Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Sugestii pentru viitoarea generatie Duster
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Discutii generale - Dacia Duster
Pages: 1, 2, 3
asgard1955
Desi e prea devreme, m-am gandit sa fac un topic in care fiecare sa poata spune ce ar dori sa fie modificat la primul facelift al dusterului.
aphophis
nu l-am vazut in realitate inca, dar primul lucru pe care l-as schimba ar fi sa pun esp ca optional pe toate motorizarile si nivelurile de dotare. Apoi ar fi culoarea aia maro la interior, cred ca un piano black ar atenua din senzatia de cheap. Apoi ar fi radiocd-ul, arata jalnic din poze. Si in ultimul rand, paleta de culori, as face-o mai mare
asgard1955
Si eu zic ca un mp3 player cu usb si bluetooth care in comert nu costa mai mult de 100 eur ar schimba radical in bine aspectul bordului si al interiorului si in acest caz masina ar avea si handsfree.
daciafan
i-as scoate mizeria aia stralucitoare "nichelata" de pe calandru (grila radiator)
asgard1955
@ Aphopis, Ar mai merge in paleta de culori si alte culori nemetalizate, de exemplu negru, totusi 250 eur sunt bani si in schimb de banii astia s-ar putea lua esp-ul sau altceva.
Manuel
ESP serie sau macar optional pe toate versiunile, airbag cortina, aer conditionat automat si intrare USB pentru player. Toate astea le-am scris si la comentariile de pe formularul de drive-test.
byl
ESP, airbag cortina macar optionale pe toate versiunile, modficare bord (este ca si la logan) partea spate usa portbagaj.
nicku01
reducerea dimensiunilor la gunoiul ala de capac de rezervor... climatromic si motorizari benzina mai puternice. SCAUNE MAI ERGONOMICE; ALT BORD
CGDBZ
In mare mie imi place masina cum este acum , probabil un mai bun finisaj al porbagajului la interior ar fi binevenit dar nu ca o inbunatatire si ESP-ul optional la toate versiunile .
CAR
Interior :
- comenzile pt. geamuri electrice pe usi
- claxonul pe volan
- comenzile auto de la volan sa includa si posibilitatea schimbarii canalului, mute, etc. nu doar modificarea volumului

Pt. Brazilia au fost posibile toate astea ...sau oare pt. ca se vand sub sigla Renault ? (http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-diverse/articol-renault-logan-facelift-in-brazilia-poze-spion-5892513)

Mi se pare penibila ideea asta a francezilor de a nu oferi chestiile astea elementare in mileniul 3 ...asa diferentiaza ei Dacia ? Pt. ca prin pret nu prea mai e vorba in cazul Duster - la 15,16,17 000 eur ai alternative serioase (Mitsu Lancer, Skoda Octavia,Opel Astra, Ford Focus , Hyundai + Kia ,etc) Nu sunt cu tractiune integrala dar cati chiar avem nevoie de o masina de folosit la greu in off-road ...?
De ce nu au sunt la Duster ? Nu mai e un Logan la 8-9 000 euro !

- airbaguri cortina (macar optional)

Toate cele 4 de mai sus sunt motive pt. care nu mi-as lua acum o Dacia.

Exterior :
-jante mai late (225 ...)- optional (cred ca ar arata si mai bine)
TAW
Comenzile de pe volan schimba si sursa (CD/Radiu/Aux), si banda si iti permit si sa cauti posturile. Trebuie doar sa te uiti ceva mai atent...wink.gif
Si airbag-uri cortina vor fi la Dacia...la fel ca si "mult doritele" comezi geamuri pe usa...si probabil si caxonul pe volan...
Si ai idee care e diferenta intre o anvelopa buna de Logan si una de Duster? Mai pune nitel si vezi cat ar ajunge una de 225...eventual pe 17". Toata lumea vrea, dar cand e sa dea si banu (nu neaparat la cumpararea masinii, ca acolo nu se simte), incepe goana dupa chilipiruri, si oferte...Numai ca pe anvelope de genul asta, e cam greu...wink.gif...Si atunci mergem cu roti tip slick, sau nu mai luam gume de iarna, ca avem 4x4, ce dracu'...
aphophis
asa zic si eu. De ce naiba ai lua un kia ceed ful option, cand in banii aia ei un clio rs de face pipi pe ea? smile.gif A compara hatch-uri cu crossovere (suv-uri) e ca si cum ai compara un cabrio cu un break si a te plange ca nu ai spatiu in cabrio si nici portbagajul nu e foarte mare
C a t a l i n
-ESP pe motorizarea benzina;
-transmisie automata pe aceeasi motorizare benzina;
-revenirea cu picioarele pe pamant in ceea ce priveste preturile pentru echiparile de top.
iulian'71
La scaune daca ar mai lucra ptr. sprijinul lateral, au aer conditionat automat - ca doar se gaseste la R. Simbol si este destul de fiabil, filtru de polen - ca sa nu umplem masina da praf inauntru, un cruise-control ar fi prea mult. Peste 4-5ani cand ii vor face un face-lift piata va cere alt ceva si am vazut la unii deja modificari pe schite.

