Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Recensamant velo
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Calatorii si Intalniri > Coltul biciclistului
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
tkx
Ba da, dar nu ma interseaza aspectul asta. Cand ies cu bicicleta o fac strict pt plimbare, nu conteaza daca ma stropesc. Intr-un timp ma gandeam sa le dau jos pe ambele...
bz_26_zzz
Ca de obicei, ideile traznite vin la miezul noptii, asa ca azi noapte mi-am confectionat un suport pentru camera video din suportul de "dush". radmasa.gif Astazi, intamplator am gasit pe cineva care vindea un suport de camera si am inlocuit repede tigania.

user posted image user posted image user posted image user posted image



Filmuletul este facut cu suportul de "dush". Maine voi testa noua achizitie.
mumus
iata noua mea jucarie smile.gif care nu mai are 17.5 kg, ci doar 14.5 smile.gif si merge extraordinar de frumos, ca na, avem alt pedalier, monobloc pe rulmenti,foaie mare cu 44 dinti, alt deraior, alt schimbator la foi,etc , smile.gif
bz_26_zzz
suportul pentru antifurt l.ai cumparat separat sau a venit la pachet? multumesc.
mumus
a venit la pachet, (google , magazin probike brasov, cred ca au si cei de la playbike)
bz_26_zzz
eu am luat din dechatlon asemanator tot cu cifru si nu am suport, deasta intrebam.
mumus
Al meu are si un led, ca sa vezi seara codul, mai are si optiunea sa schimbi codul, cu orice combinatie posibila pe cele 4 randuri de numere, si mai are si cheie, in cazul in care uiti combinatia smile.gif
eu il luasem de la probike
Bulldog
QUOTE(bz_26_zzz @ 23 Aug 2012, 09:42)
Vand bicicleta marca Rich, pe 26". Are suspensie pe fata, echipare totala SHIMANO.


Pret: 400 lei

Contact pe PM.
*



Deja te-ai saturat de biciclit?
bz_26_zzz
Nu chiar... vreau ceva mai bun. Nu pot sa descriu cat imi place sa merg cu bicla. Noua mea pasiune. wub.gif
corbex
Ia alta. Ride lumea de tine cind te vede pe bicicleta de 400. de lei.
A mea costa tot atit, dar eu am luat-o pentru cind ies la agatat.
bz_26_zzz
Sa vad ce gasesc prin Decathlon.
autom
Dupa cum unii stiu, am avut doua biciclete MTB primite cadou. Eu si sotia nu le-am putu folosi deoarece nu puteam sa pedalam pe ele ( ciudata dispunerea pedalelor si a furcii). Le-am vandut ( sper sa le foloseasca cu placere si spor noul proprietar).

Acum 2 zile am cumparat alte doua bicilete.

CEa rosie a costat 180 roni si cea neagra 240.

Sunt model vechi si cred ca au cateva zeci de ani vechime.

INCREDIBIL de bine se misca. Parca pedaleaza singure.

Au schimbatoarele de viteze in butucii spate.

Dati-va cu parerera.

Ps. cel care le-a vandut are o afacere in domeniu si poti sa iti alegi, pe stoc, din vre-o 200 !!!!! de bucati.

Poze cu cea rosie.

E vopsita de mine.

23 Aug 2012, 15:20:
Negresa.

23 Aug 2012, 15:21:
poze....
mumus
am schimbat si bratele franelor spate, am pus acera cu saboti xtr, si sabotii de acera i-am pus pe fata(unde oricum tinea frana...) e alta viata smile.gif
mumus
iar azi,de pe fata am dat jos bratele vechi si am pus shimano deore, lx, cu sabotii demontabili aferenti. smile.gif

reglate bine, curatate jantele bine, franeaza impecabil ambele.
tzepesch
Va salut

In primul rand ma adresez moderatorilor si-mi cer scuze daca un astfel de topic mai exista. Atunci va rog sa fie mutat acolo. Eu unul nu l-am gasit cu search-ul.

Voi cu ce fiare va mai deplasati in afara de masina?

