Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nu ne place interiorul ? Sa-l modificam
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Discutii generale - Dacia Duster
Pages: 1, 2
venusake
Acum cateva clipe ma "dadeam" pe forum-dacia.com, la sectiunea DUSTER si de acolo, printr-un link, am ajuns la sectiunea MCV.

Eh, mi-au atras atentia niste interioare de MCV si /sau Sandero.
Simple dar de efect.

Daca ar mai fi o cotiera p-acolo si daca zona dintre consola centrala a bordului ar fi nitel mai inalta , chiar i-ar schimba aspectul interiorului.

Ia priviti (mi se par dragute si de efect):
aphophis
asta nu e interior de prestige? huh.gif
venusake
Habar nu am .... sa vad daca mai gasesc linkul ....



Da, ala e ....
http://www.logan-mcv.forum-dacia.com/viewtopic.php?t=2399
BZN
Si, cum e? Si pe Logan ii la fel. tongue.gif
venusake
Poate am gresit eu ... caz in care rog pe cineva sa stearga topicul.
Recunosc faptul ca nu stiu toate neamurile de interioare de Logan.

Ideea era alta:
Din info. pe care le avem pana acum, la Duster avem un singur "neam" de interior. Ma gandeam ca l-ar schimba nitel un interior d-asta (daca se potriveste).
BZN
Stai nitel...iti ceream o parere, nu te luam la rost. biggrin.gif
Pentru a fi de efect, conteaza foarte mult si culoarea caroseriei. Oricum ar trebui luata in calcul si aceasta varianta de interior, pare nitel mai elegant.
constantin_padure
Sunt curios daca s-ar putea face un chip tuning la motorul 1.5 Dci 105cp disponibil pentru acest model. Din cautarile mele se pare ca este motorul compatibil de pe Renault Clio... Eventual cu un power box s-ar scoate din 105 chiar 136 cp... Ar fi posibil asa ceva? Dar oare cutia de viteze va rezista? ia vedeti aici The Italian Boxhttp://www.theitalianbox.eu/renault.html
Bulldog
Vezi ca de obicei powerbox-urile sunt niste gunoaie numai bune sa iti bulesti motorul. Ca si cip-cirip tuningul sau resoftarea. Dar cu powerbox ai sanse mai mari de "reusita"
nicku01
QUOTE(Bulldog @ 25 Mar 2010, 13:07)
Vezi ca de obicei powerbox-urile sunt niste gunoaie numai bune sa iti bulesti motorul. Ca si cip-cirip tuningul sau resoftarea. Dar cu powerbox ai sanse mai mari de "reusita"
*



offtopic:
nu neaparat..... am 50.000 km cu resoftare.... si merge perfect motorul (benzinar), nu papa ulei nu trancane nimic.....
kork
ce castig de putere si cuplu ?
nicku01
QUOTE(kork @ 25 Mar 2010, 15:09)
ce castig de putere si cuplu ?
*




conteaza si motorul..... undeva la 12 cai si vreo 15-16n/m cuplu
valioglu
Ma indoiesc ca iei 12 cai in plus la oricare benzinar montat pe logan cu chiptuning sau powerbox sau cu orice alt soft.
Modificarile de soft merg mai ales la turbodiesele ca poti sa bagi mai multa presiune la aer si mai multa motorina. Practic poti sa faci asta pana bubuie admisia sau pana se rupe transmisia - ceea ce se si intampla.
La benzinare nu cred ca ai ce sa modifici in afara de avansul aprinderii si timpul de injectie (avans si deschiderea injectorului), dar limitele sunt reduse si castigul foare slab.
nicku01
QUOTE(valioglu @ 31 Mar 2010, 17:59)
Ma indoiesc ca iei 12 cai in plus la oricare benzinar montat pe logan cu chiptuning sau powerbox sau cu orice alt soft.
Modificarile de soft merg mai ales la turbodiesele ca poti sa bagi mai multa presiune la aer si mai multa motorina. Practic poti sa faci asta pana bubuie admisia sau pana se rupe transmisia - ceea ce se si intampla.
La benzinare nu cred ca ai ce sa modifici in afara de avansul aprinderii si timpul de injectie (avans si deschiderea injectorului), dar limitele sunt reduse si castigul foare slab.
*



