Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Indicatori din bord (!) si ulei
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Luc10
Am si eu o dacia pe injectie model 2000 si am fost si eu ieri ca orice roman la munte la Sinaia. Toate bune si frumoase pana cand mai aveam 2 km si ajungeam la izvorul rece si am observat ca intr-o curba cand am pus frana si calcat ambreiajul au inceput sa mi se aprinda indicatori de alte pericole si ulei.M-am oprit si am verificat nivel lichid de frana aveam, un pic sub maxim, lichid de racire aveam (temperatura lichidului de racire nu a crescut - era la jumatate), cand am ajuns la destinatie inainte sa plec am verifcat uleiul si aveam intre semne spre limita superioara.La intoarcere am prins coloana pana in Comarnic si s-a mers bara la bara cu a I -a si vreau sa zic ca nu a mai facut asa senzorii, iar de la Comarnic pana acasa nu a mai facut.Acum intrebarea mea este urmatoare de la ce poate fi?Masina are 149k de km si uleiul mai am 1000 de km si trebuie sa il schimb (Castrol GTX 15W40).Sa fie cumva de la pompa de ulei sa nu mai bage presiune sau de la filtru de ulei, cand am schimbat uleiul am schimbat si filtru, teapa mea deoarece are este Eurofil sau ceva de genul.Dupa ce am schimbat uleiul am aflat ca este marca no name, cica ar fi facut in India.

P.S. Scuze de roman.Am vorbit cu mecanicul auto la care ma duc si mi-a zis ca s-ar putea sa fie de la pinionul care antreneaza pompa de ulei, dar nu sunt foarte sigur.
radu m
schimba pinionul acela si vezi daca mai ai probleme e in jur de 15 lei succes!
mariusb007
Eu cred ca pompa nu a mai apucat sa prinda ulei cand ai franat si de'aia s'au aprins becurile. Banuiesc ca erau aprinse doar o perioada scurta ~1sec asta pentru ca ai franat la coborare si masina era inclinata cu X grade.
Poti verifica presiunea uleiului daca crezi ca e de la pompa si o sa'ti dai seama.
Luc10
Banuiesc ca erau aprinse doar o perioada scurta ~1sec asta pentru ca ai franat la coborare si masina era inclinata cu X grade.
Poti verifica presiunea uleiului daca crezi ca e de la pompa si o sa'ti dai seama.


Din pacate nu a fost asa erau intermitente pana cand luam piciorul de pe frana sau ambreiaj.Si inca ceva daca apasam numai pe pedala de frana nu se mai aprindeau becurile de avertizarea.
alin12
mi s-a intamplat si mie....iarna cand faceam "drifturi" pe zapada, cand intra masina in derapaj, se aprindea becul de la ulei, temperatura si !, si cand masina se stabiliza, se stingeau si becurile.....eu ziceam ca sunt becurile de la ESP biggrin.gif
mariusb007
nu o fi cumva instalatia electrica de vina?


s'ar putea sa fie si de la temperatura motorului, daca era prea ridicata stie sa faca faze din astea.Aici in marele cazuri e termocontactul devina ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.