Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Tuning motor 1.4/1.6 MPi
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Imbunatatiri - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45
mmarinaru
Salutare tuturor, sunt un fericit posesor de Logan Ambition de vreo doua saptamani si am tot cautat pe forum despre chip tunning. N-am gasit nimic relevant si tare sunt curios daca se poate face ceva in directia asta. Daca mi-a scapat respectivul post la cauatre imi cer scuze
horsewhisperer27
la orice masina cu calculator poti sa ii schimbi chip-ul
andreic
QUOTE(mmarinaru @ 12 Apr 2005, 23:28)
Salutare tuturor, sunt un fericit posesor de Logan Ambition de vreo doua saptamani si am tot cautat pe forum despre  chip tunning. N-am gasit nimic relevant si tare sunt curios daca se poate face ceva in directia asta.
*


Cauta atent ca sunt si adrese de firme care fac tuning si costa in iur de 200- 250 euro pentru cip. Cipul singur iti da cam 10 cp. Daca vrei sa te duci mai sus trebuie sa schimbi si filtrul si evacuarea, si la motorul de 1,6l vei obtine la final cam 107-108 cp. Pretul final va fi cam de 500-600 euro.
tazzz
ai putea sa mai faci ceva, tine minte ca e doar o idee, ii dai foc si banii de la asigurare ii dai avans la un megane 2 cu motor de 1.6 16v...

daca ai sa cauti putin mai mult ai sa vezi ca nu prea ai ce face motorului de 1.6 8v...nici macar cu chip, filtru de aer si evacuare directa...

--> a se vedea incercarile lui zero(solenza alba de CT) care nu a reusit sa scoata prea mult din motorul de 1.4...deci nici ala de 1.6 nu e prea diferit...

ca un tuning extrem ai putea sa pui 16 valve in loc de 8...sau sa schimbi motorul cu totul, vre-unul de ferrari 04.gif
mmarinaru
Multumesc pentru idee (aia cu pusul banilor pe foc) si o gasesc chiar constructiva. blink.gif dar ma gandesc ca o crestere de cca 15 Cp este chiar demna de luat in seama.
John
Cred ca ai mai putea sa faci ceva, fara nici un misto, dar cred ca ar costa cam mult si nici nu stiu cine ar putea face in Romania...Si anume, admisie directa pe fiecare cilindru, adica fiecare cilindru sa aiba un filtru sport mai mic. Ar trebui schimbata camera de admisie si altele, dar exista chituri de tuning pt chestia asta.Si castigi vreo 40 cp doar din asta....si daca mai vrei si chip...si daca ii rescri si softul...si daca schimbi si evacuarea...si daca pui si catalizator sport...si asa mai departe...Eu cred ca se pot face multe din motorul asta, doar sa ai bani si sa gesesti ce trebuie..

Bafte multe.
driverx
QUOTE(John @ 14 Apr 2005, 11:25)
...Si castigi vreo 40 cp doar din asta....si daca mai vrei si chip...si daca ii rescri si softul...
*



40 cp....din asta? 40 cp e valabil doar in mintea unora si pe cutia kit-ului respectiv daca exista. In realitate nu cred....
John
QUOTE(driverx @ 14 Apr 2005, 10:28)
40 cp....din asta? 40 cp e valabil doar in mintea unora si pe cutia kit-ului respectiv daca exista. In realitate nu cred....
*




Nu garantez si nu vreau sa spun prostii, nu am vazut pus in realitate ci doar am citit si am vazut fotografii.Era pe o masina de competitie, nu mai stiu exact ce era dar avea motor de 1,4 si au scos din ea 210 cp..(si motoru ala de 1,4 nu era rotativ biggrin.gif ). Promit ca o sa caut si o sa pun poza respectiva.
Repet, nu ma pricep foarte bine la tuning de mare performanta, ziceam doar ca se poate.
Voi reveni cu poze.
Bytzu
la orice masina cu calculator poti sa ii schimbi chip-ul

prietene, atat iti spun: stii ce-i ala motronic?
John
QUOTE(Bytzu @ 14 Apr 2005, 11:03)
la orice masina cu calculator poti sa ii schimbi chip-ul

prietene, atat iti spun: stii ce-i ala motronic?
*




Ce-i ala motronic??? blink.gif
tazzz
John: poti sa-i faci multe dar trebuie bani...banii aia in plus bagati in motor puteai sa-i adaogi la restul de bani si iti luai o masina care are motor mai puternic din fabrica...