18 Apr 2010, 21:58:
Apropo de anvelopele de care scria TAW, eu la megane am jante pe 15' iar un prieten pe 16', 1600ron l-au facu gumele de iarna Michelin cu jante de otel sh (75ron/buc.).Eu am scapat cu 210/buc cu montaj si echilibrat cu aceleasi Michelin dar 195/65/ 15'.deci la 1' se dubleaza, dar la 17' cat o fi oare?
slider2
eu as vrea sa:
- umble un pic la design, mai ales la partea din spate, si anume la umflaturile alea din hayon, pe care logic ar fi trebuit sa se continue stopurile
- umble la aerodinamica, mi se pare acel coeficient marisor...
- sa puna claxonul atat pe volan cat si pe maneta. in continuare sustin, desi sunt singur impotriva tuturor, ca este mai bine cu el pe maneta, datorita lejeritatii actionarii. respectiv nu trebuie sa modifici pozitia mainii pe volan ca sa claxonezi. as putea spune cam acelasi lucru si despre comanda geamurilor electrice.
- motorizari o idee mai potente si cutii de viteze adecvate si pentru cruising

de esp standard, interior schimbat nu mai spun pentru ca astea sunt lucruri certe.
daciafan
dorinta mea este ca face-liftul dusterului sa aduca cu el si depasirea noului prag psihologic de 20 000 de euro (da e vorba tot de dacia aceea de 5000 de dolari) smile.gif)
CAR
desi sunt perfect de acord cu "Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded." , totusi :
- la banii lui Duster poti sa iti iei si altceva in afara de hatchback ; vezi Octavia, Lancer , Focus sedan , Ceed / i30 SW ...
- la aceiasi bani poti sa iti iei SX4 full (cu ESP) - o consider perfecta pt. oras - locul unde 50 % din cumparatorii din RO , vor merge cu dusterul cel putin 70 % din timp ...
Sincer, daca ar fi sa aveti o singura masina , cati v-ati lua Duster fara sa stati pe ganduri , avand in vedere alternativele prezentate mai sus ..?
Nu lucrez la vreun dealer de auto straine , nu sunt anti Dacia ,dar cred ca totusi trebuie acordat respect cumparatorului ...

aphophis spunea ca de ce sa iei KIA CEED cand poti sa-iti iei rs ...pai uite de ce am facut-o eu : prima data m-am dus la Dacia - logan benzina 1.6, "full option" =aprox 9000 eur ; tre sa platesti vopseaua metal, airbagurile laterale , extindere de garantie etc m-au enervat chestiile astea si am plecat ... la KIA : ceed , benzina 1.4, 109 cp - nu full option , dar cu dotari normale zic eu pt. mileniul 3 , interior incomparabil cu logan, performante dinamice mult peste acelasi logan = 11 800 eur (si 7 ani garantie , ma rog cu dus- intors , si vopseaua metal inclusa in pret ...) Am preferat sa dau 3 000 eur in plus pt. ceva ce am crezut si m-am convins ca merita (repet in comparatie cu logan) . deci TAW , as amai da ceva in plus si pt. jante mai late ... Si nu cred ca-s singurul nebun, s-a cam umplut RO de ceed si i30..

