Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme contact
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
dragosss88
salut forumisti
am o mare problema
ieri am mers cu masina bine mersi( dacia break 1310 1996)
aseara am ascultat muzica ceva mai tare avand doar difuzoare
astazi sa pornesc masina: este pe gpl, nu mai avea contact
ce a patit?
casetofonul inca mergea, deci bateria are in ea curent

ast un raspuns
Va multumesc!
de mentionat, am dat de cateva ori, motorul incerca s aporneasca
am plecat, si am revenit dupa 5 min, atunci nu se mai auzea nimic, iar cadranele cele mici se aprindeau
am citi ceva mai jos, dar nu se prinde nimic
ghitza
nici electromotorul nu frace nimic?nici clanc ceva nimic?sa nu fie de la papucul cel mare care este legat pe + de la baterie in compartimentul motor sa nu fie iesit verifica daca il si eu cac eu nu am asa ceva si daca nu e ala e din contact sigur
dragosss88
mam uitat la baterie si singurul lucru ce pare suspect la baterie este la semnul plus de la baterie, a iesti putina mazga pe langa surub, aia sa fie problema? daca da, cum sa procedez, ma refer cum sa scot bateria temporar din functiune
ghitza
pai desfa borna curata bn acolo si borna de pe fir si cea de la baterie strangi bn la loc si vezi tot asa face?
bygy007
pina una alta daca nu reusesti sa pornesti , ar trebui sa pui si bateria la incarcat cel putin 12h pe un redresor
tichondrius95
Pune-i contactul impingeo putin si incearca poate porneste.
cristyano2
o problema asemanatoare am si eu dar numai ca la mine porneste..pun contactul dau la automat dar prima data se aude un tacanit si pe urma porneste...asta cam in decurs de o secunda..care sa fie problema?
ghitza
poate bobina de la electromotor
bygy007
sau o perie , asta pina nu o sa mai porneasca deloc
cristyano2
cred ca pana la urma o sa se duca dracu electromotorul..bine ca am unul rezerva( cat de bun o fi si ala ..)
tichondrius95
Carbunii la electromotor, astia se schimba rpimii cand umbli si e mare posibilitate ca ei sa fie devina!
dragosss88
salut. am revenit de la service: electromotorul era dus, asa ca l-am schimbat: m-a costat 300 ron, are cineva o solutie cum pot asculta muzica: cd auto+6 difuzoare+subwoofer activ de 150 w rms? fara sa mai imi manance din baterie sau sa se strice alte piese?
variantele mele:
baterie schimbata cu una mai puternicaa: in jur de 400-500ron
condensator: 200-250 ron

am ascultat muzica cam 1 ora pe zi ldoar la 6 boxe si gata sa dus electromotorul
aveti si alte solutii? alte piese schimbate...........

mersi!
cristyano2
la mine este mai rau..astazi am pornit masina am plecat..evident am ajuns unde trebuia..dar cand sa plec de acolo am dat la automat..doar tacanea nimic mai mult..am repetat de 2x asa si abia a 3-a oara a luat`o..ce solutii sunt?
ghitza
pai de la muzica nu se strica electromotorul se duce bateria stiu eu,nu?
Cristyano:la tine e problema ori din contact ori din electromotor.astea nu se strica daca asculti muzica ,du electromotorul la verificat sau desfal tu si vezi cum sunt periile si vezi pe urma
cristyano2
pai problema este ca daca il desfac eu..il desfac cam degeaba ca nu prea ma pricep dar am un prieten care se pricepe si ad ce rezolv..oricum acum nu prea am timp sa il desfac..multumesc oricum pentru raspunsuri
ghitza
aha inteleg,pai desface amicul tau si tu stai pe langa el sa inveti daca cumva mai cade sa stii sa il desfaci tu,asa le inveti pe toate incet incet wink.gif
ATM
Si daca cumva ramai in pana pana ajungi la amicul ala...daca ai un ciocan, loveste usurel in corpul electromotorului de cateva ori. E posibil ca dupa aia sa iti mai faca o pornire, cat sa ajungi cu ea unde trebuie. Atentie, usurel, ideea e sa il faci sa vibreze putin, si sa-si scuture praful de carbune, nu sa-l indoi cu totul.
bygy007
QUOTE(cristyano2 @ 23 May 2010, 18:15)
pai problema este ca daca il desfac eu..il desfac cam degeaba ca nu prea ma pricep dar am un prieten care se pricepe si ad ce rezolv..oricum acum nu prea am timp sa il desfac..multumesc oricum pentru raspunsuri
*