daca reusesti sa-i mai adaogi 30-40CP oricum mai tre sa-i schimbi amortizoare, roti, cauciucuri(numai de aici mai adaogi 1500-2000 euro), coborata garda la sol; iar toate astea adunate nu renteaza...

mmarinaru: de-asta am si fost sarcastic pentru ca nu e masina sport ci masina de familie, sigur, trage bine, merge frumos dar nu e bolid...

cauta vre-un megane2 1.6 16v care s-a dat peste cap(dat dauna totala) si cumpara-i motorul, monteaza motorul pe masina ta si cred ca vei obtine performante in cel mai simplu mod smile.gif

singurul avantaj ar fii ca ai cel mai tare logan din romania...da nu mai bine ai un megane 2 sau alta masina? tongue.gif
John
Da, sunt foarte de acord cu tine...Nu e o masina sport si nici nu are rost a incerci sa o faci..Da totusi poate macar un chip mic acolo tongue.gif
MMihai
nu se poate pune chiulasa 16v pt ca la motorul renault 8v evacuarea este prin fata motorului iar la 16v vine pe deasupra deci ar fii mult mult mai complicat, nu spun ca nu e realozabil dar costurile pentru adaptari + alte lucruri neasteptate te-ar duce cu gandul ca ieseai mai ieftin daca schimbai motorul cum zicea tazz sau luati de aici link pt un motor de 2.0 16v de clio sport .. 1950E, cutia si motorul sunt in stare buna http://www.mobile.de/SID5m08QzxsJgJipMuxa5...11111161001039&
Patefon
Sa castigi 10-15 cai putere se poate dar nu te mai ajuta etajarea cutiei. Prin chip tunning curba de putere se modifica substantial si pierzi din putere si cuplu la turatii joase 2500 - 3500 Rpm si castigi putre intre 4000 si 5000 Rpm. Loganu fiind cu eticheta "cut costs" nu ai camasi la cilindri si nici role la supape ceea ce va duce la uzura prematura a motorului daca mergi mult in regim de turatie ridicata. La 350 Euro un cip tunning (sa nu pui Power Box) mai bine te gandesti sa-i dai mai mult aer cu un set de filtre si o priza de aer.
razvanescu
QUOTE(andreic @ 13 Apr 2005, 21:33)
Cauta atent ca sunt si adrese de firme care fac tuning si costa in iur de 200- 250 euro pentru cip. Cipul singur iti da cam 10 cp. Daca vrei sa te duci mai sus trebuie sa schimbi si filtrul si evacuarea, si la motorul de 1,6l vei obtine la final cam 107-108 cp. Pretul final va fi cam de 500-600 euro.

Fara 16valve sau macar o turbina nu o sa ajunga nici dracul la 107CP cu motorul asta cu 8 valve. Degeaba fortezi injectia cu cip tuning daca nu ai si un debit de aer proportional care sa se amestece cu surplusul ala de benzina...
razvanescu
QUOTE(tazzz @ 13 Apr 2005, 23:16)


ca un tuning extrem ai putea sa pui 16 valve in loc de 8...sau sa schimbi motorul cu totul, vre-unul de ferrari 04.gif

Cred ca mai simplu s-ar putea schimba chiulasa doar, ca in aia se afla si axa cu came si cele 16 valve biggrin.gif . Cred ca din punct de vedere geometric, chiulasa de la motorul cu 16v se potriveste la asta cu 8 v...
DigitalScribe
Cred ca trebuie vazut pe masinile Renault pe ce masini era folosti 8v -ul asta si ce alte motorizari mai erau pe aceeasi gama de masina pentru ca daca ei au reusit sa puna motoare diferite pe aceeasi masina sigur se poate si pe Logan (doar urmeaza sa puna chiar ei 16v).

