Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: intreruperi motor
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Pages: 1, 2
bogdan_90
cand se incalzeste la relanti se simt niste socuri si motorul merge neregulat cu mici intreruperi dar mici si dese. recent am vazut ca un injector face zgomot , scoate un fasait.corpul clapeta si acel motoras au fost curatate de 2 ori dar fara efect.
einstein1984
Poti sa faci o proba cu o bobina si niste fise de la o alta masina?
bogdan_90
m-am gandit la bobina si la fise, sa incerc sa gasesc pe cineva sa fie de acord, multi au logan dar nu o sa ma lase ei sa le dau bobina jos.
da injectorul ala de ce face? se cere schimbat? are momente cand il aud din masina cum zornaie ,dar asta doar la relanti sau turatii joase.
jorj3l
Eu am un astra G 1,4 twinport, si imi intrerupe la cald inca de la 20k km...am schimbat bujiile la revizie, au pus-o pe tester, au zis ca nu are nimic..
huh.gif
Leo0608
lasati testeru de la serviceurile de dacii, oamenii aia habar nu au cat face unu + unu, am fost patit cu o masina noua in garantie abia luata de la ei, si caisa sefu de la garantii se toot chinuia sa ma abureasca ca asa fac toate, pana la urma la prima revizie am schimbat bujiile, am aruncat panaramile de renault si i-am pus pe baieti sa imi monteze bujiile mele NGK japan, si am terminat balciul ... nema trepidatii sacadate la relanti care se transmiteau in habitaclu ...
puneti cu incredere bujii de calitate
cei de la service de la garantii habar n-au cum sa verifice vreo bujie =)) Ei iti pune motorul pe tester , nici nu stiu daca sunt aia in stare sa citeasca corect valorile testerului, si nimic altceva
dupa care iti da cu sutu in cur ca asa face toate, masina de la 500 km noua ...
oare omu acela care se da mare inginer, cum a ajuns sef la garantii in service-ul dacia? oricum fara scandal si gura mare nu rezolvati nimic ...
einstein1984
Sefu de la garantii nu are treaba cu diagnosticul. Bogdane, nu stiu cum face injectoru, dar mai repde as suspecta aprinderea. Bujiile ce vechile au?
Leo0608
ce face sefu de la garantii? radmasa.gif
inseamna ca n-ai avut de-a face cu unu ca el, nu zic de fazele ca imi lua el masina la drive test si o accelera de draci manca si se chinuia sa imi demonstreze ca nu are nimic, ca sa o las asa sa imi trepideze sacadat , ca ce daca se simte in scaune trepidatia radmasa.gif laugh.gif , nu zic ca o vreme ma punea sa schimb 7 feluri de benzine ... i-am zis nu odata ca ie prost rau si ca nu isi merita scaunu acolo pe care-l are biggrin.gif ca sef la garantii si ca face de ras service-ul dacia el si subalternii lui ...
imi zicea mereu brasoave cu "asa fac toate"
pana la urma l-am pus la prima revizie sa schimbe bujiile, le-a schimbat si brusc s-a linistit motorul ... nema trepidatii, liniste ...
dupa care a inghitit in sec si mi-a dat dreptate cu bujiile cool.gif
vijelie
QUOTE(einstein1984 @ 23 Mar 2010, 12:26)
...nu stiu, ca eu nu lucrez in retea. Sau cu clientii. Sau la Dacia...
*

bogdan_90
bujiile le-am schimbat la 90.000 si acum am putin peste 100.000. masina trage bine dar la relanti face urat. din corpul clapeta poate sa fie? ca tot l-am dat jos in ultima vreme.

25 Mar 2010, 22:46:
m-am uitat acum pe seara si am 4 crapaturi pe spatele bobinei, deci sa inteleg ca e dusa? si "fasaitul" ala de parca ar trage aer fals de unde o fi?

26 Mar 2010, 13:06:
cu fasaitul am rezolvat tragea aer fals pe la corpul clapeta.acum ramane treaba cu bobina. poate sa ma ajute cineva sa o verific ?
vi_escu
Te-o fi pus dracu sa-i pui toate suruburile.