nu-s fanatic al coreenilor si nici tipul "masina mea e cea mai buna" dar hai sa nu ne extaziem pt. ce ne dau francezii , pt. ca au o fabrica in RO ... Sa fim realisti , cand o sa creasca salariile la Mioveni nu o sa aiba nici o remuscare sa o inchida si sa muta productia in Maroc, Tunisia, Algeria ... deci pt. o masina pt. se cere si 17 000 euro , cred ca trebuie sa avem pretentii in consecinta !
IRONICK
QUOTE(CAR @ 19 Apr 2010, 14:13)
- la banii lui Duster poti sa iti iei si altceva in afara de hatchback ; vezi Octavia, Lancer , Focus sedan , Ceed / i30 SW ...
- la aceiasi bani poti sa iti iei SX4 full (cu ESP)
Si ce faci cu ele sau pe ele? Plastic spus, pipi. Ca nu are capacitatile lu' Duster de trecere. Iar masinile coreene ... sunt cum sunt. Sa nu uitam exemplele care trec destul de des prin service cu aceleasi probleme.
BiCos
As da banii pe optiunea CLIMATRONIC daca ar fi, cred ~ 250E.
Ornamentul dupa vovan este slab si zgaraie la mana pe lateral- mai bine nu ar fi.
minny
Eu tot ce zic e ca mai trebe luat la pila la interior sa arate ca la exterior.
Esp o sa fie disponibil probabil peste tot o data cu trecerea la Euro 5 si cerintele europene.
In rest NU sunt de acord cu mari schimbari. Daca tot ce vreti voi se va pune pe masina iese Renault si nu mai e Dacia. Deja cati mai aveti bani de un Duster in comparatie cu cei ce puteau lua un Logan la aparitia lui ? Putini va zic eu, a ajuns pentru multi Duster-ul o masina ca oricare alta din cele scumpe, buna de discutat pe forum si admirat in show room dar greu de achizitionat.
IRONICK
QUOTE(BiCos @ 19 Apr 2010, 15:27)
As da banii pe optiunea CLIMATRONIC
Asta, tempomatul, temporizator variabil la stergatoare si niste functii de confort, puteau sa fie in aceeasi bani.
CristiA.
dupa parerea mea ar trebui soferul sa aibe pe usa sa comenzile pt toate gemurile...o climatizare ar fii binevenita,macar pt versiunile de top...un lucru interesant ar fii senzor de ploaie/lumina pe parbriz(face mult acest lucru)....ca si confort,trebuie lucrat la insonorizare;la deja aprox.3000 de ture este un zgomot infernal in habitaclu..
BiCos
Am uitat sa zic de vinilinul care acopera portbagajul, trebuia macar ca la break,cu roluire cu arc, asta chiar trebuie schimbata.
Poate aceste impresii si "sfaturi" vor fi luate in vizor de reprezentantii DACIA.
Multumim anticipat!!!
klaus
QUOTE(TAW @ 18 Apr 2010, 20:15)
Si ai idee care e diferenta intre o anvelopa buna de Logan si una de Duster? 
*

Parerea mea este ca esti rauvoitor si rau intentionat. Pai cum adica cat e pretul unei envelope? Ce crezi, ca 10 milioane o anvelopa e o problema? Pai 10 milioane pe o anvelopa e maruntis de buzunar la astia de-si cumpara dacii, ce e asa de greu de inteles? Ei scot 40 milioane din buzunar asa cum scot eu batista sa-mi suflu nasu', ca d-aia cumpara dacii, ca au bani garla...
QUOTE(C a t a l i n @ 18 Apr 2010, 21:21)
-ESP pe motorizarea benzina;
*
O sa apara si ala...
QUOTE(CAR @ 19 Apr 2010, 13:13)
desi sunt perfect de acord cu "Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded." , totusi :
- la banii lui Duster poti sa iti iei si altceva in afara de hatchback ; vezi Octavia, Lancer , Focus sedan , Ceed / i30 SW ...
- la aceiasi bani poti sa iti iei SX4 full (cu ESP) - o consider perfecta pt. oras - locul unde 50 % din cumparatorii din RO , vor merge cu dusterul cel putin 70 % din timp ...
*


Nu inteleg prea bine, te pune cineva sa "te certi"? Ca daca nu, sanatate si virtute
Insa daca ai putea, ti-as ramane indatorat daca mi-ai indica niste versiuni de masini pe care le invoci care au garda la sol a lui duster si tractiune 4x4 in banii de duster, nu mai scump...
Si legat de sx4, cand a fost ultima oara cand ai incercat sa bagi 4 persoane in el si bagajele aferente pentru o iesire la munte de o zi, sa zicem? Ti-a reusit sau ai lasat pe cineva acasa?

Din astea eu trag o concluzie: dusterul nu iti este adresat, sincer. Te freci degeaba sa faci scantei pe aici. Uita-te la altceva.
IRONICK
QUOTE(klaus @ 19 Apr 2010, 16:14)
Te freci degeaba sa faci scantei pe aici
Probabil este un muritor de foame printr-un sourum de masini dalea adevarate. Si cam someaza.
Andu
Eu am un SX4 aproape, cu care mai merg din cand in cand. Este o masina geniala, care pe 4X4 trece prin niste locuri prin care n-ai fi crezut. Asta iarna, vrut plecat la munte cu snowboardul si bagaje pt 4 zile. bagat placa inauntru, cu bancheta rabatata, intrat pe diagonala prin toata masina. Mai bagat si o geanta si impreuna cu trusa de prim ajutor si si extinctorul cam aia a fost. Geanta pentru a 2-a persoana a intrat pe bancheta din spate iar a 3-a persoana se uita intrebator la noi. Descarcat, mutat bagajele in Astra pe care am lasat-o la baza muntelui si am urcat cu un localnic de pe acolo.

