Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vanzari Dacia Duster
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Discutii generale - Dacia Duster
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
asgard1955
In Franta sunt deja 5000 comenzi:

http://www.ccfa.fr/revue-de-presse/france/...ce.html?maj=oui
IRONICK
Foarte bine. Acum intreb si eu, cati din banii aia se intorc in tara?
asgard1955
In primul rand salariatii dacia primesc un salar, asa cum este, si in al doilea rand cred ca se intoarce impozitul pe profit 16%. Mai traiesc pe langa si producatorii de subcomponente, firmele care transporta masinile, dealerii interni.

Daca firma ar fi romaneasca ce ar fi in plus ar fi TVA-ul si cam atat asa ca nici o firma romaneasca nu lasa toti banii la stat si oricum daca ii lasa tot la clasa politica ajung care ii sparge in afara pe masini luxoase si alte lucruri "strict necesare" pentru traiul amarat de zi cu zi (bijuterii, excursii, ...)

In concluzie nu se intorc multi dar tot e ceva.

16 Apr 2010, 19:33:
http://www.automarket.ro/stiri/dacia-bate-...anta-29801.html
aphophis
ma bucur enorm pt succesul dusterului, sper sa fie de durata. Pot sa anticipez ca va mai fi un boom in franta cel putin , cand vor lansa versiunea pe gpl. Sper ca acest model sa ajute dacia sa sparga piete ca grecia, spania (unde dacia a inceput sa o duca binishor, dar nu e chiar in top), ungaria, cehia.. zicea cineva ca are informatii de la dealeri ca in germania s-au dat deja 6000 de comenzi la duster. Poate ar fi momentul ca dacia sa se lanseze si in anglia, sunt convins ca si acolo ar putea vinde un numar destul de insemnat de dustere..
asgard1955
In Anglia asa se zicea in sursele oficiale ca dacia va intra cu Duster si noua gama logan din 2012.
lacusta77
In prima zi a "Portilor deschise" s-au dat aprox. 250 comenzi (printre care si eu wub.gif ).
Ce mai stiu sigur:
- MApN a comandat 150 bucati cu programul Rabla ohmy.gif
- Orange si Siemens duc tratative sa-si schimbe parcurile auto cu Duster-uri
- ar intra pe fir si Conel Romania
Oricum, se pare ca pe producatori ii intereseaza pra putin piata interna .... avand f multe comenzi in Germania si Franta (asa mi s-a spus).
asgard1955
Eu personal abia astept sa vad cat mai multe pe strazi. laugh.gif
TAW
QUOTE(lacusta77 @ 17 Apr 2010, 13:21)
- Orange si Siemens duc tratative sa-si schimbe parcurile auto cu Duster-uri
*


Orange deja a semnat contractul. Masinile urmeaza sa fie livrate curand
asgard1955
Banuiesc ca dCi 110 4x4
aphophis
cate masini va cumpara orange? smile.gif
klaus
QUOTE(TAW @ 17 Apr 2010, 13:15)
Orange deja a semnat contractul. Masinile urmeaza sa fie livrate curand
*


Bag de seama ca astia de la orange s-au imprietenit bine cu renaultul, ca tocmai si-au luat si niste megane 3
ssilviu
Se iubesc așa de mult că până și în ultima reclamă vezi doar mașini Renault.
aphophis
cine poate confirma din alte surse vanzarile duster-ului in germania? smile.gif
AMDO
Personal cred ca nemtii nu sunt asa de interesati de masini de teren ca romanii. De cate ori am fost in Germania, nu am vazut in 5-7 zile mai mult de 1-2 Audi Q7. In Bucuresti vad zilnic minim 3-4 buc.
Dar cred ca Duster va fi foarte bine vandut in Romania si in scurt timp va depasi numarul de Hyundai Tucson, care in prezet este cel mai vandut automobil de teren.
aphophis
ideea e insa ca dusterul vine ca si crossover (suv) la pret de masina de clasa mica. Posibil sa aiba succes. Totusi is curios de cifrele alea de vanzari din germania, daca le poate confirma cineva ..
CGDBZ
Daca incepeau sa-l comercializeze prin Ianuarie cand Romania si mare parte din Europa era sub nameti cred ca aveau si mai mare succes.
iulian'71
QUOTE(lacusta77 @ 17 Apr 2010, 12:21)
In prima zi a "Portilor deschise" s-au dat aprox. 250 comenzi (printre care si eu wub.gif ).
Ce mai stiu sigur:
- MApN a comandat 150 bucati cu programul Rabla  ohmy.gif
- Orange si Siemens duc tratative sa-si schimbe parcurile auto cu Duster-uri
- ar intra pe fir si Conel Romania
Oricum, se pare ca pe producatori ii intereseaza pra putin piata interna .... avand f multe comenzi in Germania si Franta (asa mi s-a spus).
*