Acuma multi or sa zica ca e scump sa faci modificarea tu insa dupa ce ai cumparat masina si deja ai dat banii e mai simplu sa te gandesti cum sa schimbi decat sa vinzi si sa cumperi altceva, plus ca sunt sigur ca placerea dea a face un lucru nu se compara cu cea a vanzarii si cumpararii. Pana la urma cam asta-i spiritul Dacia... "do it yourself". Cine are placerea si priceperea se baga, cine nu... nu iar topicul asta cu siguranta e pentru hobbisti.
Adrian_Solenza
Am citit TOT ce ati scris voi... Sfaturi bune!!! Spuneti-i omului ca ORICE AR FACE LA MOTOR, puterea se pierde din cauza CUTIEI, care are rapoartele calculate pt consum mic.. Nu stiu daca ati incercat, dar eu am facut experimente! Cel mai plauzibil a fost cu Andrei_Logan... Am avut mai demult postate si filmele.. Pe scurt: masina mea, STOCK, in a1a i-am luat fata si apoi am mers in paralel pana s-a terminat drumul! NU SE MERITA.. SI sa nu uit: Andrei avea atunci pe Logan: chip, tobe sport Borla directe, filtru.. Se merita investitia? Raspuns: NU!

Vrei tuninig? Simplu: Alte rapoarte in cutie, si apoi te bagi in motor, evacuare... Datul cu parerea e sport national la noi! Mai bine ne luam alte masini si terminam cu incercarile astea penible de a scoate 10-15 cai (care nici nu exista mai multi de 4-6..) .. Am vrut si eu intr-un timp sa fac d'astea dar am zis ca mai bine imi pun piele in interior decat sa investesc aiurea! Parerea mea!
asybo2002
sustin parerea de mai sus...problema e de cutie...o singura problema ramane cat va consuma Loganul cu o cutie pt viteza daca cu asta economica haleste la modul in care o face acum???
MMihai
cine chiar vrea sa faca ceva poate sa isi modifice si rapoartele la cutie dar sunt sigur ca nu va mai fii ca din fabrica si va intampina si alte probleme.
concluzie.. cine este pasionat (exclus maniacilor) sa-si faca esapamentul, sa-si puna un kit de admisie directa si chip wink.gif astea sunt la indemana oricui si nici nu risti sa distrugi masina.. bine dar fara filtre din vitan si mai stiu eu ce
razvanescu
Pentru cine a zis mai sus ca aprins aceeasi viteza cu a I-a fata de masina cu tuning, a fost probabil doar diferenta de sofer. La viteza 1, 2 si posibil 3, rapoartele la cutie sunt suficient de mici pentru a lasa motorul sa se tureze destul de repede pana la turatia lui maxima admisa. Diferentele unui motor mai puternic chiar pe aceeasi cutie se vor vedea cel mai bine in viteza a 5-a deoarece acolo motorul nu mai face fata si simti orice pala de vant frontala, plus ca din cauza raportului foarte mare din viteza a 5-a, motorul nu va ajunge niciodata la turatia maxima specificata. In schimb cei 10-15 cp in plus va aduce ca diferenta (pe aceeasi cutie) o influenta mai mica a vantului frontal si posibilitatea de a creste mai mult in turatie motorul, de unde rezulta o viteza maxima atinsa mai mare...
Bytzu
vedeti ca io la Baneasa m-am intrecut cu un megan de 1.6 8valve, care avea 87 de cai la roata pe dyno!

banuiesc ca se potrivesc chiulasele, vei beneficia de supape mai mari!; va trebui rabotata pentru marirea raportului de comprimare

se poate monta un al 5lea injector (ca ala de pornire)care sa porneasca la comanda, ex peste 3000 de ture, functionand ca un fel de boost

mai mult nu se merita..dc vrei sa-i faci ciptuning , evacuare si filtru , te pun in legatura cu baiatu cu meganu, dar te atentionez ca sigur n-o vei face prea sportiva, pentru ca nu e cazul! - cielo te va face!-dc asta vrei
Adrian_Solenza
QUOTE(razvanescu @ 21 Apr 2005, 10:50)
Pentru cine a zis mai sus ca aprins aceeasi viteza cu a I-a fata de masina cu tuning, a fost probabil doar diferenta de sofer. La viteza 1, 2 si posibil 3, rapoartele la cutie sunt suficient de mici pentru a lasa motorul sa se tureze destul de repede pana la turatia lui maxima admisa. Diferentele unui motor mai puternic chiar pe aceeasi cutie se vor vedea cel mai bine in viteza a  5-a deoarece acolo motorul nu mai face fata si simti orice pala de vant frontala, plus ca din cauza raportului foarte mare din viteza a 5-a, motorul nu va ajunge niciodata la turatia maxima specificata. In schimb cei 10-15 cp in plus va aduce ca diferenta (pe aceeasi cutie) o influenta mai mica a vantului frontal si posibilitatea de a creste mai mult in turatie motorul, de unde rezulta o viteza maxima atinsa mai mare...
*