Voiam sa va prezint trascaleta mea, Un BTwin RockRider 5,1 luata prin august 2012. Momentan are cam 1700km la activ excluziv Bucuresti si cateva paduri din jur.
Am ales varianta asta pt ca in vremea aceea eram un total noob in ale bicicletelor. Stiu f bine sa merg, dar ne-avand niciodata una personala nici n-am avut pe ce si rabdare sa le invat particularitatile. Stiam doar ca nu voiam SH, sa am o garantie la ea pana ma invatam cu tehnicalitatile ca apoi sa mi-o servisez singur. Si am si folosit garantia in prima luna cand a trebuit regata dupa rodaj si schimbat butucul pedalier care incepusa sa trozneasca f. rau.
De asemenea am vrut o bicicleta cat de cat decenta, si de care sa nu-mi para rau daca o rup, fac accident sau este furata, nefiind o valoare f mare. Cu furatul fiind patit o data, chiar binevoitorul lasandu-mi antifurtul legat la loc de gard. Si nici macar nu era inca a mea respectiva.
De fel nu-s agresiv pe biciceta, ne-avand nevoie de una care sa reziste la socuri extreme. N-am de gand sa fac Down-hill. In special transport casa-serv-casa si iesiri ocazionale la offroad

Este prima bicicleta personala, cumparata din banii proprii. De cand am achizitionat-o am renuntat aproape complet la masina, traseul de la birou - acasa si viceversa facandu-l cam pe aceeleasi strazi/bulevarde, acum combinand si cu parcurile si diverse alei. Am observat ca reusesc sa ajung l birou, dimineata, cam in aprope jumatate din timpul pe care il faceam cu masina, distanta fiind aceeasi. In 2 luni am amortizat-o numai din economia de combustibil.

Stiam ca voi baga bani in ea cu timpul, lucru care s-a si intampat, in prezent valoarea fiind mai mult decat dubla.
Cand a achizitionat-o am luat un minim de acesorii la ea, suport bidon, pompa, aripi, un kit de petice si o borseta cu multitool, tot de la btwin, casca, manusi si geaca de vant.

Primele schimbate , au fost anvelopele stock, niste Rubena 26x1.95. Bunicele de oras, dar cam prea mici pt greutatea mea, 0.1T. Camerele la fel. tot Rubena, dar prea mici si subtiri. Una din camere explodand odata, dupa o zi intreaga de offroad, stand pe loc pe un pod la semafor fara asta pe sa. Ca atare a sfasiat si anvelopa.
Am trecut pe SCHWALBE, RAPID ROB cu dungi albe de 26 x2.25 impreuna cu camere Schwalbe.
Apoi am schimbat sabotii, cei stoc fiind f slabi. Am pus Acor-rosii, pe ambele. Apoi manetele de frana, de pe Alhonga trecand pe Shimano Acera full aluminiu. De fapt partea ce amai slaba a sistemului fiind bratele V-brakeurior, care, din tabla ambutisata fiind, se torsionau.

La un moment dat, dupa Cracun am iesit la o tura prin padure la Caldarusani, pe zapada si la intoarcere am reusit eu sa iau o tranta zdravana iar cel din spatele meu a trecut peste roata mea din spate 8-ndo. S-a remediat usor centrandu-se pe loc, dar chiar in ziua aia am cautat alte roti, preferabil complete, dar cu jante duble.
Am gasit pe okazii, la un nene de treaba o pereche de YAK-uri 19, in stare f. buna, schimbate de pe Univega, echipate cu butuc shimano parallax si caseta de 9 pinioane (tot Shimano, Deore LX) si butuc Black-Comb pe fata.
F. bune, doar le-am pus pe bicla, schimbat anvelopele si dat bataie. Au fost 130 lei sau 150, ambele impreuna cu un set de camere si 2 anvelope Kenda. F bune.

Apoi, caseta noua fiind de 9 pinioane, evident nu se mai pupa cu lantul KMC, deraiorul spate si revoshifturile de 3x7v. Si de aici a inceput upgrade-ul. Nefiind prea multi bani, der necesitand o investitie cam cap-coada, m-am axat pe ultima gama 2012 Alivio 3x9v. Am luat manetele, si deraiorul spate plus un lant deore lx, HG-73 daca nu ma insel.
Cum aveam pitici cu v-brake-urile care la orice stambatura a rotii nu mai franau cum trebuia si scartaiau in ultimul hal, am cauta pe net un kit de discuri. Asa am gasit un Avid BB5 fata-spate, complet, cu discuri de 160, manete SD5, cabluri si camasi. Discurile nefiind cele de la Avid care se incingeau. Tot pe la 160 lei toata treaba.