Si inca o treaba, nu are scuturi, de nici un fel. SX4 e geniala, si din punctul meu de vedere, e singura de enumerarea ta care ar putea constitui un concurent pt Duster, dar e MICA, FOARTE MICA!!! In plus nu are scuturi asa ca mi-ar fi teama sa aud bolovanii pe sub ea cum ii aud pe sub Opel.
TAW
QUOTE(CAR @ 19 Apr 2010, 14:13)
desi sunt perfect de acord cu "Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded." , totusi :
- la banii lui Duster poti sa iti iei si altceva in afara de hatchback ; vezi Octavia, Lancer , Focus sedan , Ceed / i30 SW ...
- la aceiasi bani poti sa iti iei SX4 full (cu ESP) - o consider perfecta pt. oras - locul unde 50 % din cumparatorii din RO , vor merge cu dusterul cel putin 70 % din timp ...
Sincer, daca ar fi sa aveti o singura masina , cati v-ati lua Duster fara sa stati pe ganduri , avand in vedere alternativele prezentate mai sus ..?
*


Daca as avea de luat o singura masina (si bani acum sa mi-o cumpar smile.gif) cred ca as trece peste anumite neajunsuri, si mi-as lua un Duster 4x4 1.5, dar am doua masini relativ noi si cu km putini, deci...
In ceea ce priveste diferenta de bani, eu te inteleg perfect, deoarece la fel am facut si eu cu Scenicu'...Am plusat vreo 2500 ca sa imi iau masina asta, desi intial voiam un M2 Estate. Am ales-o datorita pozitiei la volan, a cutiei TL-4 pe benzinar. a modularitatii, si a farurilor bixenon. Si daca sta bine si ma gandesc, un plus de 15-20-30% nu e tocmai din drum la niste masini "ieftine", si banii astia trebuie sa merite.
Cand ziceam de bani, nu ma refeream la achizitie, pentru ca acolo diferenta de costuri e mai mica (poate 50-100 euro) ci la reperele de schimb, unde decalajul e de aproape 100% asa cum zicea Klaus...Si sa vezi atunci plansete si discutii, mai ales daca tinem cont ca sunt anvelope de o anumita clasa si constructie. E usor de vrut si e frumos de avut, dar cand masina nu mai e noua, si tre'schimbat ceva..
In ceea ce priveste alternativele enumerate de tine, nu mi-as lua never Mitsu (din motive pe care nu le amintesc aici), si nici I30/Ceed (in primul rand din cauza minciunii cu 7 ani garantie, dar nu numai). Octavia poate, Focus poate, iar Astra in cea mai mare masura... Si cum de nu ai amintit de Megane ST? Si asta are un pret ok acum...Desi toate astea mi se par cam mere, in timp ce Dusteru e strugure...Deci comparatiile "e nitel" cam fortate...
SX4, poate, dar numai ca a doua masina (care sa fie 4x4) cam asa cum zicea Andu...In niciun caz ca o unica masina de familie. Sau poate mai degraba un Jimny wink.gif
QUOTE(IRONICK @ 19 Apr 2010, 15:51)
Asta, tempomatul, temporizator variabil la stergatoare si niste functii de confort, puteau sa fie in aceeasi bani.
*


Tempomatul, ca tempomatul...Eu am la Scenic, si nu prea il utilizez in tara (poate uneori limitatorul), dar cadenta variabila la stergatoarea, si eventual cuplare stergator luneta pe marsarier, erau mult mai utile...Deci nu pot decat sa fiu de acord cu tine...
QUOTE(CristiA. @ 19 Apr 2010, 16:07)
...un lucru interesant ar fii senzor de ploaie/lumina pe parbriz(face mult acest lucru)....ca si confort,trebuie lucrat la insonorizare;la deja aprox.3000 de ture este un zgomot infernal in habitaclu..
*


