Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: am ramas total fara frana
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
the fast and furious

Dupa ce eram bucuros ca am reusit sa scot un aerisitor pe care am reusit sa il rup in etrier, zic sa fac aerisirea si pe la pompa si apoi sa scot sonda ICP.
Dupa ce am aerisit prin purja de la pompa, dau s-a strang aerisitorul si constat ca se roteste teleleu fara sa opuna rezistenta de nici un fel si cand il scot constat ca filetul de prindere interior al pompei a ramas sub forma de span pe aerisitor. ohmy.gif .
Are cineva idee ce pot face ca sa o mai repar pe asta ? Eram multumit de ea ca aveam pedala si tinea frana chiar daca e pompa originala din 99 de cand e masina.
vladut88
eu zic sa cauti un tarod de 8 mergi la un strungar iti face alt filet si alt aerisitor
the fast and furious
Si dupa filetul folosirea tarodului de 8 va rezulta un filet cu diametrul mai mare decat cel initial ?
kog
dap. Si pentru asta trebuie sa mergi la strungar, sa iti confectioneze un alt aerisitor, mai mare
the fast and furious
Recomanda cineva prin Bucuresti vreun strungar bun pentru operatiunea asta ?
BZN
S-ar putea sa ma insel dar se gaseau odata aerisitoare de Aro, alea aveau filetul M8.
iulian.bisty
eu am facut acum cativa ani la un strungar niste reductii si am folosit tot nipluri normale
aceasta metoda va recomand
Luc10
1 dai jos etrierul si faci cu un tarod filet asta daca se invarteste in gol
2 daca nu se invarteste aerisitorul il tai cu "flexul" si dai gaura langa el, facut filet nou, bine toate astea dupa ce ai scos si pistonul din etrier
operatia 2 o poti face daca nu vrei sa cumperi etrier nou sau nu ai finante.
iara ca sa nu ai mai aveti probleme blocatul aerisitoarelor folositi niste capacele de pix sau chiar un pix rupt.
iulian'71
Dute la dezmembrari si ia-ti al etrier si nu mai umbla cu tarozi in etrier si aerisitori atrizanali, scapi mai usor si sigur. Doamne ajuta!
the fast and furious

Problema nu era la etrier, a fost rupt aaerisitorul in el dar l-am scos pana la urma.
Problema aparuta ulterior a fost cu aerisitorul din pompa. Mao exact s-a mancat filetul din pompa. Oricum l-am rezolvat si pe asta. Am fost la strungar si mi-a facut un filet cu diametrul mai mare si un surub cu cap conic ce etanseaza in el.
O sa pun si poze in curand. Am montat pompa, am aerisit la roti si acum am din nou frana. Nu am reusit sa aerisisesc la roata stanga spate unde s-a stricat hexagonul aerisitorului. Are cineva idee cum sa il desfac pe asta ? Pana acum am incercat cu inelara si tubulara de 8 si il scapa.
ydaniel
alea sunt firave si mai ales sunt din fier,asta e pb lor.
radu m
nu te mai complica sa il scoti uita-te la bursa sunt acolo colegi care dezmembreaza dacii vb cu ei si gata ai rezolvat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.