Problema a aparut cand mi-am dat seama ca de fapt cadrul n-avea prindere pentru etrier. Si, ca atare am zis sa fac uz de sculele pe care le am la firma in ateier. Mi-am proiectat o ureche dupa forma cadrului din TG de otel de 5mm, care apoi s-a dezvoltat intr-un sandwitch care imbraca ambele fete ale urechii cadrului. Sudate intre ele si care sa se prinda in 3 puncte, de ax si de cele 2 gauri pt portbagaj. Toata dracovenia a fost calculata in functie de rigiditatea cadrului 6061 si de fortele care apar in acele puncte pe gaurile alea. Dar inainte de toate trebuia echipata bicicleta cu butuci cu suport de discuri. Nevoind sa iau chiar cei mai ieftini butuci, joytech, de novatech ne-avand bani, am ales shimano via-m, cu flanse mari + axe si QR. Spitele sunt Sapim de inox si capete tot sapim de inox.

Operatiunea am facut-o la Sportwin, pe str. Cernauri, langa Arena Nationala. Foarte de treaba baietii, in special mecanicul, Dan, caruia ii multumesc inca o data pe aceasta cale pentru rabdarea avuta si pentru ingeniozitatea de care a dat dovada. M-au castigat de client si negresit mai merg la ei. Cand am venit a doua zi sa ridic toacla am avut placuta surpriza sa vad ca Dan a gasit soutia cu prinderea de etrier, folosind un adaptor IS pt spate de disc de 203. S-a azezat perfect spre interiorul urechii cadrului, si a fost polizat putin pentru a permite suruburilor de prindere a discului sa treaca la rotire. Apoi s-au majorat f putin gaurile din cadru, axandu-le cu cele ale IS-ului, apoi fiind filetate cu tarod. S-a asezat etrierul din prima pe disc, nefiind nevoie de vre-un reglaj deosebit. Placutele etrierior au fost curatate cum trebuie si arse, fiind usor imbibate de vaselina. Etrierii i-am curatat si i-am gresat pentru a functiona perfect.

Cablurile au fost schimbate cu unele teflonate, la fel si camasile, impreuna cu cele a ale schimbatoarelor, tot teflonate, Ashima, si cu capete cu prelungire Jagwire. Totul a fost reglat si a functionat perfect din prima. Sunt f multumit de lucrarea executata si de preturile lor.

La momentul actual bicicleta are deja cateva ture prin padure pe zapada si gheata inclusiv namol. Franele tin exemplar, avantajele asupra V-urilor fiind clare. Stiu ca nu se ridica la nivelul BB7-urilor sau Hayes, dar la pretul de achizitie sunt excelente si in conditii f bune.
Oricum, testul de anduranta va fi la Prima evadare, atunci sa vad daca ma intorc cu ea rupta sau nu.

Pana in clipa de fata a tinut exemplat adaptarea si am incredere ca va tine destul de bine. Vad in timp.

Mai jos am atarnat cateva poze cu ce a iesit, si cu making-off. De asemenea gasiti si pe TuTeava clipul de making-off.

Oricum, situl Freerider.ro m-a initiat f bine in ale mecanicii de incepator, in special la regljele schimbatoareor si ale franelor. Multumesc, faceti treaba f buna.

Spor.

Poze din timpul montajului: https://plus.google.com/photos/115606099533...COuWrO-a4qLs9AE

