Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Fum negru pe esapament
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
darkavenger183
Salut, am o dacia batranica si m-am hotarat sa o repar. I-am schimbat
- Bobina de inductie
- Platini
- Fise
- Buji
- Filtru de aer

Am curatat carcuratorul, dupa ce l-am pus inapoi pe masina a motorul merge inecat si scoate fum negru pe esapament. Am montat alt carburator pe masina, masina merge ok. Carburatorul meu montat pe alta masia, acelasi efect. => carburator defet. Am schimbat capacul de la carburatorul meu defect cu capacul de la carburatorul bun ( luat de imprumut biggrin.gif ). Problema ramane cu carburatorul, schimbarea capacului cu putitor nu infuenteaza cu nimic. Jigloarele nu sunt lovite sau gaurite(sunt originalele de cand ii masina). Inainte de a-l curata mergea mai bine. Este posibil ca sa il fi stricat cand l-am curatit (de remarcat ca am folosit si tix cand am curatat camera de nivel constat si pompa de sprit). Ati mai intalnit asa ceva? ce imi recomandati sa fac?
P.S: Jiglerul de aer l-am reglat intre 3-6 spire si tot asa face

Ajutati-ma va rog ca in cateva zile trebuie sa restitui carburatorul bun... sad.gif(
Paulorossi
salut
-verifica sectiunea jiclerelor de benzina principal,respectiv de franare aer cu o scobitoare pe care o masori apoi cu sublerul.Ar trebui sa ai 140 pe benzina si 145 pe aer.
-asigura-te ca ciocul de papagal nu spritzuieste decat la o apasare mai ferma a pedalei de acceratie si nu scapa benzina pe langa saibele de etansare din cupru.Daca scapa pune banda teflon intre saibe si supapa ciocului.
-asigura-te ca centratorul etanseaza perfect pe difuzor alfel o sa pierzi benzina,se prelinge pe difuzor in loc sa ajunga in varf la centrator
-pune jiclerul de relanti de la carburatorul bun pt teste.
-asigura-te ca plutitorul tau nu e spart sau prost reglat,regleaza nivelul corect in CNC.El trebuie sa fie pana la maxim jumatea planului inclinat din CNC.
-asigura-te ca ai gaurile de progresiune ,cele 3 desfundate
-asigura-te ca membrana pompei de spritz nu e sparta.
-asigura-te ca orificiul pt furtunul de vacuum care duce la delcou e desfundat.
-regleaza corect relantiul,vezi pe forum cum.
Cam astea ar fi in mare.
SPOR
darkavenger183
Multumesc de replay Paulorossi, ma pun pe treaba!
bucatzel
QUOTE(darkavenger183 @ 26 Apr 2010, 10:17)
Este posibil ca sa il fi stricat cand l-am curatit (de remarcat ca am folosit si tix cand am curatat camera de nivel constat si pompa de sprit). Ati mai intalnit asa ceva? ce imi recomandati sa fac?
*



Aaaaaai de plt... Carburatorul nu se freaca cu tix... se fierbe, daca insisti sa-l cureti.

Cauta pe forum dupa "ciorba de carburator". inainte sa mai strici vreun carburator. Altfel, cauta manualul lui mondiru si spor la reglat, ca n-o mai fi nimic la punct in el
darkavenger183
Am rezolvat problema. Pe jiglerul de relantiu am pus o saiba de cupru, si de fapt aia trebuia montata la ciocul de papagal. Odata mutata saiba la locul ei toate problemele legate de alimentarea motorului au disparut. biggrin.gif multumesc pentru sfaturi, ioncluziv cel cu "ciorma de carburator".
brigada_diverse
felicitari, bine ca ti-ai dat seama ca ai pus saiba aiurea
argon
vezi ca sunt 2 saibe la ciocul de papagal.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.