Cum MApN cumpara un 4x4 romanesc, ieftin si prost, fara comisioanele de rigoare. Tocmai le-au facut cei de la SAAB aeronautic o oferta de GRRIPEN lnoi la pret de sh si se straduie sa o refuze. Au luat anfibii PIRANIA din Elvetia la pret de elicopter de lupta si te sufoci in ele la Kandahar cu A/C-ul cuplat si dimensionat ptr. clima din Romania. Mai degraba cred ca armata germana ar cumpara 1000 de duster echipate full decat MApN-ul 150 model de baza la pret de Tuareg. Sa se schimbat ceva la varful armatei? Da Doamne!
aphophis
QUOTE(lacusta77 @ 22 Apr 2010, 15:35)

Am fost inspirat sa comand fara piele (nu din cauza calitatii wink.gif ) ci din cauza ca livrarile de duster cu piele se vor intinde catre luna septembrie (august este remont la uzina) din cauza furnizorilor care nu pot livra atata piele cat cere DACIA  ohmy.gif .
Din cate stiu eu, sunt aproape 30k comenzi din afara tarii si se pompeaza puternic pe ele. Sorry pt cei care ati comandat cu piele  sad.gif
*




poate confirma cineva cifra asta de ~30.000 de dusteruri comandate pana acum? wub.gif
bobo77
Mi se pare cam mult totusi...
venusake
Eu nu pot sa confirm, dar am vazut cel putin 4 trenuri cu dustere si altele din familie , iar Valea Muresului, GEME de trailere cu Duster! GEMEEEEE!

Asa ca .... s-ar putea!
Squirrel
Deh, unora nu le pute așa tare …
tribunul
Din tabelul ala, doar 678 in Franta.
Squirrel
Dacia Duster a inregistrat 4.000 de comenzi in Franta in 2 zile de la lansare
4.000 comenzi/260 Duster / 1 zi = cca. 16 zile de muncă la Mioveni.
aphophis
QUOTE(tribunul @ 23 Apr 2010, 08:42)
Din tabelul ala, doar 678 in Franta.
*


is vreo 4x bucati, unde sunt 678? tongue.gif
membru_DC
s-au livrat deja masini in Romania?.... zilele trecute am vazut un Duster alb cu numere rosii provizorii...... unsure.gif
aphophis
pe planeterenault cineva sustine ca in franta se comanda 600 de dustere pe zi ph34r.gif
Squirrel
M-am ars! La iarnă vine agregatul dacă se continuă cu comenzile în stilul ăsta.
minny
Deja nu mai am incredere in topurile astea atata timp cat in Franta Sandero GPL e un dezastru (pute de trazneste inauntru). S-a descoperit ca problema ar fi uleiul de cutie dar unii l-au chimbat de doua ori si nimic, Renault se face ca ploua numai ca la ei nu e ca la noi, unii au facut scandal monstru si se lasa cu banii inapoi sau alta masina iar imaginea lui Sandero GPL e praf in hexagon.

LE: tabelul ala de comenzi Duster e doar al forumistilor francezi ....
adrian_c
Ma bucur de prim succesul general al Duster-ului, insa observ si cati sunt unghie-în-gât prin Occident.

