dacä cineva considerä cä nu au fost deja expuse aceste opinii .

Pentru asta este facut forumul ! Nu doar "fraierii " trebuie sä respecte regulile ...
Cu toate cä ti-ai cerut scuze de multe ori pentru deschiderea de topicuri noi în trecut ( pentru teme la care existau deja pe forum explicatiile corespunzätoare ) continui sä deschizi altele räs-dezbätute ...
Pentru a fi respectat , trebuie sä respecti reguli si persoane !
baftä !

P.S. Cu functia search ai fi aflat asta, care este foarte adevärat .
florian90
QUOTE(livacana @ 28 Feb 2010, 17:50)
Bun seara!Am mesterit odata pe la masina si din pura neatentie am pus + la - si invers si am ars si  bobina,schimbat alternator si releu de tensiune cu unul electronic. Problema sta in felul urmator: Acum daca pornesc faza scurta si aeroterna,la relanti,indicatorul de bord se duce pe zona hasurata. Releul este electronic si cu multimetrul da valorile urmatoare. Fara consumatori: relanti:14.2 sarcina:14.3.Cu consumatori:relanti 13.3,sarcina 14.2.Mi se tare mica tensiunea de 13.3,tinand cont ca inainte de incident acum nu se apropia de zona hasurata.(Am incercat si cu alt releu mecanic,clasic si tot intra pe hasura in relanti) Probabil cadere de tensiune? Am incercat sa fac diferente intre tensiunea la borne si la contact si sunt aceleasi. Este probabil sa se fi decalibrat indicatorul sau alta problema?
*




sa spui sarut mana ca nu ti-a explodat bateria in fata in momentul in care ai inversat bornele....
bygy007
pai puntea de diode se comporta ca o siguranta de 50A laugh.gif

livacana in topicul asta gaseai raspunsul , daca cautai in el gaseai multe raspunsuri la problema ta , unul din cele mai complete este asta
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.