Poți încerca o măsuratoare: rezistența primară este de 0,54 Ω ± 5% și rezistența secundară este de 10,7 kΩ ± 15%. Aprinderea se face 1 cu 4 respectiv 2 cu 3.
bogdan_90
nu, are 3 suruburi. cum sa masor?si cu ce habar n-am.
mikey_gtx
Cu un multimetru.
Atinge sondele de la multimetru intre ele sa vezi ce rezistenta au (rezistivitate de contact) si abia apoi masori bobina.
vasile82
Aceleasi simptome le-a avut si masina mea, ba mai mult la o acceleratie mai brusca intrerupea.
De vina a fost bobina de inductie. Verifica bobina sa nu prezinte crapaturi in carcasa ei.
bogdan_90
pe spatele ei prezinta 4 crapaturi cam de 5-6 mm.daca poate cineva si vrea sa ma ajute sa masor si eu bobina fac cinste.
boobybooby23
nu e mai simplu sa faci testu cu o alta bobina de la un prieten?
vasile82
QUOTE(bogdan_90 @ 31 Mar 2010, 20:12)
pe spatele ei prezinta 4 crapaturi cam de 5-6 mm.daca poate cineva si vrea sa ma ajute sa masor si eu bobina fac cinste.
*



Nu te mai chinui. Schimba bobina si ai rezolvat problema.
bogdan_90
am pus bobina dupa un logan din 2008 si parca tot asa face dar mai putin sesizabil. ma gandesc ca poate era placebo.
DigitalScribe
Ai verificat fisa de la sensorul de turatie motor? E dreapta jos in dreptul volantei. Misca de mufa bine sa faca contact si vezi daca mai face urat la relnati.

Eu de la niste balti mai mari am oxidate contactele si uneori nu porneste, alte ori se opreste brusc la relanti, uneori tremura, in 90% din cazuri merge perfect iar la turatii mari si in sarcina merge de rupe. Nici acum lenea nu m-a lasat sa merg sa schimb senzorul cu unul cu contacte aurite...
bogdan_90
de la senzor n-are cum sa fie ,oricum n-am probleme cu pornirea.
bradone
si a mea prezinta acele intreruperi la relanti
am fost cu ea la diagnoza si nenea mecanicu' zise ca e doar din benzina, ca motorul este in parametri normali
urmeaza sa schimb benzina, sa o alerg o tzara si sa ved daca mai face
bogdan_90
am facut rost de un multimetru din ala dar nu stiu cum sa masor bobina cu el. ma ajuta cineva?
bogdan_90
am schimbat bobina,tot asa face.
ovidiu87
Din cate vad ai avut capacul chiuloasei desfacut, cred ca ai reglat si tachetii, nu?Daca i ai reglat in reprezentanta Dacia pot sa jur ca de la aia vine problema ta.Si eu am fost sa mii regleze si ce crezi ca au facut?toti la 0,25 si admisie si evacuare cu exceptia unei supape de evacuare prea stransa , (o,10) care era si cauza intreruperii motorului si pe evacuare se auzea intreruperea.Te sfatuiesc sa mergi la un mecanic care te lasa sa stai langa el sa vezi cum face reglajul (corect este 0,10 admisie si 0,25 evacuare) sau daca ai un pic de indemanare poti sa l faci chiar tu.

