Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Fiabilitate motor 1.5 DCI 110 cp - Duster
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Probleme tehnice - Dacia Duster
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
milaste
Salut,
Ma intereseaza daca poate sa-mi spuna cineva cat de fiabil este motorul de 1.5 dci 110 cp deoarece ma bate gandul sa-mi iau un Duster si sunt in dubii, vreau sa stiu mai intai daca merita.
Si ma intereseaza la cati km se schimba injectoarele, pompa motorina, kit ambreiaj deoarece sunt patit cu cu VW Passat 2.0 tdi 140 cp si nu mai vreau sa stau cu ea prin service.
ArtVandelay
nici nu stii cata satisfactie ai dat unora de pe forum cu ultima fraza biggrin.gif

probleme cu injectoarele si pompa de injectie au fost la mtoarele de 65/70cp din cate stiu. asta cred ca nici nu are pompa delphi
slider2
treaba este ca stiu si eu pe cineva cu passat b6 2.0tdi 140cp care a avut probleme asemanatoare...
caphonne
Motorina bato vina si zgarcenia sau indiferenta in sensul ca :lasa domne de ce sa bag motorina din aia mai scumpa cand pot sa cumpar din aia de furat la juma de pret sau de ce sa-i schimb filtrul de motorina si aer la timp sau chiar un pic mai inainte cand pot sa il mai las cateva sute de km.Motorul este bun cu conditia sa ai grija de el este mult mai pretentios ca benzinarul.
membru_DC
QUOTE(ArtVandelay @ 22 Apr 2010, 19:53)
... asta cred ca nici nu are pompa delphi
*


e Conti cu inj. piezo si TGV ... motorul asta e cam nou venit pe piata, cumpara-ti si ne tii si pe noi la curent tongue.gif
milaste
raspuns caphonne:
- vreau sa-ti spun ca eu am bagat motorina euro 5 super numai de la Rompetrol si este categorisita ca foarte buna.
- am mai aflat ca masinile facute pentru Europa de Est erau echipate cu un altfel de piese si exemplu il am pe masina mea ( bucsi si jante - Made in Turcia, pompa de motorina - Made in China, exemplele pot continua).
- am platit aproape 32.000 eur pe aceasta masina si am fiabilitate zero (0 ).
- imi este frica sa plec cu ea la drum lung ca pica iar ceva si vb serios deoarece am cam prins 3 astfel de experiente si nu mai vreau sa patesc.
- acum in momentul asta masina este in service si voi schimba 2 injectoare.

23 Apr 2010, 08:26:
-motorul 1,5 dci 110 cp este euro 5 si nu cred ca mai are pompa de injectie eu cred ca injectorul preia toate functiile (pompa-injector) cred, asa am eu la vw passat .... este doar o parere nu certitudine
YRX
Este tot Common Rail nu Unit injector.
Eu zic ca va fi destul de fiabil, cu conditia sa beneficieze de intretinerea de rigoare si sa nu fie abuzat.
einstein1984
QUOTE(membru_DC @ 22 Apr 2010, 22:05)
e Conti cu inj. piezo si TGV ... motorul asta e cam nou venit pe piata, cumpara-ti si ne tii si pe noi la curent tongue.gif
*


Siemens actualy. Nou venit pe naiba, e de vreo 4-5 ani in gama Renault. Dar cine nu a reparat Renault nu stie sa umble cu el (la asta daca debransezi electric un injector cu motorul pornit ai sanse sa gauresti un piston.)
In rest sistemul de injectie e f solid.
Iszy
Noi avem 2 buc pe MCV-uri
1 - Bucuresti dci 70 cp - 93000 km
2 - Cluj dci 85 cp 60000 km
Alimentam numai la MOL
nici o problema la motoare