Cei asa zisi 90 de cai stock la un 1.6 nu aduc mare diferenta... Avand in vedere ca masina este anti-aerodinamica, diferentele la viteza maxima se vor simti numai daca vantul bate din spate... NU e cazul sa discutam de Logan ca o masina puternica, caci acest lucru este pur folclor! Masinile care pot avea tenta sport au din fabrica peste 130 de cai (stock!) Ar trebuie ca modificarile aduse masinii se se opreasca la partea estetica! Parerea mea si a multora...
marksman
Ca sa nu mai deschid alt topic, pun si eu o intrebare legata de chip tuning.
Asa cum exista chip tuning orientat spre performanta(in sensul cresterii puterii, cu pretul cresterii consumului banuiesc...), nu se poate face un chip tuning in sensul scaderii consumului (probabil cu scaderea corespunzatoare a puterii) ?
Intreb si eu, pentru ca in ultima saptamana masina consuma in oras tot peste 9.8 (varful a fost la 10.1) fara A/C. Asta-i chiar culmea, 1300-le "papa" aceeasi cantitate (10) de gaz in oras! (metoda plinului)
dydycom
citeste articolul de pe automondial.ro si o sa te lamuresti care e treaba cu chipu' si consumu'
dydycom
apropo de chipuri nemtesti.........................ia aruncati un ochi aici si sa spuneti parerea voastra....de CHIP NEMTESC
http://auto.obd2-diagnostic-adapter-for-pc...ec.cz/PowerBox/
Steve From Oradea
Cine vrea chip tuning pentru Logan 1.4-1.6 pentru 250E:
http://www.tuningshop.ro/info/chiptuning.htm
modream
Suna interesant, cine se baga primul ? smile.gif Se ofera garantie ca treaba reuseste? Stie cineva cam cat costa un sistem de evacuare (tobe) BORLA ?
narcisoi
daca scrii un mail la borla o sa primesti raspuns.. mie miau zis ca 12-13 milioane biggrin.gif
Darkyro77
Mi-am schimbat eu evacuarea acum o luna juma' la Borla - 13 mil (galerie, intermediara, finala)
Chip 200 euri + TVA la Aspad (parca prin februarie l-am schimbat)
Kit Pipercross Viper (tot de la Aspad)
kenZo
Merita investitia? Adica se simte calumea diferenta? si pana la urma cat te-a dus in total? Si cam la ce numar de CP ai ajuns? banuiesc ca unde ti-au pus cip ti-au facut si test pe rampa pentru putere.. tre sa-ti dea ceva la mana un act.. din cate stiu eu
Darkyro77
Nu stiu ce putere am ... cert este ca unul cu motor de 1,6 scoate limba dupa mine ... si la demaraj cat si la viteza maxima ...
N-am stat sa cronometrez 0-100 sau sa vad ce viteza maxima am acum cu ea (acum trage mult mai bine si la turatii ridicate -peste 5000- unde inainte era cam gatuita) ... pe autostrada cu 5 persoane in masina am ajuns la 190 km/h si mai putea (imaginea-ti caunul din cei 5 era tata si cred ca facea criza daca-i mai dadeam)
modream
Si consumul cum s-a schimbat?
modream
QUOTE(Darkyro77 @ 5 May 2005, 00:37)
Mi-am schimbat eu evacuarea acum o luna juma' la Borla - 13 mil (galerie, intermediara, finala)
Chip 200 euri + TVA la Aspad (parca prin februarie l-am schimbat)
Kit Pipercross Viper (tot de la Aspad)
*


Cum s-a simtit diferenta cu noua evacuare? mai intra in rezonanta, vibratii, zgomote?
Codrin
modream, stai linistit ca nu mai auzi nimic, nici vibratii, nici zgomote, doar ragetul tobei. macar pentru asta merita schimbata evacuarea biggrin.gif
Darkyro77
Toba nu face asa urat cum ziceti ... este facuta la Curtea de Arges la prototipuri ... si la un mers normal este putin mai zgomotoasa ... in schimb daca te dai la ea ... de la 4000 in sus face frumos ... dar in nici un caz nu se poate numi ca rage.
Consumul nu s-a modificat ... sau cel putin eu nu am remarcat.