nu ma refeream la motoarele dacia. eu am vb de un motor opel 1.8 16v 125 cp (pe vectra cool.gif de fabrica... PE DYNO inainte de resoftare 124 CP dupa resoftare 138 CP. la dacie primesti undeva la 6 cai pt 1.6 8v si vreo 8-10 cp. la 16 valve.

nici o injectie nu functioneaza 100% ele sunt setate la 75-80% din capacitatea lor reala (pentru a face fata cat mai bine atat la ecuator cat si la polul nord) cip-tningul sau resoftarea face ca injectia sa lucreze de la 75-80% la 85-90% din capacitatea ei.
klaus
Sunt tabele diferite pentru masinile vandute in iran si cele din romania. Nu e o tabela universala. In special ca in iran nu e euro mult necesar
BZN
Aici era vorba de interior. E drept ca si motorul e tot "inauntru" dar totusi...
zanzie
radmasa.gif

Vreau si eu sa transform bordul in asa ceva:[attachmentid=1627608522]
venusake
Spor la treaba!
In plus, ai un avantaj .... si in poza de mai sus, butoanele de geamuri sunt tot pe consola centrtrala smile.gif radmasa.gif

cosmin_b
salut

aveti idee de cine sunt produse radio CD /radio mp3/boxele cu care este echipat Duster-ul?le-a testat cineva?

multumesc
kork
Probabil tot de Blaupunkt.
membru_DC
QUOTE(kork @ 17 Apr 2010, 07:03)
Probabil tot de Blaupunkt.
*


eu ma intreb care este prinicipalul motiv pentru care nu scrie firma producatoare pe acest RCD...
nedumerire.gif
AMDO
QUOTE(zanzie @ 31 Mar 2010, 21:46)
radmasa.gif

Vreau si eu sa transform bordul in asa ceva:[attachmentid=1627608522]
*



La masina asta, volanul cu trei ceasuri de bord costa mai mult decat un Duster intreg. smile.gif
driverx
QUOTE(nicku01 @ 31 Mar 2010, 19:20)
....
resoftarea  face ca injectia sa lucreze de la  75-80%  la 85-90% din capacitatea ei.
*



Astea is dumele care ti le-au vandut aia sa te convinga ca cipciripul e best thing si ca de ce e asa? Saracii iranieni fara norme euro. Si la Logan si la Lancer, saracii de ei ar plati degeaba pe un motor Euro4.

Eu pe Lancer am 98 ponei. In Iran aceasi masina, acelasi motor are dea binelea peste 100. Concluzia ta probabil va fi ca masina asta in Iran vine deja cipciparita radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
IRONICK
QUOTE(nicku01 @ 31 Mar 2010, 20:20)
PE DYNO inainte de resoftare 124 CP dupa resoftare 138 CP
Lasa ca stie toata lumea cum se face un DYNO. In special pentru remapare.
TAW
Chipare la benzinare atmosferice = ZERO! Bani tipati in vant...
nicku01
QUOTE(IRONICK @ 22 Apr 2010, 13:45)
Lasa ca stie toata lumea cum se face un DYNO. In special pentru remapare.
*



adica?.....
IRONICK
adica ce? sa iasa cat mai bine
nicku01
QUOTE(IRONICK @ 22 Apr 2010, 14:47)
adica ce? sa iasa cat mai bine
*



din pacate/fericire a fost facut in austria.... nu na noi.... + ca se simte destul de mult la condus... 14 cp la 124 simti.... 14 cp la 400 clar nu ii simti. wink.gif
mariusjo
QUOTE(driverx @ 22 Apr 2010, 14:43)
Astea is dumele care ti le-au vandut aia sa te convinga ca cipciripul e best thing si ca de ce e asa? Saracii iranieni fara norme euro. Si la Logan si la Lancer, saracii de ei ar plati degeaba pe un motor Euro4.

