Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ce sa aleg? 4300K sau 5000K?
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Diverse - Dacia Solenza
sharkky
Salutare!

Fac un mic poll pentru a ma indruma spre o alegere ...
Urmeaza sa-mi montez un set de bi-xenon si nu stiu pe ce sa merg: 4300K sau 5000K.
Pana acum 2 saptamani am avut in teste Xenon doar pe faza scurta, de 6000K.

As dori si argumente pe aceasta tema ...
Stiu diferentele de lumeni intre ele si de nuanta.
Vladd
Eu am Bi-xenon de 8000 K de la Serban_pc, sunt multumit de alegere !
C@talin
da da si vezi albastrau nu ? la 8000


cu cat mai jos valoarea cu atat mai alba si mai buna lumina pe sosea wink.gif

io recomand de 5000 maxim 6000 da si alea mi se par albastre.
Care vrea sa nu vada nimic da sa arate misto masina sa-si ia de 12000k
sharkky
Stiu care sunt diferentele intre 4300K sau 6000K ...
Am de unde sa-mi aleg intre 3000K sau 12000K ...
Eu mai mult de 5000K nu vreau. Am avut/testat 6000K, multumit, dar vreau mai jos ..
george_scala_2004
atunci ceva intre 4000 si 5000...
http://www.xenonline.ro/culori.html
Vladd
Se vede un alb cu o tenta de albastru pe sosea, asa daca te uiti la faruri pare un albastru !
mihai ab
Salutare!Poate ma ajuta si pe mine cineva!Am o instalatie bixenon si in momentul in care schimb de pe faza scurta pe lunga merge,e ok,dar cand vreau sa schimb inapoi nu mai vrea desi in bord martorul luminos se modifica!Am incercat varianta cu releul si cu becul,din pacate nu am reusit sa rezolv nimic!In speranta ca ma veti ajuta,multumesc!
ovidiu87
La mufa farului din dreapta(cea ramasa libera) ai nevoie de o rezistenta ceramica sau de bec.sa fie toate firele instalatiei conectate bine si trebuie sa mearga
adicorbos
si ce rezistenta ar trebuii pusa?
marius80_eugen
Cauta cu SEARCH ca gasesti cel putin 4 topicuri si la LGN , si la noi ! Eu am un bec W5W si merge ok de peste 2 ani .

Sharkky - eu am 5000 pe far si 4300 pe proiectoare . Daca poti sa iei 4300-4500 K pe far , IA ! Eu nu am gasit atunci . Cu cat culoarea este mai joasa , cu atat puterea luminoasa este mai mare . 5000-ul pana se incalzeste bate putin spre albastru , dar devine alb rece .
- eu am fost oprit o data , dar cand au vazut idiotii ca altii aveau cu 6000 pe far si era "albastru" , nu au mai avut argumente . Culmea era ca tocmai plecasem de la niste chioscuri cu suveniruri la munte si dupa prima curba m-a oprit si normal ca farul batea putin spre albastru . Tot aratandu-i actele si rovineta ( ca de fapt de asta ma oprise si apoi s-a luat de faruri ) , la mine s-a incalzit si s-a facut alb si au inceput sa apara " albastrelele" pe drum radmasa.gif si atunci a facut comparatie si si-a dat seama ca fara o lumina de comparatie nu putea spune ca era alba sau albastra lumina mea , mai ales ca si pozitiile le am pe 4 leduri tot alb rece .