In ultima revista MOL o stire:
WV schimba familia de motoare diesel de pe metoda direct injection pe cele cu metoda common rail
EUGEN2008
e acelasi motor diesel K9K cu care ne-am obisnuit, aceleasi injectoare delphi , pompa de injectie e siemens si ceva modificari am observat la rampa comuna , nu mai e cea sferica ci e una alungita paralela cu chiulasa (ca la renault) .
einstein1984
Injectoarele sunt siemens si piezo, nu se amesteca componentele intre ele.
IRONICK
QUOTE(caphonne @ 22 Apr 2010, 21:23)
Motorina bato vina si zgarcenia sau indiferenta in sensul ca :lasa domne de ce sa bag motorina din aia mai scumpa
Diferenta este doar de bani, calitatea este la fel. Proasta.
QUOTE(EUGEN2008 @ 23 Apr 2010, 16:43)
aceleasi injectoare delphi
Si cu niste gauri in plus ....
ssilviu
Alternatorul e acelaši ca la restul modelelor 1.5 dci?
argon
QUOTE(milaste @ 22 Apr 2010, 19:49)
Si ma intereseaza la cati km se schimba injectoarele, pompa motorina, kit ambreiaj deoarece sunt patit cu cu VW Passat 2.0 tdi 140 cp si nu mai vreau sa stau cu ea prin service.
*


QUOTE(milaste @ 23 Apr 2010, 06:24)
- am platit aproape 32.000 eur pe aceasta masina si am fiabilitate zero (0 ).
- imi este frica sa plec cu ea la drum lung ca pica iar ceva si vb serios deoarece am cam prins 3 astfel de experiente si nu mai vreau sa patesc.
- acum in momentul asta masina este in service si voi schimba 2 injectoare.
*




daca acu recurgeti si la metode de genul asta pentru reclama, rau ati ajuns, nu uita sa aduci vorba de cat de prost e passatul la fiecare post.
membru_DC
QUOTE(milaste @ 23 Apr 2010, 06:24)
motorul 1,5 dci 110 cp este euro 5 si nu cred ca mai are pompa de injectie eu cred ca injectorul preia toate functiile (pompa-injector) cred, asa am eu la vw passat .... este doar o parere nu certitudine
*


pai care crezi tu ca a fost motivul pentru care motoarele de la VW au trecut de la pompa-injector la common rail? de ce ar face unii exact invers? wacko.gif

QUOTE(einstein1984 @ 23 Apr 2010, 07:46)
Siemens actualy. Nou venit pe naiba, e de vreo 4-5 ani in gama Renault.
*


vezi ca tu il confunzi cu ala de 105CP care are alt raport de compresie, deci nu prea e vorba de acelasi tongue.gif

QUOTE(IRONICK @ 23 Apr 2010, 15:51)
cu niste gauri in plus ....
*


ala 4X4 Euro5 cu Delphi nu este inca pe Duster, vine putin mai tarziu.... si oricum pana la a numara orificiile, are alte elemente dupa care-ti dai seama ca sunt injectoare E5, de exemplu codul de corectie

QUOTE(ssilviu @ 23 Apr 2010, 17:28)
Alternatorul e acelaši ca la restul modelelor 1.5 dci?
*


depinde de echipare....

PS: motorul de 1.5 dci are pana acum o gramada de versiuni dpdv al normelor de poluare :

Euro96: 48KW
EURO1: 48KW 60KW 74KW
EURO3: 42KW 48KW 60KW 74KW
EURO3i: 48KW 60KW 78KW
EURO4: 45KW 50KW 63KW 78KW
EURO4 DPF: 76KW
EURO5 DPF: 55KW 66KW 80KW
EURO5/6 DPF: 63KW 66KW 81KW

ca daca e sa mai adaugam si cate versiuni se fac pentru fiecare masina din alianta in parte, in functie de norma respectiva, cred ca sunt peste 100 de versiuni wacko.gif

