SPORTivu
24 Apr 2005, 17:17
Am probleme cu semnalizarea in urma reparatiei capitale a masinii. Dupa reasamblare, constat ca nu functioneaza, deloc! Nu merg nici avariile! Am masurat eu ceva pe acolo, insa nu ma pricep. Help!
PS: Aveti o schema electrica Dacia 1310? ( e ciudat butonul de avarie, e cu multi papuci in spate. Din cate am vazut eu releul e bun totusi...o fi problema de conectica?)
dadoshel
24 Apr 2005, 21:18
nu ai vreun contact imperfect pe undeva?sau poate releul de semnalizare?
SPORTivu
24 Apr 2005, 22:58
QUOTE(dadoshel @ 24 Apr 2005, 22:18)
nu ai vreun contact imperfect pe undeva?sau poate releul de semnalizare?
Releul este f bun, e electronic. am curatat toti papucii, am verificat, si nimic....sa fie vreun fir intrerupt pe undeva
?
driverx
25 Apr 2005, 07:09
Da' inainte sa iti pui intrebarea asta, ai pus un multimetru pe masina aia?
Ai schimbat instalatia electrica?
SPORTivu
25 Apr 2005, 12:16
QUOTE(driverx @ 25 Apr 2005, 08:09)
Da' inainte sa iti pui intrebarea asta, ai pus un multimetru pe masina aia?
Ai schimbat instalatia electrica?
dupa cum bine ai observat...sunt membru INCEPATOR, oi stii eu cate ceva, insa mai mult teorie...
dadoshel
25 Apr 2005, 14:34
nu ai pe undeva o improvizatie de la fostul proprietar??
Muttley
25 Apr 2005, 15:43
La un moment dat, mie nu-mi mergea nimic la capitolul semnalizare, nici directie, nici avarie. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma uit la siguranta (!sa ma uit, si atat!) si mi s-a parut buna. Cate am desfacut apoi, si cate relee am tot incercat, nu mai zic pt ca-i jenant
. La urma, in pana de idei fiind, am dat jos siguranta, si cum era de asteptat, era rupta. Explicatia: atunci cand m-am uitat la ea, parea buna din cauza ca era stransa intre cleme, astfel ruptura nemaivazandu-se. Asa ca, inainte de toate, verifica siguranta...
SPORTivu
25 Apr 2005, 19:59
QUOTE(Muttley @ 25 Apr 2005, 16:43)
La un moment dat, mie nu-mi mergea nimic la capitolul semnalizare, nici directie, nici avarie. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma uit la siguranta (!sa ma uit, si atat!) si mi s-a parut buna. Cate am desfacut apoi, si cate relee am tot incercat, nu mai zic pt ca-i jenant
. La urma, in pana de idei fiind, am dat jos siguranta, si cum era de asteptat, era rupta. Explicatia: atunci cand m-am uitat la ea, parea buna din cauza ca era stransa intre cleme, astfel ruptura nemaivazandu-se. Asa ca, inainte de toate, verifica siguranta...
Chiar acu vin de la bolid...si....pe direct imi merge numai semnalizarea dreapta....cand dau pe direct pe stanga...bubuie siguranta...deci CLAR, am un scurt pe undeva...beleaua e ca nu stiu unde...ca am verificat mai tot
comnic5
25 Apr 2005, 22:15
Nu numai ca ai un scurt undeva da sigur ti-a busit si releul. Ia-ti altul. Eu am schimbat 3 relee ELECTRONICE intr-o luna.
mihai1677
26 Apr 2005, 12:11
Deci la butonul de avarii ai 7 fire.
3 fire sus si alte 4 jos, din cele 3 doua sunt unul +direct, altul +contact si al treilea este + pt releu. Cauta aceste 3 fire pt inceput. (scote butonul de avarii afara din bord, se mai intamla atunci cand il bagi in bord,daca ai bord cu rama metalica, sa faca scur unul dintre cele 4 fire cu masa. Deci scoate butonul si cupleaza doar cele 3 fire, trebuie sa-ti mearga decat semnalizarea fara avarii. Daca ai pus bine firele cand actioneze butonul de avarii plus semal stanga sau dreapta va merge sa semnalizezi si fara contact. Sper ca ai inteles ceva. Astept detalii.
SPORTivu
26 Apr 2005, 18:36
QUOTE(mihai1677 @ 26 Apr 2005, 13:11)
Deci la butonul de avarii ai 7 fire.
3 fire sus si alte 4 jos, din cele 3 doua sunt unul +direct, altul +contact si al treilea este + pt releu. Cauta aceste 3 fire pt inceput. (scote butonul de avarii afara din bord, se mai intamla atunci cand il bagi in bord,daca ai bord cu rama metalica, sa faca scur unul dintre cele 4 fire cu masa. Deci scoate butonul si cupleaza doar cele 3 fire, trebuie sa-ti mearga decat semnalizarea fara avarii. Daca ai pus bine firele cand actioneze butonul de avarii plus semal stanga sau dreapta va merge sa semnalizezi si fara contact. Sper ca ai inteles ceva. Astept detalii.
am facut tot ce ai zis tu....si NIMIC:( o iau razna....raman la parerea ca am un scurt undeva....sau vreun fir topit....intrerupt./.nu mai stiu nici eu ce sa mai cred...sunt buimac...
dadoshel
26 Apr 2005, 22:32
sigur nu ti-e busit releul?
mihai1677
27 Apr 2005, 09:46
Ai plus pe cele doua fire, de contact si +direct?
Ia un multimetru si masoara daca al treilea fir ajunge la releu.
Daca ai releu electronic nu uita sa pui masa.
Andrii
13 May 2005, 00:19
Asa .. si dupa ce legi cele 3 fire si functioneaza semnalizarea (chiar si fara contact pus) ce trebuie sa mai fac , ca sa mearga si avariile, ca eu am butonul de avarii cu 7 papuci pe el si 7 fire ies de sub bord DAR NU STIU CUM SA LE LEG PE BUTON!
Am gasit o schima de legat , dar daca nu stiu firele de unde vin degeaba am schema de legatura la buton de avariii!
Daca stie cineva sa imi zica si mie, dupa culoarea firelor, ca presupun ca majoritatea masinilor au cam aceleasi culori pe la fire!
Thanks
mihai1677
13 May 2005, 15:25
culorile difera de la dacie la dacie. Dar in principiu cele patru fire vin asa:
2 sunt unul si acelasi fir trebuie sa ai scurt intre ele.
Iar 2 sunt la semnale stanga dreapta, astea din urma le pui jos unul stanga unul dreapta, iar primele doua fire deasupra. ATENTIE vorbesc de cele 4 fire. Cel mai bine indentifici firele care merg la semnale.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.