[editat de moderator: te rog sa te rezumi doar la tuning motor!]
klaus
La aspad chiptuningul de motor se realizeaza prin scoaterea chipului. Pe versiunea de 1.6 se castiga (dupa spusele reprezentantului Aspad) 9 CP si 15 Nm.
Pret actiune 200 Euro+TVA (asta cu TVA-ul cred ca era spusa la misto, in ideea ca poate se rezolva .. fara TVA - daca intelegeti ce vreau sa spun - ca a fost cam buimacit baiatu' cand i-am zis "adica cca. 240 euro cu totul").
bogdan_iuly
In revista AutoMondial de pe luna mai apare un Logan frumusel ... wub.gif ... Adica mie imi place. Si atat!

La partea de tuning motor, au folosit G-Tech, care cica poate sa scoata pana la 35% in plus de la motor si care ( excl.gif ) poate fi decuplat de conducator, mergand cu setarile originale.
dydycom
da...................la logan AM.......................
citesc din lista de preturi

box tuning-8xxeuro opt sute euro............pai la banii astia imi iau un 1.9 dci de la dezmembrari:)))))
bogdan_iuly
Se scrie tuning, oameni buni!!!

QUOTE(dydycom @ 10 May 2005, 00:33)
pai la banii astia imi iau un  1.9 dci de la dezmembrari:)))))
*



Daca tu gasesti un 1.9 dCi la banii aia, sa ma anunti si pe mine ... Serios ...

QUOTE(alex275 @ 11 May 2005, 14:12)
  Mai am o singura intrebare: daca aveati GTI ce mai  "tunati" la motor?
*



Turbina biggrin.gif ...
WPO
asta este chipul de pe logan Am.g-tech.aici aveti graficile cu chipul montat.ata pe un motor de 1.4 75cp.
Alecu
QUOTE(WPO @ 15 May 2005, 15:52)
asta este chipul de pe logan Am.g-tech.aici aveti graficile cu chipul montat.ata pe un motor de 1.4 75cp.
*


de unde se procura si cat costa?
Phileas
Din cate stiu eu Loganul AM este expus la HEBA Autotrade undeva pe 13 septembrie si tot acolo cica pot sa dea si detalii despre preturile componentelor pentru cine nu vrea kitul complet.

Dupa o cautare cu gugal rezulta adresa exacta:

Calea 13 Septembrie 59-61 Sector 5
Tel/Fax:01/4110711; 01/4113348.
e-mail: magazin@heba.ro
dydycom
si costa 900 EURO FRATILOR!!!!!!!!!

la banii astia imi iau motor......scuze dar nu cred ca merita
Ford_V6
Hai sa va dau o veste "buna"

Am montat cip pe o masina cu motor de 2000 16V care standard avea 136 de cai . .
inainte de chiptuning am pus-o pe dyno . . . . 131 de cai . . . .dupa cip 137 de cai . . . cu cea mai agresiva versiune de soft . . .

filtru si tobe . . . frectie la picior de lemn . . . daca mai dau 2 cai impreuna e bine.

senzatia de putere dupa instalarea cipului o da modificarea curbei de cuplu. masina are acum cuplu mult mai de jos . . . . dar este chiar cu cativa nm mai mic ca inainte de cip.

si inca ceva . . . . consumu a scazut cu 1l la 100 km datorita cresterii avansului la producerea scanteii si folosirea benzinei OMV 100 . . . . astea sunt experinte practice nu povesti de forum sau aberatii pe cutiile produselor . . .


ciao,

concluzie . . . . la Logan din 90 de cai cu cip filtru si tobe . . . . max 100 de cai
kurupt
Am citit tot topicul si cred ca va orientati intr-o directie gresita!
- Motorul de pe logan e un motor "slab" deci prin tuning nu prea ai ce scoate din el. Vad ca majoritatea dintre voi credeti in chipiliruri de gen filtru sport, chip tuning... La un motor de 1400 sau 1600? Castigul e mic, oricum motoarele sunt anti sport, nu rezista la turatii mari, poate daca ai schimba si axul de came cu unu cu timpuri agresive, cu pistoane si chiuloasa modificata ai scoate vreo 30 - 40 cai dar nu cred ca merita sa investesti atatea bani! Oricum ar trebui sa modifici cutia dar tot ramane problema caroseriei, suspensia, directia si franele slabe.... Deci mai bine iei un BMW si nu trebuie sa te bati la cap biggrin.gif

[editat de moderator: te rog sa te rezumi doar la tuning motor!]
kurupt
[editat de moderator: te rog sa te rezumi doar la tuning motor!]