sist de injectie pentru motoarele 1.5 dCI sunt de la Delphi, Continental si mai nou de la Bosch blush.gif
Vladd
Schimba-i pocnitoarea asta de motor de 2.0 l cu fiabilul 1.9 tdi, pompe diuze. !
iulian'71
Am mai scris si pe alt topic si acum iti scriu si tie la diesel toata treaba este sa shimbi filtrele de motorina la timp si am dat exemplul socrului meu cu loganul din 2006 cu 87k. Si-a shimbat filtrul la 20k iar motorina a luat numai de la Petrom, OMV si Rompetrol (inainte de al vinde Patriciu), exclus Lukoil, Mol(am vazut de multe ori cisterna Lukoil la ei) si cele noname sau partener Rompetrol. De un an cei de la Rompetrol au un program de fidelizare dar cu conditia sa nu ei nici o picatura de la altii, iar in caz de defect la sistemul de alimentare iti deconteaza ei reperatia integral. Asa ca m-am dus si eu la ei sa vad care-i treaba si am alimentat cu 20l peste cca 15l cat mai erau in rezervor. A douazi dimineata parca pornise un tractor nu megane si asta era in iunie 2009. M-am dus la PetromV si i-am facut plinul. In aceiasi perioada au mai alimentat si altii si la fel au patit. Statia era deschisa de putin timp cca 1.5 luni.
Am mai mers odata la ocazie inainte sa-mi iau meganul cu un Logan care avea 284k si propietarul nu schimbase la el decat consumabilele iar in ultimul an din 15k in 15k si era f. multumit findca inainte avusese un astra sh din 2000 care l-a spart cu reperatiile.
Deci atentie de unde pui motorina si nu te ieftini la filtre ca te scumpesti la injectoare si doare la buzunar. Eu am in usa toate chitantele de la alimentari.
aphophis
QUOTE(argon @ 23 Apr 2010, 18:10)
daca acu recurgeti si la metode de genul asta pentru reclama, rau ati ajuns, nu uita sa aduci vorba de cat de prost e passatul la fiecare post.
*



radmasa.gif uite cine a sarit in sus ca ars. Da de unde stii tu ca omu nu a avut probleme? Mai ales ca se stie cat de fiabile sunt pishaturile cu motorul respectiv laugh.gif
ArtVandelay
cum ziceam..
aphophis
stim stim, o nemteasca nu se strica niciodata radmasa.gif
iulian'71
QUOTE(Vladd @ 23 Apr 2010, 18:28)
Schimba-i pocnitoarea asta de motor de 2.0 l cu fiabilul 1.9 tdi, pompe diuze. !
*


La cel de 2.0l nu era nevoie, din cate am auzit pe la un prieten, sa schimbi uleiul la 15k ci doar filtrul ca oricum il completezi cu1l la 1k, 1l la 5k, 1l la 10k si la 15k 1l+filtrul. Mai dar unde s-o duce ca nu scot fum deloc si nici nu pierd. Concluzia mea e ca ce a facut neamtul pe vremuri cu sublerul, micrometrul creionul si hartia bate tot cei nou.
Apropo de passat, un var a avut la firma un "COCOSAT'(model 2002) 1.9TDI 131cp. In 2007 cumpara patronul pt el noul model cu 2.0TDI cel vechi il da varului ca masina de serviciu. Cu jumatate de an inainte sa iesa din garantie (si nu era craciunul) i-se face bordul numai luminite.I-au fcut toate testele posibile si imposibile si nu au aflat ce a fost, dar un nene de acolo i-a spus sa o vanda cat mai departe si-a vandut-o dupa ce a iesit din garantie si dupa ce amai avut acelasi defect de 4 ori si o remedia prin decuplarea bornelor de la baterie.