Eu pe Lancer am 98 ponei. In Iran aceasi masina, acelasi motor are dea binelea peste 100. Concluzia ta probabil va fi ca masina asta in Iran vine deja cipciparita  radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif
*



Parerile despre remapare sunt impartite. Eu la MCV de 70 cp am facut remapare. de la 70 cp la 90 cp.
Concluzia mea:
inainite de remapare: viteza maxima atinsa pe autostrada A1 - 151km/h (3 persoane + bagaje + AC oprit! mai mult nu a vrut. De la Pitesti pana la Rm. Valcea am stat in spate la un tir pentru ca nu aveam spatiul de depasire suficient (daca fortam poate il depaseam dar, nu in siguranta ci cu speranta de a ma lasa cel din fata sa fac manevra). Consum oras 6,2 / 6,5.l/100km
Dupa : vitez maxima atinsa 192 km/h Bacau-Tisita (pentru ai scoate impresiile din cap unui posesor de Passat)s-ar mai fi dus dar, era destul de aglomerat (o persoana+bagaje+AC pornit), in general mers constant (dupa posibilitatile din trafic) 120/140/160
localitati 90/95 km/h. consum oras 5.4/5.6 l/100km .Consum extraurban dupa remapare (nu mai stiu cat era inainte) 4.8 / 5.8 functie de trafic si greutate. in general cca 5,1/5.3 l/100km.
precizez ca masina am dat-o buy back - s-au facut teste exact ca la RAR, inclusiv test poluare si rezultatul a iesit ca si la una noua. masina avea 39902 km. Acum imi astept "prafosul" si dupa ce o sa-l testez o sa vad daca este cazul de remapare. MCV-ul meu este mai greu cu cca 38 de kg fata de "Prafos" dar cx difera 36 la 42 asa ca ramane de vazut cum se comporta si pe urma remapare sau nu.
Apropo cei cu masini sh in speta VW toti se incred in performantele masinilor lor dar, nu au condus in viata lor un Logan diesel. (pentru mine "Prafosul"" o sa fie cea de a 22 a masina si a treia noua - cele noi au fost din gama Dacia - nu ma mai intereseaza masina veche la 3 / 5 ani alta nou, chiar daca este Dacia - tot respectul pentru cei de la Pitesti. (am detinut mercedes, bmw, mitshubisi, renault, lancia, grand jeep cherockee, dacia, skoda, barkas - nici una noua in afara de dacia. Cine isi permita sa dea multi bani pe o masina sa ii dea dar, sa fie noua, nu marca conteaza.)
Scuze pentru off topic dar, cand vad atatea fite din partea multor necunoscatori......... Rog admin sa mute postul unde considera ca-i este locul.
nick58
QUOTE(venusake @ 22 Mar 2010, 00:21)
Acum cateva clipe ma "dadeam" pe forum-dacia.com, la sectiunea DUSTER si de acolo, printr-un link, am ajuns la sectiunea MCV.

Eh, mi-au atras atentia niste interioare de MCV si /sau Sandero.
Simple dar de efect.

Daca ar mai fi o cotiera p-acolo si daca zona dintre consola centrala a bordului ar fi nitel mai inalta , chiar i-ar schimba aspectul interiorului.

