Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vectra C Z19DT, 2006
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2
BAC
M-am gandit sa expun si eu masina personala, mai ales ca nu am vazut in aceste jurnale un astfel de model, Opel Vectra C Z19DT.
Deci, masina am luat-o sh, cu ~113000 km la bord, a fost produsa in iulie 2006 si cumparata in ianuarie 2007, din Romania. Am pus ochii pe ea de pe autovit, un tip din Zalau.
Initial cerea 11000 euro, dar am vazut ca actualiza anuntul de vanzare cu preturi mai mici. In cele din urma am contactat vanzatorul si i-am propus un pret de 9100 euro, renuntand la jentile de 18' care le avea pe masina. Am cazut de acord, tipul a aranjat hartiile iar eu m-am dus cu un coleg sa dau banii si sa ridic masina. Au fost doua lucruri care nu mi-au placut, masina o vazusem doar in poze, acolo am ajuns noaptea, era in octombrie. Parbrizul original antitermic era schimbat iar motorul, in anunt de 150 CP, era de fapt de 120 CP. Masina era intr-o boxa la spalatorie, era lumina dar nu indeajuns cat sa vezi lucruri de finete, arata foarte bine asa ca am luat-o. Ulterior am descoperit ca oglinzile, spoilerul fata si cred ca si o aripa au fost revopsite. Am descoperit asta dupa calitatea vopselei, si nu ma refer la nuanta, ci la cativa stropi de vopsea cu tendinta de scurgere. Vanzatorul mi-a spus ca a schimbat partea de jos de la spoiler, ca n-a avut probleme cu ea, doar consumabile si ca surubul de la baie pt scurgerea uleiului e blocat. Avea carte de service cu revizii din 15k in 15k km. Poate va ganditi ca am dat mult, am vrut sa i-au o masina in care sa nu-mi pun problema, atat am dat atat am luat. Numai timpul imi va spune daca am facut bine s-au rau. In fine, masina arat f bine, e OPC line si in afara de navigatie are tot ce am dorit. Am dorit sa fie si caroseria tip GTS, cu aspect mai sportiv, cu hayon in spate pt acces lejer la portbagaj, un mix intre combi si berlina. O lista scurta de dotari: xenon, faruri ceata, comp bord + pilot automat(cred ca orice Vectra C are), comenzi pe volan, oglinzi electrice incalzite, geamuri electrice, dublu climatronic, radio+CD+mp3, scaune incalzite, jaluzele usi spate si haion, tapiterie textil+vinil. Referitor la tapiterie, initial am crezut ca e piele, oricum, chiar daca materialul e mai putin nobil, sper sa se comporte mai bine in timp si e mai usor de intretinut. Pielea invechita arata urat. Scaunele nu tin rece, se incalzesc repede de la corp. Pe Octavia de serviciu, care are tapiterie textil, dureaza mult sa simt tot rece sub fund. Vechiul proprietar a pus si folii pe geamuri, am certificare RAR pt ele.
In timpul drumului de intoarcere spre casa, am descoperit ca suspensia e comoda dar putin ferma. Daca treci peste denivelari in curbe, face balans si ai impresia ca schimba traiectoria. Asa ca am schimbat telescoapele spate. Interesant e ca n-am avut nici un mesaj-martor de eroare pe drum, 170 km. Am dus-o la un service in oras sa o verifice in intregime, ocazie cu care am schimbat placutele de frana pe fata. Intre timp a inceput sa se aprinda cheita cu masina in bord dar care disparea la o repornire. Nu au gasit nici o eroare in service. Pana la urma am prins un moment cand din nou s-a aprins acel martor, am fugit cu ea la service sa nu se stinga sau sa nu gaseasca eroare. Era vorba de P1125 clapeta de acceleratie. De ce nu o descoperise de la inceput? Pana la urma s-a adeverit vorba ca nu exista masina sh sa nu bagi bani in ea imediat ce o cumperi. Am cumparat un OP-Com de diagnoza, am descarcat un TIS mai nou, sa-mi pot repara singur masina, pe cat posibil. Am dat jos corpul clapetei de acceleratie si l-am curatat. Din pacate blocul electronic era plin de ulei iar componentele electronice afectate. Am luat altul sh bun, si am rezolvat problema. Am rezolvat si surubul de scurgere al uleiului. Dat jos cu dalta si cu ceva insistenta, capul hexagonal era stricat oricum, sudat peste capul original o piulita de 19. Am schimbat filtrul de polen, era murdar, uleiul, Castrol Edge Sport 0W-40 si filtrul de ulei. Filtrul de aer era curat. Am pus stergatoare aero, stergeau bine si cele clasice dar faceau zgomot. Scanand cu laptopul am mai descoperit ca nu mergea ...becul de la bricheta. Era ars. Calculatorul masini imi raporteaza cu 500 km mai mult decat in bord, cred ca abaterea e de la jentile de 18" care le-a avut. Am vazut ca este in meniu sa setezi dimensiunea rotilor care sunt pe masina. Mai are posibilitatea monitorizarii presiunii in cauciucuri, dar trebuie sa ai zenzori pe jenti. Masina am luat-o cu jenti de tabla si cauciucuri de iarna, cauciucuri nu noi dar nici uzate, Matador. Totusi daca ma gandesc bine, singura defectiune propriu zisa a fost clapeta de acceleratie, restul sunt consumabile. Drumuri multe n-am facut, e mai mult masina de "duminica". Consumul e redus, am resetat in bord si am o medie de 5.8, drum in oras dar in afara orelor de varf. La 120 km/h in a 6-a arata 4-4.5l consum. O alta "dotare" ar fi lipsa filtrului de particule, care ma scuteste de grija infundarii lui.
Stiu ca la acest model existau plangeri privitoare la zgomote pe puntea spate. Modelul cu facelift are cateva schimbari si sper ca sunt rezolvate problemele de design initiale, de aia am si vrut sa fie modelul nou. Pe viitor ar mai fi de schimbat filtrul de motorina si curelele(distributia). Chiar daca in carte zice ca se schimba la 150000 km, masina a mers majoritar in Romania. O alte parte buna, deocamdata n-are probleme cu articulatiile, tinand cont de drumurile noastre.
Speedy
Felicitari!! Foarte frumoasa masina.
Din cate stiam eu, distributia e pe lant (de aici si schimbarea la 150 000 km). Dar se poate sa ma insel tongue.gif

