Grayeru
6 Apr 2010, 20:17
am o dacie din 1999! Carburator deci. Masina mergea extraordinar de bine pana cand a ajuns pe mana lui tata ceva timp!
Acum nu mai trage calumea si uneori da in nas.
Bujiile sunt aproape noi,fisele sunt crapate rau! Sa fie motivul acesta unul? Si spuneti-mi va rog ce alte motive ar putea fi! masina nu a vut probleme de nici un fel la mototr cat timp m-am ocupat eu de ea! In afara de ulei,filtru si mici curatari sau ajustari de aer relanti avans etc nu au fost! Am incercat sa o reglez putin dar nu am avut timp calumea de ea! Asa ca inainte de a ma apuca as avea nevoie de ajutorul vostru! va multumesc!
pai daca zici ca sunt crapate fisele dc nu e schimbi cu unele calumea si vezi pe urma cum se manifesta
Grayeru
6 Apr 2010, 20:31
crezi ca ar putea fi asta unul din motive?
si explica-mi te rog daca sti cu platina si cu reglajul ala de 0.4 cum e ca nush 0.4 intre ce sau fata de ce!
da e 0.4 intre platini cea fixa si cea mobila cand cea mobila este pe cama,si da schimba fisele mai intai daca zici ca sunt crapate
Grayeru
7 Apr 2010, 12:57
am auzit acuma de la cineva ca el si-a dat seama cat de mult au influentat fisele crapate,lipindu-le foarte strans si calumea cu banda izolera! Si a spus ca mergea mai bine si apoi le-a schimbat cand si-a dat seama ca asta e cauza
Iar avansul daca vrei vans mai mare rotesti delcoul in dreapta iar mai mic in stanga din cate stiu eu! Corectati-ma daca gresesc.
Paulorossi
7 Apr 2010, 13:32
Masoara fisele cu ohmetru.Ar trebui sa ai pe cele 4 cam 4kohm/fisa si pe fisa centrala 5,6 kohm.Ma indoiesc ca la tine e asa.Nu tine sa le bandajezi cu banda izolatoare.Daca strapung oricum pierd din energia scanteii,mai bine schimba-le.
Referitor la avans,cresti avansul rotind delcoul in sens invers acelor de ceasornic si il scazi rotind delcoul in sensul acelor de ceasornic.
Grayeru
7 Apr 2010, 13:41
ok
oricum aveam de gand sa le schimb! ideea e ca pana acum vreo cateva luni dacishca mea era beton mergea de rupea pamantul!de cand pe mana lui tata s-a dus naibii cu totul!
7 Apr 2010, 21:49:
am cumparat fise noi si se vede diferenta!
Acuma ar fi problema catorva reglaje! am inteles ca la regaltul aerului exsita 2 ture sau 2 ture jumate ..ceva de genul,pentru reglaj optim
Turele alea se fac de cand ai inchis aerul de tot si s-a orpit motorul,sau de cand e surubul ala strans de tot,chiar de motorul s-a orpit inainte sa il starngi de tot?
Sau probabil ca depinde de lamotor la motor.
7 Apr 2010, 21:56:
nu are rost sa deschid un topic nou! poate sa imiarate cineva o poza cu platinile alea sau cum adica sa fie pe cama ca nu prea inteleg! daca prin cama va referiti la chestia aia prin acre vb aia"dai la cama" si e pe undeva in partea de jos a delcoului,va spun ca am modelul fara cama! A mea nu are cama! dar ideea e ca vreau sastiu mai detaliat cum sa imi reglez platinile!
mai fii atent.platine ai 2 in delcou da?una fixa ce e prinsa cu un surub si cealalte care calca pe ea are un pinten acolo care calca pe axul delcoului da?bun,axul nu este perfect rotund daca ai observat are niste denivelari bn stabilite,Acuma cand pintenul este pe varful unei denivelari(came) atunci faci distanta la platina (cea de 0,4) intre cele 2 platine dar umbli doar la cea fixata cu surub,desfaci surubul si misti de ea o apropi sau o indepartezi ,masori si cand ai distanta strangi surubul la loc si gata
slaiciprian
7 Apr 2010, 21:58
distanta aia de 0.4 o obtii punand un carton de pachet de tigari, de exemplu. dupa ce strangi surubul la platina fixa, scoti cartonul si ai 0.4.
mai verifici din cand in cand, la unele platine pintenul ala se toceste parca ar fi din aluat. el scazand in inaltime, distanta aia de 0.4 scade. platine mai bune sunt doduco.
Grayeru
8 Apr 2010, 11:04
mersi mult! toate bune!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.