Am o daciuta de prin 96, si timp de 2 zile m-am chinuit sa ii schimb placa de ambreiaj(nu singur, of course). In schimb dupa pusul pieselor la loc, a aparut urmatoarea problema:nu imi incarca bateria.
Prima mea intrebare,si cea mai urgenta: Daca pun maine bateria pe redresor, pana unde trebuie sa completez cu apa distilata, pentru ca la naiba, nu am niciun semn... bateria este opaca cu exceptia "ochiului magic" care este transparent, din cate am inteles semn ca nivelul lichidului din ea este mic... si nu gasesc niciun semn care sa imi indice nivelul de lichid din interior. Cele 4 capacele au un "gat" de vreo 2 cm dupa care probabil ca vine un spatiu comun.. trebuie sa pun apa pana la nivelul gatului? Sau ca sa fie mai simpu... pana la ce distanta fata de capacel trebuie completat cu apa.. ?
A doua intrebare, daca ma poate ajuta cineva cu o poza mai pentru prosti, ca nu stiu daca cumva mi-a sarit firul de la releul de incarcare de la alternator.. daca imi puteti spune de unde vine si unde se duce... ma am un papuc liber pe alternator, putin intr-o parte, si presupun ca acolo intra.. mai am un fir care atarna liber pe langa, si care ar intra perfect acolo, doar ca in harmalaia de fire (dacia 1410 break) nu imi dau seama de unde dracu vine, si mi-e cam frica sa il bag sa nu cumva sa nu imi ia foc naibii ceva.
Si a treia intrebare: Am luat o curea de ventilator, la 10 lei dintata (am avut de ales intre una dintata si una normala). Chiar daca am intins-o cat de bine am putut, tot se rasuceste in mers (un alt motiv pentru care ar putea sa nu incarce bateria)... Aveti idee daca trebuie cumparata alta sau trebuie sa mai insist cu intinsul ei..? Ma gandesc sa nu se fi slabit, si la naiba ca e noua..