Inca o data felicitari si drumuri bune!
adrian_c
Frumoasa masina,

nu am stat sa citesc tot, insa imi fac timp in seara asta. Daca scriai mai ordonat, pe sectiuni, era mai usor de citit. smile.gif

Mi-am dorit si un una din asta, insa nu am avut niciodata bani de una noua. Iar la mana a doua nu cumpar.

Sa ai grija de ea si multi km inainte fara probleme si accidente !

5 Mar 2010, 14:35:
QUOTE(Speedy @ 5 Mar 2010, 14:22)
Din cate stiam eu, distributia e pe lant (de aici si schimbarea la 150 000 km).
*



Daca este pe lant, este pe viata pe lant, nu se umbla la distributie !
argon
parerea ta.
adrian_c
QUOTE(argon @ 5 Mar 2010, 15:38)
parerea ta.
*



Am multi prieteni/colegi cu Opel Vectra/Astra si stiu ca, cel putin la Opel, nu se schimba decat in caz de probleme. Chiar si cei de la service au spus.

Daca tu ai alte informatii, baga aici.

BAC
Vechile motoare de 2 si 2.2l diesel erau pe lant. Parca si cel de 1.3 . Nu e cazul acum. Distributia la acest motor, de sorginte Fiat, se schimba la 10 ani sau 150000 km.

Am uitat sa mentionez printre dotari, senzor de ploaie si, ceea ce e mai important, reglaj lombar si inclinarea sezutului la ambele scaune.
rtBK
QUOTE
Pana la urma s-a adeverit vorba ca nu exista masina sh sa nu bagi bani in ea imediat ce o cumperi.



loganul din semnatura e luat sh acum 2 ani si nu am bagat bani in afara de revizie... dar nah.. e dacie din aia "proasta" tongue.gif
Andy_ACS
Felicitari pentru masinuta, sa o stapanesti sanatos!
Pe lant se intinde patina la anumite intervale, iar lantul se schimba numai in caz de uzura accentuata (3-4 sute de mii).

