De o data, in mers mi s-a aprins becul de la apa. Chestia ciudata a fost ca de abia plecasem iar indicatorul (acul de langa bec ) era pe la jumatate, nici gand sa se apropie de zona hasurata sau zona roshie . Am pornit electroventilatorul (mi-am montat un intrerupator exact pt. situatii de genul asta) si acul a continuat sa arate ca temperatura creste, duipa care a cazut spre stanga, semn ca s-a deschis termostatul deci acesta lucreaza si el, becul s-a stins pentru scurta vreme dar a inceput sa palpaie sau sa stea mai mult aprins.
Am ajuns la service a doua zi, si mi-au demontat termostatul spunand cu nu e bun apoi concluzia a fost ca garnitura de chiulasa nu are nimic iar in final ca e stricat indicatorul martor din bord dar, nu au asa ceva la magazie.
In concluzie, nu mai am termostatul montat (vara nu conteaza !!!), becul din bord se aprinde la cateva minute dupa ce plec iar acul este undeva pe la mijlocul scalei, iar electroventilatorul porneste singur la 90 grade C, masina functionand in parametrii.
Va rog un sfat sau o indrumare as fi foarte