Ia priviti (mi se par dragute si de efect):
*



Arata mai bine decat maroul ala de .... mad.gif
evolio
parerea mea este ca arata bine in interior icon_mrgreen.gif si cred k cei de la dacia sau renault o vor duce in acest mod mult timp de acum inainte pentru a avea o oarecare continuitate asupra interiorului.
PaulT
QUOTE(mariusjo @ 18 Jul 2010, 12:50)
Parerile despre remapare sunt impartite. Eu la MCV de 70 cp am facut remapare. de la 70 cp la 90 cp.
Concluzia mea:
inainite de remapare: viteza maxima atinsa pe autostrada A1 - 151km/h (3 persoane + bagaje + AC oprit! mai mult nu a vrut. De la Pitesti pana la Rm. Valcea am stat in spate la un tir pentru ca nu aveam spatiul de depasire suficient (daca fortam poate il depaseam dar, nu in siguranta ci cu speranta de a ma lasa cel din fata sa fac manevra). Consum oras 6,2 / 6,5.l/100km
Dupa : vitez maxima atinsa 192 km/h Bacau-Tisita (pentru ai scoate impresiile din cap unui posesor de Passat)s-ar mai fi dus dar, era destul de aglomerat (o persoana+bagaje+AC pornit), in general mers constant (dupa posibilitatile din trafic) 120/140/160
localitati 90/95 km/h. consum oras 5.4/5.6 l/100km .Consum extraurban dupa remapare (nu mai stiu cat era inainte) 4.8 / 5.8 functie de trafic si greutate. in general cca 5,1/5.3 l/100km.
precizez ca masina am dat-o buy back - s-au facut teste exact ca la RAR, inclusiv test poluare si rezultatul a iesit ca si la una noua. masina avea 39902 km. Acum imi astept "prafosul" si dupa ce o sa-l testez o sa vad daca este cazul de remapare. MCV-ul meu este mai greu cu cca 38 de kg fata de "Prafos" dar cx difera 36 la 42 asa ca ramane de vazut cum se comporta si pe urma remapare sau nu.
Apropo cei cu masini sh in speta VW toti se incred in performantele masinilor lor dar, nu au condus in viata lor un Logan diesel. (pentru mine "Prafosul"" o sa fie cea de a 22 a masina si a treia noua - cele noi au fost din gama Dacia - nu ma mai intereseaza masina veche la 3 / 5 ani alta nou, chiar daca este Dacia - tot respectul pentru cei de la Pitesti. (am detinut  mercedes, bmw, mitshubisi, renault, lancia, grand jeep cherockee, dacia, skoda, barkas - nici una noua in afara de dacia. Cine isi permita sa dea multi bani pe o masina sa ii dea dar, sa fie noua, nu marca conteaza.)
Scuze pentru off topic dar, cand vad atatea fite din partea multor necunoscatori......... Rog admin sa mute postul unde considera ca-i este locul.
*



Cand vorbesti de viteze, data fiind precizia, trag concluzia ca te referi la cele afisate de gps... In cazul de dinainte de remapare viteza corespunde cu ce da Dacia, adica 150km/h. In cazul 2... eu zic sa lasam povestile vanatoresti wink.gif . MCV de 85 cp(din fabrica..) are v max declarata de ...163 km/h.. Masina care are alta turbina pentru a ajunge la 85 cp.. Si tu spui ca ai ajuns la 192km/h cu un cipcirip la un dci70... si se mai ducea... Vezi ca pentru 192km/h pe gps nu iti ajunge plaja de turatie maxima a motorului. Iar referitor la consum.. la fel. In cel mai bun caz, consumul ramane acelasi in cazul pastrarii stilului de conducere. In cazul in care profiti de cresterea de putere, si conduci mai sportiv, consumul creste... Intotdeauna. Asta asa.... ca fita din partea unui "necunoscator".. wink.gif
mariusjo
QUOTE(PaulT @ 19 Jul 2010, 11:35)
Cand vorbesti de viteze, data fiind precizia, trag concluzia ca te referi la cele afisate de gps... In cazul de dinainte de remapare viteza corespunde cu ce da Dacia, adica 150km/h. In cazul 2... eu zic sa lasam povestile vanatoresti  wink.gif  . MCV de 85 cp(din fabrica..) are v max declarata de ...163 km/h.. Masina care are alta turbina pentru a ajunge la 85 cp.. Si tu spui ca ai ajuns la 192km/h cu un cipcirip la un dci70... si se mai ducea... Vezi ca pentru 192km/h pe gps nu iti ajunge plaja de turatie maxima a motorului. Iar referitor la consum.. la fel. In cel mai bun caz, consumul ramane acelasi in cazul pastrarii stilului de conducere. In cazul in care profiti de cresterea de putere, si conduci mai sportiv, consumul creste... Intotdeauna. Asta asa.... ca fita din partea unui "necunoscator".. wink.gif
*