Bafta!
BlaueCorsa
La Z19DT se schimba asa:
- curea accesorii - 10 ani/120.000 km
- curea dintata si rola de tensionare - 10 ani/150.000 km

In schimb, la Z13DT (distributie pe lant) se schimba doar cureaua accesorii, la 10 ani / 150.000 km.

Asa zice caietul de service, editia 2006.

BAC, multi kilometri fara probleme!
adrian_c
Ce pneuri are, adica dimensiunea ?
R19/16v
Daca exteriorul e oarecum agreabil, interiorul e urat rau de tot...
adrian_c
QUOTE(R19/16v @ 5 Mar 2010, 21:12)
Daca exteriorul e oarecum agreabil, interiorul e urat rau de tot...
*



Oricum, este mai frumos decat la Renault icon_mrgreen.gif !
rtBK
doar e opel, ce naiba!?
R19/16v
Ce sa zici si tu, Adita...

Fii tu sanatos cu supercarul tau wink.gif
adrian_c
QUOTE(rtBK @ 5 Mar 2010, 21:20)
doar e opel, ce naiba!?
*




QUOTE(R19/16v @ 5 Mar 2010, 21:21)
Ce sa zici si tu, Adita...

Fii tu sanatos cu supercarul tau wink.gif
*



Mai glumeste omul, nu trebuie sa va suparati. laugh.gif

Insa cuvantul "urat" nu este cel mai potrivit, puteai sa fii si tu mai diplomat. smile.gif Depinde de gusturi si de buzunar !
rtBK
ai dreptate am uitat sa pun un smiley ca sa iti dai seama ca nu m-am suparat laugh.gif smile.gif
adrian_c
QUOTE(R19/16v @ 5 Mar 2010, 21:12)
Daca exteriorul e oarecum agreabil, interiorul e urat rau de tot...
*



Ce pot spune totusi cu mana pe inima este ca Renault-ul ala 19 este mai confortabil.

Poate vine proprietarul si ne sterge toate postarile ca suntem off-topic ! laugh.gif


Sa revin la Opel-ul domnului BAC. Am citit in intregime inceputul. Pretul, nu stiu ce sa iti spun, nu este nici mare, insa nici mic. Daca masina nu mai are alte defecte ascunse cred ca este un pret corect.

Totusi, nu ma impac cu 2 chestii aici :

- nu stiu cand ai cumparat masina, insa, presupunand ca ai luat-o zilele acestea, sunt cam multi km pentru o masina din 2007. Deci in 3 ani aproape 120k km, inseamna aprox. 40k km / an. Nici astia din vest nu merg atat de mult, ma refer la medie;

- daca busonul ala de la ulei era gripat, cum a schimbat ala uleiul ? Sau la ultimul schimb l-a strans super tare ?

Si in rest esti multumit de masina ?

Dupa ce ai schimbat amortizoarele mai are comportament de barcuta ? Sau a devenit mai rigida ? Poate trebuia sa schimbi si arcurile.

Oricum, in fotografii masina arata foarte bine, interiorul este curat si ingrijit. Multi km inainte fara probleme si mult succes !
Andy_ACS
@adrian_c - ca sa iti raspund la doua dintre nedumeririle tale:
1. media de km in vest este destul de mare, insa nu neaparat relevanta. o masina poate merge mult peste sau mult sub acea medie. mie nu mi se par km putini pentru un diesel, 40k Km e chiar sub media de diesel pe an.
2. uleiul nu se schimba numai dand drumul pe la buson. exista aparatura speciala (un fel de aspirator) cu care se trage uleiul vechi pe la joje, in felul asta nefiind nevoie sa desfaci busonul

Bafta!
slider2
@BAC sper sa nu te superi pe mine, dar ai facut ceva greseli cand ai cumparat-o. daca chiar ai gresit poate timpul va spune, dar in principiu o masina sh:

