krklet
21 Apr 2010, 08:38
Am observat ca inmomentul in care accelerez, intensitatea farurilor creste, dar, la relantiu acesta scade.
Adica ma trezesc deodata cu niste faruri chioare, zici ca-s pozitii.
Ma gandesc la releul de incarcare!
Are altcineva vreo idee?
Cam cat costa un releu de incarcare!
10x
ph-06-uar
21 Apr 2010, 09:19
salut verifica putin instalatia , releu gasesti la 13-15 lei si este electronic.
$$ilvviu
21 Apr 2010, 09:33
Cumpara un multimetru si masoara tensiunea la bornele bateriei.
Daca creste peste 14-15V atunci e releul.
Paulorossi
21 Apr 2010, 09:48
Sunteaza firul de alimentare (+) al releului cu firul care pleaca din el la excitatia alternatorului.Porneste masina si accelereaza la 1500 rot/min cu farurile aprinse si vezi daca oscileaza intensitatea luminoasa.Daca alternatorul incarca e defect releul de incarcare.In caz contrar e minim o dioda de pe punte sau o bobina din infasurarea statorica.
Sau periile.Colector murdar.
ovyxdiu
21 Apr 2010, 14:01
La mine daca stau la semafor 1 min cu farurile aprinse acul de la bord imi trece in zona rosie din stanga; daca dau drumul la stergatoare abia se misca, parca ar fi alimentate la 5v. Daca apas acceleratia si turatia este peste aprox 1200 rot/min acul revine la pozitia normala, adica undeva la mijloc putin in partea din dreapta. La mers normal, fara consumatori, acul imi sta putin in zona rosie din dreapta, din cate stiu eu asta inseamna ca alternatorul incarca cu 15v.
pirvumark
21 Apr 2010, 14:31
la mine a fost o dioda cu probleme. tot asa pateam. daca lasam masina la relamtiu simteam cum in timp se gatuie motorul, fara a aprinde macar consumatori. daca mai bagam faruri sau altceva se ducea rau pe rosu.
Solutia a fost inlocuirea alternatorului(in cazul meu). Am luat unul de 50A si totul e ok. Acuma si la relantiu si in sarcina, aeroterma isi pastreaza aceeasi turatie, farurire au aceeasi intensitate.
bygy007
21 Apr 2010, 15:14
raspunsul tau sigur este
aici dar este greu de
cautat asa ca mai pe scurt ai una din problemele , alternator defect (diode releu , etc), legaturi slabe pe undeva , sau alternatorul nu pace fata la consumatori , dupa
masuratori se poate gasi defectul , solutia dupa aflarea valorilor , de tensiune pe baterie si alternator (cu si fara consumatori , relanti si turat , apoi DF in aceleasi situatii)
tzepesch
21 Apr 2010, 15:37
beleaua o avui si eu, si din cauza asta era sa o patesc nasol pe un drum te tara, in curba picara luminile, cu totu aprope, faza lunga era degeaba... concluzia, se lasa alternatoru pe sina aia a lui si cureaua era f slaba. reintins cureaua, sa rezolvat problema.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.