Daca doresti o sa caut poze ca am pozat bordul si cu viteza si cu consumul. Daca raspundeai mai repede iti faceam vreo 2 poze de sambata sau duminica ca am fost la Vatra Dornei. Gl- V Dornei 4 h si 35 min. fa te rog un calcul de viteza medie si pe urma discutam 420km ia in calcul 5 orase si trafic destul de mare. Masina nu este MCV-ul ca ala l-am dat buy back este logan 1,5 dci remapat 105cp. daca vrei poza de la CB zi-mi repede sa-ti fac poza cu consum (4.7l/100km si viteza medie care deja este in scadere si este pe la 79 - normal ca merg in oras si este destul de aglomerat.
referitor la consum daca vrei am poze cred ca de la aproape toate alimentarile facute. Poze cu viteza iti trimi doar mail daca vrei, nu vreau sa apar pe la tv sau sa vina militia sa-mi salte permisul. viteza este cea data de bord (CB) nu cea de pe gps - intradevar este o diferenta dar, la viteza de 192 nu aveam gps - ul. Cu aproximatie viteza variaza intre cele 2 device-uri cam cu 6 pana pe la 15 km/h in progresie geom. functie de viteza.Date sunt cele afisate de indicatorul masinii pentru exactitate fa tu calculul. (si la Mercedes apare diferenta -nu asa mare dar exista). Daca doresti sa mai discutam pe teme aceasta da-mi pm sau vorbim la telefon ca este mai usor.

19 Jul 2010, 12:35:
MCV de 85 cp(din fabrica..) are v max declarata de ...163 km/h.. Masina care are alta turbina pentru a ajunge la 85 cp..




Nu este alta turbina fizic. Are o comanda electronica si atat nimic in plus. Cea de la 70 cp are acea comanda vacumatica. si amandoua au reglaj mecanic (nerecomandat a se umbla la el decat daca ai banc de proba pentru al regla-in nici un caz cum am vazut pe anumite forumuri unde spun sa dai o tura 2 sau 3....)
IRONICK
Eu sunt tare curios cand trec si ei la lucruri serioase. De genul "triunghiului" din dreptul retrovizoarelor, sau ascunderea ghidajelor de centura de pe montantii B ...
variable_dynamics
QUOTE(PaulT @ 19 Jul 2010, 10:35)
Cand vorbesti de viteze, data fiind precizia, trag concluzia ca te referi la cele afisate de gps... In cazul de dinainte de remapare viteza corespunde cu ce da Dacia, adica 150km/h. In cazul 2... eu zic sa lasam povestile vanatoresti  wink.gif  . MCV de 85 cp(din fabrica..) are v max declarata de ...163 km/h.. Masina care are alta turbina pentru a ajunge la 85 cp.. Si tu spui ca ai ajuns la 192km/h cu un cipcirip la un dci70... si se mai ducea... Vezi ca pentru 192km/h pe gps nu iti ajunge plaja de turatie maxima a motorului. Iar referitor la consum.. la fel. In cel mai bun caz, consumul ramane acelasi in cazul pastrarii stilului de conducere. In cazul in care profiti de cresterea de putere, si conduci mai sportiv, consumul creste... Intotdeauna. Asta asa.... ca fita din partea unui "necunoscator".. wink.gif
*



Pai n-ai inteles tu bine. A remapat GPS-ul. biggrin.gif
PaulT
Aha... am priceput. Atunci se explica.

