deci incep prin a preciza cateva lucruri..masina e din 1997 carburatie... din momentul in care am luat-o (septembrie 2009) am avut aceeasi mare problema: presiunea la ulei..am facut cred ca zece schimburi de ulei pana acum incercand mai toate tipurile de ulei...citeam undeva aici k ar merge si cu ulei diesel..nu stiu nu am incercat...
Iar acum va prezint tot ce am schimbat in legatura cu problema aceasta...bagand bani in ea ca intr-un sac fara fund......deci......set motor NOU...arbore cotit NOU, cuzineti,semicuzineti NOI, pompa ulei NOUA, pus ulei de rodaj romanesc..Problema e in felul urmator...la pornire...presiunea e la 6...dupa foarte putin timp de mers...circa 20 min. de mers coboara...4,3,2,1...0.5...aproape 0...clipesc becurile si o mentin accelerand cand o las pe liber....nici vorba de crescut nici macar la 1 cand accelerez dupa astea 20 de min de mers... si asta dupa reparatiile astea...ce sa fie? blocul motor spun mai toti...dar oare o dacie din 97 sa se farame asa usor?atat sa poata saraca? dupa ce am refacut tot motorul si am vazut ca nu merge am mers iarasi la mecanic..a desfacut baia si a verificat pompa(se invartea si scotea ulei, la proba)....si era NOUA...mi-a pus una de la el mai veche care isi facea treaba...schimb uleiul cu unul 20W50 bag si aditiv....apar schimbari: presiunea la relanti cu motor rece nu mai e 6 ..e 4..in schimb...am facut o proba la drum mai lung...cand se incalzeste nu mai ajunge la 0....acum este cam la 1 si nu se mai aprind becurile...pe liber..., iar cand accelerez nu mai este ca data trecuta cand nu se mai ridica acul deloc..acum creste..ff putin ce-i drept...cam 1,5 - 2.
Cred ca nu mai e nevoie de mentiuni ca faptul ca nu imi baga apa in ulei..temperatura apei cu motor cald fiind cam la 80-90...si nici nu consuma ulei..ramanand intact de cand l-am pus...pinionul de la delcou a fost deasemenea verificat fiind ok...
Ce sa-i fac?...vreau presiune!!! Oare atat sa poata saraca dacie? Mentionez ca atunci knd motorul e cald parca nici nu mai are aceeasi forta si nu mai fuge masina ca atunci cand este rece...
Imi cer scuze pt asa poveste dar mai sunt multe completari..daca e nevoie de ele pt deslusirea acestui mister al presiunii de ulei, va rog sa ma intrebati. Toti mecanicii carora le povestesc raman pe ganduri si imi spun k blocul este ultima optiune...altceva nu ar putea fi....
Ce sa fie???? multumesc pentru pareri si ajutor