<span class='edit'>23 Apr 2010, 23:11:</span>
QUOTE(aphophis @ 23 Apr 2010, 23:02)
stim stim, o nemteasca nu se strica niciodata radmasa.gif
*


Veche sa fie.
DMP
QUOTE(membru_DC @ 23 Apr 2010, 18:28)
...
sist de injectie pentru motoarele 1.5 dCI sunt de la Delphi, Continental si mai nou de la Bosch  blush.gif
*



1.5 dci 105 cp nu are Siemens?
C@talin
QUOTE(caphonne @ 22 Apr 2010, 21:23)
Motorina bato vina si zgarcenia sau indiferenta in sensul ca :lasa domne de ce sa bag motorina din aia mai scumpa cand pot sa cumpar din aia de furat la juma de pret sau de ce sa-i schimb filtrul de motorina si aer  la timp sau chiar un pic mai inainte cand pot sa il mai las cateva sute de km.Motorul este bun cu conditia sa ai grija de el este mult mai pretentios ca benzinarul.
*



sa completez unpic,romanu tot comunist e,sa obisnuit cu diselu vechi cand turna motorina de la vapor si mergea,da acuma nu intelege,si bang mai tai un injector 243.gif
membru_DC
QUOTE(DMP @ 24 Apr 2010, 10:13)
1.5 dci 105 cp nu are Siemens?
*


Continental a cumparat Siemens de ceva timp
slaiciprian
Unii viseaza si noaptea "MOTORINA E DE VINA."
Peste tot pe forumul asta unde zice unul ca s-a stricat ceva la un diesel sar 3 ca a pus motorina de "camion", "de locomotiva", "de vapor"....
iulian'71
Bine poate fi si proasta exploatare a motorului, dar cand alimentezi cu motorina garantata la -30gr. si afara sunt -12gr. si motorul se roteste dar nu porneste atunci cine-i de vina?
In ultimul timp s-au redus cazurile, insa pt. o parte dintre diselari teama exista.
In decembrie am trcut pe la service fara vreo treaba si maistrul mi-a aratat un filtru de clio desfacut cu un lichid crem pastos care trebuia sa fie motorina.
milaste
Raspuns : argon

- eu nu fac reclama sau antireclama pentru nicio marca.
- vreau sa-l intreb pe aragon daca el si-ar cumpara o masina in valoare de 30.000 eur se defecteaza si cand te duci la service la reprezentanta si esti tratat ca un vierme iti spun ca nu iti mai convine nimic ( iti dau un exemplu: am ramas cu masina in pana adica a picat un injector in orasul Campulung dau telefon le reprezentanta si-mi recomanda un service din Pitesti sun la service-ul din Pitesti si-mi spun ca este Duminica si sa-i contactez luni. Am luat o platforma si-am adus masina la Bucuresti la PBN. Cu factura de transport am fost sa o decontez si ei imi spun ca doar 50 km pot deconta.) Povestea poate continua.......Nu fac reclama nici antireclama vreau doar adevarul si dreptate nimic mai mult.Vreau sa mi se spuna de la inceput ce hibe are acea masina nu dupa ce iese din garantie sa ti se spuna "ti-am spus noi sa-ti cumperi aceasta masina."Ti se pare corect?
dandee
am mai vazut pe aici pe forum (daca nu ma insel la diverse) si spuneau ceva de genul ca la motoarele de 2.0 pe motorina de la wv ar fi ceva probleme la cele de 120 si 140 de cai!

referitor la motorul de 105 cai eu zic sa ceri mai multe detalii pe un forum-ul renault! cred ca o sa ai ceva pareri despre el
Iszy
Va invit pe site-ul Duster din Wikipedia destul de bine intretinut.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dacia_Duster
Daca zaboviti un pic la tabelul despre motoare la 110 CP veti vedea doua modele: K9K 896 si K9K 898 cu diferente la viteza finala produsa si la consumuri publicate inclusiv poluare. Diferenta nu e mare dar totusi...mai ales ca viteza nu e una din atuuri.