Poze finale: https://plus.google.com/photos/115606099533...CNngpZa08IXypwE

Clip de montaj:
&feature=youtu.be
BAB
Improvizatia asta este o nenorocire care asteapta sa se intample. Gaura practicata in corpul adaptorului este prea jos, aproape de margine si prea spre spate.Distanta dintre punctele de prindere a etrierului pe adaptor si prinderea adaptorului pe cardu este prea mare si pe timpul franarii vor apare deformari ale adaptorului. In timp, se va produce uzura la oboseala a materialului adaptorului si astfel, poata apare o ruptura chiar la gaura data prea in margine. Problema trebuie remediata prin montarea unor suruburi mai lungi si a unui "bracket" de rigidizare, pe exterior. Acest "bracket" trebuie sa aibe o gaura prin care sa se fixeze adaporul cu un surub, infiletat in gaura libera a acestuia. Eventual, "bracket-ul" poate fi fixat si de "chainstay-ul" inferior al cadrului, cu ajutorul unei cleme de prins portbagajuri. Nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla la vreo 30Km/h, daca cedeaza adaptorul si etrierul se roteste odata cu discul...
BAB
Pot spune ca in materie de ciclism, am fost precum strugurii de muscat ottonel, adica "cules la maturitate deplina". Ce inseamna asta? Adica mi-au trebuit vreo trei decenii si mai bine, sa ma apuce interesul pentru biciclete... Astfel, vara trecuta, intr-o parcare a unui supemarket falimentat si inchis, sub privirile consternate ale paznicului, am invatat sa merg pe bicicleta... Bicicleta pe care mi-am cumparat-o cu o zi inainte. Avusesem insa, grija sa ma dotez cu cotiere si genunchere si casca, inca cu o luna inainte. Asadar, din iulie 2012, am devenit biciclist. Inca nu ma "arunc" in valtoarea traficului rutier din timpul saptamanii, insa in weekend, Mamaia si zilnic digul de Nord al Portului Constanta, sunt calarite intensiv de mine, calare pe "calul" meu din aluminiu. Acesta este un Bergamont Helix 4.2 model 2012, o hibrida cu roti de 28". Fata de ce am primit, i-am adaugat multiple accesorii: catadioptri, stop LED 1w Smart, lanterna tactica Fenix TA21 ca far, mansoane Ergon, aripi SKS Comuter, pompa Zefal, claxon cu aer comprimat, Airzound, pedale Shimano PD-M424 SPD, sa Velo Comfort, ciclocomputer Sigma bc 906, suport lanterna Fenix AF02 si un prelungitor de headset. Bineinteles, echipamentul de "calarie" nu a fost neglijat: lenjerie din coolmax, cu bazoane, tricouri Crivit si B-twin, tight-bibs B-twin, sorturi Biemme, manusi Ergon si Madison, casca O'Neal Slash (dirt), protectii G-form, pantofi SPD Shimano MTB, scule, stand de reparatii si intretinere si alte mici "nimicuri".
vis-a-vis
aplauze.gif

Eu pana la 13-14 ani ma simteam cel mai prost din fata blocului pentru ca nu stiam sa merg pe bicicleta ras hohote.gif
Cred ca faza pe care ai facut-o tu cu bicicleta o s-o fac si eu cu patinele (mi-ar placea sa-nvat sa merg, mai mult de amoru' artei) biggrin.gif
crintea1949
FFFFFFFOK, dai inainte poate o pui de o firma. Nu asculta pe nihilisti si carcotasi, ci doar pe cei care fac si propuneri de imbunatatire..Stiti din ce cauza Olanda va intra in criza? Cauza o reprezinta biciclistii.Nu solicita credite pentru consuma sa cumpere auto, nu consuma combustibil, nu roviniete, nu RCA etc. Deci bancile nu vor aveaa profit ca in romania, Schell nu va anunta profituri uriase precum OMV Petrom, asigurari CNADR ul etc
Hai sa auzim numai de bine.
tzepesch
Deschid urechile la oricine poate veni cu o idee mai buna de prindere. Stiu ca este o adaptare si ca poate suferi imbunatatiri.
Laurentziu83
M-am uitat mai atent si eu la lucrare, din punctul meu de vedere nu sunt probleme. Cadrul intr-adevar nu e un model de rezistenta, reamintesc, si bicla mea e identica, insa, e putin probabil sa se rupa etrierul din ambele suruburi deodata si sa ramai fara frana pe spate, mai degraba s-ar rupe unul singur, iar frana ti-ar da de veste.
Sa o folosesti cu placere.

Problema la franele pe saboti la aceasta bicicleta nu e de la bratele V-brake-urilor ci de la cadru, eu i-am schimbat fata-spate (pe fata frana era excelenta, pe spate nu reuseam sa-i blochez), si faceau la fel, concluzia a fost ca flexeaza usor cadrul la franare. Momentan n-am gasit o potcoava de rigidizare a franelor, mai caut. Intre timp i-am facut o revizie la Bike XCS Baba Novac, nu stiu cum mi-au reglat franele, dar acum blochez spatele.