- te duci s-o vezi ziua, preferabil sa fie soare. imediat se vor vedea diferentele de nuanta sau imperfectiunile din vopsea
- nu o cumperi pana nu mergi cu ea
- nu o cumperi pana nu o supui la un test, macar un mecanic sa se uita la ea, inclusiv pe dedesubt

eu n-am cumparat niciodata o masina noua, doar sh. dar in niciuna nu am avut de bagat bani....

in rest s-o stapanesti sanatos si sanatoasa!!
adrian_c
QUOTE(Andy_ACS @ 6 Mar 2010, 07:39)
@adrian_c - ca sa iti raspund la doua dintre nedumeririle tale:
1. media de km in vest este destul de mare
2. uleiul nu se schimba numai dand drumul pe la buson


Andy_ACS, in principiu ai dreptate, insa :
1. masina a fost cumparata din tara, si de pare ca rulat in tara. Daca primul proprietar a mers mai mult pe afara cu masina asta, atunci ar fi ok, insa in Romania sunt foarte multi km in 3 ani.
2. Intradevar, este posibil sa il schimbe asa, insa spune-mi cati schimba uleiul utilizand dispozitiv din ala cu pompa ?

Chiar daca are carnet de intretinere, cu stampila, semnatura si data, facturile sunt baza, carnetul ala se poate trafica la greu ! Sa ne spuna propritaru daca are si facturile pentru orice interventie la masina.
Andy_ACS
Mie nu mi se pare excesiv de mult 40k Km pe an. Doar pentru ca tu sau eu nu mergem atat (eu am medie de 15k Km pe an) nu inseamna ca altii nu merg mai mult. Cu cateva drumuri lungi pe an ridici considerabil media.
Nr de km sunt un indicator aproximativ al uzurii, important e felul cun s-au facut (tipul de drumuri parcurse, starea carosabilului, stilul de conducere, intretinerea masinii).
Nu cred ca actualul proprietar are ce ne demonstra noua postand facturi smile.gif
De exemplu eu consider ca am mare grija de masina mea, atat in exploatare cat si la intretinere. Cu toate acestea nu am nici carte service, nici facturi nu am strans. Reviziile le fac mereu la timp (chiar inainte de timp) cu consumabile de calitate, insa in regie proprie sau la un mic service privat. Asta nu inseamna ca masina mea nu are km reali sau nu e intretinuta.
Legat de schimbul de ulei - eu il schimb prin metoda clasica pe la buson, dar la service am vazut mult care prefera cealalta metoda. Daca se blocheaza busonul e o varianta buna de luat in calcul.

Bafta!
BAC
QUOTE(adrian_c @ 5 Mar 2010, 22:07)
Ce pneuri are, adica dimensiunea ?
*


215/55 R16

QUOTE(adrian_c @ 5 Mar 2010, 22:46)
Ce pot spune totusi cu mana pe inima este ca Renault-ul ala 19 este mai confortabil.

- nu stiu cand ai cumparat masina, insa, presupunand ca ai luat-o zilele acestea, sunt cam multi km pentru o masina din 2007. Deci in 3 ani aproape 120k km, inseamna aprox. 40k km / an. Nici astia din vest nu merg atat de mult, ma refer la medie;

- daca busonul ala de la ulei era gripat, cum a schimbat ala uleiul ? Sau la ultimul schimb l-a strans super tare ?

Si in rest esti multumit de masina ?

Dupa ce ai schimbat amortizoarele mai are comportament de barcuta ? Sau a devenit mai rigida ? Poate trebuia sa schimbi si arcurile.