Oare se poate opta la comanda pentru un anume tip de motor sau cum ti-o fi norocul?
einstein1984
Unu e 4x2 altu e 4x4 (ala mai fortos).
melimeli
Na si pana la urma la cati Km se schimba injectoarele, pompa de motorina si kitul de ambreiaj? Ca am citit tot pana la capat si n-am vazut niciunde... huh.gif
slider2
pai nu este o regula, nu este ceva fix... se schimba doar daca pica
membru_DC
QUOTE(melimeli @ 1 May 2010, 21:14)
Na si pana la urma la cati Km se schimba injectoarele, pompa de motorina si kitul de ambreiaj?
*


in carte spune ca la revizia de 150Kkm, eu iti recomand sa le schimbi la 100Kkm daca nu vrei sa ai probleme legate de fiabilitatea motorului mai tarziu wink.gif
IRONICK
Da ce masina este asta de trebuie sa schimbi "injectoarele, pompa de motorina si kitul de ambreiaj" la 100.000km? De unica folosinta?
iulian'71
Pana sa-mi iau megane diesel am avut in observatie si un megane 1 1.9dti din 2000 luat nou, al unui fost coleg. Acum masina are undeva in jur de 250k si nu a facut la ea decat revizii, deci nici urma de schimb de injectoare sau ppa de injectie sau ambreiaj. Sfatul lui a fost sa-mi iau acelasi motor insa pretul echiparii Privilege acum un an tot mare era.
djasu82
QUOTE(membru_DC @ 2 May 2010, 01:39)
in carte spune ca la revizia de 150Kkm, eu iti recomand sa le schimbi la 100Kkm daca nu vrei sa ai probleme legate de fiabilitatea motorului mai tarziu  wink.gif
*


Hai ca ai fost tare cu schimbatul injectoarelor si a pompei de injectie biggrin.gif , cine conduce si mere puturos cu un 1.5 dci atunci sa se astepte mult mai devreme la schimb de turbina si injectoare.
Dupa unii cred ca dupa 250 de mii de km ar trebui sa schimbe si motorul.
limeandmint
vorbeati mai devreme de passat cu componente de turcia, china, afganistan... pai am inteles ca intre masinile ce au piata de desfacere europa de vest, europa centrala si europa de est este o mare diferenta, in sesul ca cele cu destinatia europa de est sunt praf ( inclusiv merturile, bmw audi etc), cele cu dest europa centr sunt cat de cat ok, iar cele cu destinatia europa de vest sunt asa cum ar trebui sa fie, adica impecabile ( cel putin masinile germane). asa ca imi zicea si mie cineva ca dc vrei sa iti iei o masina ca lumea du-te in germania si comand-o acolo, ca dc nu te alegi cu mert produs pt romania, adik iti cade si motoru dupa el (am auzit unii care urlau ca le-a murit motoru de x5 la 50-60k si pe astia de la reprez din rom ii durea in pix trebuia sa comande nu stiu ce piesa in germania care venea peste 6 luni. altu cu octavia 2 noua de 6k avea pb cu cipu la motor i se oprea periodic si la reprez iau zis k ii fac comanda de alta masina pt k reparatia costa peste 50 % din val masinii parca si at iti dau ei una noua cel putin asa am inteles eu din ce povestea). zicea cineva pe forum ca noi inca sutem priviti ca lumea a 3-a (realitatea din pacate confirma asta) si se aplica si in cazul importatorilor auto si felul cum suntem priviti de vest
slider2
ceva urme de adevar sunt in ceea ce zici tu. multi producatori aduc pe pietele din est, modele fabricate in tari asemanatoare. de exemplu ford focus sedan se produce in spania si turcia. la noi se vand cele din turcia...
acelasi lucru se intampla si pe la renault, si daca nu ma insel si la honda cu civic sedan...

teoretic ar trebui sa fie aceeasi calitate, practic mai difera unele chestii. la renault stiu sigur ca difera, si am exemple clare... dar nu tin de motor sau alte chestii mecanice...
iulian'71
Dupa iarna ce a trecut am vazut mai multe dieseluri cu fum negru dupa ele si nu erau numai logan, clio, megane ci si opel, audi, vw, bmw (o sk. octavia a unui cunoscut frecata mult in oras ca taxi care a iesit din oras a ramas fara turbina la 8 km de la plecare) etc. chiar mai multe.
slider2
pai la noi exista mania subturarii. cred ca mai subturat ca la noi in tara nu se merge nicaieri... asta este principalul motiv pentru care in special dieselarii au probleme. afla si ei au ditai galeata de cuplu motor sub capota si nu o tureaza ca sa nu consume, dar habar n-au ca turbina merge optim numai intre anumite turatii...