ce crezi ca e asa de greu de reparat? in functie de tipul lui , il poti repara singur , detalii aici si aici
PH-06-BOA
Pentru muzica, n-ai decat sa mergi in spatele unui troleu, si sa te conectezi la reteaua lui, ca orice baterie vei pune (poate d-alea de la locomotive), tot nu ti-asigura plecare dupa cateva oe de ascultare, si sa mergi cu motorul pornit, nu cred ca-ti prieste. Pune un ampermetru de CC (nu comitetul central), in serie pe alimentarea pleierului (si amplificatorului audio),vezi cati A suge la volumul care asurzesti tu, si poti face calculul, la cat timp ti-ajunge sa te scarpini in urechi si sa nu mai auzi sirenele pe drum, clacsoane etc.

Zici asa: pleierul, pe care scrie ca are 4X50W, e vrajeala, ca are patru canale care in total fac 50W. Are final audio de 4X11W,dar au pus asa, sa vada fraierul.Sunt vati chinezesti, astia sunt multi, si normal ca-s mai mici. Sa vezi real cat ai pe canal, pui voltmetrul in paralel pe un difuzor, pe un domeniu de 25-50 V alternativ, la volum maxim vezi ce tensiune ai maxim, si calculezi cu, tensiunea la patrat supra rezistenta. Rezistenta e ce scrie pe difuzor, adica 4 ohmi. Asa si la cat scoate statia, si cu asta nu veti mai putea fi fraieriti de toti papagalii, ca statia scoate 2000 W, care ar trebui sa poti sa sudezi cu ea. Ex. pe difuzor gasesti 10V alternativ, maxim. 10X10=100 deci patratul tensiunii. 100: 4= 25W Deci 25W ai putea gasi chiar pe statia care scri ca are cateva mii de W. dar vorbeam de curenul ce-l consuma din baterie. Sa zicem ca ai gasit consum de 15A impreuna, pleier-statie( 15A X 12V = 180W in total). Bateria e de 60Ah, care asigura 60A timp de o ora, dupa care scade treptat, din ce in ce mai repede. Deci poti asculta 4 ore cu motorul oprit si lasat in panta, ca tractoarele. Bateria incarcata, asigura 500A instantaneu, pe timp scurt, adica in cazul electromotorului. El are 800W, adica ceva aproape de 70A. Dupa 4 ore, ii mai ai pe cei 70 mai ales daca motorul e comprimat?

Cat priveste eletromotorul, cum s-a spus si mai sus, e pura coencidenta, iar pretul e aproape jumatate din masina. Unde dracu l-ai gasit p-asta? Sau cum te-a gasit? Nu treci si pe la mine? Un electromotor care merge normal, nu e mai mult de 40 lei. Chiar de-ar fi sa-l cumperi pe fiecare an, si tot nu acoperi suma in 10 ani, timp in care se duce masina.
ghitza
cu electromotorul am patit si eu (tipul scurt )pe injectioe si sa dus rotorul care era cositorit de 2 ori + bendix si perii si ma costa reparatia mai mult ca si unu nou ,aici ma refer sa ioau piesele noi nu cositorit si alea allea si am uluat nou(220 roni) tipul scurt si merge excelent
tichondrius95
Sunt niste acumulatori speciali pt subwoofer. Ii cumperi ii montezi, e un pic mai sofisticat de montat, si nu iti mai mananca bateria asa de mult, aia se incarca separat tot de la alternator si tin vreo 2-3-4 ore cu motorul oprit si in impul mersului se incarca.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.