Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme Dacia Break!
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
vladpop
Buna, sper sa nu fiu fara obraz si sa intreb si eu ceva, ca sunt asa, mai amator pe acest forum.
Am achizitionat si eu un BREAK din 2001 de la un nene, mi s-a parut ca merita, avand in vedere ca are "abia" 21 000km la bord masina stand in garaj foarte mult. Am si eu o problema, asta seara venind de la servici, am luat inca 4 colegi asa mai "facuti" la mine in masina... am observat ca la unele denivelari imi freaca exteriorul cauciucului pe acea buza interioara a aripii (stanga spate). Saptamana trecuta i-am facut si unghiurile, si nu mi-au zis nimic de aliniamentul rotilor, nu are arc rup si nu sta intr-o parte... joc rulment nu are... Verificarea am luato pe bune, chiar daca m-am speriat ca bucsile pe spate de la bascula si punte sunt cam coapte, nu mi-au zis nimica de jocuri, aripa nu e lovita.
Ce poate fii???
Multumesc anticipat!!!
Paulorossi
arcuri,telescoape rupte/slabite.Verific-o sub rampa
iulian.bisty
sa nu fie puntea fugita ca asa avea un prieten de al meu amator de intoareri cu frana de mana dupa ce a dat-o de o bordura
vladpop
Aha, arcul e bun, si slabit nu e ca era pe rampa la unghiuri si m-am uitat sub ea. Ma gandesc ca daca era fugita puntea imi ziceau cei de la unghiuri... sau.... la mecanicii care ii avem la noi... smile.gif)), glumesc. De telescoape nu cred nici atat ca are o suspensie de ma zgataie mai rau ca Aro 10 ce il am... Maine ma bag sub ea si masor din sasiu in fiecare roata, revin eu cu ceva.
Mersi mult de reply amandurora smile.gif
raresuu
salutare .. am si eu un break din 99 si mi se pare ca . consuma enorm de mult cam10 in oras si nu e asa mare traficul si nush ce sa ii mai fac
tu cat ai consumul vlad?
Paulorossi
Stai calm,ai consum rezonabil mai ales ca poate faci distante scurte si motorul nu se incalzeste suficient
raresuu