de vreo 2 zile ma chinuie cumplit are toane da in nas accelereaza greu si in hopuri ... nu tot timpu din cand in cand doar si rece si calda mai ales la accelerari mai bruste si in special peste 2000-2500 de ture...
e posibil sa fie vrun gunoi prin carb si din cauza asta sa imi faca beleaua?
e stresant sa merg asa cu ea fara sa pot sa ma bag sau sa ma bazez pe ea
pls help
dat fiind faptul ca s-a incalzit afara, masina mea iar a inceput sa dea in nas, sa puta a benzina si sa faca presiune in rezervor. Ieri a mers ca un c*r pana m-am suparat, am tras pe dreapta, am tras de busonul de benzina, a fasait, si am plecat. De atunci a mers beton, nu mai dadea in nas deloc si mirosul de benzina a disparut in 5 minute. Din cate am citit io pe ici colo, cred ca nu functioneaza bine circuitul de recuperare al vaporilor de benzina. Problema este ca m-am uitat ca tampitu' vreo juma de ora si nu l-am identificat. In schimb, a venit aseara un prieten la mine cu un R25 pe injectie (multi) si la el, confor schemei din manualul de injectie de dacie, l-am identificat imediat (rezervorul cu carbon, electrovalva, furtunele care intrau sub clapeta de admisie). M-am uitat la mine iar, si nimic. sub clapeta de admisie, sunt ce-i drept 3 shtutzuri dintre care 2 sunt astupate cu cate un dop (unul improvizat de mine ca s-a pierdut ala "de origine" si imi statea relantiul undeva intre 500 si 2000 de ture) si in al treilea intra un furtunas derivatie din furtunul de la recuperatorul de vapori de ulei (ala de la capacul de la culbutori).
pfa pai ia sa fac si eu la fel mai pe seara ca am avut plinu facut ochi si acum mai am vreo treime ... sa vedem rezultatu poate se da pe brazda cu toate ca m-as mira
ionut232
22 Apr 2005, 19:01
poate fi avansul, jigloru de relanti infundat...
platina impuscata(nu porneste greu?)...
oricum, poate are carbul mizerii in el...incearca pe astea si zici ce se mai intampla...
poate reglajul de aer...
carbu e reglat acum o luna curatat merge ok. porneste la prima cheie tot timpu chiar s fara sprit uneori. la relanti sta fara probleme ma gandesc sa nu am vreun gunoi in alt jigler ... mai pateam uneori asa ceva dar dupa cateva reprize mai turate scapam.
Oxygen
23 Apr 2005, 18:48
vezi sa nu fie de la avans,asa am patit si eu
ionutz83
23 Apr 2005, 21:57
da,mai ales la avansul vacuumatic.am auzit pe cineva care suferea de aceeasi problema si reglajul acestui avans a rezolvat-o.
AlezzDWC
23 Apr 2005, 22:48
Vezi sa nu ai vivelul de benzina din carburator prea mic si sa nu traga aer pompa de sprit
,dureaza 5 min sa o faci.
back dupa o pauza de cateva zile ( ban
) am schimbat platina cica ar fi fost impuscata ... am demontat tot carbu l-am curatat ... avea un fel de mal in el am schimbat jicloare... si nimic mergea la fel de prost.
am mers cu ea ca aveam mare nevoie si mai ales comoditate ... mergea ca naiba mai mult pe dreapta cu avarile cu 30-40 la ora (noroc ca era week`end) si in vreo 40 km a inceput sa isi revina treptat si acum merge parfum fuge urca in ture ... nu am habar ce a avut dar bine ca a trecut de la sine
el-ninio
27 Apr 2005, 14:05
cam simptomele astea le aveam si eu.Cand m-am uitat la filtru' de aer, surpriza:era infundat aproape de tot (avea cam 15-16 luni, dar merg mult pe zone cu praf), asa ca l-am schimbat (80 mii).Vezi ca poate si la tine e la fel
hehe l-am schimbat acum 2 luni p`ala
cum maine sera vine cumparatoru sa o ia nu ma mai intereseaza... sub straja mea o sa mai faca maine vreo 30 km si atat
Devils
27 Apr 2005, 19:03
Mai curatati si pompa de benzina (ma refer la clopotul de deasupra), ca o sa fiti suprinsi de ce gasiti pe acolo.
Cam asta am patit si eu. Am facut carburatorul bucati, l-am curatat, am schimbat membrana pompei de spritz (incepuse sa planga).
Rezultat: tot asa. Da in nas cu motorul rece, daca e cald e ok.
Am descoperit insa ca nu functioneaza avansul vacuumatic. Presupun ca s-a fisurat membrana.