Buuun, daca tot am inceput, sa zic cate ceva si despre a mea. Este acelasi model ca a lui tzepesch doar ca in varianta mai stock.
Cand am cumparat-o n-am vrut sa investesc prea multi bani, am facut asta acum 2 ani cu un X-Fact din Hervis dupa care am vandut-o pe nimica toata, asa ca la Rockriderul de acum i-am luat doar strictul necesar, refolosind kilometrajul, seaua, trusa de scule si petice, pompa si antifurtul. Din magazin am dotat-o cu un suport de bidon, cu cric, buzunar de scule si aparatori de noroi.
A doua zi, dupa 60 de kilometri aruncam petardele de Rubena facute din cauciuc de prezervativ, ce n-au binevoit sa reziste la spinii din apropierea garii Republica si o dotam cu alte cauciucuri de sosea de 1.75, tot din Decathlon, cu care n-am mai avut probleme de 400 de km de cand le am. Daca se vor intepa si astea, caut niste marlanisme rigide din Real care nu se inteapa nici daca bati cuie in ele si aia e.
Ca si upgrade-uri viitoare as vrea sa-i schimb jantele cu unele duble ceva mai rezistente, cele actuale au deja o centrare la activ, eventual as schimba si cablurile de frana cu unele mai bune calitativ si niste saboti mai buni.
Alti bani nu mai bag in ea, intrucat cadrul are o mare hiba, si anume urechea de la deraior care face corp comun cu cadrul, nu este demontabila ca la bicicletele mai avansate, in caz de agatat schimbator pe cine stie ce coclauri si indoit urechea, cred ca poti sa arunci cadrul la gunoi, nu cred ca se mai poate indrepta urechea fara sa crape aluminiul. Prea mult offroad nu planiesc sa fac cu ea, dar vreau sa o mai tin macar anul asta. Pentru alte upgrade-uri, ca sa o trec la butuc pe caseta ea fiind pe filet, i-ar trebui alte roti, alte pinioane, alt deraior, alt lant, alte foi, alte schimbatoare. Plus ca, daca tot ii pun alte roti, nu merita sa iei rotile fara suport de disc. Daca iei suport de disc, merita sa-i pui discuri, daca pui discuri, trebuie etriere, daca ii pui etriere, trebuie alte manete, trebuie sistem hidraulic (eu personal nu as pune frane pe disc pe cablu), etc, etc, ceea ce ar insemna foarte multi bani, mai mult decat dublu. La 2000 de lei deja gasesc un Focus dotat exact cu toate acestea. Prin urmare ma rezum la jante duble pe rotile existente si aia e.

Cel mai mult imi place la Rockrider faptul ca e usoara (cadru de aluminiu), incape in lift si ca este foarte rapida si manevrabila la traficul din Bucuresti. Paradoxal, mentin mult mai usor viteze de 25-27 km/h, de unde cu vechiul Focus Marakas cu roti de 28 si care costase mai mult decat dublu ma miscam doar cu 20-22 km/h. Nu mai zic ca, in maxim o ora, sunt oriunde in Bucuresti, chiar daca vorbim de distante gen Pantelimon-Preciziei sau Ikea-Sun Plaza. A, si e Made In Romania. smile.gif
De cum am luat-o ma gandeam ca imi vor ceda pedalele de plastic, dar uite ca inca rezista. La fel nu mi-au placut schimbatoarele Revoshift, dar m-am obisnuit cu ele si nu ma mai deranjeaza.
In toamna imi facea o deosebita placere in diminetile de vineri sa vin pe ea la servici cale de 10 kilometri si sa fiu cel mai in forma dintre toti colegii. De-abia astept sa se incalzeasca afara si sa se usuce, ca sa pot sa repet manevra, daca se poate in fiecare zi, intrucat cred ca as putea renunta la pantalonii la dunga fara sa-si dea cineva seama, oricum nu lucrez cu clientii.
Am iesit cu ea si cand a dat zapada. De unde imi faceam griji ca voi cadea in 2 metri, m-am trezit ca am facut 35 de km pe ea, multi dintre ei pe zapada si cu peste 20 km/h. Ca frana nu prea avea, partea a doua. Daca esti echipat ca de schi, nu simti frigul, chiar daca afara sunt sub 0 grade.
Pe 6 aprilie o asteapta Garboavele XCS, sper sa nu mai fie marea noroiala care a fost acum 2 ani, ce mi-a dat o durere de genunchi ce m-a facut sa abandonez dupa 12 km. Mai apoi, Marea Evadare. Dupa ce se incalzeste, urmeaza suitul de sambata dimineata in traditionalul Regio 3001, coborat pe Valea Prahovei si cautat ceva trasee pentru bicicleta. Sa vedem daca va rezista la toate acestea. happy.gif
Pun si 2 poze cu impricinata, din timpul iesirii prin nameti, prin IOR si prin Herastrau.
[attachmentid=1627871470] [attachmentid=1627871471]
tzepesch
Asta a fost varianta 1 de adaptor, inainte de a avea discurile si butucii montati ca sa-mi pot face masuratori exacte. Ca atare pozitia nu e corecta. Dar asta a fost ideea.