PS: la mie mergea motorul bine in turatii nu se simtea ambolut nimic, tragea la fel ca acum , doar in relanti mergea bine 2 3 secunde apoi o intrerupere, se zgaltaia motoru si tot asa, din cauza ca o supapa de evacuare ramanea intredeschisa
bogdan_90
culbutorii i-am reglat la un prieten care e mecanic la dacia.omul stie ce face i-am reglat ca la carte.acum stiu si eu sa-i reglez ,n-ar fi rau sa-i verific.
EUGEN2008
schimba benzina , verifica eventual chiar schimba bujiile cu unele origine ca poate una dintre ele are vreun defect ascuns , si daca nici asa nu merge ia o compresie
bradone
eu am schimbat benzina, am facut un plin cu carrera100; intreruperile s-au redus, dar tot mai face cateodata; bujiile sunt noi, abia le-am schimbat acum 2000km.
ursachemihai
eu am aceasta problema de noua, si chiar am verificat tot.
Am ajuns la concluzia ca singurul motiv poate sa fie acela ca scaunul unei supape e stricat (calamina, defect de fabricatie)
bogdan_90
am impresia ca imi face asa dupa ce am reglat culbutorii.
ovidiu87
desfa si verifica tu cu mana ta, doar asa poti fi sigur...si eu am avut incredere in reprezentanta dacia si mi au "rezolvat-o"...verifica si corecteaza daca e vrunu reglat necorespunzator, nu i complicat.
bogdan_90
stiu dar n-am torx puternic sa desfac acolo ,ce am eu sunt din alea infecte de 10 lei si se rup.
ovidiu87
tot dinala cu 10 lei am avut si eu. Torx 50 e ce iti trebuie si nu e strans capacu tare, pt ca e din aluminiu si nu se strange tare.mai mult frica e de tine biggrin.gif Daca iti propui sa rezolvi ceva mergi pana la capat post-336-1110552459.gif .Te astept pe privat daca ai nedumeriri in ceva.
bodo78cf
salutare...am si eu o mica pb: plec la drum...motorul merge ceas...am o portiune in care tre sa merg undeva in jur de 60/h...acum apare problema: masina se "hacaie" , conditii de rum excelente, sosea cu asfalt ok...viteza constanta...ce sa fie oare?? pompa de benzina? corpul clapeta?
bogdan_90
am schimbat astazi si bujiile si tot asa intrerupe .am incercat si cu fise noi , am schimbat corp clapeta ,imi tragea aer fals pe acolo,tot asa face.culbutorii au fost reglati si tot asa face.
djasu82
pai da cine ai dadea in guse ... nu tu bogdane parca acum un an spuneai frate din 6000 nu o las biggrin.gif
Pai ai spus ca ti-a umblat un prieten la culbutori , daca nu sunt reglati corect tacane nu ai putere destule probleme. Pentru a exclude injectoarele cu motorul pornit scoti pe rand cate o mufa de la injector si dupa aceea il cuplezi numai asa depistezi buba .
Baga ddt2000 si vezi daca senzorii iti lucreaza cum trebuie.
bogdan_90
motorul merge bine, nu da erori pe ddt,nu are legatura cu plaja de turatii in care merg eu .
bogdan_90
ai avut dreptate la culbutorii de la evacuare nici lera de 0,10 nu intra acum dupa ce i-am reglat eu motorul merge frumos fara intreruperi dar e mai galagios si se aud batai cred ca am lasat jocuri prea mari.
ovidiu87
Sper ca i ai reglat cu motorul rece...Si se regleaza astfel incat sa nu intre lera imediat urmatoare ca marime...
bogdan_90
da la rece merge foarte frumos acum motorul nu bate nimic ,batai sunt in capul meu insa e mai lenes putin.
tita
Mie imi intrerupe la relanti cand e motorul rece si ajunge pe la 800 rpm.
LA 900-1000 rpm nu intrerupe nici cand e cald nici cand e rece.
Dupa ce se incalzeste numai intrerupe si numai trepideaza nimic.
De la ce sa fie?
bobo77
Da si tu mai multe detalii, ce masina ce motorizare, km? ca nu avem de unde sa ghicim...
bogdan_90
2 loganuri 1.4 mpi si 1.6 mpi. aceleasi simptome dupa 80.000 km a aparut aceasta intrerupere la relanti.
Stefan1987
salut baieti, am si eu o nelamurire, am achizitionat prin august un logan 1.6 16v, si a mers totul bine pana acum o saptamana, cand a dat frigul...porneste bine frumos se duce pana al 2000 de rotati, dupaia cate la 0 si se opreste motorul ii mai dau odata...tot asa face...si dupaia parca nu mai trage oare ce o fi avand? ca nu imi apare nici un bec in bord aprins...va multumesc si scuzati ca am lasat atatea postari...
razvanamza
am scapat de intreruperea din ralanti schimband chiulasa. una din supape nu inchidea bine, masina a facut asa de noua, si am schimbat bobina/bujii/fise, MPP aproape degeaba. bobina era fisurata putin, MPP nu mai era perfect, dar cauza nu fusese aceea. cu aceleasi mpp/fise/bobina, motorul merge acum perfect la ralanti.
mitzachiri
salut!! o problema am si eu : logan ! am pus gpl pe el la 16000km am ajuns la 40000km cu destule peripeti la instalatia gpl (in final sa dovedit a fi calculatorul de la gpl) de aproximativ 5000 km ma cam chinui cu ea nu mai trage motorul cum trebuie si parca mai si intrerupe dar nu face tot timpul cei de la sv gpl zic ca nu are nimic motorulsa schimb bujiile si sa reg, tacheti . Asa am facut ;scot bujiile si cea de la pistonul 4 afumata "tuci" restu ca noi demontez mai departe demontez bobina si o gasesc crapata la toate cele 4 gauri de fixare crapaturi de aprox. 1,5 cm ; mai departe desfac capac tacheti si incep reglajul supapele de ad la 2si 3 strinse si supapa de ev de la 4 tot strinsa restul aveau un joc de 0.10aprox (maxim) am reglat tacheti 0.15 ad. si 0.25 ev.am schimbat si bujiile tot cu dinalea de fabrica; a fost o idee mai bine pina sa incalzit mot.dupa tot asa face .Am desfacut buliile si iar bujia de la nr.4 e afumata. specific ca am probat bobina cu alta de pe o solenta (tot crapata dar functionala perfect)intrebare? sunt scaunele de la supape ?
sonnic53
Nu am gasit ceva expres pentru compresie asa ca o sa scriu aici.logan 1.4 plus gpl.la rece porneste din prima dar se balbaie vo 30 secunde zici ca se dezmembreaza masina.la cald porneste din prima si merge perfect.si la cald si la rece pe benzina daca bag picioru in ia se gatuie uneori doar la rece primele 30 secunde da si rateu.am luat o compresie la rece1-13,5. 2-12.3-12.4-9,5 am pornito am lasato sa mearga 10 minute apoi am luat compresia cu motoru cald 1-13,5.2-13,3.3-13,3.4-13. aproximati.cemi recomandati.?ma pune pe ganduri compresia de 9 la rece,iar la cald se duce in 13.multumesc
user123