Ai 100% dreptate tazzz, astia de la Automondial te aburesc cu prostii de genul chip tuning, filtre si tobe biggrin.gif Astia si prinde la oameni care nu au vazut in viata lor un motor desfacut, nu stie cum functioneaza un motor, cum se poate castiga performanta in plus. Cum zicea cineva chiar in acest topic faza cu un injector in plus, pai poti sa injectezi tu cata benzina vrei, tot nu o sa obtii mare castig pt ca daca nu modifici timpii de admisie si evacuare nu maresti supapele nu ai facut nimic numai irosesti benzina. Pt ca tot atata aer inta in cilindru numai cu amestec mai bogat care se aprinde mai greu mai prost, logic nu? Numai trebuie sa cunosti cum functioneaza motorul... Credeti ca daca pui filtru sport [mai ales filtrele naspa ce se vand pe la noi la piata] obtii cai putere semnificativa in plus? Filtre sport se folosesc la motoare modificata de la piston, ax cu came, arbore cotit, chiuloasa, injectie pana la evacuare, adica modificat COMPLET, altfel arunci banii pt ca nu ai la ce sa le folosesti plusul [care este putin] de aer ce poti sa bagi in motor. Chiptuningul nu are rost numai pe motoare cu turbo unde in majoriatea cazurilori poti sa scoti ceva cai in plus, dar la un motor mic si nemodificat e pierdere de bani! Oricum loganul e o masina antituning, nu merita sa bagi bani in el, mai bine cu banii aia ce ai baga in logan + in tuningul lui, cumperi o masina mai puternica de cateva ani. E MARE diferenta.
AL
Dragilor, va indreptativ vertiginos catre sanctiuni ... in topicul asta se discuta de cum se pot imbunatati performantele modtorului... daca alunecati catre comparatii intre masini (cu sfaturi de tipul "mai bine SH" etc.) sau mesaje de lauda/critica a performantelor Loganului mesajele vor fi sterse si, daca insistati, veti obtine si procente... dar nu la leafa sau la alegeri wink.gif

de o atentie speciala se va bucura dydydcom deoarece are tendinta de a ataca persoane si nu idei... de asemenea i-am sters deja cateva mesaje offtopic...
zzero
Mai baieti, nu mai puneti mai poze cu acul kilometrajului....nu are nici o relevanta.
In al doilea rand...Eu am facut pana acum ceva modificari la motorul de 1.4 de pe SLZ.Tazz, vezi ca nu e acelasi ca pe Logan.(La SLZ are camasi blocul,la LGN nu are).Si intr-adevar cea mai mare problema este sa ii dai surplus de aer.
Am schimbat axa cu una mai agresiva, alte injectoare, chipul modificat,filtru sport,etc.....si intr-adevar toate astea se simt in performantele masinii.Timpul 0-100 km/h s-a imbunatatit cu aprox 1.5 sec.Dar masina s-ar comporta mult mai bine daca i-as da si mai mult aer....Nu ar mai consuma surplusul de benzina aiurea.

Am o chiulasa modificata de mine(marit raportul de compresie,canalele de admisie si evacuare lustruite,camerele de ardere lustruite oglinda) dar pe care inca nu am montat-o pe masina pt ca nu am terminat proiectul unei noi admisii.In genul celor de pe M de la BMW.Cu admisie directa,separat pe fiecare cilindru.Mai am nevoie de inca un corp clapeta.
Aaa....sa nu uit....supapele nu mai pot fi marite in diametru.Sunt la maxim.Sunt lipite de peretii camerei de ardere din chiulasa.
Va zic ca este costisitor sa modifici acest motor.De exemplu la Brasov imi cereau vreo 250 euro sa imi modifice chiulasa.Asa ca am facut-o singur.Dar nu dupa capul meu.Pe axa+injectoare am dat 600 euro.Chipul inca 250 euro.Filtru sport si evacuare inox vreo 250 euro.
Sony
@zzero, daca ii dai mai multa benzina trebuie sa modifici si traseul aerului incat sa realizezi o omogenitate cat mai buna. Conducta de admisie ar trebui sa iti dea o miscare spiralata.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.