Oricum, in fotografii masina arata foarte bine, interiorul este curat si ingrijit. Multi km inainte fara probleme si mult succes !
*


Nu vreau polemica cu R19. Am avut un R21, care e superior R19 si nu se compara.
Uleiul il schimba cu o sonda bagata pe la joja. Motorul a avut tot timpul ulei Castrol.
Masina am luat-o pe 20 oct 2009, la 113000 km si ceva. La service unde am dus-o pt verificare nu au gasit nimic in neregula. Au confirmat km. Seful de acolo mi-a spus ca are un client, care vine in fiecare luna la el pt revizie, face saptamanal Germania, aproape 200000 km pe an.
Pe spate am pus amortizoare ALCO, sunt mult mai tari. Tinuta s-a imbunatatit. Luate la mana, amortizoarele vechi nu aratau slabite.
Altfel sunt multumit, e cea mai spatioasa, mai mare si mai puternica masina care am avut pana acum, si cea mai accesorizata.

QUOTE(slider2 @ 6 Mar 2010, 09:13)
@BAC sper sa nu te superi pe mine, dar ai facut ceva greseli cand ai cumparat-o. daca chiar ai gresit poate timpul va spune, dar in principiu o masina sh:

- te duci s-o vezi ziua, preferabil sa fie soare. imediat se vor vedea diferentele de nuanta sau imperfectiunile din vopsea
- nu o cumperi pana nu mergi cu ea
- nu o cumperi pana nu o supui la un test, macar un mecanic sa se uita la ea, inclusiv pe dedesubt

eu n-am cumparat niciodata o masina noua, doar sh. dar in niciuna nu am avut de bagat bani....

in rest s-o stapanesti sanatos si sanatoasa!!
*


Stiu ca am incalcat unele din principiile de baza ale cumpararii unei sh, dar nu am gasit nimic care sa-mi placa in zona, am cautat luni intregi. Probabil ar fi trebuit sa-mi iau o zi libera. Am mai testat o Vectra de 150CP si nu mi-a placut cum trage. Asta trage mult mai bine. In zona mea poti alege doar VW sau Audi, din celelalte doar ce pica. Eu am cautat Ford Mondeo sau Opel Vectra. Vectra e rara si scumpa, Mondeo doar combi gasesti ca lumea. Mai gasisem un Signum din 2005, argintiu sidefat, navigatie, doua seturi de cauciucuri, super intretinuta. Din pacate Signumul nu are in spate bancheta ci doua scaune si o cocoasa, care ascunde o masa plianta. Cum sotia sta in spate cu cei doi copii nu le era comod.
Din punct de vedere estetic masina arata ca noua. Aici nu ma insel, am ochi. Daca avea nuanta diferita la culoare pica tranzactia.
argon
QUOTE(BAC @ 7 Mar 2010, 14:02)
Pe spate am pus amortizoare ALCO, sunt mult mai tari.
*



de fapt parca le zice ALKO, sunt cam lowcosturi...stiu multe persoane care si-au pus asa ceva si nu-s multumiti deloc.
cristidb
QUOTE(BAC @ 7 Mar 2010, 14:02)
Am mai testat o Vectra de 150CP si nu mi-a placut cum trage. Asta trage mult mai bine.
*



Sigur nu e remapata? Altfel nu are cum sa traga mai bine decat una de 150 de cai.
Singurele probleme cunoscute la motorul asta sunt volanta dual mass si turbina la cele remapate.
BAC
Am mai testat una de 120 CP la Comautosport Bistrita, mergea frumos motorul, mi-a placut, pe undeva la fel cu asta, cred au cuplu mai bun la turatii mai joase. Din pacate masina aia fusese lovita, revopsita total, cu portiuni de lac exfoliat si pe deasupra cu "check engine" aprins in bord. Proiectoarele de ceat erau si ele sparte, cereau 8500 euro, niste jepcari chiar daca masina avea 60000 km. Pana nu mai incerc una nu pot decat sa banuiesc ca ar fi remapata.
aLecsunder
Nu trebuie sa testezi alte masini ci doar sa faci un test dyno .
BAC
Azi, in timp ce mergeam prin oras s-a aprins in bord martorul cu bec iar pe display un "spate" de masina cu mesajul check light break right. E bine ca spune locul exact, fara sa mai verifici toate becurile. Se schimba usor, becurile sunt pe un soclu prins cu cleme. Nu exista bec cu dublu filament, toate sunt simple de 21 W. Cel de semnalizare e galben dar culoarea incepe sa se exfolieze de pe sticla. Becul defect era Osram, l-am schimbat cu ce aveam prin garaj, dar mi-am pus si in masina de rezerva.
BAC
Am schimbat azi, kit distributie Gates, curea accesorii Conti, pompa apa Hepu, simering la axa cu came si filtru motorina Mann. Toata treaba, cu manopera cu tot, 1300 ron, la un service din oras. Cureaua de accesorii era imbatranita, cu crapaturi pe interior. Am 115240 km. De Pasti merg la Felix si am vrut sa nu am griji.
dan22y
QUOTE(BAC @ 19 Mar 2010, 19:09)
Am mai testat una de 120 CP la Comautosport Bistrita, mergea frumos motorul, mi-a placut, pe undeva la fel cu asta, cred au cuplu mai bun la turatii mai joase.
*



