salut am o problema azi am fost pana in oras si cand am oprit masina am vaut ca acul de la kilometraj s-a oprit la 20km precizez ca functioneaza ce ar putea fi stricat .a si sa nu uit nu imi merge aeroterma bord cn pe nici o treapta
multumesc
ptr aeroterma incearca sigurantele in prima faza, daca nu uitate la butonul de pornire al aerotermei
bygy007
7 May 2010, 22:26
intre ac si partea de cablu nu este nici o legatura , mecanismul este format dintr-un disc magnetic care se invirte si un disc de aluminiu de care este acul intre ele o tabla , oricum trebuie inlocuit , asa ca desfa-l si vezi ce s-a blocat
bmf_panzer
8 May 2010, 13:38
privin vitezometrul ....banuiesc cablul este de vina .....a scos cumva sunete inainte sa cedeze?
nu a scos nici un sunet multumesc pentru raspunsuri
coronarian
9 May 2010, 19:22
QUOTE(radu m @ 7 May 2010, 10:32)
salut am o problema azi am fost pana in oras si cand am oprit masina am vaut ca acul de la kilometraj s-a oprit la 20km precizez ca functioneaza ce ar putea fi stricat .a si sa nu uit nu imi merge aeroterma bord cn pe nici o treapta
multumesc
bine ai venit printre noi, astea sunt lucruri normale la o dacie nu te ingrijora
george 07
10 May 2010, 14:59
Salut ! o problema asemanatoare o am si eu numai ca se manifesta in felul urmator : pana la viteza de aprx. 90-100 (km/h) indica rel. bine peste indica cu 10-15 (km/h) mai mult testat cu alte tipuri masini (mers unul in spatele celuilalt aprx. pe autostrada) intrebarea este : a umblat careva sa modifice tensionarea arcului "fir de par" din KM-traj ? si daca da rog sa posteze rezultatele .
nu prea ai ce sa ii faci. Nu ai cum sa reglezi arcul ala sa arate cat trebuie. Incearca sa inlocuiesti ceasul
radu m
10 May 2010, 18:22
pot sa inlocuiesc numai partea cu kilometrajul ?
danezu_pitesti
10 May 2010, 20:30
iti merge in primul rand kilometrajul ala general sau ala partial,pe care il reglezi tu?daca nu merg alea e de la cablu
radu m
10 May 2010, 21:49
merg amandoua=trb sa schimb ceasul
corect?
danezu_pitesti
10 May 2010, 23:05
sau so fi blocat acul, sau o fi de la sigurante...nimic nu-i sigur sa sti. de multe ori tin minte ca numi mergea doar acul vitezometrului si era de la una din sig...nu stiu care sigur, oricum tu zici ca sa blocat la 20 km.deci cea mai mare probabilitate e ce-ai zis si tu.
alecsutz
11 May 2010, 06:46
cum sa fie de la sigurante? stai un moment ca nu suntem la mazda sau toyota sa fie toate electrice....vitezometrul este mecanic....prin cablu de la cutia de viteze, pana in spatele ceasului,
Lunaticul
11 May 2010, 07:56
Vitezometrul are reglaj. E un surub micut aflat undeva in partea dreapta a mufei cablului de kilometraj (ceasul privit din spate). Prin rotirea lui se regleaza distanta dintre discul magnetic si cel de aluminiu. Eu am facut in felul urmator: am scos tabloul de bord, am demontat vitezometrul si l-am conectat la cablul de kilometraj. Pe un drum cu circulatie redusa am incercat sa merg constant cu o anumita viteza indicata pe GPS. Am reglat din surub pana ce vitezometrul indica la fel ca GPS-ul.
Mai rau e de cei cu bord CN. E mai greu de dat ceasurile jos.
Apropo, viteza reala la 2000 rpm in treapta IV e de circa 53 km/h, iar la 2000 rpm in treapta V e de circa 73 km/h.
sukaru
11 May 2010, 08:35
schimba ceasurile si vezi apoi
danezu_pitesti
11 May 2010, 18:35
da scuzati-ma turometrul poate fi de la sigurante
radu m
12 May 2010, 14:28
multumesc tuturor pentru raspunsuri azi am cumparat un ceas astept sa vina weekendu sa il montez
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.