Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Sugestii pentru viitoarea generatie Duster
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Discutii generale - Dacia Duster
Pages: 1, 2, 3
yoncv
Daca tot s-a refacut aria Duster de pe forum, cred ca ar trebui mutat acest topic la Imbunatatiri-Dacia Duster
iulian'71
CAR nu te lasa gonit de patriotii dacioti. Klaus trebue sa il mai sustina cineva chiar sa mai pierdem un opozant.
membru_DC
Sugestii pentru viitoarea generatie Duster, Ce ati dori sa se modifice la primul facelift

interiorul de la urmatoarea generatie de Logan/Sandero si aspectul exterior mai agresiv de genul noului Qashqai
user posted image
user posted image
user posted image
slider2
sa inteleg ca tu ai vazut cum va arata noul interior?? nu ne spui si noua?? tongue.gif
asgard1955
La facelift probabil ca dusterul va primi noul interior de la viitorul logan si sandero.
slider2
asta stiu, dar sunt si eu curios cum va arata noul interior biggrin.gif
nicolaem
Daca am inunda mailul de la vocea clientului (vocea.clientului@daciagroup.com) cu aceste propuneri de modificare, oare am avea vreo sansa ca acestea sa fie incluse in viitoarele versiuni de Duster ?

Ma gandesc ca daca producatorul ar primii mii/zeci de mii de astfel de sugestii oarecum asemanatoare (climatronic, discuri pe spate, ...) poate s-ar sensibiliza si le-ar aplica.
nicku01
La succesul pe care il are duster in UE urmatoarea generatie (sau la face lift vor fi mai multe optiuni/sau poate motorizari... ii foarte probabil sa bage si varianta de clima automata.... in cazul unui motor mai puternic sigur vor pune discuri pe spate (macar optional.

PS legat de discuri de frana pe puntea spate .... vezi suzuki vitara (motoare mai potente; cuplu mai mare si TAMBURI PE SPATE)...
IRONICK
QUOTE(nicolaem @ 5 May 2010, 13:28)
discuri pe spate, ...
O da, tichie de margaritar ii trebuie.
membru_DC
QUOTE(nicolaem @ 5 May 2010, 12:28)
Daca am inunda mailul de la vocea clientului (vocea.clientului@daciagroup.com) cu aceste propuneri de modificare, oare am avea vreo sansa ca acestea sa fie incluse in viitoarele versiuni de Duster ?

Ma gandesc ca daca producatorul ar primii mii/zeci de mii de astfel de sugestii oarecum asemanatoare (climatronic, discuri pe spate, ...) poate s-ar sensibiliza si le-ar aplica.
*


serios acum, tu ai venit din lumea desenelor animate?... laugh.gif
nicolaem
Daca nu ai nici o parere chiar nu te poti abtine de a fi sarcastic fara rost ????
Din pacate aste e boala generala in Romania, facem bascalie din orice si luam peste picior pe oricine.

Eu doar ma intrebam daca facand plangeri consecvente si pertinente la producator am putea in cele din urma sa fortam fabrica sa faca unele modificari.

Este ca si chestia cu "tichia de margaritar" ! Ne-am invatat sa acceptam orice pe sistemul "merge si asa" ! Ce daca nu are discuri pe spate. Dar la ce bun aerul conditionat ! De a doua lampa de mers inapoi nu mai vorbesc ca e de-a dreptul inutila. Dar de ce am dori butoane in usi pentru geamurile electrice... si asa mai departe.

Mi se pare dispret fata de clienti sa nu oferi un minim de confort si de optionale la o masina actuala. Personal as plati bucuros ceva in plus pentru optionalele mentionate. Cu dotarile actuale (adica FARA !) ma gandesc serios daca Dusterul este o optiune viabila sau poate mai sunt si altele.
IRONICK
QUOTE(nicolaem @ 6 May 2010, 12:54)
Este ca si chestia cu "tichia de margaritar" ! Ne-am invatat sa acceptam orice pe sistemul "merge si asa" !
Nu, romanii s-au invatat sa isi dea cu parerea si sa se priceapa la orice. Ei habar nu au cat de mult ajuta piesa respectiva, dar cum au vazut la una straina, trebuie sa fie si pe Dacia. Asta cu discurile este o moda pe care o auzi la orice colt de strada.
Un sistem de comanda automat pentru aerul conditionat este singurul cu adevarat de ajutor din ce ai enumerat tu acolo. Butoanele de comanda pe usi? Da, dar nu la fel de importante ca ac-ul automat. Decat cum le-am montat la brazilieni, mai bine lipsa.