acum vreo 2 saptamani am mers cu cineva cu un focus asemanator cu al meu. tipul nu mergea la consum, il durea undeva de asta, ca nu era masina lui, dar mergea foarte prost cu masina... ii dadea a 5a la 60km/h... in timp ce eu la acelasi motor ii dau a 5a la 110km/h... rezultatul el avea consum in oras 9.4%. masina am condus-o si eu tot in oras vreo 3km. dar am mers corect din punct de vedere al turatiilor si in doar 3km, consumul a scazut la 8.4%... pe urma am plecat la drum lung. la iesirea din bucuresti deja aveam 7.5% (la aceeasi viteza medie de 19km/h)...
rovercraft
lui membru_DC: informatia este incorecta. Siemens este cel mai mare concern german, a avut o divizie (VDO) pt. diverse subansamble pt. industria de automobile. Aceasta divizie a fost vanduta acum aproape trei ani firmei Continental, Siemens are in continuare patentele.
Referitor la VW, ei au fost primii (si singurii) care au introdus pompa-injector la motoarele Diesel, deoarece asigura presiuni mai mari in cilindru (implicit ardere mai buna si economie mai mare de carburant) fata de sistemul Commonrail (FIAT-Bosch). Dar aceste motoare sunt perceptibil mai zgomotoase si cu mai multe vibratii, acest dezavantaj a dus la decizia VW de a adopta sistemul Commonrail, care asigura o ardere mai putin violenta. Intre timp si acest sistem asigura presiuni mari de lucru (cca. 1800 bar), acum cativa ani numai cca. 1400 bar, pompa-injector insa in jur de 2000 bar. Tehnica la pompa-injector este mult mai complicata si mai nefiabila decat la Commonrail (o pompa, o teava de cumul si injectoarele). Deci problemele la motoarele cu pompa-injector sunt in primul rand de ordin tehnic, la care se adauga sensibilitatea crescuta fata de calitatea combustibilului. Aceste motoare se mai monteaza pe un ele modele de Skoda, care tine de VW.
membru_DC
QUOTE(rovercraft @ 3 May 2010, 21:44)
lui membru_DC: informatia este incorecta.
*


blink.gif serios?
rovercraft
da, intamplator lucram la Siemens atunci cand s-a vandut VDO la Continental. Dupa ce au fost fericiti ca au cumparat de la Siemens, au inceput sa dea oamenii afara, nu tocmai placut pt. cei care lucrau acolo. Acum cca. un an Continental a fost la un pas de a fi cumparata (fara voie, la bursa) de o alta companie germana (cea mai mare la subansamblurile pt. automobile), dar, din cauza crizei financiare mondiale n-au mai avut in final resurse, fiind ei insisi obligati sa se restranga, mii de oameni au ramas fara lucru...
djasu82
QUOTE(limeandmint @ 3 May 2010, 03:42)
vorbeati mai devreme de passat cu componente de turcia, china, afganistan... pai am inteles ca intre masinile ce au piata de desfacere europa de vest, europa centrala si europa de est este o mare diferenta, in sesul ca cele cu destinatia europa de est sunt praf ( inclusiv merturile, bmw audi etc), cele cu dest europa centr sunt cat de cat ok, iar cele cu destinatia europa de vest sunt asa cum ar trebui sa fie, adica impecabile ( cel putin masinile germane). asa ca imi zicea si mie cineva ca dc vrei sa iti iei o masina ca lumea du-te in germania si comand-o acolo, ca dc nu te alegi cu mert produs pt romania, adik iti cade si motoru dupa el (am auzit unii care urlau ca le-a murit motoru de x5 la 50-60k si pe astia de la reprez din rom ii durea in pix trebuia sa comande nu stiu ce piesa in germania care venea peste 6 luni. altu cu octavia 2 noua de 6k avea pb cu cipu la motor i se oprea periodic si la reprez iau zis k ii fac comanda de alta masina pt k reparatia costa peste 50 % din val masinii parca si at iti dau ei una noua cel putin asa am inteles eu din ce povestea). zicea cineva pe forum ca noi inca sutem priviti ca lumea a 3-a (realitatea din pacate confirma asta) si se aplica si in cazul importatorilor auto si felul cum suntem priviti de vest
*