Colegul cu 8000 K nu cred ca merge prin Bucureti sau prin apropiere , altfel ar avea abonament la spaga .
sharkky
Am avut 6000K doar pe scurta si am preferat sa le dau si sa-mi comand altele de 4300K.
Cred ca saptamana viitoare le voi monta si voi reveni cu poze si impresii.
george_scala_2004
asteptam pozele... 04.gif LolLolLo.gif
sharkky
Am montat 4300K bixenon. Pot spune ca sunt destul de multumit de ele. Am condus noaptea pe ploaie si nu am avut probleme cu vizibilitatea sau cu ceilalti conducatori.
Culoarea este alba alba iar sansele ca un nenea Garcea sa puna intrebari, sunt extrem de mici.
Maskatu
Instalarea sistemelor Xenon pe faruri de tip vechi, cu geamuri din sticla si striatii, este mai putin recomandata. Imprastierea luminii in partea de sus ar putea fi o problema.
tatabobu
Nu pentru taranu care si-a pus, ci numai pentru fraierii care merg pe celalat sens.
Danny_bb
Bine macar ca nu merge cu proiectoare cu "xenoane" si pozitii. smile.gif
daniel1braila
pune-ti de 5000K sunt cele mai indicate
sharkky
Tin sa te contrazic. 4300K sunt alegerea perfecta! Am testat si 6000K, acum am 4300K. Vezi mult mai bine cu ele si sansele sa te opreasca sunt minime. Am trecut pe langa foarte multe filtre si nu am avut probleme. Am avut si masina incarcata mult pe spate, sistemul de reglaj din interior nu mi-a functionat iar farurile erau cam sus; masina de politie in fata mea, mi-a dat avarii crezand ca aveam faza lunga. Am schimbat banda sa nu-i mai deranjeze, i-am depasit, n-a fost nicio problema.
marius80_eugen
Cu cat este mai MICA acea culoare Kelvin , cu atat puterea luminoasa este mai mare . Daca le reglezi ok , nu vei avea problema mai mari decat altii care le au din fabrica si nu le regleaza . 4/10 Loganuri nu au farurile reglate ! Taximetristii , nici 2/10 nu le au reglate !
Eu am pe pozitii leduri care sunt alb rece 6000 K si daca vezi si farurile ( 5000K ) si proiectoarele ( 4300 K ) aprinse se vede mai bine diferenta de culoare intre ele . ( nu ca as merge cand nu e cazul cu proiectoarele aprinse )
Cand toti vor intelege cum sta treaba cu Xenoanele si acea culoare , probabil se vor importa mai multe 4300 - 5000 K decat 6000 - 8000 , care in afara de aspect in stationare , altceva NIMIC nu este bun la ele .
einstein1984
Pai si cand e cazul nu fac nimic, ca imprastie lumina in ceruri.
Maskatu
Xenoanele nu se monteaza pe masini ce au faruri cu striatii. Ori fara striatii dar cu spalator si auto-leveling, ori fara striatii dar cu lupe si dupa caz auto-leveling si spalator. Conditiile anterior mentionate sunt imperios necesare pentru ca "becul" xenon nu este conceput in acelasi fel ca si becul halogen h4 spre exemplu. Singura varianta "acceptata" ar fi un set de sticle clare si lupe sau spalator. Dar nici aceasta varianta nu este una legala pentru ca asa ceva nu se poate omologa de catre registrul auto roman. La logan mai e cum mai e ca are sticle clare si becul xenon poate sa lumineze " in voie", insa la super nova/solenza fasciculul luminos este imprastiat "aiurea" de striatiile de pe sticla, drept urmare lumina nu este concentrata corect.
bucatzel
QUOTE(marius80_eugen @ 12 Nov 2010, 10:26)
Daca le reglezi ok , nu vei avea problema mai mari decat altii care le au din fabrica si nu le regleaza . 4/10 Loganuri nu au farurile reglate ! Taximetristii , nici 2/10 nu le au reglate !
*



Aha, deci faptul ca altii nu le regleaza e suficienta scuza.

gizas...
cristio_79
Nu adopta astia la noi legea din UK conform careia nu ai voie cu csenon aftermarket la revizie si tuning la motoare?
Si cand ii prind pe strada cu aiureli d-astea, sa ramana fara talon si fara bani de benzina pentru vreo 6 luni, poate le vine mintea la cap.
uragan
Eu am pus de 6000 k si sunt prea multumit de ele , mie mi se par destul de OK .
marius80_eugen
QUOTE(bucatzel @ 12 Nov 2010, 10:57)
Aha, deci faptul ca altii nu le regleaza e suficienta scuza.
gizas...
*


Daca majoritatea sunt cu farurile dereglate si deranjeaza , ce mai aruncati cu rahat in cei cu Xenon care le regleaza ? Eu nu caut scuza pt nimic ! Am vrut , mi-am pus si gata , pentru mine si pentru altii le-am si reglat , fapt care l-am spus !

Eu cel putin am dat un sfat si anume sa le REGLEZE , tu ce ai facut ?
Strugurii sunt acri , nu ? Ca alt motiv sa gandesti asa , nu vad ! Asta cel putin inainte sa ma uit la masina si la semnatura ta ! Sa inteleg ca eu am ales "cu dansa-ntransa" , iar "tu cu sufletul in rai " ? Macar suntem amandoi fericiti nu ?
pskint25
QUOTE(uragan @ 12 Nov 2010, 16:02)
Eu am pus de 6000 k si sunt prea multumit de ele , mie mi se par destul de OK .
*



tie da, dar altora?!

marius ai cumva sticlele clare?
uragan
QUOTE(pskint25 @ 28 Nov 2010, 03:26)
tie da, dar altora?!

marius ai cumva sticlele clare?
*



Sincer sa fiu , mai putin ma intereseaza altii .
marius80_eugen
uragan - CLAR ca nu te intereseaza de fapt nimeni . Si ar fi si mai clar daca pe nimeni nu ar interesa problemele tale ... sa vezi atunci dezamagire !

pskint25 - nu le am , dar mai bine ca nu le am . Ideal ar fi fost cu lupa , DAR pe farurile originale nu se merita modificarea , iar sticla clara nu este de fapt sticla , ci alt material care se zgarie/ciobeste foarte repede ( cel putin in ofertele primite de mine ) . Sticla cu striatii ajuta la focalizare !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.