http://imageshack.us/photo/my-images/62/adaptordisc.jpg/

<span class='edit'>25 Feb 2013, 22:37:</span>
Tot prin dilema ta cu upgrade=ul am trecut si eu. Crede-ma, Bratele alea de la V-uri sunt praf. Incearca niste DEORE si vezi atunci nebunie. Eu rotile le centram cam o dta la 2 sapt, in special spatele. Sabotii Acor au fost f buni. Dar spatele orice-ii faceam frana prost si la cea mai mica descentrare scartaia ca drk. Imediat dupa achizitie am schimabt cablurile de frana. Ala de pe spate s-a intins in mai putin de 500km. Iar jantele MACH1 stock or fi ele bune, daca ai 60-70 kg. La 100 ale mele le descentram 1-2.

Am gasit oferta buna pt jante, care au venit gata echipate, in special cu caseta deore de 9 vit, si de aici a plecat upgrade-ul. Caseta anecesitat alt deraior si lant, care a necesitat alte manete, etc. Si gasind si kitul de discuri a fost perfect. V-urile reglate bine franau f bine, dar pe apa canci iar la strambat rotile dezastru. D_aia am trecut pe discuri. E ceva mai bine acum si-s mai eficiente. PLUS, nu mai aduni noroi si crangi la V-uri. La isirile de iarna, acu, cu cine am fost si avea V-uri, dupa cateva balti in padure de sub ghaeata formata in sleauri, au inghetat complet si n-a mai avut frane deloc. Eu cu discuri n-am avut nici o jena!

ps: oate ne intalnim la o tura
Laurentziu83
Eu nu mai vreau sa bag bani deoarece sunt constient ca intr-o zi am sa vreau ceva mai bun, prin urmare voi fi nevoit sa o vand pe actuala. In conditiile in care noua a costat 800 de lei, nu vreau sa stiu cat as obtine pe ea la SH, prin urmare mi-ar parea rau. Marakas-ul l-am luat cu 1900 si l-am dat cu 1000, asa ca...
Am uitat sa precizez la a mea ca i-am schimbat axul spate cu unul cu quick-release, obligatoriu ca sa nu mai car cheia de 15 cu mine.

Iesim la o tura daca e, doar sa se mai usuce putin.Temperatura nu e o problema, oricum nu vor mai fi de-alde -15 grade ca sa fie o problema.
tzepesch
Ieseam si la o -10 afara lejer, blindat bine si cu o cinzeaca de palinca inainte, antigel curat. Mergeam ca uns prin vifor, temerar.

26 Feb 2013, 10:46:
Uitandu-ma pe net la alte biciclete noi, in jur de 2000 lei, ca echipare am reusit sa o duc peste astea. Multe au inca Acera si Altus, generatii vechi de angrenaje, ale mele fiind ultima generatie de alivio, care de fapt este generatia precedenta de Deore, rebranduita.

Sufar insa, inca, la angrenajul pedalier. N-am apucat sa-l schimb.
vis-a-vis
Turtita umflata de prin lada adunata 04.gif
Adicatelea am strans piese de prin balcon si le-am pus pe un cadru de ciclocros.
A iesit o struto-camila in stilu-mi caracteristic 04.gif

user posted image
user posted image
VladG
Sa-nteleg ca de acum te bagi si pe asfalt la "cursa lunga"? biggrin.gif
A iesit misto.
aa_llin
Hello !
Interesant topicul, asa mai vedem si noi cu ce se mai da unu altul smile.gif
aa_llin
HAHA!!! Ce amintiri frumoase cu pegasul ! Si acum am cicatricile biggrin.gif biggrin.gif .