Referitor la compresie : se ia in mod normal folosind 2 metode - uscat si umed

Uscat este cum ai luat-o tu prima oara ; daca iti pare ceva in neregula ( de ex compresie scazuta pe un cilindru) atunci folosesti putin ulei ( aruncat in cilindru respectiv) cu seringa si repeti treaba

Daca " compresia" se normalizeaza la valori, atunci foarte probabil segmentii sunt de vina

Daca ramane la fel, atunci iei in calcul supape/chiulasa/simeringuri supapa/ghiduri supapa....

Asta e metoda "umeda"

In realitate, la tine nu cred sa fie probleme....daca nu iti scoate fum albastru dupa o frana de motor serioasa si nu mananca ulei in exces, as zice sa nu te arunci la segmentari/etc .....cel putin nu inca....

Poti sa repeti operatiunea, cand o masori evita sa dai multe chei; tot la masurare, cand invarte incearca sa obtii acelasi nr de turatii la fiecare cilindru, altfel risti sa iti dea cu virgula, cum e posibil sa fie cazul tau

Referitor la mersul intrerupt, nu cred ca "compresia" are de-a face....vezi electronica, aprindere, benzina veche , chestii din astea care s-au tot scris...
sonnic53
Masina nu scoate fum deloc,nu consuma gram de ulei,gram de apa.este ok.pornirea dimineata primele 30 secunde e problema,tremura groaznic,iar motorasu deschide la maxim cred,zici ca are turbina.dupa 30 daca o opresc porneste perfect mereu.deci sa incerc la rece sa pun putin ulei in pistonu 4,"gen o lingura de ulei" e destul?pai nu am tinut cont de cate ture invarte.am tinut pana nu mai urca,si cand opream el ramanea la o valoare.am invartit intre 4 si 10 turi.cel putin la pistonu 4 am stat vo 10 turi poate poate mai creste,dar nu
.o sa incerc maine treaba cu uleiul.nu se intampla nimic apoi daca ramane acolo?o reglare de tacheti ar schimba ceva?am incercat una doar ca motorul era caliu.nu rece ca dupa o noapte de stat.inainte de reglaj pornea si murea de cateva ori dimineata,apoi tremura si se stabiliza.cam 3 saptamani am de cand e facut reglaju la tacheti.a mai ramas balbaitu si in sarcina pe benzina uneori ingenuncheaza,nare rost sa zic ca am schimbat o gramada,speram sa fie ceva din compresiile astea.una peste alta daca reglajul tachetilor se face ca la carte e posibil sa influenteze compresia?multam,si scuze pentru text asa lung
user123
Nu se intampla nimic cu uleiul pus acolo cu bun simt - adica depinde de lingura care o folosesti; eu pun maxim 3-4ml cu o seringa

Incearca sa citesti valoarea care o vezi cand invarte, nu cea care ramane dupa ce nu mai invarte.....ultima depinde de pozitia pistonului si te poate duce in eroare.....cred ca 3-4 ture sunt suficiente, n-am dat niciodata 10


O reglare a culbutorilor poate face minuni.....la mine a facut la GPL mai demult cand la rece daca o scoateam din viteza, se oprea....


Culbutorii daca vrei sa-i reglezi corect, ii reglezi musai la rece......rece adica dupa o noapte de stat, nu motor caldut,caliu sau altceva......si camele fixate musai in acelasi loc pe patina culbutorului samd ( as putea scrie mai multe dar mi-e lene si nu stiu daca conteaza pt cineva)


Poti incerca o reinitializare a parametrilor pe benzina si apoi sa mergi cateva zile exclusiv pe benzina ( de calitate eventual de 98-100).....daca isi revine e din setarile GPL...


Nu cred ca ai probleme cu compresia din ce zici, trebuie sa cauti altundeva problema


In ultima instanta, pune si un videoclip cu pornirea la rece a motorului, face cat 1000 cuvinte
sonnic53
O sa fac un video cu fiecare.sper sa pot sati trimit in privat.si daca ajungem la un rezultat promit sa afisez aici.daca nu deranjez cum fac video te caut in privat.mersi fain
user123

Pune link si pe public; ideea e sa gasesti rezolvare, nu conteaza ca e din ce spun eu sau din ce spune altcineva


Desemenea poate fi folositor si pt altii care citesc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.