Nu stiu cat de important ar fi un senzor, mai ales la o masina de genul asta...Iar ca insonorizare...Daca si Dusteru' (raportat la restu gamei) e zgomotos, atunci ce sa zic de un Fluence 1.5 105CP, care mi se pare infiorator...Zgomote de ,motor, si aerodinamice, cu mult mai pregnante ca la M2 sedan...asta chiar nu are scuza! Parerea mea...hic wink.gif
IRONICK
QUOTE(TAW @ 19 Apr 2010, 21:42)
Daca si Dusteru' (raportat la restu gamei) e zgomotos
Vai, mi-a fost dat sa merg cu motorinaru .. (ca nu era 16v la drive-test). Toate schimbarile pe care le-au facut pe masina si care in mod normal trebuia sa il faca sa fie mai putin zgomotos, au avut efect invers. L-au adus la nivelul tdi-ului, sa se auda ca un tractor. Cand l-am vazut prima data, am zis ca mi s-a parut. Nici nu am avut timp sa il pipai unde am vrut eu. Acum am putut sa pierd mai mult timp pe langa el. Pana si absorbantii din compartiemntul motor sunt mai subtiri fata de ce se monta odata pe Logan. Acum zici ca sunt din carton presat.
TAW
85, sau 110? Desi si unul si altul sunt mai "tacute" ca cele de pe Logan/Sandero...Ca sa nu mai spun de MCV care suna ca o cutie goala. Vorbesc, atat despre 1.5 de 85 cat si 70...
Pe "testatele", cu masini diferite (Logan 70 si MCV 85), respectiv Duster 110/85. Mai exact mers pe rand, una dupa alta, la intervale scurte, cam cu acelasi stil de condus, si pe acelasi drum. Se simte diferenta. Si nu o spun doar eu, ci si colegii mei. MCV-ul are cam 2000 km, Loganu cam 27.000 si Dusteru cam 1000 (4x4 110)/800 (4x2 85).
yoncv
- Oglinzi rabatabile electric (nu cred ca are acum) -macar optional
- Un interior mai de doamne-ajuta (n-am pretentii de Laguna, dar la pret cit doua Logane ai alte pretentii)
- Pret cu 1500 euro mai mic
- ce s-a mai zis: comenzi geamuri pe usi, temporizare variabila stergatoare etc.
- eventual, daca n-ar costa prea mult: torpedou refrigerat, mufa 12 V in portbagaj, o izolare termica mai buna - in Logan daca opresc vara AC-ul, in 2 min. mor de cald.
IRONICK
85, ca nu am mai avut rabdare sa merg cu ala de 110. Am vrut chiar sa renunt, dar am zis hai sa nu zic ca nu am mers. Noroc cu Bogdan (bobo77), ca altfel nu asteptam. Posibil sa fie ca tine cu zgomotul, nu te contrazic. Eu simteam ca pedalez eu la arbore, iar injectoarele le am in buzunare. Oricum, dupa ce m-am dat jos din el, m-am suit in a mea si am zis inca o data: imi viata mea nu imi iau diesel! (bine, in gama asta de pret)
Mi-am adus aminte de usi, la alea din showroom se inchideau mult mai bine. La masina de drive-test faceau la fel ca la orice Logan. Chederele mi s-au parut mai ferme, poate doar o impresie ca erau noi.
iulian'71
Fratilor am gasit o Dacie ciur la 2000ron, ca de el a dat 84256 lei in '87 si are nr. vechi, deci nu intra la rabla. Cat fac 2 gume pe 17' ? Cca 800-1000ron/buc. Bafta si multi bani pt. cei ce vor roti mari.
CAR
QUOTE(klaus @ 19 Apr 2010, 15:14)

Din astea eu trag o concluzie: dusterul nu iti este adresat, sincer. Te freci degeaba sa faci scantei pe aici. Uita-te la altceva.
*



draga claus, te asigur ca nu intentionez sa fac nici o scanteie ...si tragi concluzii gresite ... duster mi-ar fi si mie adresat daca de ex. laureate benzina 4x4 + vopsea metal. + jante alum + geamuri elec spate + radio cd mp3 + cotiera + +protectie portbagaj + ornament teava esapament + plasa verticala portbagaj +aparatori noroi,protectii aripi si usi + ornament exterior portbagaj NU ar fi 15 000 eur ci 13 500 ....

benzina pt. ca motorina 110 cp care am inteles ca e singura care cu adev. merita , e cu 2000 eur mai scumpa ...

deci, parerea mea (si am vazut ca si a altora) este ca e cu 1500 eur mai scumpa decat trebuie (apropos de sx4 , la facelift au vandut modelele benzina full de pe stoc cu 13000 eur ...)

