Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Intrare audio pentru CD player fabrica Megane II
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > In Car Entertainment
silviumc
Intai de toate vreau sa mentionez ca sunt incepator in ce priveste audio pe masina. Am citit in topic-ul cu radio-cd compatibile cu Renault si m-am cam supraincalzit, sunt discutii de guru acolo.

Daca vrea sa ma ajute cineva, imi expun mai jos problema:

Am un telefon pe care tin muzica. Acest telefon (la soare te poti uita, dar la el ba, serios) are multiple posibilitati de a scoate audio din el:
1. FM transmitter - super chestie, dar am gasit cu greu o frecventa libera in Bucuresti. Chiar si asa, in anumite zone, intra radio-urile pirat cu manele peste muzica mea. M-am cam scarbit sa tot caut frecvente.
2. Conector USB, pot sa citesc .mp3-uri de pe el ca de pe un stick
3. Iesire audio-video (TV-out) jack 3.5 mm. Am un cablu care are la celalalt capat mufe RCA (galben, rosu, alb)

As vrea
1. sa redau muzica din telefon pe sistemul audio al masinii, care se aude foarte bine, dar are doar CD-player-ul din fabrica, 2004
2. sa nu trambalez dupa mine o fata de casetofon. Mi-ar placea daca ar ramane acolo acel CD, ca nu are nevoie nici un hot de el

Cea mai simpla solutie, dupa mine, ar fi niste intrari audio RCA (rosu, alb), sau jack 3.5 mm. Ar trebui sa folosesc comenzile de pe telefon, nu e ideal, dar as fi multumit.
O solutie mai frumoasa ar fi un player cu USB, as putea sa folosesc comenzile de pe volan.

Am vrut sa ma mai uit odata la accesoriile originale Renault, pentru ca-mi aduc aminte ca am vazut mai demult ceva legat de audio. Dar am gasit numai o brosura penibila de doua pagini pe tot site-ul. sad.gif Cum se asteapta sa vanda in felul asta?

Ce sugestii aveti?

Later edit:
Cred ca m-am lamurit singur. Scriu aici si pentru restul lumii.