Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Teul de plastic de la carburator...
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
raptordivx
Am descoperit ca pe langa teul de plastic de la carburator curge ceva ce seamana cu ulei ars.. (mai exact o dara neagra). Ce e drept nici teul acela nu sta prea fix la mine. La ce foloseste chestia aia ?? Si e normal sa curga pe acolo ceva ??
tunderbird
Da si tu o cautare pentru "Duza" si "Furtunul care atarna sub motor la unele dacii si scoate fum".
Al Cap0nE
Patesti asta pt ca ai setul cam imbatranit, ca sa zic asa. De curs curge pt ca nu sta etans acolo. I-ti recomand, pana schimbi setul sa scoti furtunul care iese din chiulasa si intra in T, sa-l inlocuiesti cu unul mai lung pe care sa-l tragi sub masina. Iar gaura care va ramane in T o astupi.
disaster
QUOTE(Al Cap0nE @ 20 Apr 2005, 17:59)
Patesti asta pt ca ai setul cam imbatranit,
*




nu cred ca e neaparat de la set.a mea e murdara de cand i-am schimbat setul si am cam 30k-35k km de atunci si motorul merge brici.problema asta poate fi incadrata in categoria "asa face toate".daca motorul merge bine nu vad ce problema ar putea sa apara de acolo,doar sa se infunde duza de relanti sau cum ii spune la duza aia de pe furtunul care merge la galerie.
Bytzu
ala-i pentru rearderea asa numitelor gaze de carter, vapori de ulei!

n-are nici un scop, atat doar pt noxe; cel mai sfant, tragi un furtun frumos sub aripa si aia e, astupi in locul lui..merge de n-ai treaba

dc te uiti bine in poza din avatarul meu vei vedea cum e furtunul, precum si cel cu duza care atarna liber..atentie, la rateuri, duza aia zboara de acolo dc nu puneti un colier ( sarma ) care sa stranga gura furtunului si nu va mai tine relantiul
andu911
NU astupa nici un T, lasa-l acolo...doar schimba T'ul sa fie etans.
Va rog frumos, nu mai dati asemenea sfaturi preluate din popor. Motorul ala are doar 35.000 km. Daca ala e uzat, ce sa mai zic la 200.000 ? Ca ar trebui sa nu mai aiba nici pistoane...
Ce culoare sa aiba vaporii aia daca nu neagra ? Verde ?
Oare ce sa fie daca nu ulei ars ?
Repet, lasa-l asa ca e normal.
Bytzu
n-ai dreptate, nu sunt sfaturi din popor, si nu e nici ulei ars...repet: sunt gaze de carter, gaze provenite din arderea uleiului! normal ca sunt uleioase, si se depun..prin teul acela, gazele astea reintra in circuitul de ardere, dar crede-ma ca mai mult fac rau carburatorului decat bine....si cred ca pot sa spun chestia asta nu din auzite, ci experienta, k?
raptordivx
Am desfacut aseara furtunele si teul acela ( erau distruse le-am scos pe bucati teul era spart, furtunele erau crapate si rupte.) Setul nu e distrus ca tocmai am schimbat garnitura de chiuloasa si a verificat mecanicul ce era de verifivat pe acolo si o zis ca pistoanele sunt noi aproape. Acum na.. eu stiu daca e adevarat sau nu. Ma rog am scos alea am curatat un pic am sters ce era de stars, acum sa vad cum se comporta. Motorul merge ceas sta relanti 700, nu are nici o poticnire, nu tacane, nu haraie, merge rotund si frumos. Numai ca nu am inteles de ce si pentru ce e pus acolo ?? Sa bage ulei in carburator ? ca in capacul in care intra e ulei nu ?? Daca e ulei inseamna ca intra prin teu nu ? Adica e normal sa fie ulei pe acolo ma gandesc eu .SAU NU ??
Bytzu
cred ca e a treia oara cand explic, ori nu stiti sa cititi, ori nu vreti sa intelegeti: este solutia aleasa de construcor pentru rearderea gazelor de carter; ca doar nu era sa-ti vina masina din fabrica cu un furtun sub ea...plus ca nu respecta normele de poluare...la revizie trebuie pus inapoi, pentru a fi conform, dar eu nu am avut probleme de genul asta, ca oricum dai spaga
driverx
QUOTE(Bytzu @ 21 Apr 2005, 10:48)
cred ca e a treia oara cand explic, ori nu stiti sa cititi, ori nu vreti sa intelegeti: este solutia aleasa de construcor pentru rearderea gazelor de carter; ca doar nu era sa-ti vina masina din fabrica cu un furtun sub ea...plus ca nu respecta normele de poluare...la revizie trebuie pus inapoi, pentru a fi conform, dar eu nu am avut probleme de genul asta, ca oricum dai spaga
*



