QUOTE(paul-tm @ 11 May 2010, 22:56)
Hai sa iti spun ce era la mine.Ca si eu am avut probleme de genu asta.
La mine era buba la saboti, erau niste porcari( inventia romanului) cu autoreglare.
Am luat de pe o punte de dacie 1300, sistemu clasic de reglare cu excentrice.Nu puteam sa invart tamburu cu frana apasata dupa ce am pus sistemu de la 1300. De un an jumate nu am avut roti infranate sau altele. Bine nici nu am frana de mana la masina, am anulato.
Acum la tine poate sunt alte probleme: limitatoru( ala ce e prins de caroserie) nu cel de pe punte.
Ce pompa de frana ai simplu, dublu?
pompa e dublu circuit
QUOTE(argon @ 12 May 2010, 07:16)
nu trebuie sa iei nici un sistem vechi de pe 1300, distanta la saboti se poate regla din cablul franei de mana.
mersi de sfat
(sistemu de 1300 nu cred ca sar potrivi ca am tamburi mari si din cate stiu 1300 are doar tamburi mici )
QUOTE(ct-03-tvy @ 12 May 2010, 08:08)
ai aerisit instalatia? de ce ai schimbat pompa de frana? are aceleasi simptome ca, cea veche?
desfaci saboti, inspectezi mecanismu de autoreglare,
limitatoru cum e?
ori pompa de frana are supapele blocate.si trage inapoi lichidu ..dupa ce iei picioru de pe pedala
de aerisit am aerisit bine de tot, pompa de frana am schimbato ca am crezut ca e din pompa buba ...
limitatoru de pe caroserie ?
pompa sigur e buna nou nouta am luato si nu dinaia ieftina ( de la autonova)
mai astept si alte sfaturi ...
si pe urma ma apuc sa le pun in practica .. mersi
<span class='edit'>12 May 2010, 18:45:</span>
am umblat azi pe la repartitor , si am constatat ca pana la repartitor totu e ok .... problema e undeva dupa repartitor , daca desfac parghia ce impinge rapartitoru am franele tari de tot ( asta insemnand ca repartitoru lucra si ca blocheaza lichidu) , deci buba ar fi dupa repartitor .. ca pana la repartitor totu e ok
---am incercat si varianta spusa de argon si la fel frana nu prindea decat jos de tot---
astept si alte pareri / idei mersi