Grija mare in legatura cu masinile comercializate acolo sh.
BAC
Acum sunt la Felix, a resetat BC-ul la intrarea din Cluj, la Lukoil, pana la sosire a aratat o medie de consum de 4,7 l/100km. Asta in conditiile in care eram eu sotia si doi copii plus bagaje si unele repeize de 140-150km/h.
argon
poate ai vazut cumva, bazinul exterior de la Padis e deschis? si data viitoare incearca sa mergi la Gyula in Ungaria, mai ieftin, si la ani lumina ca civilizatie fata de noi, desi e la cativa km de granita.
C a t a l i n
Am mers intr-un model similar, taxi, in Spania vreo 200 Km... M-a impresionat insonorizarea, dieselul nu se auzea aproape deloc de pe locurile din spate. Statea relativ bine pe sosea, n-avea greieri la peste 200.000 Km. In schimb plasticele din interior, fetele de usi, urate de tot, probabil cel mai prost finisat interior din clasa sa.
BAC
Sunt la Hotel Prezident, nu m-am plimbat pe acolo. Strandul Apollo e inchis.
La Gyula e apa termala?
argon
da, exact ca la Felix, si mai e si Hajduszoboszlo tot nu departe de granita, e o zona comuna cu Ungaria cu ape termale, dar ei o exploateaza mai cu cap.
BAC
M-am intors. Consumul final s-a marit la 4.8, asta pt ca in noaptea de inviere, am "gazduit" copilul in masina. Dupa doua ore de stat i s-a facut frig si l-am incalzit, atunci arat 4.9. Impresii de drum, in jud. Bihor sunt multe sparturi in asfalt, simteam directia sensibila la astfel de incercari si a trebuit sa merg cu viteza redusa. Din cauza asta simt de parca as avea un volan de consola la calculator. Franale ok, chiar am avut nevoie de franare de urgenta si a fost eficienta. Traseele in curbe sunt precise daca nu sunt denivelari sau gropi, moment in care volanul e mai "fragil". La comfort, sotia s-a plans de duritatea suspensiei, asta pe traseul dintre Reghin-Cluj, in jumatatea de Mures al drumului. La intorcere am simtit ca parca s-a mai "lasat" din duritate. Mare parte din drum l-am facut pe ploaie, stergatoarele au mers ghidate de senzor si s-au adaptat conditiilor de vreme.
BAC
Am facut un update la roti, jante aliaj Rial sh cu cauciucuri la 1050 lei, pt perioada de vara. Mi-ar fi placut ceva original Opel dar n-am gasit decat de Astra, mai inguste. Le-am curatat de negreala, depuneri...arata ca noi. Si etrierele le-am curatat si vopsit cu argintiu. A trebuit sa caut alt rand de prezoane pe care le-am strunjit din con sa intre mai bine in janta. Cele de la jentile de tabla au conul mare si prindeau doar 4 ture de filet. Arata un pic golas la roti, poate daca erau in 6 spite sau cu spite mai late era mai bine. Oricum se aerisesc mai bine discurile acum.
dan22y
Asa da, ii si schimba look-ul.

