QUOTE(cj98czh @ 11 Apr 2010, 15:31)
Sau cum sa prezinti performantele unui supercar si sa te impiedici in propriile maini .... cand iei virajele...
...discutii irelevante (destul de on-topic, daca ma intreaba cineva)...
QUOTE(cj98czh @ 12 Apr 2010, 22:36)
Am mai vazut si eu piloti si intamplator chiar cunosc cativa cu niscaiva rezultate in Campionatul National de Raliuri + ca sunt putin pasionat dar eu nu am vazut nici unul sa-ti incalceasca mainile in halul ala... volanul trebuie sa circule in maini... nu sa-ti pui mainile la punct fix si sa nu le mai misti de acolo cum face asta...
Adica initiatorul topicului, adaugand cateva detalii postului sau initial
...alte discutii irelevante (cam la fel de rezonabil de on-topic)...
dupa care vine surpriza...
QUOTE(A l e x @ 13 Apr 2010, 10:34)
Ce ziceti voi sa discutati despre aceste lucruri in sectiuni gen Motor Sport, Diverse sau Cafenea?
Era vorba despre Bugatti Veyron prezentat de Tiff la Fifth Gear, nu de cum sa tii mainile ca pilot. De acum se sanctioneaza orice alta discutie off-topic.
Era vorba despre Bugatti Veyron prezentat de Tiff la Fifth Gear, nu de cum sa tii mainile ca pilot. De acum se sanctioneaza orice alta discutie off-topic.
Am crezut ca no, o fost ocupat omu' si-o citit mai asa, pe diagonala...
Dar trei ore mai tarziu, dupa ce i s-a atras atentia intr-un mod nepoliticos, nu prea mai tinea apa explicatia mea.
QUOTE(A l e x @ 13 Apr 2010, 13:38)
...
tu ai citit discutiile? ESP, Titi Aur, campionatul national de raliu... Astea sunt discutii pentru alte sectiuni.
...
tu ai citit discutiile? ESP, Titi Aur, campionatul national de raliu... Astea sunt discutii pentru alte sectiuni.
...
Jur, ce-ar trebui sa fac pe topicul asta? Sa discut despre motivul aparent al topicului, mainile incrucisate ale lui Tiff Needell, sau despre adevaratul motiv, Bugatti Veyron?
N-am nimic impotriva ideii de a respecta regulile cat de cat, dar pare-se ca am de ales intre a fi offtopic dpdv al moderarii sau a fi offtopic din orice alt punct de vedere.