Pe romani ii inteleg, au salarii mici, vor si ei SUV si 4x4 etc ...

Pe francezi ii stiu .. sunt Hagi Tudose la greu ... astia iti numara si ultima centime ... in fine sa spunem ca isi ajuta producatorul national Renault care oricum este cotat cel mai slab din Franta in acest domeniu.

Pe nemti nu prea .... nu pot intelege cum sa te zgarcesti cu salariile lor la 4-5000 € si sa nu iei un Nissan Qashqai sau altceva, si sa preferi deschiderea geamurile de pe bord (macar daca puneau butoanele alea ca si la Solenza si tot era mai elegant), plasticul de slaba calitate si asa mai departe.

Sper sa nu sariti pe mine ... poate imi iau si eu Duster biggrin.gif !

Bafta tuturor !
minny
In principiu ai dreptate cu cateva precizari:
- francezii nu sunt niste zgarciti nativi ci de conjunctura. De obicei fiecare familie are 3 copii, ceea presupune niste cheltuieli familiale mari, chiar si intr-un cu stat socialist. Apoi fata de alte natii francezii prefera sa dea banii sa isi cumpere o casa daca pot iar daca nu macar sa traiasca bine, preferabil ambele. Asa ca cu rare exceptii la ei masina e undeva pe la coada listei de prioritati ...
- nemtii nu castiga 4-5000 de euro decat daca sunt ingineri, lucreaza in banci, asigurari, IT, ocupa posturi de conducere, etc. Marea masa e pe la 2000 si ceva de euro. In Franta idem. De exemlu in FR SMIC-ul (salariul minim) e 1300 de euro net si sunt o gramada incadrati pe el chiar si in Ile-de-France, regiunea cea mai bogata.

In fine, ce vreau sa zic e ca un salariu mare presupune de obicei o combinatie de factori de genul: meserie cautata, cunostinte&experienta ridicata in domeniu precum si multa sansa. Si cand calculul depinde si de sansa mai poti si pierde, asa ca de ce sa cumperi azi ce nu poti plati maine ?
adrian_c
minny, ai dreptate in unele privinte ... oricum este mult de discutat despre francezi si discutia nu face obiectul acestui topic. Stau prin Franta de prin 2001 si ii cunosc.

Efectiv, majoritatea cumparatorilor de Dacia din Hexagon sunt familiile mai sarace, cele care au 2-3 masini si mai vor una de carat sau de mers pe la tara, arabii (marocani, algerieni etc ... desi multi dintre ei sunt vaccinati cu VAG), studentii si firmele (Logan Van si Break). De exemplu, studentii francezii mai slabisti la invatatura merg la studii in tarile vecine pentru ca examenul de admitere este mai relax. Astfel, in Belgia ma impiedic de Logane si Sandero inmatriculate in Fr la tot pasul. Bineînteles, la iesirea in lume francezii devin mai nesimtiti si nu prea respecta regulile de circulatie (viteza, semnalizari, prioritati) pentru ca in Belgia de exemplu nu sunt puncte de penalizare. Oricum nu vreau sa generalizez, cunosc si multi francezi OK.

Oricum, una peste alta, in Franta Loganul nu a avut un mare succes. Sandero vad ca se descurca mai bine, si observ in ambele tari (F si BE) din ce in ce mai multe.

Ca si roman, ma bucur pentru reusita Dacia in general si urez mult succes noului venit Duster in lupta cu concurenta (care pentru moment lipseste smile.gif ) !

De nemti nu stiu ce sa spun, nu ii cunosc prea bine.

Bafta tuturor si weekend placut !
minny
Aici cam ai dreptate cu clientii Dacia in FR si stiu ca au si ei pitiponcii lor destui care le pute Dacia. De altfel cam asta incearca sa exploateze ultima reclama Dacia, iar in plus cum in afara de interior la Duster nu prea ai ce comenta, sunt convins ca vor recupera multi clienti din zona celor care ar fi fost interesati de masina dar nu vroiau sa fie asociati cu o marca low-cost. De altfel valul de comenzi confirma.

