panzerjager
4 Apr 2010, 21:17
de ce ma "hatzaie" si-mi "hatzie" masina cand las piciorul brusc de pe acceleratie? in treptele 1,2 ? nu de alta dar e tare deranjant...mersi
andreybazatu
4 Apr 2010, 23:18
aceeasi problema o am si eu si pana acuma nu am descoperito, daca e cineva ingaduitor sa ne ajute as fi recunoscator
iulian.bisty
5 Apr 2010, 02:12
sau verfica tampoanele de pe motor si cutie sa vezi starea lor
eu asa am rezolvat-o acum ceva ani la berlina
PH-06-BOA
5 Apr 2010, 18:51
E normal, si gaina se scutura dupa ce o incinge cocosu' .
Nu ajung spusela voastre, pentru a se forma o concluzie. Dati mai multe detalii, sau culegeti mai multe date la mers. Dupa aceea le veti rezolva singuri, noi ramanand cu degetul in gura.
za_kristake
5 Apr 2010, 19:09
Daca sunt tampoanele la motor sau traversa la cutie, problema se manifesta atat la accelerare cat si la decelerare
andreybazatu
5 Apr 2010, 19:57
la mine se mai manifesta inca intrun fel. de exemplu daca sunt intrun pic de panta si vreau sa dau in spate mi se misca cutia si schimbatorul se ridica unpic in sus , deci se simte un joc mare, de multe ori si pe drum drept. am crezut ca e de la o planetara ca imi batea cea de pe dreapta dar am schimbato si tot asa face
e clar ori ai tampoanele rupte sau jugul e rupt sau in cel mai rau caz suport rupt de pe lonjeron
andreybazatu
5 Apr 2010, 21:14
ok ms "ghitza" am sa o urc pe o rampa sa vad
urc-o si uiatete si misca de ea sau cu un levier baga la tampoane sau intre cutie si lonjeron si misca de ea si o sa vezi unde e buba
za_kristake
6 Apr 2010, 00:36
Suruburile de prindere ale cutiei pe traversa rupte
andreybazatu
7 Apr 2010, 23:15
domnilor nu stiti cumva cat costa un tampon pentru cutia de viteze??? ca am uracato azi pe rampa si am vazut ca e rupt un tampon, va rog sami spuneti daca stiti
pai in jur de 15 lei cred ,nu ai magazin pe acolo sa mergi sa iei sau cum?
Remus73
8 Apr 2010, 18:03
si la mine mai trepideaza masina in relantiu,am incercat sa vad de unde provine acest lucru si am descoperit ca la furtunul de vaccum de la frana trage aer fals pe undeva
dar nu am descoperit inca unde.
Inainte imi trepida cand schimbam vitezele,imi lovea cutia de viteze in sasiu...concluzia...TAMPOANE dezlipite de pe placuta de fier.
Am cumparat altele noi 30 de Ron perechea
Atentie ce tip de tampoane cumperi la cutia de viteze,eu am vazut 2 tipuri in magazin,tip DACIA 1300 cu 4 trepte de viteza si tip DACIA 1310 cu 5 trepte de viteza.
Deci atentie mare ca unii vanzatori nu mai schimba marfa odata desfacuta
schima furtunu si supapa de la el ce intra in oala de la servo ,incearca a gasesti furtun de ROLAST
mecanick_maverick
8 Apr 2010, 19:29
Salut ! Nu prea înteleg eu de ce tot schimbati furtunul de servo si supapa , furtunul se schimbä doar dacä e copt sau fisurat iar supapa , nu am gäsit încä nici una sä fie defectä ...
Se verificä prin scoaterea supapei din servo si astuparea ei cu un dop , dacä nu mai trage aer fals nu are rost sä schimbi furtun sau supapä .
Aerul fals la servo trage pe la garnitura prin care trece tija de la pedalä , garniturä pe care o poti vedea doar dacä dai pompa jos ( poti s-o si tragi afarä de pe servo färä a desface conductele - dar cu mare grijá sä nu fisurezi vre-o conductä ).
Sigur este pe aici un topic cu poze de la servo , n-am timp sä caut ...
Paulorossi
8 Apr 2010, 22:39
Iti dai seama daca e de la garnitura ce etanseaza axul de atac a pompei servo apasand pedala de frana in timp ce merge masina la relanti.O sa scada turatia si o sa mearga neregurat.Pt schimbarea ei se cumpara un set de garnituri pt oala servo,aprox 7 Ron ,se da jos pompa de pe oala servo,se da jos inelul ce preseaza garnitura pe ax cu o surubelnita si se schimba.
andreybazatu indicat e sa schimbi ambele tampoane chiar daca numai unul e rupt findca daca schimbi numai unul in scurt timp e posibil ca sa cedeze si celalalt .Bafta .
florian90
9 Apr 2010, 00:07
nivel mic in cnc sau pozitia delcoului nasoala(asa este la mine cand are simptome)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.