si ca sa nu mai tragi concluzii aiurea si sa mai folosesti limbaj gen "te freci" doar pt. ca esti moderator si ai "vechime" pe forum, permite-mi sa-ti spun ca atunci cand a aparut stepway am dat fuga la showroom ... de ce ? as vrea o a 2-a masina pt. familie si ma intereseaza ceva cu garda la sol mai mare - pt. bordurile lui videanu , cu dimensiuni rezonabile dar in acelasi timp confortabile pt. traficul din buc ; dar ca si la duster - interior urat , oglinzi neincalzite si reglabile manual si alte lipsuri ...iar pret nu mai vorbim .... Cate stepway sunt pe strada ??? cam din aceleasi motive ma intereseaza si Duster , dar asta nu inseamna ca o sa dau pe el mai mult decat face

si ca tot m-am pornit : imitatia aia maro de lemn e oribila , e maro de kko ... mult mai bine arata argintiul de la versiunile mai "chele" ; usile la fel de firave ca la logan - de aici dorinta mea de airbaguri cortina (ceed-ul l-am luat si pt cele 5 stele euroncap ....) dar probabil marketingul Renault si-a dat seama ca o sa fie mult mai apreciata optiunea "piele" de catre cocalarii frustrati ca nu au bani de Q,X,M ...si care isi vor lua Duster doar ca sa aiba si ei "SUV" cu piele fratele meu , cu care sa se dea mare la gratar iar dupa cateva beri sa incerce experiente off-road prin campul unde o organizat gratarul, ca doar are "garda si unghiuri" ....

iar IRONICK-ule , daca imi e permis sa-l citez (doar aici) pe klaus : desi pare , nu lucrez la vreun showroom ... dar ca un facut tocmai azi a inceput promovarea ix35 : 21 300 eur , benzina 4x4 , motor 2.0,160 cp, lista dotari incomparabila cu duster ... si probabil in cateva luni o sa aiba si promotie ceva , ajunge pe la 20 000.. daca nu o sa aiba si dusterul reducere 1500 eur (vezi ofertele de destocare de acum de pe la dealerii dacia) , sfidez criza si gura nevestei si ma arunc ...ce-i viata fara credite mari ...? tot coreenii astia ...cica fac masini proaste dar la electronice cred ca se pricep (e plin de lcd -uri lg si samsung ...)

am uitat sa trec in lista de berline ce pot fi achiz. cu pretul actual al lui duster si fluence, borra ...

pa , nu va mai deranjez ...
aphophis
car , ai cumva un suzuki jimny? laugh.gif btw, vreau si eu un ix35, cat dai discount la el? smile.gif
iulian'71
QUOTE(aphophis @ 19 Apr 2010, 23:10)
car , ai cumva un suzuki jimny? laugh.gif btw, vreau si eu un ix35, cat dai discount la el? smile.gif
*


Stai usor sa-l afiseze pe sait. Un amic de-al tatalui meu a primit invitatia la test si urmeaza sa fie anuntat cand sa se prezinte (are un i-10 din 2008) daca doreste bineinteles.
minny
Cateva observatii despre ce tot citesc:

1) Diferenta de pret pana la o "masina adevarata": ce imi place mie chestia cu mai pun 3 mii si imi iau altceva. Pai unii de 3000 de euro isi iau masina (Solenza, Logan) si strang la ei 2 ani de zile. Cine nu are problema in a pune cateva mii de euro in plus (chiar si pe credit) probabil nu e in tinta Dacia neaparat decat daca masina e privita strict ca mijloc de locomotie.

2) Falsii interesati: au trecut multi prin show-room zilele astea care ori vroiau X5 la pret de Logan ori nu vroiau nimic, vroiau doar sa isi confirme ca au facut sau vor face alegeea buna cand nu au ales Dacia. Cred ca parerea lor ca orice parere trebuie respectata, dar nebagata in seama pentru ca sunt oamenii de care am pomenit la punctul 1)

3) Echipamente de "bun simt": nu stiu ce tot dati cu dotari inutile, pana la urma poate va aude uzina si le pune si apoi chiar nu mai avem bani de Dacie (tempomat = moft pentru RO, airbag cortina = superflu prin prezenta unor airbaguri laterale si pentru cap). Alte dotari ar putea fi utile (climatronic) dar daca ar fi oferite optional ar duce pretul (prin cumularea de optiuni) intr-o zona sensibila care ar da doar apa la moara celor de la punctul 2) Trebuie sa intelegem exista o bariera a low-cost-ului care trebuie sa se opreasca undeva si mereu cineva va fi nemultumit.