O comparatie similara am vazut si eu intre opelu meu pe care l-am cumparat din germania direct de la uzina realizat ma rog pentru vest si acelasi opel vazut la noi in romania ... era mare diferenta al meu are discuri de frana si pe spate asta romanesc nu , la mine imi afiseaza eletronic parametri etc la asta mult mai putini pana si la antifonare stau mai bine.
slider2 referitor la consum ce ai spus ca ai facut comparatie intre stilul tau de condus si al celuilalt e adevarat turbina intra de la 1800 de ture in sus si cum mult merg la 1500 de oxigen pentru a arde si a propulsa mai bine caruta daca ala nu-i da talpa.
Multi la dci-uri au impresia ca atunci cand o calca mama zic ca si-au luat zborul datorita cuplui ca de la 1300 nu au simtit asa ceva si zice lasa ba ca merg batraneste la 1500 ca nu o fi foc si dupa aceea cine polueaza atmosfera si da din buzunar pentru reparati de injectoare si turbina... nea caisa.
TAW
QUOTE(membru_DC @ 3 May 2010, 23:08)
blink.gif serios?
*


Compania cumparata la sfarsitul lui 2007 de catre Conti se numea Siemens VDO Automotive AG. Deci...wink.gif stiai bine...90% macar...
membru_DC
era la gluma.... stiu toata povestea de acum 5 ani pana in zilele noastre (am ceva prieteni care lucreaza pe la Conti SB si TM)

acelasi lucru s-a intamplat si cu Lucas care cu ajutorul guvernului si a constructorilor de autoveh. din Franta cand a dat de greu a fost "plasat" la Delphi, etc.
melimeli
Mersi de raspuns!

Aveam si eu nelamuriri pentru ca fix motorizarea asta mi-am comandat-o eu pe Duster, si astept sa vina... Oricum nu prea ma pricep asa ca ma ajuta sa va citesc smile.gif
mihaianti
am avut un megane 2 cu motoru de 1.5 si am mers 110 k fara probleme , am un logan 1.5 dci am cu el 70 k . mi-am comandat un duster 1.5 110cp si daca tine ca si celelalte sunt f multumit ( stiu taximetrist cu 400 k la logan 1.5 fara mari bube )
klaus
QUOTE(rovercraft @ 3 May 2010, 21:44)
Dar aceste motoare sunt perceptibil mai zgomotoase si cu mai multe vibratii, acest dezavantaj a dus la decizia VW de a adopta sistemul Commonrail, care asigura o ardere mai putin violenta.
*

Umbla un zvon mic si deranjant ca de fapt sistemul pompa injector nu prea poate fi adaptat la normele EURO 5, si ca asta ar fi adevaratul motiv. Ca treaba cu zgomotul la VW se cam rezolvase, asa cum o dovedesc Audi-urile, solutii pentru aia exista.
zomby666
QUOTE(membru_DC @ 2 May 2010, 00:39)
in carte spune ca la revizia de 150Kkm, eu iti recomand sa le schimbi la 100Kkm daca nu vrei sa ai probleme legate de fiabilitatea motorului mai tarziu  wink.gif
*




interesant de vazut acest pasaj din carte care spune asemenea chestie ciudata!!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.