Omu, tu ai dreptate cu furtunu, desi unii nu vor, nu pot sa inteleaga. Are deazavantajele ei varianta asta, dar e mai bine pentru un motor terminat.

DAR, totusi, nu puteti pricepe ce idioata e abordarea asta, "ca oricum dai spaga"?? Chiar voi nu puteti intelege ca va sapati singuri groapa (dar si la restu') cand dati spaga? Eu cum bipu meu pot face ITP de fiecare data la o Dacie de 27 de ani si trec fara nici o spaga, ba o data chiar cu felicititari, si voi trebuie sa dati spaga. ITP-uri am facut in Oradea, si in CJ. In ambele orase s-a putut. Asa norocos am fost, ca numai aici se poate?

Bytzu
screde-ma ca nu e nimic benefic pt motor arderea acelor gaze, poate doar o oarecare ungere a scaunului supapei;

da, am dat spaga, dar masina mea n-ar fi luat revizia..si trebuia s-a iau pentru ca nu mai puteam circula cu ea..nici eu nu sunt adeptul acestor practici, si caut sa le uzez cat mai putin, dar am fost cu musca pe caciula

la urmatorul itp voi fi ok!
driverx
OFF-TOPIC Daca nu ai fost la asta, la urmatorul de ce ai fi? E o ocazie buna sa iti vezi masina in ce stare e (nu sa zici ca stii tu mai bine) si sa o faci.

Si tu ai zis la modul general...."oricum dai spaga". Deci e normalitate la tine si la altii.
Bytzu
tot off..am facut itpul ,am vazut starea masinii, am vazut ca nu e pericol si ce trebuie remediat, dar ca sa o trec am platit! vreau sa spun ca poti trece oricum cu spaga de rigoare..foamea e mare!

on: nu s-au legat de furtunul scos de mine; in schimb au fost foarte atenti la serii!
driverx
Oricum, cei cu motoare terminate sa mearga cu furtunul, ca asa s-ar putea sa aiba sanse sa treaca la noxe....poate. La mine au fost foarte stricti cu noxele. Au verificat, mi-au reglat aerul si asa am trecut.
andu911
QUOTE(raptordivx @ 21 Apr 2005, 08:23)
Am desfacut aseara furtunele si teul acela ( erau distruse le-am scos pe bucati teul era spart, furtunele erau crapate si rupte.) Setul nu e distrus ca tocmai am schimbat garnitura de chiuloasa si a verificat mecanicul ce era de verifivat pe acolo si o zis ca pistoanele sunt noi aproape. Acum na.. eu stiu daca e adevarat sau nu. Ma rog am scos alea am curatat un pic am sters ce era de stars, acum sa vad cum se comporta. Motorul merge ceas sta relanti 700, nu are nici o poticnire, nu tacane, nu haraie, merge rotund si frumos. Numai ca nu am inteles de ce si pentru ce e pus acolo ?? Sa bage ulei in carburator ? ca in capacul in care intra e ulei nu ?? Daca e ulei inseamna ca intra prin teu nu ? Adica e normal sa fie ulei pe acolo ma gandesc eu .SAU NU ??
*




OFFTOPIC e masina ta si faci cum crezi, ai primit raspuns pt ambele solutii...treaba ta ce faci mai departe, capat de tara nu e nici daca il pui, nici daca nu-l pui.
raptordivx
Gata fratilor inchideti topicum nu va mai certati ca am schimbat tot ansamblul ala de cot si furtune, si merge fara probleme. Merci pentru informatii.Oricum furtune pe sub masina nu imi pun in vecii vecilor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.