Despre francezi intr-adevar nu are rost sa discutam, stiu si eu ca sunt destui de care e numai gura de ei si din pacate ei sunt cei ce iau prim planul si creeaza imaginea (unii sunt zgarciti ca e cool dar apoi cumpara o camasa cu 100 de euro, altii sunt "ecologisti" dar merg numai cu masina, etc). In acelasi timp insa, si stii bine asta traind acolo au si ei saracii lor, chiar daca saracia se masoara altfel (nu am bani decat de Dacia) smile.gif

aphophis
is curios sa vedem in cateva zile vanzarile in franta si germania tongue.gif minny ai idee daca au aparut pe undeva zvonuri in plus?
minny
Deocamdata doar speculatii pe formul francez unde ca paranteza am observat ca ei iau multe de la noi si noi de la ei. Fiecare da cu google translate si iese ca la telefonul fara fir ... asa ca mai bine mai asteptam niste cifre oficiale.
lacusta77
Se pare ca au "inebunit" si austriecii laugh.gif ....au comandat deja 500 de bucati. Mi se pare mare lucru, pt ca astia sunt cam dementi si nu prea "gusta" lucrurile din Est biggrin.gif
aphophis
informatia de unde e? de la dealerii din austria?
lacusta77
informatia este de la un manager de zona ph34r.gif
Squirrel
Dealerii Dacia: Duster a depasit asteptarile, ne aduce 20-30% din comenzi si ia clienti noi de la marcile de import.
Mai găsisem o estimare de 1.500 bucăți a vânzărilor pe piața locală.
IRONICK
Sa vanda 100.000 in 2010 si pe urma mai stam de vorba. Asa cateva sute ... este marketing.
minny
Nu stiu daca pot produce atatea masini. De ex in FR au deja 10.000 de comenzi, dar termenele au ajuns pe oct deja. Teoretic daca mai iau inca 2-300 de comenzi acopera tot calendarul...
IRONICK
Faptul ca nu angajeaza alti muncitori noi pe termen si nici nu mai baga alte schimburi da usor de gandit. Ori vor sa iasa din "criza" producand un numar limitat dar sigur, ori au comenzi decat pentru cateva luni.
aphophis
am vazut si eu stirea respectiva cu 10.000 de comenzi doar din franta. Is curios daca nu e umflata cifra. Si is curios cat au vandut (adica nu livrat) in alte tari. Cica in spania au livrat vreo 250 de dustere, in franta vreo 1050 si tot asa. Am inteles ca vor sa creasca cadenta de fabricatie a dusterului la vreo 4xx bucati/zi. Si cred ca dacia face (oarecum) bine ce face, nu se arunca cu capul inainte marind aiurea capacitatea de productie, fara sa fie sigura ca o sa o foloseasca la capacitate maxima. Poate ar trebui doar sa se grabeasca sa mareasca cadenta de fabricatie la dustere si la restul masinilor cerute. Cred ca vor mai avea un boom (in franta) cand vor lansa versiunea pe gpl.


Si pana la urma.. oare cand marketingu dacia ne va da cifre de vanzari (comenzi) la nivel european? Sunt convins ca ar avea cu ce sa se laude
minny
In tot cazul efectul comenzilor e deja vizibil: au aparut Dustere pe strazi. Ieri am vazut pe o tanti parcand unul. Fiind duminica era exclus sa fie un drive test facut de vreun concesionar. Dupa ce a parcat s-a strans lumea ca la urs smile.gif
andreig1982
mediafax avanseaza o cifra de 20000 de duster comandate in franta
20.000
aphophis
pe planeterenault zic astia ca de pe pietele unde se vinde acum dusterul (chiar is curios in cate tari din europa e lansat), se aduna cam 1000 de comenzi pentru duster/zi. Tinand seama ca acum se produc vreo 250 de dustere pe zi...

