stefan89
5 May 2010, 14:23
salut forumisti!sunt nou pe aici si in ale mecanicii si am si eu o problema:ieri ma intorceam de la bucuresti spre slobozia pe autostrada si am cam dat dat in masina(140-150)(dacia 1310 din 98)si am tinut-o asa ceva km...la un moment dat se ridicase apa destul de sus si am zis ca mai merg cu ea asa circa 3-4 km pana la benzinarie sa pot alimenta si sa opresc acolo sa se raceasca apa insa nu am mai apucat sa fac nici 500 de metri(intre timp o lasasem moale (90-100 km/h)ca s-a oprit motorul si s-au aprins toate becurile in bord posibile!am dat avarii si am oprit pe banda de urgente.cand am deschis capota capacul de la vasul de expansiune sarit si apa scotea aburi in draci.am pus apa in vas si am inceput sa dau telefoane.am aerisit alea de la apa.am lasat-o sa se raceasca am scos termostatul.am incercat la aproximativ o ora sa o pornesc si surpriza a mers dar incepuse motorul sa imi zguduie masina rau.am oprit iarasi si de atunci nu a mai pornit.am ajuns acasa tractat.baietii veseli de la siguranta autostrazi ne-a scos la lehliu de acolo a venit un tov si ne-a dus acasa.azi am incercat sa o pornesc si da sa o ia da scoate aer sau trage pe undeva nu imi dau seama pe unde.am intrebat pe cineva ce ar putea sa aibe si mi-a zis ca e garnitura de chiuloasa sau chiar chiuloasa ovalizata.apa nu am avut in ulei...sau cel putin asa cred...ce sfat imi dati?multumesc
pirvumark
5 May 2010, 14:41
garnitura arsa 100% si daca ai pus apa si ai mai mers e posibil sa fie si ovalizata dar nu sunt sigur ca ai ovalizat-o, pt ca am mai intalnit cazuri si nu avea chiuloasa nimic. tie iti baga apa in camera de ardere. din cate stiu apa nu arde, deci nici masina nu porneste.
schimba garnitura si roaga-te sa fie numai ea de vina, sa nu duci si chiuloasa la rectificat.
bafta
pavel_daniel
5 May 2010, 15:26
GARNITURA OVALIZATA?
razvaneluu
5 May 2010, 16:22
era vorba de chiuloasa cred ...
deceneu32
5 May 2010, 20:41
Ma baieti,nu vreau sa devin cicalitor,dar nu se spune CHIULOASA,ci CHIULASA.Cuvantul provine din frantuzescul CULASSE.Sa nu va fie cu suparare!
Si acum sa revin la chestiune:sigur e garnitura de CHIULASA arsa!
stefan89
5 May 2010, 21:28
am schimbat garnitura de chiuloasa ulei filtru de ulei si cureaua de la ventilator...am pus apa cu antigel la radiator am facut aerisirea la circuitul de apa...toate puse la loc bine si frumos...nu porneste neam
...da sa o ia...da nu vrea....in seara asta am renuntat...maine ma apuc iar de ea revin cu informatii...intre timp daca mai are cineva vreo idee spuneti-mi ca o sa innebunesc.
vezi daca mai este ulei in motor
zic si eu un lucru tampesc: verifica si aprinderea desi nu cred ca e ea de vina!
brigada_diverse
6 May 2010, 08:30
da..corect....vezi daca scanteieste/benzineste....parerea mea...incearca sa o pornesti tractata
stefan89
6 May 2010, 12:05
s-a rezolvat.azi am reglat culbutorii si aia a fost acum merge...mai frumos ca inainte.deci toata treaba a fost de la garnitura de chiuloasa si cureaua de la ventilator(ieri am vaz ca se desprinsese).chiuloasa nu e ovalizata toate bune.
cred ca toata tarasenia a fost facuta de curea! in mod normal ar fi trebuit sa tina si la viteza aia!
stefan89
6 May 2010, 23:09
da dandee aia a fost toata problema...cureaua a fost uzata si la 4 mii si ceva de ture in a 5-a vreo cativa zeci de km deja i-a fost prea mult...cureaua s-a dus paletii nu au mai invartit si nu a mai racit si urmarea a fost sa fiarba apa...acum am schimbat-o si nu o sa mai am probleme un timp...si cred ca de abia asteapta masina sa vada iar autostrada
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.