[attachmentid=1627619989]

nicolaem
Eu am dat doar cateva exemple. Ceea ce ma doare cu adevarat este intr-adevar lipsa climatronicului, care se pare ca nici nu poate fi montat after market. De aici am plecat cu ideea de a incerca sa impunem fabricii optiunile noastre. Restul sunt si ele pe acolo dar cu pondere mai mica.

Daca lampa de mers inapoi mi-o pot tuna singur si poate ca si cu butoanele de geamuri as putea sa fac ceva cu climatornicul este infinit mai dificil (dar nu chiar imposibil).

Sunt convins ca tu te pricepi mai bine la chestii auto dar chiar sa fie discurile de frana un moft de marketing ? Oare de ce toate masinile un pic mai serioase au asa ceva si pe spate. Nu cred ca doar politica de marketing sa influenteze piata asa de mult incat sa impuna frana disc, daca aceasta ar fi chiar inutila !
IRONICK
Diferenta de pret reper/intretinere nu intra in profilul masinii low cost. Personal eu nu gasesc un avantaj pentru discuri, decat niste costuri de intretinere mai mari. Abia au pus discuri de 259mm la berlina cu motorizare mica, si tu vrei discuri pe spate? La 238mm cat aveau alea neventilate frana era foarte proasta. Puteai sa blochezi rotile, dar nu aveai control asupra limitei. Sa le faca pe alea de pe fata mai mari, este cel mai de ajutor pentru sistemul de franare pentru Logan.
Alydor
Io nu pricep ce va excita asa tare actionarea geamurilor de pe usi. Am la fordul nevestei actionarea in usi si este enervanta. Ca sa deschizi geamul, tre sa iei mana de pe schimbator, (in oras e groaznic) pui mana pe volan si cu cealalta mana deschizi geamul, iar apoi repeti pasii in ordine inversa. La pejo 206 desteptii au pus butoanele pe langa frana de mana, trebuie sa bajbai dupa ele. La logan intinzi doar un deget si deschizi ce geam vrei tu... De gustibus...
Ce as vrea sa faca dacia ar fi un configurator de masina. Adica pe lanaga ce ofera standard sa imi pot pune eu, diverse. Nu sa imi ofere doar 3-4 optiuni pe care le vor ei. Cand am luat laureatul in 2006 am vrut abs si geamuri electrice spate, dar nu ma interesa cd-player (aveam in geanta Mp3 playerul si cand m-am dus sa imi iau masina le-am zis ca il vreau pe ala montat pe masina), si jante de aliaj. As fi renuntat la jante si cd player dar sa imi pot pune geamuri electrice spate si abs. Ar fi mult mai ok asa.

Suma respectelor, Alydor
membru_DC
QUOTE(nicolaem @ 6 May 2010, 11:54)
Daca nu ai nici o parere chiar nu te poti abtine de a fi sarcastic fara rost ????
Din pacate aste e boala generala in Romania, facem bascalie din orice si luam peste picior pe oricine.
*


radmasa.gif esti cel mai adevarat!... laugh.gif
CAR
hello baietii ! desi am zis pa, nu m-am putut abtine : cum va spuneam , promotie la ix35 : benzina 4x4, lista dotari incomparabila cu Duster : 20 800 eur (rabla - 18 000) !!!!! Prafuitu' laureate benzina e "full" radmasa.gif cam 16 000 ! daca ii mai pui si o cotiera, niste protectii aripi , pachet "look" radmasa.gif ajunge la 17 000 !!!!! (deci , ix 35 e mai scump doar cu 22% decat Duster !!!) apropos Prafuitu' se pote lua prin Rabla ? daca nu, cam naspa ... radmasa.gif da' las ca voi sprijiniti productia "autohotona" ...stiti ca se va face si in Rusia , nu ? .... abandonati patriotismul asta tamp si evaluati obiectiv lucrurile ...

da, stiu are "capabiltati off-road" extraordinare .... Land rover , ce sa mai .... radmasa.gif

p.s : Prafuitu' franeaza cam prost ... radmasa.gif ??

