Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: dacia care merge si cu apa
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
axel
am o mare problema!imi dispare cam 1 litru la 100km.vreau sa precizez ca nu este de la inelele de hartie,deoarece nu creste nivelul in baia de ulei si oricum au fost schimbate.nu este nici de la garnitura de chiuloasa,nici de la blocul motor deoarece a fost si acesta inlocuit,chiuloasa este planata.maine ma duc iar la service sa desfac motorul pentru a treia oara si mai vreau neaparat niste sfaturi.nu ma interesa dar este o masina care face 200km zilnic si este evidenta pierderea.multumiri anticipate pentru sfaturi.
disaster
radiator spart,pompa de apa fisurata,furtun crapat................altceva nu prea vad ce ar putea fi.
axel
QUOTE(disaster @ 14 Apr 2005, 21:00)
radiator spart,pompa de apa fisurata,furtun crapat................altceva nu prea vad ce ar putea fi.
*


imi cer scuze!am uitat sa mentionez-nu pierde pe nicaieri.apa pur si simplu dispare.si nu are cum sa se evapore atata.
C.C.
face bule de aer in borcan? temperatura la apa- la drum? cum e? scade, creste? ai termostat? intreb pt. ca daca motorul se incalzeste prea tare (catre 95 sau peste) ai problema cu garnitura de chiulasa cel mai probabil (asta pres. ca ai sist.de racire bine aerisit). lichidul in vas cum e? curat, tulbure? si asta-i un indiciu. sau poate fi spart radiatorul pur si simplu. nu intotdeauna se vede pierderea usor. de cele mai multe ori, apa curge din sist. de racire doar cand se incalzeste motorul suficient de mult. si cum atunci esti la volan.. oricum,daca zici ca umbli cu ea, se poate pierde.. totusi chiar atat.. io as pune totusi pariu ca o pierzi pe evacuare. garnitura? sa nufie ceva crapat pe-acolo daca zici ca ai tot schimbat-o.. adevarul e ca pot fi multe motive pt.care pierzi apa
to_the_limit
Innebunesc, aceasi problema o am si eu cam la 100km 1 litru..

apa nu urca in mers ..deci de chiuloasa nu e..dar..am sesizat umezeala in drepta sub borcan la farul din drepta..si la baza radiatorului unde intra furtunul ala gros in el..

tot timpul e umed acolo..
mai uitat in stanga si e uscat in aceasi zona...

poate fi furtunul ala?

sau chiar radiatorul?

va multumesc
DodoBird
QUOTE(axel @ 14 Apr 2005, 19:23)
am o mare problema!imi dispare cam 1 litru la 100km.vreau sa precizez ca nu este de la inelele de hartie,deoarece nu  creste nivelul in baia de ulei si oricum au fost schimbate.nu este nici de la garnitura de chiuloasa,nici de la blocul motor deoarece a fost si acesta inlocuit,chiuloasa este planata.maine ma duc iar la service sa desfac motorul pentru a treia oara si mai vreau neaparat niste sfaturi.nu ma interesa dar este o masina care face 200km zilnic si este evidenta pierderea.multumiri anticipate pentru sfaturi.
*



Posibil ca apa sa curga usor intr-o zona unde se evapora instantaneu si nu ramane urma !!!!
De exemplu pe la stuturile din talpica carburatorului , cade pe tabla incinsa si pa urme !
Probeaza si asta, or fi si ale zone dar momentan nu imida prin cap .
StefanT
QUOTE(DodoBird @ 15 Apr 2005, 14:42)
Posibil ca apa sa curga usor intr-o zona unde se evapora instantaneu si nu ramane urma !!!!
De exemplu pe la stuturile din talpica carburatorului , cade pe tabla incinsa si pa urme !
Probeaza si asta,  or fi si ale zone dar momentan nu imida prin cap .
*


unde vine vorba de curs antigel si evaporat, ramane o urma ffff clara, alba. nu e ca apa.
axel
QUOTE(C.C. @ 15 Apr 2005, 01:10)
face bule de aer in borcan? temperatura la apa- la drum? cum e? scade, creste? ai termostat? intreb pt. ca daca motorul se incalzeste prea tare (catre 95 sau peste) ai problema cu garnitura de chiulasa cel mai probabil (asta pres. ca ai sist.de racire bine aerisit). lichidul in vas cum e? curat, tulbure? si asta-i un indiciu. sau poate fi spart radiatorul pur si simplu. nu intotdeauna se vede pierderea usor. de cele mai multe ori, apa curge din sist. de racire doar cand se incalzeste motorul suficient de mult. si cum atunci esti la volan.. oricum,daca zici ca umbli cu ea, se poate pierde.. totusi chiar atat..  io as pune totusi pariu ca o pierzi pe evacuare. garnitura? sa nufie ceva crapat pe-acolo daca zici ca ai tot schimbat-o.. adevarul e ca pot fi multe motive pt.care pierzi apa
*