4) Pretul mare pentru o dacie: asta e chiar meseriasa sugestia, sa fie mai ieftin Duster-ul. Mai bine scrieti la Mos Craciun poate aveti mai multe sanse smile.gif

Concluzie: sigur ca il puteau insonoriza mai bine, sigur ca puteau pune alt interior, si probabil l-ar fi putut vinde in acelasi pret si sa le mai si ramana. Dar nu ar fi facut-o, l-ar fi dat atunci mai scump. Sigur ca daca l-au scos asa putea fi si mai ieftin dar nu e.
Morala: Porci capitalisti care trebuie sanctionati, mergem la concurenta
Problema: Concurenta nu prea e
Urmare: Ne umezim pe forum ...
yoncv
minny, te superi degeaba. Pentru mine un Duster Laureate 4x4 benzina la 12000 euro era o masina pe care as fi avut-o in vedere. Asa, la 14000 voi zice pas. La anul, cind probabil imi voi schimba masina, am destule variante la acest pret, chiar daca nu SUV. Probabil imi voi lua ceva din clasa compacta, eventual break. Si sint convins ca destui gindesc ca mine, chiar daca tu ai alta parere.
boga81
cateva care s-au mai zis:
- comenzi geamuri electrice pe usi
- claxon pe volan
- copertina portbagaj cu rulou
ceva nou:
- am si eu un pitic: comanda electrica reglaj faruri, ca ma dispera cablurile alea din compartimentul motor si daca reglez farurile, stanga cu dreapta nu prea se pupa (mici diferente, dar tot se misca diferit)
- covorase dintr-un cauciuc mai de Doamne-ajuta (nu combinatia cauciuc-plastic de acum) si cu prindere, sa nu alunece (prinderea de acum poate fi imbunatatita: un suport plastic cu buton pentru a fi scos, gen ford fiesta)
venusake
QUOTE(minny @ 20 Apr 2010, 00:27)
Cateva observatii despre ce tot citesc:

1) Diferenta de pret pana la o "masina adevarata":

2) Falsii interesati

3) Echipamente de "bun simt":

4) Pretul mare pentru o dacie:

Concluzie:
Morala:
Problema:
Urmare:
*



smile.gif)
Cand bei o bere, sa te gandesti ca e platita de mine! (Chiar daca nu este! icon_mrgreen.gif )
undemerg
QUOTE(CAR @ 20 Apr 2010, 00:08)
[...] dar ca un facut tocmai azi a inceput promovarea ix35 : 21 300 eur , benzina 4x4 , motor 2.0,160 cp, lista dotari incomparabila cu duster [...]
*



Asa, deci pentru un motor mai puternic si dotari in plus dai 50% in plus pe masina. Care e ideea?
IRONICK
QUOTE(minny @ 20 Apr 2010, 01:27)
tempomat = moft pentru RO
Eu folosesc ambele A-uri, si de fiecare data injur ca nu am tempomat la masina.

QUOTE(CAR @ 20 Apr 2010, 00:08)
dar ca un facut tocmai azi a inceput promovarea ix35 : 21 300 eur , benzina 4x4 , motor 2.0,160 cp, lista dotari incomparabila cu duster
Daca imi gasesti niste argumente care sa ma faca sa cred in ce spui tu, sunt de acord ca ix35 este masina. Copy/paste de pe site-uri poate sa faca oricine. Eu vreau sa stiu de ce merita masina aia!
minny
QUOTE(yoncv @ 20 Apr 2010, 07:47)
minny, te superi degeaba. ....
*



Pai de ce sa ma supar tu ai dreptate, dar vezi bine ca Sandero costa cu 950 de euro in plus fata de Logan. Nimanui nu i se pare normal dar tot atata costa si tot atata va costa in continuare.
tribunul
Nu numai la asta ci la toata gama de dacii, un sistem care sa topeasca gheata care se strange in jurul rotilor.
TAW
QUOTE(minny @ 20 Apr 2010, 01:27)
Cateva observatii despre ce tot citesc:
......
Concluzie: sigur ca il puteau insonoriza mai bine, sigur ca puteau pune alt interior, si probabil l-ar fi putut vinde in acelasi pret si sa le mai si ramana. Dar nu ar fi facut-o, l-ar fi dat atunci mai scump. Sigur ca daca l-au scos asa putea fi si mai ieftin dar nu e.
Morala: Porci capitalisti care trebuie sanctionati, mergem la concurenta
Problema: Concurenta nu prea e
Urmare: Ne umezim pe forum ...
*


