Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pentru GPL
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
urlatzik
Am inteles ca daca ai multi consumatori pe masina ti se poate intrerupe alimentarea cu gpl , pentru a preveni aceasta problema se monteaza un releu pe firul ce vine de la alternator la bobina de inductie...intrebare: ce fel de releu? (de care, cum arata, o poza m-ar ajuta)...stiu ca acest subiect intereseaza pe foarte multi de aceea orice detaliu este bine venit
brigada_diverse
un releu normal deschis.
la punerea contactului solenoidul releului e alimentat , si ca sa zicem mai scurt, se face legatura direct intre + alternator si + bobina

13 May 2010, 13:32:
user posted image
cam asa arata releul
86 la -
85 la + care vine de la contact la bobina(cand pui contactul apare potential pe fir, si releul este actionat)
30 la + alternator
si 87 la + bobina(daca de acolo se alimenteaza instalatia de gaz).

cand pui contactul releul e actionat si alimenteaza direct de la alternator bobina sau instalatia de gaz..sau ambele...
xrt3xrt3
Daca ai prea multi consumatori iar alternatorul nu le face fata, ti se intrerupe alimentarea cu gpl pt ca se inchid valvele. oricate relee ai pune tu nu vei avea mai mult curent, pt asta pune o fulie mai mica la alternator, ia unu de 50A in loc de 35A, sau unul de logan.
Releul resp, daca tot vrei sa il pui pune-l intre alt si o supapa/valva. Dar daca vrei sa scapi moka, incerca si vezi daca nu pierzi curent pe undeva...
ghitza
daca ar fi sa pun alternator mai mare nu risc sa ia foc ceva instalatie?daca e de la 75 de A in sus
brigada_diverse
nup
intensitatea din circuit e data de consumatori(chiar daca sursa e f capabila)
I=U/R...
dar daca un consumator cere prea mult si alternatorul nu e capabil atunci tensiunea de incarcare scade.


dacia in cauza e din 95 si ar trebui sa aiba alternator de 50A

daca omul are consumatori pe contact atunci are cadere pe contact destul de mare

danezu_pitesti
un alternator mai mare nu rezolva neaparat problema daca releul este reglat (mecanic sau electronic), sa inchida la o a=numita tensiune. in mod normal n-ar trebui sa ai probleme, verifica sa nu pierzi curent pe undeva.
nu risti nimic ghita daca releul iti inchide, in fond astai rolul lui.verifici apoi tensiunea la borne. si mai puneti si voi un condensator chiar la alternator, sunt de parere ca ajuta.
bygy007
un releu inchis , ramine inchis chiar daca tensiunea la bornele bobinei ajunge si la 9V
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.