QUOTE(mecano @ 21 May 2010, 13:12)
Am fost la un mecanic care mi-a pus o saiba la jglorul de relanti ...
... suflat insitent cu compresorul prin toate orificiile.
Ai fost la un ce ?
Dacä pune saibä acolo, sigur mecanic nu e .
Oricum saiba influenteazä consumul DOAR la relanti , cam cît timp merge de medie motorul täu la relanti la un drum ? ( prin relanti se întelege normal mersul motorului cu clapeta de acceleratie închisä si färä sä atingi pedala ).
Eu personal eliberez pedala de acceleratie doar cînd frînez si la semafor , asa cä influenta relantiului în consum e minimä - dacä nu vorbim de "relanti" de 1200 rpm cum scria cineva ( asa demareazä färä sä atingä acceleratia
)
Suflarea "prin toate orificiile" nu e suficientä dacä nu ai probat cä s-au si desfundat
Verificä dacä mai ai duza pe furtun si dacä nu trage aer fals pe la servo ( sau pe la furtunele de la reglajul clapetelor de dirijare a aerului dacä le ai cu vacuum ).