Interesanta si corecta argumentatia...O sinteza a "contrelor" si a multora dintre motivatiile acestora up.gif
klaus
@CAR, ma bucur ca imi confirmi ce am zis mai sus. Te freci degeaba pe aici sa faci scantei.
Vrei o masina "ca a doua masina", inalta, sa treaca borduri si gropi, dar stepwaye prea scump la 9500 euro, dusterul e naspa la 14500 dar e fabulos ix35 la 21.301. Si traiesti nostalgia ca SX4 a fost inainte de inlocuirea cu faceliftul 13.000 euro.
Deci habar nu ai ce vrei. Te-ai frecat degeaba cu stepway, ca nu-ti doresti o masina ca aia, vrei ceva mai mare si mai "competent"; nu ai cumparat SX4 cand era la un super pret. Dovada ca nu clasa aia o doresti (nu imi permit la un doritor de ix35 sa ma gandesc ca de fapt nu are bani...).
Vrei ceva din clasa lui Tiguan, dar nu ai bani chiar de Tiguan (asta referitor la cocalarii care nu au bani de anumite masini...). Ai fi vrut ceva la pret de Golf dar sa aibe proprietatile lui Tiguan. Ai descoperit in sfarsit ca, asa cum in nici un domeniu nu se fac cadouri, nici producatorii auto nu fac cadouri.
Si ca sa iti argumentezi "extraordinara" de buna alegere pe care ai facut-o compari masina pe care ai ales-o cu o masina cu mult mai ieftina. Adica tu compari o masina cu alta mai scumpa cu ... 50%. LolLolLo.gif radmasa.gif . Cat de buna e o masina daca doar la comparatia cu o masina mult mai ieftina iese in avantaj?
Acest tip de comparatie e o comparatie autolaudativa, autolinistitoare, ca sa-ti creeze impresia ca ai ales ce trebuie.
Daca alegi ce trebuie, alege ceva ieftin care e la nivelul a ceva scump, nu ceva mult mai scump ceva mai bine decat ieftineala...
Eu astfel de atitudini le numesc labareli cu nisip. La altii se cheama argumentatie pentru justa alegere.
IRONICK
QUOTE(TAW @ 20 Apr 2010, 11:33)
Interesanta si corecta argumentatia...
Si mie mi-a placut, a mai facut si Marty un "top" al userilor care posteaza pe forum. La fel de buna ca si aia.
l_stoian79
ce mi-as dori in plus fata de ce s-a spus pana acum: 2 becuri ptr mers inapoi. mi se pare o tampenie sa ai doar un singur bec de mers inapoi. acel bec nu are rol doar de a semnaliza intentia de mers inapoi, ci are si rolul de a lumina drumul inapoi (daca vreti, e un far ptr mersul inapoi). Daca o sa-mi iau Duster asta va fi un "tunning" necesar, adaugarea unui bec suplimentar ptr mersul cu spatele. in rest e OK, se poate si mai bine nu zic nu, dar e un salt vizibil oricum (apropo ptr cei care blameaza acum marca Dacia, amintiti-va cum se vorbea despre Skoda la vremea cand i-a preluat VW, si primul model a fost Felicia, cam asa e si cu Logan-ul acum, Dusterul este si el la inceput, dar per ansamblul lucrurile au evoluat mult in bine, desi unii nu vor sa recunoasca). o zi buna!
Squirrel
QUOTE(slider2 @ 18 Apr 2010, 23:06)
Eu aș vrea să:
- umble un pic la design, mai ales la partea din spate, și anume la umflăturile alea din hayon, pe care logic ar fi trebuit să se continue stopurile
- umble la aerodinamică, mi se pare acel coeficient mărișor...și aduce zgomot la circulația pe drumurile bune
- motorizări o idee mai potente și cutii de viteze adecvate și pentru cruising.

De ESP standard, interior schimbat nu mai spun pentru ca astea sunt lucruri certe.
*


+1 up.gif
nicolaem
De adaugat :

- climatronic
- a doua lampa de mers inapoi (si la mine va fi montata ca tuning)
- echipare cu un motor mai puternic (140 CP)

Sincer mi-ar fi placut o lista de optionale mai bogata. Diferenta intre chel si full este cam mica iar notiunea de full option este cam hilara. Frumos ar fi sa putem opta pentru climatronic, tempomat, senzori parcare, senzori ploaie, oglinzi rabatabile electric, heliomate si incalzite cu iluminarea spatiului de langa masina ... etc. Cine doreste sa-si echipeze masina si este dispus sa plateasca 20-21k eur ar trebui sa aiba aceasta posibilitate.
membru_DC
QUOTE(IRONICK @ 19 Apr 2010, 21:20)
Vai, mi-a fost dat sa merg cu motorinaru .. . Toate schimbarile pe care le-au facut pe masina si care in mod normal trebuia sa il faca sa fie mai putin zgomotos, au avut efect invers. L-au adus la nivelul tdi-ului, sa se auda ca un tractor.
*


adica, la ce fel de schimbari te referi? unsure.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.