Nu cred ca ai membrana fisurata , capsula vacuumatica de la delcou are un orificiu de ordinul a 0.5/0.4 mm, ptr ca in timp acest orificiu se infunda cu mizerie , iti face ineficient avansul vacuumatic. Cauta -l si defa acest orificiu cu un virf de ac
QUOTE(Dyda @ 28 Apr 2005, 13:07)
Nu cred ca ai membrana fisurata , capsula vacuumatica de la delcou are un orificiu de ordinul a 0.5/0.4 mm, ptr ca in timp acest orificiu se infunda cu mizerie , iti face ineficient avansul vacuumatic. Cauta -l si defa acest orificiu cu un virf de ac
Da, m-am gandit si la chestia asta ca ar trebui sa aiba asa ceva pe undeva. Unde e, spre delcou ?
Cam pe la jumatatea capsulei in partea inferioara , undeva prin dreptul prinderii (directia ) bloc motor pe caroserie
wo_name
9 May 2005, 11:08
am si eu o problema cu "datul in nas" pana nu se incalzeste motorul bine (sa ajunga acul la orizontala) tot "da in nas" cand acceleraz mai brusc.
Am avut furtunul dintre pompa de benzina si filtru crapat s-a "reparat" si tot asa face, am schimbat capac delcou, platina, condensator, furtun avans vacum.
Nu stiu ce are, de pornit porneste bine dupa ce se incalzeste merge bine, dar pana sa nu ajunga motorul la caldura normala parga are limitare la pedala de acceleratie, pot sa apas si nimic vreo 3 metri dupa care face un salt, reduce turatia si tot asa.
Ceva sugestii?
harbulet
2 Jun 2005, 09:26
de curand am o chestie interesanta care nu-i dau de cap
am auzit un fisiti destul de puternic in zona carburatorului era furnunul de la servo fisurat sub colier - pus altul nou
dar dupa operatie a mai aparut o problema nu mai trage, nu se ridica in ture in sarcina
in gol merge perfect
unde sa mai umblu ca surubul de amestec a fost invartit in toate pozitiile,
in sarcina daca trag socul putin fara sa se tureze merge mai bine care este explicatia
wo_name
2 Jun 2005, 10:01
am rezolvat, era bobina dusa
pacatosu
16 Jun 2005, 15:01
a mea la fel face ...da in nas dar...numai cand incep sa cresc in viteza. daca merg frumos schimb pe la 2.500 nu e prooblema dar cand incepe sa prinda viteza progresiv..pe la 80 incepe sa imi da in as.
la fel face daca ii dau jbinga. daca vreau sa ma dau cu ea sau sa plec tare...scartzai 1 treapta iar cand schimb a 2-a ii dau blana...moare...da in nas.
ce dreaq are.?
platina noua...fise noi...carb curatat. posibil capsula vacuumatica?
daca merg normal cu ea..nu are nimic..doar sa nu ajung pe la 80km/h cu ea...ca se supara si nu mai vrea...
silviu84
16 Jun 2005, 17:48
QUOTE(steph @ 26 Apr 2005, 20:35)
back dupa o pauza de cateva zile ( ban
) am schimbat platina cica ar fi fost impuscata ... am demontat tot carbu l-am curatat ... avea un fel de mal in el am schimbat jicloare... si nimic mergea la fel de prost.
am mers cu ea ca aveam mare nevoie si mai ales comoditate ... mergea ca naiba mai mult pe dreapta cu avarile cu 30-40 la ora (noroc ca era week`end) si in vreo 40 km a inceput sa isi revina treptat si acum merge parfum fuge urca in ture ... nu am habar ce a avut dar bine ca a trecut de la sine
Aceiasi problema o am si eu cu tremuratu , defapt am avut-o ,la relanti chiar si turat rapid merge f bine, doar in sarcina facea fitze . Am schimbat buji, delcou, carburator de la o masina care mergea perfect, si m-am lasat pagubas tot asa facea. Dupa niste km nu mai face nasol ,doar foarte putin cate-odata cand bag picioru in ea.
Am fost la un mecanic si mi-a spus ca si a lui face la fel , si daca reusesc sa o fac pe a mea sa ii spun si lui ce i-am facut.
Intind sa cred ca singura chestie plauzibila este cea cu busonu de la rezervor, nu m-am gandit la asta (am unu turcesc).
Astept alte rezolvari......
Cu respect Silviu
andu911
16 Jun 2005, 18:40
gunoaie in benzina si rezervor...apucati-va de curatenie
andu911
16 Jun 2005, 18:41
QUOTE(pacatosu @ 16 Jun 2005, 15:01)
ia vezi tu nivelu la plutitor
pacatosu
30 Jun 2005, 13:14
[B]Am rezolvat. Era de la condensator. am luat unu nou Doduco (germany) si l-am pus pe masina. dau la cheie.. jbinga 1-a...jbinga a 2-a...nimic.. o calc la fund in a 3-a si nimic. merge perfect..trage ca dracii aia rai...
So...condensatorul. problem solved
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.