@mariusjo- Logan 1,5 dci si MCV 1,5 dci au alte rapoarte la cutia de viteze(sau cel putin alt raport final). Logan 1,5 dci are vmax 167km/h. Pe bord asta inseamna cam 177-180km/h. Daca ai ajuns la 190km/h pe ceas ai avut maxim 177-178km/h. Cu rapoartele cutiei de Logan asta e posibil. Cu cele ale MCV nu. Daca le-ai avut pe ambele sunt sigur ca ai remarcat faptul ca la aceeasi viteza MCV e mai turat decat Loganul sedan.. La fel, nu le compara la consum.
mariusjo
QUOTE(PaulT @ 19 Jul 2010, 13:59)
Aha... am priceput. Atunci se explica.

@mariusjo- Logan 1,5 dci si MCV 1,5 dci au alte rapoarte la cutia de viteze(sau cel putin alt raport final). Logan 1,5 dci are vmax 167km/h. Pe bord asta inseamna cam 177-180km/h. Daca ai ajuns la 190km/h pe ceas ai avut maxim 177-178km/h. Cu rapoartele cutiei de Logan asta e posibil. Cu cele ale MCV nu. Daca le-ai avut pe ambele sunt sigur ca ai remarcat faptul ca la aceeasi viteza MCV e mai turat decat Loganul sedan.. La fel, nu le compara la consum.
*


Nu vreau sa ne contrazicem la nesfarsit.Le-am avut pe amandoua si le-am condus destul de mult pe amandoua.
logan 1.5 85 cp cutie de viteze JR5 turatie max 3750 cuplu 200 la 1900
MCV 1.5 dci 70 cp cutie de viteze JR5 turatie max 4000 cuplu 160 la 1700
dupa remapare: 92cp conform DYNO
cutie viteze JR5, turatie max 4000 (se limiteaza dupa 4500) cuplu 200 la 1700
ambele au 100 km/h la aproximativ 2300 rot/min.
Daca ce am spus credeti este ok daca nu este iar ok. Atat am avut a va spune si nu sunt bancuri pescaresti. Nu incurajez remaparea. Fiecare o face pe proprie raspundere, punand in balanta ce castiga si ce pierde. Eu am scris ceea ce am constatat dupa remapare si atat.
@variable_dynamics
Referitor la GPS i-am actualizat hartile. Daca asta inseamna remapare este ok.
dusterreich
Parca topicul se numeste "Nu ne place interiorul ? Sa-l modificam, Ce modificari/adaptari se sugereaza pentru Duster?".... sau am gresit eu? Remapari, resoftari, administratorul ce face? INTERIOR!! La INTERIOR ce ati schimba? Eu, de exemplu, as mai pune o lampa (plafoniera) pentru locurile din spate.
jay333
Chiar ma gandeam sa deschid un subiect despre asta. M-ar interesa inca un bec in spate insa fara a afecta garantia.
bobo77
Cautati pe imbunatatiri logan ca sunt multi care si-au facut aceasta treaba si se poate face la fel.
cosmel
salut. am si eu cu dusteru meu 22.000 km. un bec pentru scaunele din spate ar fi foarte bun. n-ar fi rau daca pornesti spritiera de parbriz sa porneasca si stergatoarele 2-3 ture. cand opresti motorul si ai farurile aprinse n-ar fi fost rau sa se stingasi sa ramana aprinsa doar pozitia. o cotiera ar fi tare folositoare. am montat din astea universale insa nu prea sunt universale. adica universale fara o lista lunga de automobile inclusiv duster. dupa un drum lung de romania germania am cotul stang albastru ca mi-l sprijin pe plasticu ala foarte frumos insa tare ca betonu de pe usi. n-ar fi rau daca in toate rotile din fabrica ar exista sub capacel si ventil. numa una avea ventil. stanga fata. claxonul pe volan ar fi alta chestie buna. schimbarea oglinzii retrovizoare centrale de pe pozitia de zi pe pozitia de noapte ar putea fi mai exacta. tot timpul trebuie ajustata dupa tragerea sau impingerea clapetei. nu mult, insa destul cat sa nu vezi exact ca inainte. acoperirea portbagajului putea fi culisanta cu arc .carligul de remorcare putea fi unul mai putin nashpa. sau macar intr-o culoare. insa astea sunt chestii care nu ma deranjeaza foarte tare. astea ar fi recomandarile mele doar.
osa
Oare oglinda retrovizoare centrala nu s-ar putea inlocui cu una heliomata (cred ca asa se scrie corect)?
Sigur s-ar potrivi o oglinda de pe o masina X. Si nu cred ca coste o avere.
Daca s-a mai discutat, imi cer scuze.
Numai bine.