17 000 euro !!!!!!! radmasa.gif

sa ma lase cei care zic ca e "low-cost" si ca Dacia e adresata celor care nu-si mai permit inca 4000 euro ... dacai dai 17 000 euro pe o masina inseamna ca poti sa dai si 20 000 ...
asgard1955
Mai intereseaza-te si tu inainte sa bati campii, laureate-ul benzina 4x4 e 14600 euro , minus rabla =11800 euro, deci ix 35 e mai scump cu 6200 euro respectiv cam 53 %.
caphonne
@CAR o dedicatie pentru tine.

Daca nu esti de la oras, esti de la tara
Iei primul tren care te lasa in gara
Apoi iei un taxi pana la mall
Bei doua sucuri si ai portofelul gol

Vine ....-ul si te scoate afara
O iei pe jos, frumos, pana la gara
te duci cu nasul la tine la tara
Si povestesti cu prietenii tai:

Ba, cat e de tare la mall
Deci is multe etaje
E plin de magazine
Si la ultimul etaj e numa' mancare
.....
CAR
mamaa, sunt postaci si pe forumurile astea nu doar pe cele in care se discuta politica .. radmasa.gif

caphonne , textul "La mall" -Cassa loco , se aplica cocalarilor care isi iau duster cu "piele" pt. a se da mare ca au si ei "suv"

ref. la pret : 14 600 , dar mai pui : vopsea met., geamuri elec spate, mp3, eventual 'pack look" , cotiera , proiectii plastic aripi etc ca doar suntem in mileniul 3 si vrei totusi sa ridici confortul cotetului cu interior din anii 80 ... (unii vor sigur si piele !!! radmasa.gif ) ; ia spune-mi la cat ajungi ? nu cumva la 17 000 ??si chiar si cu reducerea rabla , proportia se pastreaza : 11 800 + vreo 2200 = 14 000 ; 18 000 /14 000 = 1,28 , deci maxim 30% mai mult ....dar eu zic ca merita pe deplin . si reiterez rugamintea sa nu se vina cu contra-argument -capabilitatile off-road .... nu tram toti in varf de munte iar in off-road cat stai intr-un an -maxim 15 zile ? come on ! alta teapa frantuzeasca ...
CGDBZ
Greu si cu matematica asta dar meu greu e cu strugurii acri ...
+1 Alydor
caphonne
...
IRONICK
QUOTE(CGDBZ @ 7 Sep 2010, 12:44)
dar meu greu e cu strugurii acri ...
Incearca sa nu te mai caracterizezi. Nu intereseaza pe nimeni.


7 Sep 2010, 13:09:
QUOTE(caphonne @ 7 Sep 2010, 12:55)
@CAR ce vrei tu de fapt?
Vezi ca el nu a atacat persoana.

Are cineva ceva de comentat asupra pretului/ce primesti? A verificat cineva daca oferta la ix35 chiar este reala?
CGDBZ
IRONICK radmasa.gif , replica marca inregistrata a la IRONICK . Cand o sa spun eu ca Dusterul e prost , cazan ... , atunci poti spune de mine ca e valabila chestia cu strugurii pana atunci straduiestete mai mult sa gasesti ceva de spus despre persoana mea cu toate ca nu vad rostul , altul e subiectul acestui topic .
Ca sa nu fiu numai offtopic cred ca ar trebui ca ESP-ul sa fie optional pentru toate versiunile.
caphonne
Uite ca eu mi-am retras cuvintele uneori ma aprind mai repede dar pe urma imi trece si mai repede tongue.gif .Ce ma deranjeaza este ca apare cate unul din asta care nu a pus umarul nici un pic la constructia acestui forum are 3-4 postari la activ si vine si le da la toti peste nas cu niste calcule aberante.
IRONICK
@CGDBZ, spuneam mai demult ceva:

