Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: simptome aer fals
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ovyxdiu
Salut,

Stiti cumva care ar fi simptomele ca motorul trage pe undeva aer fals?
ghitza
merge neregulat ,tremura si se balbaie la accelerare
ovyxdiu
Stii cumva e posibil sa nu bage pompa de benzina suficient in carburator? Intreb asta deoarece dupa ce opresc motorul si pompez manual, pompa mai baga cateva pompe in carburator dupa care incepe sa dea pe retur.
ghitza
pai eu nu am de unde sa stiu de aici numai tu daca verifici .iti tremura la relanti sau cand pleci de pe loc .sa nu ai cumva nvel mic in CNC iar cum zici tu ca dupa ce opresti si DAI LA CAMA normal ca pompa baga daca tu o actionezi manual pana umple camera de nivel din carburator dupa care trimite pe retur mi se pare normal nu?iar cu aerul fals am zis mai sus
Paulorossi
De unde stii ca iti baga benzina in CNC cand dai la cama?Ai verificat inainte si dupa ce ai dai nivelul din CNC?Pompa ar trebui sa trimita direct pe retur cand dai la cama deoarece cuiul pontou ar trebui sa etanseze daca nu e spart plutitorul,verifica inainte sa dai la cama nivelu si dupa sa fii sigur.Daca ti-a intrat benzina in CNC cand dai la cama atunci sistemul cui pontou/plutitor defect sau pompa e pe moarte,in functionare nu mai face fata si probabil ramai fara nivel in CNC de aceia iti tremura masina haotic
ovyxdiu
Masina tremura la accelerare puternica. Imi dau seama ca dupa ce opresc motorul cand 'dau la clapa' pompa mai baga benzina in cnc deoarece se aude in carburator (cand e in garaj si nu e galagie) cum benzina e injectata in cnc. Incepe sa dea benzina pe retur abia dupa 2-3 clape. AM scos si furtunul de benzina care intra in carburator si cu motorul pornit jetul de benzina mi se pare destul de firav... banzina e pompata insa mi se pare ca presiunea e destul de mica. Din cate stiu eu benzina trebuie sa aiba un jet destul de puternic, chiar si la ralanti. Daca pun degetul pe capul furtunului aproape ca jetul nu opune nici un fel de rezistenta... Insa acum ma gandesc de ce aceste vibratii si intreruperi apar doar la accelerare puternica? In rest motorul merge bine, ralanti stabil si trage bine. Habar n-am ce sa-i mai fac... Am schimbat si partea electronica si nici o schimbare... sigura chestiune ar fi asta... nu primeste destula benzina, trage aer fals... tot ce e legat de alimentare.
De la viteza a 3-a in sus accelereaza cu trepidatii.
Paulorossi
Tocmai asta e problema,pompa nu dozeaza benzen pe toata plaja de turatii si ramai cu nivel mai mic in CNC,asta inseamna trepidatii,dat in gat,etc.
Incearca sa mergi in treapta a 2 a cu 4000 rot pe min sa vezi daca ai simptome,daca ai, incearca sa schimbi sau sa imprumuti pompa de benzina de la cineva.Daca si dupa ce ai schimbat pompa si tot asa face mareste nivelul cu 1-2 mm in CNC.
Spor
paul-tm
Salutare. Am si eu o problema cu carburatoru meu. Am schimbat galeria completa, si sambata am montat inapoi carburatoru. Am pus garnituri noi( garniturile ce se pun sub el), cu vaselina intre ele.
Dupa montaj o pornesc cu socu, cand apa ajunge la 40 de grade ii imping socu de tot si moare.
Suflu jigloru de relanti si sta in relantiu. Si dau sa plec cu ea, ce sa zic ca masina merge in suturi, daca las acceleratia trepideaza masina.
Inainte sa dau galeria jos, mergea super masina. La carburator nu sa umblat.
Acum sta in relantiu, dar nu pot merge cu ea. Nivelu e bun, cuiu pontou inchide.
Se poate sa fie de la aer fals? Cum sa verific daca e de la aer fals?
Am pus garnituri noi si mi se par facute cam aiurea. Si nu am mai pus intre garnituri silicon( gashket).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.