osa
hmmm....interesant.
Si cum se demonteaza oglinda centrala la Duster (nu vroiam sa par magar sa intreb cum se demonteaza la Logan, fiindca nu e sectiunea dedicata, insa banuiesc ca se intampla la fel ca la Duster).
venusake
===============
Revin chiar la primul post din acest topic:

http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=176882&st=0#

========================

QUOTE(venusake @ 21 Mar 2010, 23:21)
Acum cateva clipe ma "dadeam" pe forum-dacia.com, la sectiunea DUSTER si de acolo, printr-un link, am ajuns la sectiunea MCV.

Eh, mi-au atras atentia niste interioare de MCV si /sau Sandero.
Simple dar de efect.

Daca ar mai fi o cotiera p-acolo si daca zona dintre consola centrala a bordului ar fi nitel mai inalta , chiar i-ar schimba aspectul interiorului.

Ia priviti (mi se par dragute si de efect):
*



========================

Oare se potrivesc/se pot schimba acele panouri mai deschise la culoare pentru a le planta pe Duster ? Se pot gasi pe undeva ?
Poate careva dintre colegi stie ceva referitor la treaba asta! Multam anticipat!
venusake
Revin cu inca o intrebare:
Aveti idee ce alte "neamuri" de CD Play-ere s-ar potrivi pe utilaj si sa fie compatibile cu comenzile de pe volan ?
asgard1955
Astea ar merge si mai exista undeva pe forum mai multe detalii si mai multe modele:

http://www.dacia-merchandising.ro/accesorii-dacia.html
Squirrel
venusake: Azi e ziua cea mare!
IRONICK
QUOTE(asgard1955 @ 3 Jul 2011, 09:34)
Astea ar merge si mai exista undeva pe forum mai multe detalii si mai multe modele
Cu 2-3 lei si putina indemanare Pioneer/Sony.
venusake
URAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
L-am luat !


Is tare falos! I-am tras primele 500 de km!
Sunt in Severin acum, iar pana sa plec din Arad, ieri, i-am "trantit" 200 de km prin judet! Asta , asa, ca sa faca cunostinta cu drumurile ce urmeaza sa le pupe! smile.gif

La drum fu tare fain!
Nu l-am trecut de 2500 rpm, ceea ce intr-a 6-a inseamna 120 km/h! Pare sa sa descurcebine!

Consumul pare sa scada pe masura ce ruleaza!

La Caransebes aveam un consum mediu (pe bord) de 6,3 iar in MH am ahuns (dupa doua serpentine) cu 6,1. Masina "continea" 3 adulti, doi kinderi si bagaje in "porbagau" peste nivelul separatorului (bagaje pentru doua saptamani).

Revin cu detalii cand mai apuc. Acuma-s prins cu clientul din Severin si cu facutul kilometrilor!


Doamne ajuta!
asgard1955
Sa ai parte de ea multi km fara accidente.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.