QUOTE(IRONICK @ 6 May 2010)
Sa le faca pe alea de pe fata mai mari, este cel mai de ajutor pentru sistemul de franare
si se pare ca am avut din nou idee despre ce vorbesc .... (are discuri de fata cu diametru cum are un turism).

http://www.capital.ro/articol/francezii-au...ter-138148.html

Sa nu mai zic de noile teste:

http://www.autobild.de/artikel/bremsweg-ve...10_1241363.html

QUOTE(CGDBZ @ 7 Sep 2010, 13:29)
Ca sa nu fiu numai offtopic cred ca ar trebui ca ESP-ul sa fie optional pentru toate versiunile
Crezi? radmasa.gif Noroc ca va place modul de servire al francezilor cu lingurita.
CAR
rog a se detalia unde am gresit la calculele aritmetice , de ce sunt aberante ?
cred ca am mai spus : inainte de a-mi lua actuala masina , am fost prima data la Dacia , pt Logan : hai ca e mai ieftina, made in RO (ajut economia bla , bla ...) : o versiune cu dotari mai de zilele noastra + Optionalele !!! airbaguri laterale , vopsea metal. , mai mult de 2 ani garantie ,mp3 ....se ducea in 10 000 euro !!! asta e low cost ??!!!! asa ca m-am dus frumusel la coreeni - 7 ani garantie , interior masina incomparabil cu "cutia pe roti" , la fel si dinamica ... (comparatia e cu logan nu cu vreun "avion" )

nu vreau sa dau cu tifla nimanui , doar sa reliefez ca si cu Dusterul , "Reno" aplica aceasi politica nesimtita : pay more for less ....

nu-s angajat la dealer / fan al masinilor coreene ; doar vreau ca si consumatorul roman sa primeasca cat mai mult pt. ce plateste

in privinta vanzarilor "masive" Dacia in vest , poate o explicatie ar fi ca acolo masinile noi sunt mai scumpe decat la noi pt. ca au airbag cortina, esp, clima, standard ? si astfel o masina la jumatate de pret devine interesanta ? in RO in schimb ai alternative serioase la banii de Logan, Sandero, Duster ...

Poata sa ma contrazica cineva ca un Duster pe motorina ajunge si la 18 000 euro !!!!!??
CGDBZ
Si probabil ca la ei nu este mentalitatea de la noi : Dacia tot Dacie e , adica proasta , cazan , nici macar masina nu e in opinia unora . La ei nu conteaza asa mult sigla de pe capota , ei vor o masina cu un minim de confort si siguranta la un pret rezonabil . Nu spun ca celelalte marci nu ofera ceva in plus dar pentru cevaul ala trebuie sa platesti .
Tata si-a luat o "cutie pe roti" Laureat la 7900 euro care are tot ce ai trebuie , la momentul ala nu avea alta alternativa si cred ca nici acum nu este .
CAR
am zis pe undeva ca Logan e masina nefiabila ? nu . dar urata , dulap pe roti , fara dotari de bun simt,pot spune ca este (de gustibus non disputandum)