3 May 2010, 20:56:
am gasit interviul original, se pare ca sunt peste 20.000 de dustere comandate pana acum:

QUOTE
Quel bilan tirez-vous des premières commandes du Duster ?

En 6 semaines d'exploitation, plus de 20 000 clients en Europe ont commandé un Duster. A noter aussi que nous réalisons un mix très élevé avec les versions comprises entre 15 000 et 18000 euros. Bref, un démarrage qui tient la route, à l'image de Duster !


http://www.autonews.fr/News/Nouveaute/Daci...t-carre-180416/
limeandmint
presupun k umfla si ei nitel cifrele de vanzari pt k e o politica care prinde la mase. unde se imbulzesc multi sa ma bag si eu. oricum cred ca vor fi nevoiti sa mareasca capacitatea de productie in timp cred ca din 2011. dusterul imi place mult cum arat cred ca e un porsche cayenne mai mic, in sensul ca pare sa aiba si calitati f bune off road, dar si sa fie impecabil pe sosea (cel putin asa sugereaza forma). oricum francezii mai au mult de lucrat in primul rand la ale lor renault si apoi implicit si la dacia, dar pana la urma micile carente sunt consecinta low-costului... pana la urma ce platesti aia ai. am vaz multe dicutii cu comparatii pe forum, dar pana la urma asta e adevaru platesti s class ai s class, platesti logan ai logan. platesti cayenne ai cayenne, platesti duter ai duster. nu poti sa ai pretentii sa platesti logan si sa primesti s klasse nu? sau... de ce nu biggrin.gif
IRONICK
QUOTE(limeandmint @ 3 May 2010, 22:42)
dusterul imi place mult cum arat cred ca e un porsche cayenne mai mic
Sa inteleg ca a iesit o noua promotie de trolli la Dacia?
aphophis
QUOTE(limeandmint @ 3 May 2010, 21:42)
presupun k umfla si ei nitel cifrele de vanzari pt k e o politica care prinde la mase. unde se imbulzesc multi sa ma bag si eu. oricum cred ca vor fi nevoiti sa mareasca capacitatea de productie in timp cred ca din 2011. dusterul imi place mult cum arat cred ca e un porsche cayenne mai mic, in sensul ca pare sa aiba si calitati f bune off road, dar si sa fie impecabil pe sosea (cel putin asa sugereaza forma). oricum francezii mai au mult de lucrat in primul rand la ale lor renault si apoi implicit si la dacia, dar pana la urma micile carente sunt consecinta low-costului... pana la urma ce platesti aia ai. am vaz multe dicutii cu comparatii pe forum, dar pana la urma asta e adevaru platesti s class ai s class, platesti logan ai logan. platesti cayenne ai cayenne, platesti duter ai duster. nu poti sa ai pretentii sa platesti logan si sa primesti s klasse nu? sau... de ce nu  biggrin.gif
*



nu stiu daca au umflat numerele, tind sa cred ca nu. Insa astept sa vad vanzarile. Totusi daca as fi la marketingul dacia si as avea niste cifre ca lumea, as scoate un comunicat de presa cu vanzarile la nivel european. Si asa se poarte la modelele de succes, sa te lauzi cu vanzarile bune ale masinii
asgard1955
O sa se laude cu vanzarile cand vor avea o cifra sa le convina.
Ce zic eu ca mai lipseste din gama dacia e: o masina de clasa mica diesel cu un consum de 3-4% sau pe gpl, laureate pe la 6000 eur, numai buna de facut naveta si un coupe sau hatch-back sa scoata suta in 6 secunde sa mai fure din clientii "nemtestilor" second biggrin.gif in plaja de preturi pe care o are dusterul acum.

Si ca tot vorbeam de masina de clasa mica :

http://www.antena1.ro/news/economic/auto-b...uro-105910.html

Ce ar mai merge masina de clasa mica de naveta si dusterul de familie laugh.gif

3 May 2010, 22:18:





Vanzari duster comunicat ofocial:

http://daciagroup.com/ultima-ora/dacia-dus...in-aprilie.html
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.