Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Consum mare pe break 1310
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
mmx
Salut!
Sa ma scuzati daca mai e deschis vre-un topic cu acelasi nume.
De la un timp am vazut ca masina mea (break 1310 - an 1995) consuma foarte mult (in oras). Am facut un calcul: aprox. 1.5 L pt 10 km.
Ce probleme as putea avea?
Mai multi prieteni mi-au spus ca s-ar putea sa fie de vina carburatorul, delcoul sau jiglerele.
Dvs. ce-mi recomdati sa fac?
Floppy76
QUOTE(mmx @ 14 Apr 2005, 16:44)
Salut!
Sa ma scuzati daca mai e deschis vre-un topic cu acelasi nume.
De la un timp am vazut ca masina mea (break 1310 - an 1995) consuma foarte mult (in oras). Am facut un calcul: aprox. 1.5 L pt 10 km.
Ce probleme as putea avea?
Mai multi prieteni mi-au spus ca s-ar putea sa fie de vina carburatorul, delcoul sau jiglerele.
Dvs. ce-mi recomdati sa fac?
*



E un pic mai mult 15 la 100 in oras, nu foarte mult. Daca ai putina rabdare sa cauti ai vedea ca s-a discutat problema foarte detaliat. Da un click pe http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=2934. Din ce am patit eu pot sa-ti spun ca returul infundat este principala problema iar aici pot fi infundate atat furtunul de retur cat si supapa de retur din pompa. Mie imi consuma exact 15 in oras iar cand am inlocuit corpul superior al pompei de benzina (ăla cu supapele), consumul a revenit la 9.5. Dar problemele sunt diverse. Vezi linkul de mai sus
Lacaru
De tras trage masina? Cu franele cum stai? Eu am avut odata sabotii pe spate blocati (din cauza franei de mana) si imi consuma in jur de 12-13/100.
Uncle-Sam
iti iese fum mult pe esapament? daca da, ce culoare? daca e negru, ori ai aprinderea proasta, ori amestec prea bogat
y000ptm
si mie imi consuma cam mult in oras .. sad.gif
Dyda
Suspectul nr 1 este carburatorul, asa ca il dai jos desfaci toate jicloarele si pui atit capacul cit si corpul intr-un vas cu solutie spalat carburatoare timp de citeva ore. Dupa ce il scoti, il sufli cu aer prin totate canalizatiile. Dupa asamblare se fac toate reglajele si-l remontezi.
vali_munt
ce-a zis Dyda e OK ... numai sa ai grija sa scoti garniturile de teflon de la ax. In principal ai grija la jiclorul de consum (mai bine schimba-l pentru ca se decalibreaza).

O alta cauza poate sa fie cuiul poantou ... precum si nivelul plutitorului din camera de nivel (vezi ca sunt 2 cote de reglat).
Dyda
Nu-i musai sa se scoata cuzineti din teflon in vederea operatiei de curatire. Dupa cum se stie teflonul este un bun rezistent la orice produs petrolier. daca se scot si nu se inlocuie , atentie mare la partea dupa care s-au scos , ptr ca nu au aceiasi uzura va curge benzina in timpul functionarii
Sir_Alex
Curata carburator si jicloare, schimba filtrul de aer, schimba filtrul de benzina, roaga pe cineva care s epricepe sa iti regleze bine apo carburatorul. La fel, nu ar strica sa ai si o platina buna. Facand astea, iti rezolvi multe probleme.
RIon
Sir Alex, ai invatat bine. despre TOATE aceste probleme, gasesti alte cateva topicuri cu multe explicatii bine inchegate...
Daca pe break ai dublucorp, ala e, daca nu...citeste ce au scris si altii, si fa reglaje bune. bafta...atat la munca cat si la citit.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.