bancheta ne-rabatabila e chiar cireasa de pe tortul cutting-cost-ului nesimtit ...
CGDBZ
Aia e parerea ta . Eu nu pot sa spun ca este o masina frumoasa dar nu-mi displace iar ca dotari are tot ce imi trebuie , nu as da niciun ban in plus doar pentru a avea ceva dotari in plus care nu-mi sunt necesare si pentru a fi mai " aratoasa" si in minus garda la sol mai mica care pentru mine conteaza , deja am spart scutul la un Peugeot (este din plastic) . In concluzie ce ai spu tu acolo este doar o opinie personala a ta si probabil si a altora dar nu a tuturor si asta se vede in vanzarile Dacia , vanzari care "sperie" ( cum spunea un coleg pe alt topic) pe multa lume mai mult sau mai putin implicata in industria auto .
kosta
ESP necesar in toate variantele, un cruise control (macar optional), "umblat" putin la interior. Toate de mai sus in acelasi pret de acum as crede ca DAcia ar inchide gura la multi
vimp
Eu as dori chedere normale la geamurile laterale. Asa cum e la Duster (si Logan) apa de pe geam cam curge prin interiorul portierelor. Azi am constatat treaba asta - mare prostie.
Squirrel
La mine nu curge…încă.
PaulT
Ba curge.... stai linistit.
tribunul
si rugineste.
Squirrel
6 ani de ghinion pe garanție atunci.
PaulT
Nu e vorba de ghinion ci de faptul ca asa e facuta.
vimp
As pune chedere normale, daca s-ar putea...
CGDBZ
Apa mai intra ca de altfel la multe masini acum depinde caum e facuta usa , daca se scurge bine apa prin acele gauri de scurgere .
IRONICK
QUOTE(vimp @ 12 Sep 2010, 21:21)
Eu as dori chedere normale la geamurile laterale. Asa cum e la Duster (si Logan) apa de pe geam cam curge prin interiorul portierelor. Azi am constatat treaba asta - mare prostie.
*
Lasa, nu te mai plange. Cand eu ziceam ca au lasat aceleasi chedere de la Logan si o sa intre apa in usa, o sa scartaie geamurile, vajaituri si alte cele, am fost apostrofat de aparatorii prafsterului. Sa iti repare EI "problema" sau sa iti inlocuiasca EI chederele. Unde este afofis sa te ajute si acum???
QUOTE(Squirrel @ 13 Sep 2010, 08:41)
La mine nu curge…încă.
*
Inca nu ai scos fata de usa sa te uiti in ea sa vezi surpriza ...
QUOTE(CGDBZ @ 13 Sep 2010, 20:16)
Apa mai intra ca de altfel la multe masini acum depinde caum e facuta usa , daca se scurge bine apa prin acele gauri de scurgere .
*
Intra la masini de generatie foarte veche, nici macar la aparitia loganului nu mai existau chedere tip jgheab.
PaulT
Astea erau probleme cunoscute si para discutate pe forum de la momentul lansarii Loganului... Si, la fel, s-a tot discutat pe forum despre faptul ca Duster a mostenit toate problemele Loganului(logic, fiind aceeasi Marie cu o palarie de alta forma si care da spre joben-datorita garzii la sol-). La fel, la o simpla privire in showroom se observa imediat ca este vorba de aceeasi calitate de executie, de aceleasi materiale(exceptie versiunea "full cu piele"...) si de aceleasi solutii tehnice ca la Logan. Inclusiv chederele. Vorba lui Ironick, aparatorii "prafsterului" sareau de 10m in aer si ziceau ca n-a vazut planeta masina cu raport calitate/pret mai bun indiferent de argumentele prezentate... Si asa se vand masini care n-ar avea ce sa caute pe piata la mai mult de 13-14.000EUR(cu indulgenta, full benzina 4x4) sau 15-16000EUR(tot cu indulgenta full-dar full, full- diesel 4x4 cu esp) cu preturi de pana la 18500EUR...
asgard1955
Mare pretul intradevar. Sa inceapa fabricatia si in celelalte uzine si sa mai treaca nebunia asta si sa lase din pret macar 2000 de euro.
zanzie
Nu se mai scade din pret deoarece se vinde foarte bine. Peste 2 ani se va scumpi exact ca loganul. Care vreti Duster eu zic sa va grabiti.
asgard1955
Ei nu, ca doar o sa apara mai incolo si face-liftul , si modelul nou. Ca doar nu o sa se bata lumea la infinit pe el. O sa lanseze monovolumul si atunci va deveni acela la moda.
aphophis
QUOTE(PaulT @ 14 Sep 2010, 12:18)
Astea erau probleme cunoscute si para discutate pe forum de la momentul lansarii Loganului... Si, la fel, s-a tot discutat pe forum despre faptul ca Duster a mostenit toate problemele Loganului(logic, fiind aceeasi Marie cu o palarie de alta forma si care da spre joben-datorita garzii la sol-). La fel, la o simpla privire in showroom se observa imediat ca este vorba de aceeasi calitate de executie, de aceleasi materiale(exceptie versiunea "full cu piele"...) si de aceleasi solutii tehnice ca la Logan. Inclusiv chederele. Vorba lui Ironick, aparatorii "prafsterului" sareau de 10m in aer si ziceau ca n-a vazut planeta masina cu raport calitate/pret mai bun indiferent de argumentele prezentate... Si asa se vand masini care n-ar avea ce sa caute pe piata la mai mult de 13-14.000EUR(cu indulgenta, full benzina 4x4) sau 15-16000EUR(tot cu indulgenta full-dar full, full- diesel 4x4 cu esp) cu preturi de pana la 18500EUR...
*


