In sfarsit e GATA!
De fapt aproape gata, caci la prima testare mi-am dat seama (s-a confirmat ce mi-a zis vis-a-vis), ca intinzatorul de lant nu e cel potrivit asa ca trebuie schimbat. Scapa cate un dinte la pedalat in forta.
In rest e cea de mai jos.
Componente:
- Cadru Scott Genius 900 SL (Shock DT Swiss Nude 2 - 195 x 50 - CTD), carbon HMX;
- Furca Fox Float Fit 4 Factory - 29"- 130 mm - CTD;
- Butuc spate Rohloff (mostenit de la vechea bicla)
- Butuc Fata DT Swiss 240 Straightpull 15 x 100, 28 gauri;
- Jante Notubes Crest / ARCH, 28/32 gauri, 29";
- Spite Sapim Cx Ray;
- Anvelope Schwalbe Noby Nick/Rocket Ron - 2.25";
- Angrenaj Sram XX1 GXP PF, foaie 32 narrow-wide;
- BB KCNC Tuned by Enduro, rulmenti angulari ceramici hibrizi (XD-15);
- Frane Avid XX (mostenite de la vechea bicla);
- Pedale Welgo B252;
- Sistem control unitar furca/shock - CTD (mai trebuie montat cablul catre furca);
- Navigatie Garmin Edge 1000 Explorer, telecomanda pe ghidon;
- Intinzator lant Gusset (se va schimba cu un Rohloff DH);
- Lant KMC 11 SL XXP;
- Discuri frana (180 fata / 203 spate). Spatele se va inlocui cu 185. 203 a fost recomandarea de la Rohloff ptr a putea monta butucul pe sistemul direct PM al bicicletei. Dar e prea mare si a trebuit sa pun saibe inaltatoare.
- Pipa Syncross TR 1.0 - 70 mm;
- Ghidon Ritchey Trail 710 mm;
- Sa SMP Hybrid gel;
- Tija de sa Ritchey WCS carbon.
5 luni mi-a luat sa studiez compatibilitatile intre piese si sa le pun laolalta. Poate parea mult, dar mi-a facut placere sa o construiesc.