Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme mentinere motor pornit
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
fierman
sal am si eu o problema cu batrana dacie in urma cu o zi dupa o zi intreaga de mers cu ea acumulaind 186 de km din mai multe drumuri (porniri opriri) am oprit in fata casei dupa 30 de min am vrut sa plec din nou dar ori de cate ori porneam motorul acesta se oprea. ramane pornit doar daca trag socul sau o tin accelerata la peste 2000 de ture daca scade sub 2000 de ture merge in hopuri ir sub 1400 crapa am schimbat buji,fise platina si capac delcou am curatat jigloare le-am montat si reglat in pozitia in cre in urma cu o luna mergeau perfect dar degeaba aceiasi poveste
Am observat in carburator o aprindere a combustibilului dupa o accelerare brusca si eliberarea acceleratiei dupa care se opreste motorul
nu am masina de foarte mult timp asa ca nu prea ma pricep la ea dar incerc!
m-a puteti ajuta?
CGDBZ
Verifica daca mai ai acea duza care este pe furtunul de la carburator .E posibil sa ai si nivel prea mare de benzina (plutitor spart sau cuiul pontou nu inchide) .
bygy007
incearca sa schimbi si condesatorul de la aprindere
fierman
am sa vad dimineata ce e cu carburatorul pt ca el e devina sigur am imprumutat unul de la un vecin si functioneaza ok la aprindere nu am probleme sau alimentare pt ca am lnlocuit toat instalatia electrica inclusiv bobina condensatori releu de icarcare etc din cauza unui scurt circuit de la fosta instalatie de neoane si alte chesti pe care le montase fostul propietar peste tot iar la demontare nu a mai izolat nimic iar toate astea au fost acum 3 saptamani e singurul lucru pe care ma descur sa il fac la ea fara ajutor (partea electrica)restul sunt in pom si pomu in aer merci de sfaturi am sa verivic dimineata
am sa revin dupa ce vad ce rezolv
apropo o intrbare poate unpic cam stupida pt voi, la garnitura cameri de amestec cred ca asa se numeste am avut 2 garnituri e normal sau ex propitaru a incercat sa obtina ceva cu 2 montate acolo fiind un asa ziz mecanic

10 Mar 2010, 00:23:
cred ca am rezolvato dar am reusit sa topesc platina cu atatea incercari nerusite am avut ceva de furca cu un jiglor de "foarte buna calitate" ce se gasesec pe aici prin magazine! dar am scoso la capat inlocuind jiglrul de relaniv cu unul ce la-m scimbat anul trecut si prin inlocuirea furtunului cu accea duza (cred ca erea de odata cu tata ca atunci cand l-am desfacut s-a facut bcatele parca rea de sticla) si am curatat bine carburatorul cu carburol si-a facut treaba super cel putin arata ca nou ca de mers nu stiu cat o mai duce!
maine am sa inlocuiesc si platina si spr sa fie ok daca nu revin sa va stresez
pbsbogdan
smile.gif))
Salut si eu am patit faza asta la a mea
Am citit aici nu stiu cum sa ii zic ca nu le am "jiglor de relanti" ma rog habar nu am din poza am vazut despre ce e vorba.
Tot asa pornea statea la 2000 da se oprea , cu soc nu a mers ca nu era invatata se ineaca.
Am citit cum am zis ca e un surub , l-am scos am suflat ca bou si am pus la loc
La 2 zile nu a mai vrut, am mers la mecanic a scos surubu iara a suflat a pus la loc aranjat si ceas brici a mers...
Paulorossi
Daca aveai un filtru decantor inainte de pompa si unu de unica folosinta dupa pompa nu ti s-ar fi intamplat lucrul acesta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.