Dar acum m-a apucat iarasi de biciclit, de 3 ani mai precis. Am inceput cu o Olympia front, cumparata de la o cunostinta. O super bicicleta, avea grup XTR, roti mavic crossride, cantarea 9,5kg, insa avea o varsta si gambele mele prinsesera experienta. Asa ca m-am hotarat sa imi iau bicicleta noua.
Ce-i drept mi-a luat ceva timp pana sa ma hotarasc ce sa cumpar dar in final am ales o CUBE AMS 130 SLT luata in mai 2012.
O sa scriu aici cateva caracteristici fara sa va plictisesc prea mult :

Furca: Fox Factory 32 Talas FIT RLC 110/130/150mm
Amortizor: Fox Factory Float RP23 BV XV
Angrenaj: Shimano Deore XT FC-M780 Hollowtech II 42x32x24T
Schimbator fata: Shimano Deore XT FD-M781, Down Swing, 34.9mm
Schimbator spate: Shimano Deore XT RD-M780 Shadow 10-speed
Manete schimbator:Shimano Deore XT SL-M780 Rapidfire-Plus, 10-speed
Frane: Shimano Deore XT K-M7851 hydr. Discbrake 180/180mm
Sa: Selle Italia X1
Roti: Easton Haven
Gume: Schwalbe Nobby Nic Kevlar Triple Compound 2.25
Greutate. 12.2kg

Cam atat !
Va salut si spor la pedalat !!!
Liviu
New shit ...

[attachmentid=1627877447]
Am dat jos rahaturile alea de reflectorizante de pe roti ca se balanganeau aiurea ... in rest .. asta e.
Bulldog
Cat a fost halatu, Liviu? 899 epuroi, ca si pe decathlon.fr?
mumus
foarte frumoase
Laurentziu83
@Liviu: aparatori de noroi nu-i pui? Stiu ca acolo ploua cam des, asa...
Liviu
QUOTE(Bulldog @ 25 Mar 2013, 19:34)
Cat a fost halatu, Liviu? 899 epuroi, ca si pe decathlon.fr?
*



Aici era 900 euro acum o luna (cand am vazut-o prima data) ... acum insa, fiind cica sezon de biciclete, au mai pus capac inca 120 euro (echivalent) ... deci cca 1020 am dat pe ea ... cam nasol dar asta e ... acum am luat-o.

QUOTE(Laurentziu83 @ 25 Mar 2013, 20:00)
@Liviu: aparatori de noroi nu-i pui? Stiu ca acolo ploua cam des, asa...
*



Am comandat azi un set de aparatori din UK. Astept sa mi se livreze ... oricum, fiind pastele aici weekendul care urmeaza cred ca am sa le primesc de abia saptamana viitoare: http://www.planet-x-bikes.co.uk/i/q/FSCRUD...rd_pair___black
Laurentziu83
Sa o folosesti cu placere !

Cu franele cum sta? Am avut o bicicleta cu franele asemanatoare si n-am fost prea multumit, mai bune mi se par V-brake-urile. Acum banuiesc ca n-o fi varianta entry-level, dar...
Liviu
Ce pot sa spun .. momentan blochez usor spatele daca strang brusc maneta ... iar pe fata am reusit sa fac un stoppie la pe la cca 15Km/h ... dar destul de greu ... si i-am dat drumul imediat ca sa nu ma duc in cap ...
b76bgaarh
Liviu, da de ce nu ai luta-o pe cea de acasa?

sa inteleg ca si meganu e pa....
Liviu
Meganul nu e pa, meganul e in service pentru ultimile reparatii smile.gif
Cea de acasa a fost doar cu vorbele ... nimic concret. Rar te intalnesti cu situatia sa umbli cu cardul im mana, dispus sa platesti 1000euro pe o bicla si nimeni sa nu aiba asa ceva.
Bulldog
QUOTE(Liviu @ 25 Mar 2013, 20:11)
... deci cca 1020 am dat pe ea ... cam nasol dar asta e ...
*


Nu e neaparat nasol, cu majoritatea piseselor 105, cred ca e mai bine echipata decat alte marci.
Iar cu franele, daca reusesti sa le reglezi, tin ok cu niste saboti mai rasariti. Daca nu, mini-v, ca ma gandesc ca nu mergi prin noroaie ca la competitiile de ciclocross sa beneficiezi de clearance-ul mare oferit de canti.
vic24
@Liviu: 105 sunt preferatele mele. vad eu aiurea sau ai biopace? foarte fain agregatul!
Liviu
QUOTE(vic24 @ 26 Mar 2013, 19:18)
@Liviu: 105 sunt preferatele mele. vad eu aiurea sau ai biopace? foarte fain agregatul!
*