si eu vreau un asx full diesel, 4x4 la 15.000 de euro. cool.gif Ce zici, face mitsu un pustiu de bine si ni-l da la pretul asta corect? happy.gif
PaulT
radmasa.gif Exact (dar exact 100%) raspunsul la care ma asteptam. Si din partea persoanei de la care ma asteptam sa vina. Cum spuneam mai demult... qed. Atata poti, atata faci, atata spui.
aphophis
de ce paule? Mie acolo mi se pare ca ar trebui sa fie pretul corect pt un asx. nu? smile.gif
bobo77
@aphophis devii obositor sincer, ii poti da replicile pe pm...
szm
Am tot cautat un loc in care sa-mi spun "offful", despre Duster, dupa un singur drive test (85CP diesel) si urmarit pe sosea:
- scaunele din spate sa fie mai comfortabile (pana si cele dupa Dacia mea Nova veche sunt mai "primitoare", nu se balangane omu ca pe scandura dintr-o carutza)
- sa faca ceva cu farurile pt. ca, cel putin pt. mine, pare o masina "chioara" ; deasemeni noaptea cand vine un Duster din spate, vezi in retrovizoare farurile lui ca doua becuri de bicicleta putin taiate sus , brr ; pana si Loganul lasa o impresie mai "fioroasa"
- sa intareasca putin suspensiile pe spate ca sa nu mai arate precum o Dacie 1300 plina cu cartofi (gata de decolare), atunci cand sunt 5 oameni in ea; jenant look pt. un SUV; poate doar la unele modele de Duster se intampla asta, dar n-am gasit nicaieri spunandu-se ca pe versiunile superioare suspensiile sunt de ..SUV 4x4 si nu de "entry level"
- sotiei nu-i place spatele, dar eu il ador smile.gif , nu e ca la alte SUV-uri mare si "lasat" de parca ar fi un fund de mos/baba, mare si plin de hemoroizi; la Duster este ..suficient.

Ma uit la Duster pt. ca in general imi place masina, dar cele de sus ma zgarie pe ochi, or fi de doi lei aceste impresii, dar este perceptia unui posibil cumparator.





cristic1982
In calitate de posesor de Duster si fost posesor de Seat Toledo (2003) pot spune ce imi lipseste:
- un reglaj pe inaltime mai permisiv
- o pozitionare a butoanelor pentru geamurile electrice din spate mai buna
- un design putin mai elaborat al consolei centrale (pentru a diferentia fata de Logan/Sandero)
- un sistem de franare mai puternic (asta nu inseamna discuri spate)

Legat de afirmatiile altor colegi de forum, din experienta proprie, pot spune:
- nu am nevoie de climatronic (desi pe Seat aveam aceasta optiune), reglajul manual este arhi-suficient
- pozitionarea butoanelor pe consola centrala este ergonomica din punctul meu de vedere, fiind foarte accesibil in utilizarea cotidiana
- apa curge prin usi la toate marcile, fiinca intre chederul de la baza geamului si geam nu este o zona prin care nu trece apa (din experienta, pe acolo au probleme nu decat Daciile, cat si Toledo II, Golf IV, Octavia I etc. la care apa intra si in habitaclu)
- discurile pe spate nu sunt necesare atat timp cat sistemul de franare (inclusiv anvelope) este dimensionat corect (eu mi-am readaptat stilul de conducere pentru a suplini ecartul fata de fost masina pentru franare)
- in plus, sistemul de iluminare este foarte mult peste nivelul fostei mele masini

In rest, dupa ~17 mii de km, pot spune ca sunt foarte multumit de alegerea facuta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.