am fost la service!dupa scandalul de rigoare o sa o faca pe garantie.deocamdata o sa imi schimbe chiuloasa cu alta de la ei de probe.daca nu e nici de la chiuloasa e la domeniu sf. se pare ca marti o desfac.va anunt ce am facut.si ca sa si raspund.apa nu se incalzeste.nu face bule.nu e radiatoru spart.cica ar fi chiuloasa sparta si o arunca direct pe evacuare.sal si numai bine
ydaniel
daca nu se vad pierderi in exterior poate fi vorba de un por in chiuloasa sau bloc!
Al Cap0nE
Cum mai zicea cineva pe aici, trebuie sa o vada un preot biggrin.gif . Incearca de proba un sfert de tub de pilitura, vezi daca mai pierde sau macar daca se amelioreaza.
axel
QUOTE(axel @ 14 Apr 2005, 21:11)
imi cer scuze!am uitat sa mentionez-nu pierde pe nicaieri.apa pur si simplu dispare.si nu are cum sa se evapore atata.
*


revin cu noi informatii.la nici 100 km a disparut tot lichidul de racire din borcan.dabia astept marti la service.fisura in bloc nu e deoarece lam schimbat si pe ala.
ydaniel
ma vezi cumva poate are vreo fisurica undeva in fata radiatorului si nu se vede?da stand se pierde lichid?
axel
QUOTE(ydaniel @ 16 Apr 2005, 20:15)
ma vezi cumva poate are vreo fisurica undeva in fata radiatorului si nu se vede?da stand se pierde lichid?
*


daca sta nu pierde lichid.cred k este intradevar de la chiuloasa deoarece teava de esapament sa deschis la culoare din negru spre un gri deschis.vad eu marti si va tin la curent.
monolith
Dupa cate stiu eu, daca intra antigel in baia de ulei, se face o spuma alba, vizibila pe joja de ulei. Concomitent creste si nivelul uleiului din baia de ulei. Chiar sunt curios ce o sa gasesti la pierderea de lichid. Eu am si acum o pierdere de lichid de racire, dar sesizabila doar la distanta destul de mare.
inca nu am depistat pierderea. Am gasit odata o fisura la T-ul de la pompa de apa prin care lichidul curgea pe motorul incalzit si nu se cunostea pierderea de lichid pe acolo.
axel
QUOTE(monolith @ 18 Apr 2005, 13:06)
Dupa cate stiu eu, daca intra antigel in baia de ulei, se face o spuma alba, vizibila pe joja de ulei. Concomitent creste si nivelul uleiului din baia de ulei. Chiar sunt curios ce o sa gasesti la pierderea de lichid. Eu am si acum o pierdere de lichid de racire, dar sesizabila doar la distanta destul de mare.
inca nu am depistat pierderea. Am gasit odata o fisura la T-ul de la pompa de apa prin care lichidul curgea pe motorul incalzit si nu se cunostea pierderea de lichid pe acolo.
*


nu creste nivelul in baia de ulei.dabia astept si eu maine.smile.gif
axel
QUOTE(axel @ 17 Apr 2005, 23:04)
daca sta nu pierde lichid.cred k este intradevar de la chiuloasa deoarece teava de esapament sa deschis la culoare din negru spre un gri deschis.vad eu marti si va tin la curent.
*


am fost la service si mi-au testat chiuloasa!si surpriza.are o fisura de 4 cm.deja mi-am luat alta chiuloasa si maine ma duc sa o monteze baietii.va tin la curent sa vedem daca mai pierde apa.salve si numai bine
axel
am schimbat chiuloasa azi!sa vad pana maine poimaine daca mai scade.p.s acum stiu cum se testeaza chiuloasa.numai bine
CiprianPJM
Fum alb (abur, defapt) nu scotea? Daca e de la "chiloasa" biggrin.gif asa face.
axel
QUOTE(CiprianPJM @ 26 Apr 2005, 14:13)
Fum alb (abur, defapt) nu scotea? Daca e de la "chiloasa" biggrin.gif asa face.
*


nu scotea.
C.C.
si acum? s-a rezolvat? sunt curios. a! si vreau sa intreb, daca e chiuloasa crapata, are por, etc.. se poate rezolva altfel decat schimbata? adica sa n-o dai jos de pe motor. poate ca-i naiva intrebarea mea, dar sunt tare curios. nu de alta, dar cred ca am aceeasi problema si mi-i groaza sa cumpar alta chl. nici mie nu-mi baga apa in ulei da` sufla in borcan la greu. am schimba6t si garnitura:( dupa pasti ma duc la atelier si.. ori camasa ori chiuloasa crapata (zice mecanicul). chiar n-as putea rezolva altfel decat s-o schimb? stie cineva? vorbea cineva aici de "tub de pilitura!?" la ce se referea?
onyx-20
sunt in comert la ~ 70.000 niste tuburi de ~50 g cu un praf care se adauga in radiator! n-am folosit pt. ca sunt pareri impartite despre efectele produsului!
axel
QUOTE(C.C. @ 27 Apr 2005, 00:26)
si acum? s-a rezolvat? sunt curios. a! si vreau sa intreb, daca e chiuloasa crapata, are por, etc.. se poate rezolva altfel decat schimbata? adica sa n-o dai jos de pe motor. poate ca-i naiva intrebarea mea, dar sunt tare curios. nu de alta, dar cred ca am aceeasi problema si mi-i groaza sa cumpar alta chl. nici mie nu-mi baga apa in ulei da` sufla in borcan la greu. am schimba6t si garnitura:( dupa pasti ma duc la atelier si.. ori camasa ori chiuloasa crapata (zice mecanicul). chiar n-as putea rezolva altfel decat s-o schimb? stie cineva? vorbea cineva aici de "tub de pilitura!?" la ce se referea?
*


daca e chiuloasa sparta nu ai ce face.eu am schimbat-o.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.