Nu, nu sunt biopace .. as fi vrut eu dar stii cum e : pasarea malai viseaza smile.gif

Uite inca niste poze, mai de detaliu ...
vis-a-vis
De cand cu SPD-urile Biopace nu-si mai are rostul...
Liviu
Zici tu ...
Laurentziu83
Si eu sunt mandru ca Rockriderul meu 5.1 e facut in Romania. Mai vin niste bani si in tarisoara noastra. smile.gif
vic24
ce angrenaj ai? 50 cu 39 ?
Liviu
50-34
vic24
grozav. angrenaj de turatie. bicycle.gif coolspeak.gif
vis-a-vis
La cursiere/bicicletele de sosea de antrenament, angrenajele sunt de doua mari tipuri. Cu BCD (diametrul cercului imaginar pe care sunt dispuse gaurile de prindere ale foilor) 130 si 110. Campagnolo foloseste 130, Shimano 110. Mai sunt doua tipuri de foi raspandite. Setul normal cu 52/39 dinti sau 53/39 si cel compact 50/34. Daca vrei alte rapoarte te joci cu seturile de pinioane. Ai de la set de pinioane cu cate un dinte diferenta, pana la cele de urcat, 12-30.
Angrenajul compact e foarte potrivit bicicletei lui Liviu. Mi-e greu sa cred ca nu-i vor ajunge pinioanele. Pe foaia de 50 si pinionul de 12 va ajunge foarte rar.

Pentru disciplina numita ciclocros si din care face parte si cea a lui Liviu, se foloseste angrenajul cu foi 46/36 pentru o mai buna etajare si exploatare buna in teren accidentat.

Cand ai pus intrebarea aia cu 50/39 mi-era clar ca nu prea stii cu ce se mananca (se vedea clar ca foaia mica e mai mica de 39 in primul rand), asa ca nu m-am obosit sa raspund.
Turatia se da din lungimea bratelor. 170, 172.5 si 175 (astea fiind cele mai uzuale lungimi). Pentru cadenta mare, folosesti brate mai mici si viceversa.
In fine... sunt curios de urmatoarea ta interventie... sa ne mai radem si noi wink.gif
vic24
esti intr-o bujie dragule. nu prea stiu cu ce se mananca.... daca ai avea tu km din picioarele mele cu bike-ul pe sosea........
mi s-a parut si mie placa mica chiar mica, dar pe cand eram eu mai in domeniu, se foloseau 52/42. abia la ultima bicicleta pe care am avut-o am vazut 39. si grup de 50 cu 34 nu era. erau 105 cu 3 placi, nu mai stiu ce rapoarte. dar setul de 2 placi avea 52 cu 42. nu e cazul sa te mai razi daca nu sunt la curent cu noile mode. eventual poti sa imi spui una-alta, sa mai aflu si eu. nu stiam ca e pentru profesori only sectiunea asta. pacat ca activeaza unii pe forumul asta care efectiv pandesc afirmatiile colegilor ca sa faca glume sau sa se mai rada. ai fost chiar deplassat cu replica ta, pe bune. cand ma bucuram si eu sa imi regasesc vechea pasiune pe daciaclub, apare un extremist care nu accepta in discutie oameni care nu sunt pusi la punct cu toate rapoartele de pe lume, eventual doar se rade de ei. bravo, bun caracter.
si cum as putea numi angrenajul de 50 decat de turatie, cand eu am 52 cu 12 ultimul raport? crezi ca pot merge la fel de turat ca el? poate. dar cu lantul pus ca dracu pe pinioanele mari......

28 Mar 2013, 20:07:
p.s. - poate ca pe vremea cand mergeam eu am facut greseala de a fi prea preocupat cu mersul si nu cu invatatul despre clasificarea tipurilor de biciclete. scuze ca te-am deranjat, imi pare bine ca te-ai ras.
yhattori
visule, sheldon brown te priveste dintre nouri si clatina dezaprobator din cap.
Serpico
Acest topic are ca tema bicicletele, nu performantele sportive. Nu vad de ce sa nu comentezi niste date tehnice eronate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.