Komissar
9 May 2010, 20:44
Salutare,
Am achizitionat o instalatie GPL de la cineva, de pe o masina care a luat drumul REMAT-ului, si desi teoretic am primit toate piesele, am o nelamurire ...
In primul rand - am vazut ca modificarea de pe carburatorul de DACIA 1310 implica o simpla teava cu shtutz ce disipeaza gazul in tubul Venturi al carburatorului.
Intrebarea mea, este cum se realizeaza controlul fluxului de GPL prin acel tub in functie de turatie (mai precis in functie de apasarea pedalei de acceleratie) ?
Este cumva o piesa/dispozitiv conectat la pedala de acceleratie, gen valva, care dozeaza cantitatea de gaz dupa necesitati? Sau cum ?
In al doilea rand, poate cineva sa imi puna o poza detaliata cu piesa/sistemul respectiv ?
Eu am primit un "pachet" de piese, si nu pot sa identific printre ele ceva ce ar putea sa indeplineasca acest rol.
Nu stiu ce marca este... am dus instalatia la tzara, in magazie , si am uitat ce scria pe ea...
Tudor Badescu
10 May 2010, 00:10
Daca nu e o poza nu stim ce ai.Sistemele astea au un fir la minusul bobinei de inductie sau prins de fisa centrala prin care citeste turatia numarand scanteile.
george 07
10 May 2010, 07:25
pe langa ce a spus Tudor Badescu rolul de dozare a gazului in functie de turatie revine clapetei de acceleratie din carburator, care deschizandu-se mareste depresiunea ce se formeaza intre carb. si vaporizator (plaman) si prin intermediul unei membrane cuplata cu un sistem de parghie-dozator debiteaza gazul necesar functionarii motorului .
brigada_diverse
10 May 2010, 07:33
singura chestie care iti limiteaza debitul de gaz este surubul de forta, in rest, cum s-a mai zis, dozarea o face pedala ce acc(este motor aspirat)
Komissar
10 May 2010, 08:23
Merci
Azi sau maine sper sa ajung sa ii fac si poze...
Deci e posibil ca din ce am inteles, "reglajul" debitului de gaz sa se faca chiar din plaman, pe baza depresiunii vacuumatice din carburator...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.