Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Motor uzat stand pe loc ?!?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
xrt3xrt3
Am tinut masina un an si juma peloc in curte, fara s-o pornesc prea des, poate de 3 ori in tot timpul asta.

Acum doua luni cu doua carti de mecanica si functia search pe forum wink.gif ,am facut-o stas merge de zici ca nu e ea, doar ca ce mi-a venit mie sa trag furtun de la capacul de la culbutori jos , sa nu il mai duc la carburator, asa.... un timp, sad.gif asta inainte sa ii dau prima cheie a celei de-a doua tinereti.

Acum vad ca daca incerc sa il pun la teul de la carb, da sa moara motorul, ceea ce e ciudata pt ca inainte sa o las pe bara, meregea mai bine cu gazele alea bagate prin carburator.

Sa se fi uzat motorul asa stand blink.gif , sa se fi spart ceva prin motor? blush.gif
krapcarasu
lasa furtunul la t si compenseaza din reglaje, se aduna apa, benzina in ulei si modifica amestecul, dupa ce mergi mai mult cu ea s-ar putea sa nu mai influenteze
xrt3xrt3
pai ce reglaje sa ii mai fac....??? aprinderea e stas, iar carburatia... e gpl... reglata de mester cu fro 7000 de instalatii la activ, deci...
krapcarasu
la aprindere n-ai ce umbla daca e stas, faci sa tina ralantiul cu furtunul pus si rulezi, daca nu ai probleme de compresie sau scapari de benzina in ulei , dupa cateva ore de functionare la temperatura nominala ar trebui sa nu mai influenteze, deci refaci reglajul
pcostica
@xrt3-lasa motorul in pace ca n-are nimic, vezi ca problema e de la instalatia de gaz si daca nu te pricepi sa o reglezi singur da o fuga la mecanic.
Bafta!
baranga
masina stata pe loc poate creea multe neplaceri;
la capitolul motor,daca sta nepornita peste 6 luni se poate face calmina pe segmenti care se lipesc de camasi;cand incercati sa o porniti dupa mult timp segmentii se pot rupe si incepe consumul de ulei chiar daca ati lasat masina in stare perfecta;
inainte de pornirea dupa o stationare lunga e bine sa puneti spay degripant in capul pistoanelor sau ulei cu seringa si lasati peste noapte;
pornirea se face dupa ce ati invartit 2 ture complete la arbore cu coarba sau la paleti wink.gif
slaiciprian
Furtunul acela care duce in t nu are alt rol decat cel de a mai reduce poluarea masinii. daca merge mai bine fara el, poti lasa asa. chiar daca unii or sa dea cu pietre ca distrugi stratul de ozon, aduci incalzirea globala in romania, usuci padurile din carpati, etc...
xrt3xrt3
Chiar ma doare-n PL de poluare...

-baranga,pai ce spray sa-i mai dau acu... ca am deja vro 2000 de km de atunci...
QUOTE
vezi ca problema e de la instalatia de gaz si daca nu te pricepi sa o reglezi singur da o fuga la mecanic.

pai ziceam ca de mecanic e reglata... consum urban-mixt am 10,5L/1ookm


krapcarasu asa am sa fac!

Ca idee, atunci cand strangi de surub micsorezi sau maresti consumu? instalatia e intergaz, d-aia cu un singur surub pe plaman.
krapcarasu
din ala de pe plaman reglezi ralantiul, ala da gaz independent de membrana, cand desurubezi vine mai mult gaz, in cazul tau nu trebuie miscat mult, cu motorul cald maxim si furtunul pus cauti maximul de turatie, faci un drum mai lung apoi din nou cauti maximul, este o pozitie in care in orice parte invarti scade turatia, la consum putin influenteaza asta, e asemanator cu amestecul de la carb
xrt3xrt3
aham,multumesc mult!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.