Grija mare la prezoane. Mai bine cumpara un set dedicat pentru jantele de aliaj. Odata strunjit din con isi pierd din rezistenta.
Observ ca, capacelele s-au potrivit de minune intre jante.
R19/16v
Ce legatura are OPCul cu dieselul tau de 120 de cai?
Ov
OPC-ul din cate stiu e un fel de look pack
cum e GT-ul la golf (si sunt golfuri 1.6 100 de cai sau 1.9tdi GT cu duiumul)
argon
sau GhIa huh.gif
Andy_ACS
NU.
OPC e un fel de M de la BMW - atat aspect cat mai ales performante. Ca or exista si pachete OPC-like pentru modelele 'cuminti' e partea a doua.
OPC = Opel Performance Center:
http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Performance_Center

Bafta!
R19/16v
Exact d-asta intrebam wink.gif
slider2
eu cred ca este un pack look. si la audi se poate alege pack-ul S-line,adica masina va arata estetic ca versiunea sport S, dar fara plusul de performante...
BAC
Este doar OPC Line, pachet exterior, adica, spoilere praguri si eleron. Un OPC adevarat mai are in plus altfel de ceasuri in bord, suspensie si motor de peste 200CP.

Capacele au venit cu jantele, doar ca am pus un autocolant cu sigla de Opel.
cristidb
Cumpara un kit de montaj de la Rial pentru jantele tale. Sigemo (www.sigemo.ro) sunt importatori. Kitul de montaj contine inele de centrare si prezoane. Nu umbla cu prezoane strunjite. In primul rand nu sunt la fel de rezistente si in al doilea rand conul ala nu sta perfect pe gaura jantei.
Eu am cumparat de la ei pentru corsa jante si au venit cu prezoane mai lungi decat cele ale masinii cu 6-7mm.
BAC
Jantele au fost tot pe un Vectra, au diametrul la butuc exact 65mm, nu trebuie inel de centrare. Prezoanele au fost strunjite cam 1 mm, la acelasi unghi. Am avut mai multe versiuni de prezoane, gasite la dezmembrari, la 5 dintre ele nu s-a umblat. Au fost strunjite doar cele cu conul gros. Stiu ca sunt de cumparat mai lungi, intre 7 si 9 lei bucata.
DMP
Din cate vad eu in a doua poza din postul #36, anvelopa de pe dreapta spate este montata gresit pe janta (nu este respectat sensul de rotatie). Sau ma insel?
BAC
O sa vad, poate trebuie sa o trec pe stanga.
merlinboy
Foarta frumoasa achizitia...sa o stapanesti sanatos!

Insa am si eu niste nelamuriri legate de clapeta de acceleratie, imi tot apare si mie masinuta cu cheita in bord, am testat cu OPCOM

otal number of fault codes: 3

P1125 - Throttle Actuator Malfunction
(0F) - Not present

P1125 - Throttle Actuator Malfunction
(61) - Not present

P1125 - Throttle Actuator Feedback Circuit Malfunction
(08 ) - Not present


Apar urmatoarele coduri de eroare insa din pacate nu stiu de unde sa incep si mai ales cu ce. Masina nu are nicio problema, merge la fel de bine ca inainte...da-mi te rog un pm sau un semn cu mai multe detalii referitoare la problema intampinata de tine....Multumesc!
BAC
Nu am mai urmarit topicul, nu stiu daca ai rezolvat. Problema ta e la clapeta de acceleratie si va trebui sa schimbi corpul clapetei. Nu are tendinta ca motorul sa mai mearga dupa cei tai contactul?
Acum, ce am mai facut la masina:
Am rezolvat problema instabilitatii directiei printr-un reglaj al rotilor. De stiam o faceam mai demult, acum merge ca trasa pe sine. Am luat si 2 cauciucuri noi Wanli, comandate de pe net. Acum sunt la mare, a mers perfect, sper sa o tina tot asa. Pe autostrada, cu pilotul automat fixat putin sub 140 km/h consumul instant varia intre 4.6 si 5 l la 100km. Inainte aveam pe BC un consum mediu de 5.2, acum a scazut la 4.9. Am tras si o repriza la 200 km/h, avea 3200-3300 rot/min mai aveam destula pedala nu m-am uitat insa la consum.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.